Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Novetats TVC

dt. 13 set. 2022, 20:33

Força sorprenent Inazuma Eleven pero pot ser na seie que pot funcionar.Esperem que facin una bna promoció no es limitin només a la seva emissió per la TV. L'altra serie no la conec, tot i que ambdues semblen més series potse rno tan juvenils oi?
Pero vaja, si ho poses amb Conan ja serien tres animes,
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Novetats TVC

dc. 14 set. 2022, 10:53

Inazuma Eleven es una serie molt comercial y m'alegro que es dobli l'unic inconvenient es que fa com 12 anys tard, ara ja no té el boom que tenía abans pero benvinguda sigui.

Encara queden les novetats de la compra a Selecta Vision aquí hi pot haber-hi coses força potents.
Estigueu atents al directe de demá del Racó del manga.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Novetats TVC

dj. 15 set. 2022, 00:36

Es confirma oficialment que Haikyuu! es doblará en catalá!!! molt bona notícia!
en quan al doblatge pel que diuen es doblará a Sonygraf com ho van fer al seu moment amb One Piece, Kochikame o Bola de Drac Zkai

Edit: També s'ha confirmat que es doblará la pel·lícula de My Hero academia!
Este es el camino
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Novetats TVC

dj. 15 set. 2022, 20:05

Vaig veure de casualitat la primera temporada a Amazon primer i em va resultar molt itneressant.Recordo que el dolatge en castellà és força pla i amb veus pocs conegudes així que amb un bon doblatge català això pot ser un gran exit.

No esperava aquesta invesió tan gran de TV3 pel nou super 3, es d'agrair. L'únci dubte que em queda és si això tinrà una certa continuitat en el temps (tot i amb el que han protat tenen per estona) o si aquesta primera inversió no serà continuada amb nous continguts com va passar amb el canal 3xl.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Novetats TVC

dv. 16 set. 2022, 00:04

Noín ha escrit:
L'únci dubte que em queda és si això tinrà una certa continuitat en el temps (tot i amb el que han protat tenen per estona) o si aquesta primera inversió no serà continuada amb nous continguts com va passar amb el canal 3xl.
Per una part esperaba que portessin algún anime ja doblat, però per un cop prefereixo això, ja que per moltes remisions que facin el que fem es quedarnos estancats; tornar a emetre per exemple Inuyasha no es garantía que doblin YashaHime.

Veurem si Haikyuu es dobla sencera y que no passi com amb Bleach.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Novetats TVC

dv. 16 set. 2022, 09:32

la diferencia amb bleach son dos. primer que bleach es va comprar pel 3xl nocturn i aquest el varen suprimir per estalviar diners, per tant era una tonteria tancar el canal per estalviar i despres comprar mes capitols per emetre'ls de matinada al 33 o tv3, com va passar amb tots els passis pendents de llicencies del 3xl (nomes one piece i breaking bad varen tenir un bon tracte a postieriori del tancament)
l'altre diferencia tambe es que haikyuu sembla que tambe es llicenciara sencera per part de la distribuidora, ja no nomes pel super3, si no tambe per edicio en home video i plataformes de pagament, en canvi bleach en castella es va quedar força enrere comparat amb la versio catalana (uns 70 capitols menys, tota la segona tongada que va emetre el 3xl en exclusiva)

per tant, si haikyuu funciona be en visualitzacions, i selecta no puja els preus gaire, jo dono per fet que tindrem les quatre temporades segur, i les pelis si les llicencia selecta i no s'hi posa pel mig un amazon/netflix/crunchy

sobre la resta de novetats

- ronja imagino que passara sense pena ni gloria, suposo que l'han comprada mes pel tema "ghibli" que per res mes
- la peli de my hero crec que se la podrien estalviar fins aconseguir la serie, i haguessin apostat per pelis de one piece o l'especial conan vs lupin, tambe del cataleg de selecta
- kimetsu no se si anira per tv i en cas de que aixi sigui, potser sera emissio pel cap de setmana, per fer-la durar fins a finals d'any
- inazuma si que pot agradar a la mainada i tal com diuen pot servir perque juguin al pati imitant als protes (com feiem alguns de nosaltres amb captain tsubasa, tot i ser inazuma massa fantasiosa pel meu gust, hagues preferit el remake de 2018 de tsubasa)

amb haikyuu tambe pot passar que l'extraescolar de voley començi a tindre mes mainada, sempre va be fer mes esport (per aixo sempre m'ha semblat estrany que cap tv llicencies prince of tennis, quan aquesta estava disponible a traves de les distribuidores, i mes amb l'exit de nadal desde fa anys)

i sobre kimetsu, la veritat, per estalviar un calerons, jo si fos super3, no compraria la peli, ja que despres la mateixa historia s'adapta a la segona temporada, pero qui sap, potser selecta, d'alguna manera / clausala obligara a comprarla per poder tenir la segona temporada (esperem que no)

en un futur, d'altres series de selecta, potser estaria be comprar el remake de mazinger, sakura clear card (aquesta la dono per feta), la peli de street fighter, les pelis de one piece, la peli de digimon i de series, un slayers (potser les primeres massa antigues pels nanos d'avui), el jojo, one punch man (la resta del cataleg no l'acabo de veure per un super3 fins a 12 anys com diuen (assassination classroom mes que res pel nom (assassinats a classe), darling massa sexualitzacio, your lie in april massa drama) ) i les series llargues que tenen de moment estan a mitges (fairy tail (que tambe te algo de ecchi). massa llargues (naruto) o ja les van emetre (slam dunk, yu yu, inuyasha)

del cataleg de jonu potser salvaria konosuba (tambe pels caps de setmana a ultima hora) i poc mes. Clar esta que els compraria la peli d'utena, pero no la veig al super3, potser pel 33. Tambe tenen fruits basket, ja emesa al 3xl, pero gairebe millor passar d'ella i anar pel remake (que te crunchy, i no sabem si es poden accedir a aquestes series)

i d'arait no conec gaire el seu cataleg actual, pero continuar amb conan i one piece seria prioritari.
 
Avatar de l’usuari
Baenaclash
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: ds. 14 nov. 2020, 04:21

Re: Novetats TVC

dt. 20 set. 2022, 12:20

Espero q es confirmi Kimetsu no Yaiba pel nou 3xl...
 
Akrit84
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 52
Membre des de: dt. 29 des. 2020, 16:15

Re: Novetats TVC

dt. 20 set. 2022, 13:29

Ja es va confirmar pel nou Super3 fa uns dies.

https://twitter.com/RacoManga/status/15 ... 1215040512
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Novetats TVC

dc. 21 set. 2022, 12:40

Ara que la base oficial de dades: https://www.eldoblatge.com/ fa la seva activitat regularment farem les fitxes d'aquestes sèries com abans millor, però esperarem fins que emetin tots els episodis.
Tant debò estigui tot al desembre.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Minepika552
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dt. 05 jul. 2022, 22:45
Contacta:

Re: Novetats TVC

dj. 22 set. 2022, 20:06

Si tenim sort i això del SX3 triomfa podríem tenir bastants nous doblatges i sèries. Això si, espero que duri bastant més que el pobre 3XL i que intentin compensar les sèries que no van fer durant la majoria dels 2010's (Un doblatge de Kill la Kill en català seria brutal).
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Novetats TVC

dv. 23 set. 2022, 11:52

Minepika552 ha escrit:
Si tenim sort i això del SX3 triomfa podríem tenir bastants nous doblatges i sèries. Això si, espero que duri bastant més que el pobre 3XL i que intentin compensar les sèries que no van fer durant la majoria dels 2010's (Un doblatge de Kill la Kill en català seria brutal).

Pel que va dir el Marc Pérez del Racó a part de que One Piece es una prioritat absoluta (per com ho va dir tindría el mateix tracte que Detectiu Conan) hi ha altres animes que están engociant per doblar i emetre's.
Ja he dit moltes vegades que One Piece es la serie de la meva vida tant debó les declaracions del Racó es materialitzin en fets.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Minepika552
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dt. 05 jul. 2022, 22:45
Contacta:

Re: Novetats TVC

ds. 24 set. 2022, 14:08

Bluepheasant ha escrit:
Minepika552 ha escrit:
Si tenim sort i això del SX3 triomfa podríem tenir bastants nous doblatges i sèries. Això si, espero que duri bastant més que el pobre 3XL i que intentin compensar les sèries que no van fer durant la majoria dels 2010's (Un doblatge de Kill la Kill en català seria brutal).

Pel que va dir el Marc Pérez del Racó a part de que One Piece es una prioritat absoluta (per com ho va dir tindría el mateix tracte que Detectiu Conan) hi ha altres animes que están engociant per doblar i emetre's.
Ja he dit moltes vegades que One Piece es la serie de la meva vida tant debó les declaracions del Racó es materialitzin en fets.

Seria ideal que fos cert, a mi m'encantava quan feien One Piece a la tele. Ara seria qüestió de si continuaran des d'on es van quedar o de si tornaran a emetre des del principi ^^u.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Novetats TVC

ds. 24 set. 2022, 20:33

ja ho he comentat pel telegram i per twitter, pero ho deixo per aqui tambe.

en la meva opinio, crec que per donar recolzament a les series del nou sx3, l'ideal seria que aquestes no es penjessin ni aqui ni a cap web/forum fins que no el propi super3 no elimini els capitols del seu web/app. a dia d'avui aixo sol passar al cap d'una setmana, pero per exemple a andalusia van possant capitols d'inazuma a la seva app i de moment no en treuen cap (ja en porten 28).

es nomes una petita reflexio, que si, que esta molt be poder aconseguir aquestes series per poder veure quan volguem, pero mentre estiguin al web app del super3 tambe es podran veure on quan i gratuitament.
 
Avatar de l’usuari
RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 97
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

Re: Novetats TVC

ds. 24 set. 2022, 20:34

Jo espero que sigui cert que hi ha certa prioritat amb One Piece. Fa cosa de 3 setmanes vaig escriure a la CCMA preguntant-hi i em van dir que era massa cara i que un canal públic no s'ho podia permetre. Si finalment fan un esforç s'agrairia molt, és una sèrie en voga que donaria prestigi al canal i que agrada tant als nostàlgics del 3XL com a les noves generacions (no pun intended).

Per descomptat si la porten de nou espero que siguin nous capítols, no reemissions. Si tingués un tracte com el Conan en 3 o 4 anys ens podríem reenganxar més o menys al Japó.
 
Avatar de l’usuari
Minepika552
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dt. 05 jul. 2022, 22:45
Contacta:

Re: Novetats TVC

dg. 25 set. 2022, 20:31

RudraCNG ha escrit:
Jo espero que sigui cert que hi ha certa prioritat amb One Piece. Fa cosa de 3 setmanes vaig escriure a la CCMA preguntant-hi i em van dir que era massa cara i que un canal públic no s'ho podia permetre. Si finalment fan un esforç s'agrairia molt, és una sèrie en voga que donaria prestigi al canal i que agrada tant als nostàlgics del 3XL com a les noves generacions (no pun intended).

Per descomptat si la porten de nou espero que siguin nous capítols, no reemissions. Si tingués un tracte com el Conan en 3 o 4 anys ens podríem reenganxar més o menys al Japó.

I doncs com és que fa uns 15 anys se la van poder permetre? Jo crec que amb això no t'han dit la veritat perquè abans sent una cadena televisiva amb encara menys recursos van poder destinar molts més diners al doblatge.
A més a més, que jo sàpiga sempre va xulegant TV3 que són el canal més vist d'Espanya, si ho són haurien de tenir diners de sobre dels anuncis com per permetre el doblatge de one piece no? Que jo m'imagino que Kimetsu no Yaiba no ha de ser pas molt barata sabent la popularitat que té actualment. :hum:.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 33 visitants