Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
calibre33
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 09 feb. 2021, 20:09

Re: Novetats TVC

dl. 15 feb. 2021, 19:53

Creieu que hi ha possibilitats que doblin i emetin nous animes pel Super3?
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Novetats TVC

dt. 16 feb. 2021, 16:25

De moment tenen a la recambra els episodis no emesos del #DetectiuConan3XL que es van doblar + la próxima pel·lícula als cinemes. Doneu visites/ reproduccions als capitols de Doremi y conan a la web del Super3.
A més que ja sabeu que el futur és a les plataformes com Netflix.
Este es el camino
 
nowhere
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dt. 09 març 2021, 21:54

Re: Novetats TVC

dj. 11 març 2021, 21:55

Doncs si el futur és Netflix ja hem begut oli: ja ens podem oblidar de veure res traduït al català si no és que la Generalitat els paga el doblatge i alguna comissió extra per compensar-los per "l'esforç"...
 
marc_10
Usuari
Usuari
Entrades: 23
Membre des de: dg. 21 feb. 2016, 12:34

Re: Novetats TVC

dl. 15 març 2021, 13:54

Hola, algu sap com va el tema del nou espai d'anime que va dir que faria tv3?
 
JuankA
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dg. 17 abr. 2016, 19:06

Re: Novetats TVC

dj. 18 març 2021, 18:14

quina llastima... algu sap alguna noticia sobre one piece?? volem mes capitols en catala!!! collons... quina rabia... gracies a deu tenim els 516 doblats....
 
JVF
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: dt. 05 gen. 2021, 00:23

Re: Novetats TVC

dj. 18 març 2021, 19:09

marc_10 ha escrit:
Hola, algu sap com va el tema del nou espai d'anime que va dir que faria tv3?

Que jo sàpiga no han parlat d'"anime" explícitament, només d'un nou canal juvenil, si vaig errat que algú em corregeixi.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Novetats TVC

dj. 18 març 2021, 20:19

JuankA ha escrit:
quina llastima... algu sap alguna noticia sobre one piece?? volem mes capitols en catala!!! collons... quina rabia... gracies a deu tenim els 516 doblats....

JVF ha escrit:
marc_10 ha escrit:
Hola, algu sap com va el tema del nou espai d'anime que va dir que faria tv3?

Que jo sàpiga no han parlat d'"anime" explícitament, només d'un nou canal juvenil, si vaig errat que algú em corregeixi.

En ningún momento se ha dicho que vayan a poner animes en ese nuevo "canal" yo ya es que me empieza a dar pereza pedir que se continúe doblando One Piece en catalàn si luego van con lo de "la animación japonesa es cara para adquirir".
Sigo pensando que no sirvió de nada que Dragon Ball Super Broly, One Piece y las pelis del Detectiu Conan lo petaran y apoyáramos esos estrenos si luego hacen como si no se percataran.
Si almenos doblaran para plataformas... solo habría que costear el doblaje y más cuando los doblajes ya hechos son propiedad suya.

(missatge canviat al post corresponent).
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Novetats TVC

dj. 18 març 2021, 23:16

Bluepheasant ha escrit:
JuankA ha escrit:
quina llastima... algu sap alguna noticia sobre one piece?? volem mes capitols en catala!!! collons... quina rabia... gracies a deu tenim els 516 doblats....

JVF ha escrit:
marc_10 ha escrit:
Hola, algu sap com va el tema del nou espai d'anime que va dir que faria tv3?

Que jo sàpiga no han parlat d'"anime" explícitament, només d'un nou canal juvenil, si vaig errat que algú em corregeixi.

En ningún momento se ha dicho que vayan a poner animes en ese nuevo "canal" yo ya es que me empieza a dar pereza pedir que se continúe doblando One Piece en catalàn si luego van con lo de "la animación japonesa es cara para adquirir".
Sigo pensando que no sirvió de nada que Dragon Ball Super Broly, One Piece y las pelis del Detectiu Conan lo petaran y apoyáramos esos estrenos si luego hacen como si no se percataran.
Si almenos doblaran para plataformas... solo habría que costear el doblaje y más cuando los doblajes ya hechos son propiedad suya.

(missatge canviat al post corresponent).


yo creo que ya no es solo un tema de dinero, que si, que no tienen el mismo dinero que tenian antes, pero coño en los 90 tampoco estaban forrados, y mirabas antes el super 3, y miras ahora, y la diferencia es tan enorme que dan pena ahora.
 
marc_10
Usuari
Usuari
Entrades: 23
Membre des de: dg. 21 feb. 2016, 12:34

Re: Novetats TVC

dv. 19 març 2021, 17:27

JVF ha escrit:
marc_10 ha escrit:
Hola, algu sap com va el tema del nou espai d'anime que va dir que faria tv3?

Que jo sàpiga no han parlat d'"anime" explícitament, només d'un nou canal juvenil, si vaig errat que algú em corregeixi.


a veure jo crec que no han dit res d'anime en concret pero el per el que jo vaig entendre es que amb aquest espai juvenil volien rescatar una mica el que va ser el 3xl per aixo he dit anime
 
JuankA
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dg. 17 abr. 2016, 19:06

Re: Novetats TVC

ds. 20 març 2021, 09:09

buenos dias marc, y terminator! pues yo sigo pensando que si siguieran con one piece con nuevos capitulos por ejemplo, tambien estrenaran dragon ball super, les iria muy bien ,porque quien ve tv3 hoy dia? casi nadie!! i es una lastima.....one piece fue siempre un exito de audiencia en tv3.. yo hable con tv3 200 veces i siempre me decian que no estaba en sus planes de momento pero que no descartaban la idea para un futuro.. enfin.... me muero por seguir one piece en catalan... almenos gracias a dios tenemos los primeros 516 que a mi parecer son los mejores! un saludo!! :)
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Novetats TVC

ds. 20 març 2021, 11:23

no es per donar falses esperances, pero si crec recordar, que una mica abans de neixer el canal nocturn 3xl, selecta va començar a doblar alguns films en catala com L'ESPASA DEL ESTRANGER, EVANGELION 1.11, THE SKY CRAWLER o FREEDOM (que es miniserie, pero tambe la varen editar en videoclubs com una peli) i al cap d'uns mesos varem tindre el 3xl i aquestes produccions al canal.

ara fa un mesos que selecta esta tornant a editar forces pelis amb catala, cosa que podria indicar que potser tindrem algun cicle de pelis anime en aquest futur projecte del super3Z
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Novetats TVC

ds. 20 març 2021, 16:23

Certament, taketokun! Molts estem sorpresos que s'hagin doblat al català pel.lícules com Lupin, Promare, Her Blue Sky o Digimon. Segur que el Departament de Cultura hi té alguna cosa a veure, però igualment sobta l'increment tant marcat de nous doblatges en tant poc marge de temps.
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Novetats TVC

ds. 20 març 2021, 17:24

dcop ha escrit:
Certament, taketokun! Molts estem sorpresos que s'hagin doblat al català pel.lícules com Lupin, Promare, Her Blue Sky o Digimon. Segur que el Departament de Cultura hi té alguna cosa a veure, però igualment sobta l'increment tant marcat de nous doblatges en tant poc marge de temps.


Jo no he llegit a cap lloc que Digimon vagi a estar doblada al Català, ni a les xarxes socials de selecta ni al portal de cinema en català, i si ho fessin sería malgastar diners de forma estúpida, hi ha massa fandom d'aquest anime en castellà com venir-nos ara una versió catalana.

Salut!
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Novetats TVC

ds. 20 març 2021, 20:14

Digimon Last Evolution Kizuna en un inici havia entrat a la llista de ser doblada al català, però finalment la van descartar.
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Novetats TVC

ds. 20 març 2021, 22:55

dcop ha escrit:
Certament, taketokun! Molts estem sorpresos que s'hagin doblat al català pel.lícules com Lupin, Promare, Her Blue Sky o Digimon. Segur que el Departament de Cultura hi té alguna cosa a veure, però igualment sobta l'increment tant marcat de nous doblatges en tant poc marge de temps.


Si feu un cop d'ull al llistat cronològic d'animes emesos en català (viewtopic.php?f=5&t=19526) veureu clarament com cada any s'ha estrenat més o menys el mateix nombre de pel·lícules anime per cinema/edicions físiques. Així que no és par xafar la guitarra però el que tenim enguany i l'any passat és el mínim que s'ha fet sempre sol que ara s'ha fet amb pel·lícules més reconegudes i no amb d'altres més oblidades de distribuidores com Media3 o A Contracorriente Films. L'única diferència que hem tingut ha sigut l'estrena de les pel·lícules i d'episodis d'El Detectiu Conan però aquesta situació ja no es repetirà a menys que TV3 aposti per un altre anime, la qual cosa sembla poc provable.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants