Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 187
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Novetats TVC

dl. 04 des. 2023, 22:58

Nou pòster d'Steins;Gate!!

Imatge
Imatge
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Novetats TVC

dj. 07 des. 2023, 17:45

Avui preestrena de Naruto en català a les 20:50 i a partir del 13 de desembre al SX3! Magnífica notícia!
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 349
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Novetats TVC

dv. 08 des. 2023, 07:39

conan_1989 ha escrit:
Avui preestrena de Naruto en català a les 20:50 i a partir del 13 de desembre al SX3! Magnífica notícia!


Joder... arriba uns 20 anys tard, no?

Algú sap si l'han doblada actors "clàssics"? Sem faria molt dificil veure-la si no sentis les veus de sempre sent una sèrie tan antiga
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Novetats TVC

dv. 08 des. 2023, 15:27

thegarfel ha escrit:
conan_1989 ha escrit:
Avui preestrena de Naruto en català a les 20:50 i a partir del 13 de desembre al SX3! Magnífica noticia!


Joder... arriba uns 20 anys tard, no?

Algú sap si l'han doblada actors "clàssics"? Sem faria molt dificil veure-la si no sentis les veus de sempre sent una sèrie tan antiga


Aquí tens la fitxa d'actors:
http://eldoblatge.com/fitxa/6214
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 349
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Novetats TVC

dv. 08 des. 2023, 15:34

Comte Urà ha escrit:
thegarfel ha escrit:
conan_1989 ha escrit:
Avui preestrena de Naruto en català a les 20:50 i a partir del 13 de desembre al SX3! Magnífica noticia!


Joder... arriba uns 20 anys tard, no?

Algú sap si l'han doblada actors "clàssics"? Sem faria molt dificil veure-la si no sentis les veus de sempre sent una sèrie tan antiga


Aquí tens la fitxa d'actors:
http://eldoblatge.com/fitxa/6214


Uff... a aquests els coneixen a casa seva a l'hora de dinar i para de comptar. Quina decepció de càsting
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Novetats TVC

dv. 08 des. 2023, 15:51

Tens un Lluis gustems, un Daniel Albiach,Juan Antonio Bernal un Roger Pera,Un David Jenner,una Eva luch,un Eduard Itchart,Josep Maria Mas, Ramon Canals... però quina decepció d casting i sobretot, noimés els coneixen aa casa seva.Jo crec que ni l'has vist bé el càsting i has dit la primera animalada que t'ha passat pel cap.

I per cert si vols doblatges de fa 20 anys, fabrica una màquina el temps o demana un desig abans de demanar coses difícils...pero vaja, practicament qualsevol d'aquests actors hi era fa 20 anys
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 349
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Novetats TVC

dv. 08 des. 2023, 16:29

Noín ha escrit:
Tens un Lluis gustems, un Daniel Albiach,Juan Antonio Bernal un Roger Pera,Un David Jenner,una Eva luch,un Eduard Itchart,Josep Maria Mas, Ramon Canals... però quina decepció d casting i sobretot, noimés els coneixen aa casa seva.Jo crec que ni l'has vist bé el càsting i has dit la primera animalada que t'ha passat pel cap.

I per cert si vols doblatges de fa 20 anys, fabrica una màquina el temps o demana un desig abans de demanar coses difícils...pero vaja, practicament qualsevol d'aquests actors hi era fa 20 anys


Tio, a mi m'encanta el Roger Pera des que el vaig sentir a L'Escurçó Negre fa més de vint anys! Els altres no mels sé de memòria però ja et crec que són l'òstia també i els dec haver sentit mil vegades.

T'ho reconeixo que m'ho he mirat per sobre i he parat de llegir quan he vist el càsting principal. Però és que... qui fa de la Sakura, d'en Sasuke? Són un 50% de la sèrie... o no?

No cal cap màquina del temps. Els especials que han sortit ara de Doctor Who han recuperat els mateixos dobladors que fa 15 anys! Potser els actors de la "golden age" del doblatge d'aquest país no estaven disponibles, però cony, una sèrie com Naruto és mereix veus d'aquell calibre. A tu no t'agrada veure un anime i dir "ah, aquest és el que feia de X a Inuyasha o Y al Bola". I vamos... que el David Jenner serà conegut, però no li pega a en Naturo i en Kakashi es la veu del Kogure d'Slam Dunk, vale... però li escau aquest registre? En quatre ulls fent de Kakashi?

I sí, sóc conscient que és un comentari super nostàlgic i que aporta poc a una nova generació que no ha vist aquelles sèries potser.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Novetats TVC

ds. 09 des. 2023, 14:44

A mi m'agardaen els dobltges de qualitat, i aquests es poden conseguir amb els nous actors i actrius que surten.Una serie com Naruto, que té moltíssims personatges ha de ser molt díficil de dirgir i per això al final has de tirar de molt gent nova i combinar amb veterans com els citats.

és evident que la nostalgia afecta, a mi el primer.A mi em passa que totes les veus joves d'ara ho fan molt bé però em sonen molt similars.

Jo crec que en David Jenner li pega a en nartuo, tampoc se m'acueixen més veus.El problema és quan associes veus a altres persoantges com en Kkashi. Ara et sona a Kogure, però li has de donar temps també
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1111
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Novetats TVC

dl. 11 des. 2023, 11:15

a veure aquest doblatge es basa amb el redoblatge en castella que ha fet selecta per shippuden, que clar, ha sigut molt criticat per diversos motius, el primer i mes important per que canviar tot el repartiment, ja que la serie es doblava a madrid i ara es fa entre barcelona (els protes) i valencia (la resta). Tambe s'ha criticat molt que es un doblatge fet sense director (suposo que en catala igual, tot i que a la fitxa iindica que si, pero crec es el propietari de l'estudi), on no mantenen gaire la coherencia de termes (un dia diuen un atack traduit, l'endema amb el nom original) i sense cap tipus de revisio amb cagades com dir una vegada NATURO en comptes de NARUTO

Mirant la fitxa, tampoc veig que la SAKURA o el SASUKE siguin nou vinguts al mon del doblatge, diria que tots dos porten mes de 10 anys a la professio (l'hector potser que comences com en marc gomez a blue dragon) mes aviat el problema es que s'ha doblat molt poc anime en catala i per aixo no els tenim gaire escoltats, pero en castella, tant anime com imatge real, no han parat de treballar (a mes l'hector es HDUB )

diria que de la fitxa en questio deuen haver-hi uns 10 que si que no em sonen de res, pero en el seu dia tambe en Zanni va fer servir novells per la boa hanckock per exemple i ell mateix no era pas un primera espasa quan li van donar al goku
 
rexelperro
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 189
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 22:39

Re: Novetats TVC

dt. 12 des. 2023, 02:52

Un doblatge sense director? wtf?
Sobre canviar la traducció dels atacs tampoc és nou en el món del doblatge català, per posar un exemple dels dos animes que estic veient, One Piece i Inuyasha, els atacs, els noms de les espases... canvien cada X episodis així que és habitual ja aquesta cagada.
 
Avatar de l’usuari
proslambanomenos
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 37
Membre des de: dt. 02 abr. 2013, 23:26

Re: Novetats TVC

dc. 13 des. 2023, 15:34

Tinc vàries preguntes. Primer, de Steins;Gate no em queda clar l'infografia que hi ha més amunt. Acabo de mirar al SX3 i només hi ha 5 capítols de la primera temporada.

Sobre Naruto, se sap si emetran tota la sèrie? Estaríem parlant de més de 700 episodis.

D'altra banda acabo de veure que al Prime Video han ficat ja la segona temporada de Guardians de la Nit (jo pensava que encara no tenia doblatge al castellà), es sap si tenen pensat portar-la al SX3?
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Novetats TVC

dc. 13 des. 2023, 16:35

La segona temporada de Kimetsu no Yaiba porta com un any doblada al castellà a crunchyroll.

Salut!
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 349
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Novetats TVC

ds. 16 des. 2023, 17:40

Noín ha escrit:
A mi m'agardaen els dobltges de qualitat, i aquests es poden conseguir amb els nous actors i actrius que surten.Una serie com Naruto, que té moltíssims personatges ha de ser molt díficil de dirgir i per això al final has de tirar de molt gent nova i combinar amb veterans com els citats.

és evident que la nostalgia afecta, a mi el primer.A mi em passa que totes les veus joves d'ara ho fan molt bé però em sonen molt similars.

Jo crec que en David Jenner li pega a en nartuo, tampoc se m'acueixen més veus.El problema és quan associes veus a altres persoantges com en Kkashi. Ara et sona a Kogure, però li has de donar temps també


Doncs haig de confessar que anava errat!

He fet servir el VPN de l'empresa ^^u per veure els primers capítols i val a dir que no tinc gaires queixes amb el doblatge. Fins i tot el tó d'en Kakashi (força passota) li escau! Això sí, el Sasuke no m'acava de fer el pes... però és que no suporto el personatge anyway :lol:

Aviam si algú pot pujar la sèrie al drive o a telegram o si no em fotran al carrer jaja!
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 187
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Novetats TVC

dv. 22 des. 2023, 15:29

proslambanomenos ha escrit:
Tinc vàries preguntes. Primer, de Steins;Gate no em queda clar l'infografia que hi ha més amunt. Acabo de mirar al SX3 i només hi ha 5 capítols de la primera temporada.

Sobre Naruto, se sap si emetran tota la sèrie? Estaríem parlant de més de 700 episodis.

D'altra banda acabo de veure que al Prime Video han ficat ja la segona temporada de Guardians de la Nit (jo pensava que encara no tenia doblatge al castellà), es sap si tenen pensat portar-la al SX3?


La infografia era només durant el manga BCN, com posa al començament de la mateixa. Si vols la infografia actual, ara te la passo.
ImatgeImatge
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 187
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Novetats TVC

dv. 22 des. 2023, 15:32

proslambanomenos ha escrit:
Tinc vàries preguntes. Primer, de Steins;Gate no em queda clar l'infografia que hi ha més amunt. Acabo de mirar al SX3 i només hi ha 5 capítols de la primera temporada.

Sobre Naruto, se sap si emetran tota la sèrie? Estaríem parlant de més de 700 episodis.

D'altra banda acabo de veure que al Prime Video han ficat ja la segona temporada de Guardians de la Nit (jo pensava que encara no tenia doblatge al castellà), es sap si tenen pensat portar-la al SX3?


Actualment, Naruto té uns 42 episodis doblats a AnimeBox. Aquests segur que ens arribaran. Llavors, suposo que continuaran doblant-ne. Crec que tenen llicenciada tota la sèrie original, o sigui, uns 220 episodis. Però no ho sé segur, ara mateix.

Sobre guardians de la nit, l'SX3 tindria via lliure per llicenciar la sèrie, ja que Selecta va comprar-ne els drets. El problema, però és que la T2 de Guardians té una qualificació per edats de 16 anys, i l'SX3 (com tots els canals infantils) en té una de fins a 14 anys. És per això que fins ara no s'ha pogut emetre la sèrie allà.
Canal de discord Anime SX3
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants