Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Novetats TVC

dt. 14 març 2023, 16:37

Jo vull que facin les Precure tambéeee >_<'
Hi ha temporades molt guais, com la de Mahou Tsukai Precure, que seria una substituta perfecta de Sakura, un cop l'acabessin d'emetre. I la nova d'ara també és fabulosa (Hirogaru Sky Precure). Crec que seria molt bona opció com a franquícia shôjo per al public infantil i hi ha temporades per donar i per vendre, amb arguments i protagonistes diferents. A mi, personalment, em faria moltíssima il.lusió que la compressin, perquè és una sèrie que sempre m'ha agradat i que sempre he anat seguint (potser no totes les temporades, però gairebé). Els hi vaig escriure proposant-la; tant de bo s'animin i la comprin. El que no sé és si aquesta sèrie té gaire repercusió o, pràcticament, només m'agrada a mi i a quatre més...
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 118
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Novetats TVC

dc. 15 març 2023, 16:55

seiyuubcn ha escrit:
Jo vull que facin les Precure tambéeee >_<'
Hi ha temporades molt guais, com la de Mahou Tsukai Precure, que seria una substituta perfecta de Sakura, un cop l'acabessin d'emetre. I la nova d'ara també és fabulosa (Hirogaru Sky Precure). Crec que seria molt bona opció com a franquícia shôjo per al public infantil i hi ha temporades per donar i per vendre, amb arguments i protagonistes diferents. A mi, personalment, em faria moltíssima il.lusió que la compressin, perquè és una sèrie que sempre m'ha agradat i que sempre he anat seguint (potser no totes les temporades, però gairebé).


No es descarta encara, Precure també es una lliçencia molt adecuada pel SX3, a més que te molt d'exit al Japo, si un canal vol apostar varietat d'animes i no centrar-se només al Shonen com ho fa la resta d'occident, es evident que es una bona aposta, aixó si, una mica arriscada. De totes maneres no se sap si els drest ja no els te Arait, diuen que ja no els tenen pero no tenim proves, no donen senyals de vida en les xarxes. Pero tornant al tema, crec que Precure podria ser dificil de portar-ho, cada temporada es una nova historia amb nous personatges i enemics (excepte la primera i tercera temporada que tenen una seqüela), necessitarán un munt d'actors/ius (especialment femenins), es com el cas de les sagues d'Inazuma Eleven, pero te menys temporades, es clar.... Pero si es tracte de Shojo, aquesta es la millor que poden tindre.

A mi m'és igual la veritat, One piece es el que més es demana, pero segur que em moriré de vell i encara no habrán acabat de doblarla completa (bé, abans moririen de vells els actors i encara molt abans, es retirarán), per no dir que no tenim les pel·licules clàssiques...

seiyuubcn ha escrit:
Jo vull que facin les Precure tambéeee >_<'
El que no sé és si aquesta sèrie té gaire repercusió o, pràcticament, només m'agrada a mi i a quatre més...


Cadascun té els seus gustos, pero es innegable que hi han molt més fans de One Piece.
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Novetats TVC

dj. 16 març 2023, 22:30

Algú sap per què ni ahir ni avui han penjat els episodis de Ranma?
 
JuankA
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dg. 17 abr. 2016, 19:06

Re: Novetats TVC

dj. 16 març 2023, 22:37

Aixi es, Volem com a minim totes les pelis de One Piece en el nou SX3... Anem a fer presio collons!!!!!
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Novetats TVC

dj. 16 març 2023, 22:53

Estava pensant (fa una estona que he vist el twitter aquell en què anuncien noves pel.lícules), que si tenen la peli de Digimon Kizuna, potser també els interessa fer-se amb la franquícia sencera. No sé quants capítols són, però no quadraria amb els 500 i pico que tots creieu que són de One Piece? Potser no en tenia tants (Digimon), ara no ho sé, però eren una bona pila de temporades... i això sense comptar el remake de fa un parell d'anys i la que estan fent ara de Digimon Ghost o alguna cosa així. No podria anar per aquí, la cosa, si han dit que no era One Piece? Perquè Digimon també és de TOEI...
 
JuankA
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dg. 17 abr. 2016, 19:06

Re: Novetats TVC

dj. 16 març 2023, 23:00

Buff.. espero que sea one piece... Sea lo que sea bienvenido.. pero el solo hecho de pensar que haya una posibilidad de ver el reencuentro de la tripulacio Dels barret de palla en catalán me sube un hype... Ojalá sea one piece de verdad
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 118
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Novetats TVC

dv. 17 març 2023, 01:13

JuankA ha escrit:
Buff.. espero que sea one piece... Sea lo que sea bienvenido.. pero el solo hecho de pensar que haya una posibilidad de ver el reencuentro de la tripulacio Dels barret de palla en catalán me sube un hype... Ojalá sea one piece de verdad


Segons diuen, TV3 están negant que la tenen, i molts pensen que es mentida (i si, podría ser-ho), pero cuant la gent pregunta que si aviat hi hauran nous capitols del Detectiu Conan moltes vegades afirmen...

Perque emetin les pel•licules no vol dir que portin la serie, a més que les pel•licules les te Selecta i es més facil. A més, ara mateix podría ser Digimon Adventure ja que avuí han anunciat Digimon Adventure Evolution Last Kizuna (que la té Selecta també). Millor no especuleu tant que es One Piece i espereu a veure que anuncien, perqué si no, si al final no es One Piece el cop será encara més dur.
 
rexelperro
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 186
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 22:39

Re: Novetats TVC

dv. 17 març 2023, 02:25

De veritat creieu que "la bomba" que tothom tenia al pensament al Saló del Manga tal com van dir pot ser Digimon o Pretty Cure? xD I això que Digimon m'encanta i tant de bo es dobles en català però siguem realistes, ningú esperava aquestes series quan van anunciar el sx3 o es One Piece o es Bola de Drac.
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 118
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Novetats TVC

dv. 17 març 2023, 15:27

rexelperro ha escrit:
De veritat creieu que "la bomba" que tothom tenia al pensament al Saló del Manga tal com van dir pot ser Digimon o Pretty Cure? xD I això que Digimon m'encanta i tant de bo es dobles en català però siguem realistes, ningú esperava aquestes series quan van anunciar el sx3 o es One Piece o es Bola de Drac.


No he dit que Precure o Digimon siguin aquella "bomba".

Vaig afegir Precure com a posibilitat perque es llarga, es de Toei i Espanya no te els drets, i a més, van dir que els proxims contiguts podrían ser Shojo ja que van dir que els portarien juntst i han començar amb Sakura la Caçadora de Cartes (Clear card), pero tindrem que esperar fins que acabi la reemmisió. Es evident que avuí en día que hagin lliçenciat Precure ho veig molts difícil, si fos els principis dels anys 2000 encara... I Digimon per el tema que ara que la última pel•licula vindrá en català.

No se quins dret te Bola de Drac Super, pero segons les dades la té Boing, en DVD/BD els té Selecta. I One Piece (la serie) la té Arait a menys que l'hagin perdut recentment. Si One Piece encara la té Arait, tindrien que fer un contracte amb ells, no directament amb Toei com es el cas.

Es posible que tot sortirá a la llum en el saló del cómic a finals d'aquest mes o a principis del següent.
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 169
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Novetats TVC

dv. 17 març 2023, 18:11

Com segurament ja heu vist, entre ahir i avui, en Fabre ens ha confirmat noves pel·lícules a l'SX3!! He fet aquest cartell amb les pel·lícules d'anime. Espero que us serveixi!!

Imatge
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
Avatar de l’usuari
RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 97
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

Re: Novetats TVC

dv. 17 març 2023, 18:49

Són genials, aquests cartells. És ben bé que semblen corporatius del propi canal i queda tot molt ben recollit. Moltes gràcies!
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 169
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Novetats TVC

dv. 17 març 2023, 19:01

RudraCNG ha escrit:
Són genials, aquests cartells. És ben bé que semblen corporatius del propi canal i queda tot molt ben recollit. Moltes gràcies!

Gràcies!! S'intenta que semblin del canal
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
JuankA
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dg. 17 abr. 2016, 19:06

Re: Novetats TVC

dv. 17 març 2023, 19:18

hey esta maco el cartell, jo tinc esperança que aquest any estrenaran o nous episodis o pel·lícules inedites de one piece,

la fe mou muntanyes no? jeje bon cap de setmana a tots/es
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 169
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Novetats TVC

dv. 17 març 2023, 19:32

JuankA ha escrit:
hey esta maco el cartell, jo tinc esperança que aquest any estrenaran o nous episodis o pel·lícules inedites de one piece,

la fe mou muntanyes no? jeje bon cap de setmana a tots/es


Moltes gràcies!! Tant de bo!
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 169
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Novetats TVC

ds. 18 març 2023, 08:30

Aquí teniu el pòster amb alguns petits errors que hi havia corregits. Per altra banda, el títol de Digimon ja està confirmat.

Imatge
Canal de discord Anime SX3
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 30 visitants