Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Novetats TVC

dg. 12 març 2023, 10:16

Yo creo que lo que se debería hacer es volver a emitir Haikyuu, no creo que dar un solo paso a las series sea la manera correcta. De esta manera haces que la inversion tenga que ser mas grande, que si no reemites seguidamente algo.
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 118
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Novetats TVC

dg. 12 març 2023, 11:31

Tenint en compte que hi han noticies (mes bé, filtracions) de que TV3 ha fet un contracte amb Toei d'una sèrie llarga o molt cara, podríen canviar aviat per aquesta misteriosa sèrie. Toei té 2 seriès llargues que son One Piece que podría ser el més probable i es el que tots volem i l'altre es Pretty Cure que ho veig molt poc probable, pero aquest any es el vintè aniversari de la serie i els de SX3 va dir fa temps que portarien series de demografia Shojo auquest any, es per aixó que existeix aquesta possibilitat, seria sorprenent que apostessin per aquesta serie avuí en dia, es una serie que encara es molt famosa en el Japó actualment pero en Occident nomes van fer la primera temporada i va ser per els anys 2000, si ho porten i van més enllá de la primera temporada, seria la serie que té mes temporades de tot occident (no compta els que van fer a Netflix, va ser un desastre i no ho va fer Toei aixó). De series cares, doncs probablement Bola de Drac Super.

També podrien continuar amb Inazuma Eleven, i Kimetsu no Yaiba encara estan debatent ja que van din que hi havia contingut molt explícit en la segona temporada...
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Novetats TVC

dg. 12 març 2023, 13:33

Pretty Cure?? té un munt de temporades, es que tenim el precedent de Bleach que la van deixar morta de riure, amb One Piece considero que es van quedar en un bon punt, pot ser no han donat més pistes per que els fans no s'ilusionin pero jo crec que están nedant a contracorrent per portar més de One Piece, has dit "serie llarga o molt cara" pero ni afirma ni nega que sigui inèdita en català.
El Racó del Manga que es el mitjá més fiable va dir que volien portar més One Piece com sigui.
Este es el camino
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 118
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Novetats TVC

dg. 12 març 2023, 14:04

Bluepheasant ha escrit:
Pretty Cure?? té un munt de temporades, es que tenim el precedent de Bleach que la van deixar morta de riure, amb One Piece considero que es van quedar en un bon punt, pot ser no han donat més pistes per que els fans no s'ilusionin pero jo crec que están nedant a contracorrent per portar més de One Piece, has dit "serie llarga o molt cara" pero ni afirma ni nega que sigui inèdita en català.
El Racó del Manga que es el mitjá més fiable va dir que volien portar més One Piece com sigui.


Si, son 20 temporades i cada una te 49 o més capitols cada una sense comptar les pel·licules que son un munt, per no dir que canvien de personatges en cada temporada, per aixó dic que es una aposta molt arriscada, pero tenim en compte que deien que portarien Shojo, i de Selecta només tenía Sakura, la resta es Shonen o Seinen i d'Arait no te series shojo que no ha hagin emitit en català

A més, ara que ho penso, One Piece (la serie) la te Arait, em resulta estrany que hagin comprat una lliçencia de TV directament de Toei...
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 169
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Novetats TVC

dg. 12 març 2023, 20:47

Ender11 ha escrit:
Tenint en compte que hi han noticies (mes bé, filtracions) de que TV3 ha fet un contracte amb Toei d'una sèrie llarga o molt cara, podríen canviar aviat per aquesta misteriosa sèrie. Toei té 2 seriès llargues que son One Piece que podría ser el més probable i es el que tots volem i l'altre es Pretty Cure que ho veig molt poc probable, pero aquest any es el vintè aniversari de la serie i els de SX3 va dir fa temps que portarien series de demografia Shojo auquest any, es per aixó que existeix aquesta possibilitat, seria sorprenent que apostessin per aquesta serie avuí en dia, es una serie que encara es molt famosa en el Japó actualment pero en Occident nomes van fer la primera temporada i va ser per els anys 2000, si ho porten i van més enllá de la primera temporada, seria la serie que té mes temporades de tot occident (no compta els que van fer a Netflix, va ser un desastre i no ho va fer Toei aixó). De series cares, doncs probablement Bola de Drac Super.

També podrien continuar amb Inazuma Eleven, i Kimetsu no Yaiba encara estan debatent ja que van din que hi havia contingut molt explícit en la segona temporada...


Inazuma Eleven Go ja està llicenciat
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
rexelperro
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 186
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 22:39

Re: Novetats TVC

dl. 13 març 2023, 04:21

Van fer els calculs a twitter, la serie de Toei ha costat 772.500€ dividit entre 515 episodis surt a 1.500€ l'episodi, un numero rodó, justament de One Piece tenim 515 episodis doblats (l'episodi 492 no es va doblar pq es un crossover amb Toriko), crec que es evident que, per sort, es One Piece.
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 118
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Novetats TVC

dl. 13 març 2023, 10:22

rexelperro ha escrit:
Van fer els calculs a twitter, la serie de Toei ha costat 772.500€ dividit entre 515 episodis surt a 1.500€ l'episodi, un numero rodó, justament de One Piece tenim 515 episodis doblats (l'episodi 492 no es va doblar pq es un crossover amb Toriko), crec que es evident que, per sort, es One Piece.


Jo també espero que sigui One piece pero tinc un dubte. La lliçencia la té Arait Multimedia igual que Bola de Drac Super, no tindrien que haver negociat amb Arait com ho van fer amb Inazuma eleven i no directament amb Toei? En fi, no es que sapiga molts com funciona aixó.
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Novetats TVC

dl. 13 març 2023, 15:57

Ender11 ha escrit:
rexelperro ha escrit:
Van fer els calculs a twitter, la serie de Toei ha costat 772.500€ dividit entre 515 episodis surt a 1.500€ l'episodi, un numero rodó, justament de One Piece tenim 515 episodis doblats (l'episodi 492 no es va doblar pq es un crossover amb Toriko), crec que es evident que, per sort, es One Piece.


Jo també espero que sigui One piece pero tinc un dubte. La lliçencia la té Arait Multimedia igual que Bola de Drac Super, no tindrien que haver negociat amb Arait com ho van fer amb Inazuma eleven i no directament amb Toei? En fi, no es que sapiga molts com funciona aixó.


Per xarxes s'esta dient que potser Arait ja no tingui els drets, sino ja l'haurien llicenciat fa temps.
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Novetats TVC

dl. 13 març 2023, 17:27

Doncs m'alegro pels fans de One Piece -i jo també li donaré una oportunitat si el projecte tira endavant, perquè és una sèrie que tinc pendent-, però, per altra banda, també m'encantaria que s'animessin amb Precure. Els hi he escrit (a Atenció a l'audiència) suggerint Pretty Cure, a veure si ho tenen en compte.
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 169
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Novetats TVC

dl. 13 març 2023, 17:39

El 22 de març, a les 13:58, s'estrena "Els tres de sota: Contes d'Arcàdia", la segona sèrie d'animació de Guillermo del Toro ambientada al món d'Arcàdia.

Imatge
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 118
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Novetats TVC

dl. 13 març 2023, 18:15

Frydivx ha escrit:
Per xarxes s'esta dient que potser Arait ja no tingui els drets, sino ja l'haurien llicenciat fa temps.


M'agradaria comprovar-ho en la pagina oficial d'Arait pero no es pot accedir ara mateix... Si encara tenen els drets, tindría dubtes que sigui One Piece, si l'han perdut la probabilitat es molt alta.

seiyuubcn ha escrit:
Doncs m'alegro pels fans de One Piece -i jo també li donaré una oportunitat si el projecte tira endavant, perquè és una sèrie que tinc pendent-, però, per altra banda, també m'encantaria que s'animessin amb Precure. Els hi he escrit (a Atenció a l'audiència) suggerint Pretty Cure, a veure si ho tenen en compte.


Encara no se sap rés si será One Piece o un altre cosa, també hi ha algo que destacar es que a finals de l'any 2022 la Laia Servera va dir en una entrevista: "Vam demanar una selecció variada d’animes, amb personatges femenins, masculins, d’esports, ciència, etc., i per començar ens han arribat junts tots els d’esports i amb personatges masculins. I els de gènere shojo, amb personatges femenins, ens arriben tots junts el 2023."

Dels esports ja sabem que es Inazuma Eleven y Haikyū, i del shonen Black Clover i Kimetsu no Yaiba, del Shojo es un clasic excepte la ultima temporada, i em fa un pal esperar a que reemetin tot des del principi... i si el que va dir Laia Servera es cert, el proxim es probable que sigui shojo ja que han començat amb Sakura la Caçadora de Cartes (Clear card) com a nou contingut shojo...
 
Avatar de l’usuari
RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 97
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

Re: Novetats TVC

dl. 13 març 2023, 22:10

El web d'Arait passa més temps caigut que accessible.

Penseu que la Laia no va dir que només hi hauria shojo durant el 2023, sinó que se centrarian més en aquest gènere. De tota manera, si finalment és One Piece penso que deu haver estat un acord força recent, perquè a l'estrena del canal van dir que no l'havien pogut aconseguir. Jo mateix els ho vaig estar preguntant i van dir que no, que aquesta no es podia.

A veure si tenim sort i també s'hi animen amb nous episodis. Ara que la sèrie té «data de caducitat» seria tota una fita tenir una sèrie de més de 1.000 episodis completa en català.
 
rexelperro
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 186
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 22:39

Re: Novetats TVC

dt. 14 març 2023, 03:15

RudraCNG ha escrit:
El web d'Arait passa més temps caigut que accessible.

Penseu que la Laia no va dir que només hi hauria shojo durant el 2023, sinó que se centrarian més en aquest gènere. De tota manera, si finalment és One Piece penso que deu haver estat un acord força recent, perquè a l'estrena del canal van dir que no l'havien pogut aconseguir. Jo mateix els ho vaig estar preguntant i van dir que no, que aquesta no es podia.

A veure si tenim sort i també s'hi animen amb nous episodis. Ara que la sèrie té «data de caducitat» seria tota una fita tenir una sèrie de més de 1.000 episodis completa en català.

L'acord es del 27 de Desembre de l'any passat, això quadra amb la "bomba" que no van poder anunciar al Saló del Manga però que en dues setmanes podrien dir alguna cosa.
Aquella bomba va dir que era una serie que tothom estava esperant, jo crec que es evident que o es One Piece o DB Super i veient el preu i que quadra perfectament amb una serie de 515 episodis "blanco y en botella"
A més, el tema d'Arait ja ho va dir el Racó del Manga quan van presentar el nou Super 3, el problema que tenia One Piece llavors era de drets, no es podia comprar per molts calers que tingués TV3 pq els drets els tenia una plataforma digital a nivell mundial (Crunchyroll), desde llavors sembla que alguna cosa va canviar i la mateixa setmana del Saló van poder iniciar les negociacions d'aquesta "bomba"
Si amb tot això sumem la filtració de fa un mes confirmat per la propia TV3 però que després ho van desmentir jo crec que això va ser un problema de comunicació i no volien anunciar-ho encara
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Novetats TVC

dt. 14 març 2023, 10:29

estranys els moviment amb haikyu.

al migdies l'han substituit per una emissio de KUNG FU PANDA, quan un parell d'hores abans tambe en fan un altre de KFP, no se si es una emissio que segueix l'altre o cadascuna porta una emissio de capitols diferents de l'altre, pero el que es segur es que a les 14:20 no es el mateix que a les 12:20.

pel que fa a la tarda, dijous 23 al vespre, en comptes de HAIKYU + CONAN emetran les dues ultimes oves de HAIKYU, per tancar la serie aquella mateixa setmana (tot i que aqueste oves s'haurien d'haver emes abans de la temporada 4). Com divendres no fan anime, haurem d'esperar a la programacio del dilluns per veure que ens depara. Reemissio de haikyu? Doble de Conan? Reemissio de kimetsu?

tenint en compte el contracte nou amb toei, potser el millor seria emetre o doble de conan o reemissio d'alguna serie curta, per despres emetre la de TOEI., ja que pel preu pagat, no crec que vagi al boomer ni ha horari no TDT.

sobre futures reemissions, jo crec que les intentaria fer sempre en un horari diferent al de l'estrena, es a dir, una reemissio de black clover al vespre, un haikyu i inazuma una mica abans a la tarda (abans del info k potser), o una ronja entre setmana per que tingui mes visibilitat. Si que es cert que potser kimetsu no tindra tantes opcions pel tema de horaris protegits i super protegits., I si l'horari del migdia continua sense tenir gaire audiencia, potser passar en aquella franja la reposicio del dia anterior al vespre

tambe com a curiositat, comentar que la serie dels 3 DE SOTA al cartell indica NETFLIX ORIGINAL, tot i que imagino que aquesta s'ha comprat a dreamworks i no a netflix, pero, podem esperar que amb el temps tambe es puguin fer amb ORIGINALS NETFLIX d'anime? perque hi han animes de netflix que tot i dir original, al japo no els han emes o estrenat ells.
 
Akrit84
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 52
Membre des de: dt. 29 des. 2020, 16:15

Re: Novetats TVC

dt. 14 març 2023, 11:17

taketokun ha escrit:
estranys els moviment amb haikyu.

al migdies l'han substituit per una emissio de KUNG FU PANDA, quan un parell d'hores abans tambe en fan un altre de KFP, no se si es una emissio que segueix l'altre o cadascuna porta una emissio de capitols diferents de l'altre, pero el que es segur es que a les 14:20 no es el mateix que a les 12:20.


Son dues sèries diferents.

Kung Fu Panda: Llegendes increíbles estrenada el 2011 i el 2017 al Super3.
Kung Fu Panda: les potes del destí estenada l'any 2018 i al juny de 2022 al Super3.

Hi ha una tercera sèrie (Kung Fu Panda: The Dragon Knight) estrenada l'any passat que (encara) no ha adquirit la CCMA.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants