Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Novetats TVC

ds. 10 abr. 2021, 20:41

Té actors molt bons com el Bernal en Lladó etc. els actors ja ho poden fer molt be i tal, pero si el director/ distribuidora no respecta un repartiment que ja està establert...
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Novetats TVC

dg. 11 abr. 2021, 13:59

es que es aixo, el que ja tingui la primera edicio, i sigui catala, li hagues fet gracia veure la pelis amb les veus de la serie, i potser la tornaria a comprar, pero per veure amb un altre elenc, et quedes amb la versio castellana que te el repartiment del remake
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 118
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Novetats TVC

dg. 11 abr. 2021, 15:51

Per el que es veu, Kimetsu no Yaiba, la nova lliçencia de Selecta vindrá amb doblatge català, mai ho hauria imaginat, ja que les uniques excepcións eren One Piece i Bola de drac. Pero el nom que han adaptat "Guardianes de la noche" no es que m'agradi molt, hauria estat millor "Asesinos de Demonios" que es més literal o bé amb angles "Demon Slayer", segur que els "latinos" es partiran la caixa una vegada més, ja m'enteneu, en fi...

Si porten la resta de l'anime en català també (cosa que aquí ja ho dubto), podria ser una senyal de que en el futur poden emitirles a TV3 amb el nou canal juvenil, pero ho veig molt poc probable...

Pero tinc un dubte, cuan van anunciar la fi de la familia del super3 per l'estiu, no van dir res que posarien un canal juvenil.
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Novetats TVC

dg. 11 abr. 2021, 16:05

De fet, sí que ho varen anunciar.



Salut!
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Novetats TVC

dg. 11 abr. 2021, 19:28

Frydivx ha escrit:
De fet, sí que ho varen anunciar.



Salut!


Yo creo que ya ni se acuerdan de eso, estamos ya a abril de 2021 y no han vuelto a soltar nada referente a eso, seguramente solo pensaban hacer la mierda esa online del mod z y lo otro era mas todo bulo de ellos mismos.
 
Akrit84
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 52
Membre des de: dt. 29 des. 2020, 16:15

Re: Novetats TVC

dg. 11 abr. 2021, 19:36

terminator ha escrit:
Frydivx ha escrit:
De fet, sí que ho varen anunciar.



Salut!


Yo creo que ya ni se acuerdan de eso, estamos ya a abril de 2021 y no han vuelto a soltar nada referente a eso, seguramente solo pensaban hacer la mierda esa online del mod z y lo otro era mas todo bulo de ellos mismos.


Jo crec que ho van dir per a que callessim i els deixessim en pau xD
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Novetats TVC

dg. 11 abr. 2021, 19:40

Akrit84 ha escrit:
terminator ha escrit:
Frydivx ha escrit:
De fet, sí que ho varen anunciar.



Salut!


Yo creo que ya ni se acuerdan de eso, estamos ya a abril de 2021 y no han vuelto a soltar nada referente a eso, seguramente solo pensaban hacer la mierda esa online del mod z y lo otro era mas todo bulo de ellos mismos.


Jo crec que ho van dir per a que callessim i els deixessim en pau xD


Seguramente, a mi me extraño mucho que si supuestamente estan peor economicamente que cuando cerraron el 3xl, se pongan casualmente ahora a crear un canal juvenil... Algo no me encajaba
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Novetats TVC

dg. 11 abr. 2021, 19:44

Ender11 ha escrit:
Per el que es veu, Kimetsu no Yaiba, la nova lliçencia de Selecta vindrá amb doblatge català, mai ho hauria imaginat, ja que les uniques excepcións eren One Piece i Bola de drac. Pero el nom que han adaptat "Guardianes de la noche" no es que m'agradi molt, hauria estat millor "Asesinos de Demonios" que es més literal o bé amb angles "Demon Slayer", segur que els "latinos" es partiran la caixa una vegada més, ja m'enteneu, en fi...

Si porten la resta de l'anime en català també (cosa que aquí ja ho dubto), podria ser una senyal de que en el futur poden emitirles a TV3 amb el nou canal juvenil, pero ho veig molt poc probable...

Pero tinc un dubte, cuan van anunciar la fi de la familia del super3 per l'estiu, no van dir res que posarien un canal juvenil.


el titol es el que te el manga a espanya, per aixo porta el mateix l'anime, pasa una mica com quan adapten el titol d'una pelicula al castella, que si aquesta despres es fa en catala, sol dur la traduccion del castella en comptes de la de original

sobre lo del SUPER3Z, jo crec que si que faran alguna cosa de cares al juliol o setembre, que es quan es preveu el cambi del super3, pero primer ha d'haver-hi govern i diners. aixo si, tampoc pasarem de 0 a 100. jo crec que es guarden el capitols nous de conan, algunes pelis i potser que alguna cosa mes, ja sigui estrena o reemisio (potser rescartar shinchan o bola).

sembla que s'han donat compte que per que la gent consumeixi catala, se'ls ha de acostumar de joves, i a mes en el 2012 no se perque, pero no volien unificar el canal 33 amb el d'esport, que tenia la mateixa vida mes o menys que el 3xl, pero en aquell moment tenien mes drets de retransmissio i molt mes personal per el canal que per el 3xl, pero al final s'ha vist que es van equivocar del tot (a part de mentir dient que la programacio del 3xl passaria als altres canals, que l'unic que varen fer va ser acabar de gastar els passis de les diferents series i pelis pero no malgastar el diners ja gastats, diria que nomes varen continuar one piece, shiin chan, breaking bad i para de comptar)
 
JVF
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: dt. 05 gen. 2021, 00:23

Re: Novetats TVC

dg. 11 abr. 2021, 19:47

terminator ha escrit:
Frydivx ha escrit:
De fet, sí que ho varen anunciar.



Salut!


Yo creo que ya ni se acuerdan de eso, estamos ya a abril de 2021 y no han vuelto a soltar nada referente a eso, seguramente solo pensaban hacer la mierda esa online del mod z y lo otro era mas todo bulo de ellos mismos.

No sé, vaig trobar fa uns dies un article de febrer on explicaven per què no s'ha fet encara: https://elcinefil.cat/la-reordenacio-de ... 8-milions/

Però no han dit que es faria al juny just quan s'acabi la família del Super3, però no m'estranyaria que ho fessin aleshores perquè ja tindrien l'excusa per remodelar la seva estratègia infantil/juvenil, però venint de TV3...

PD: Algú li troba el sentit a que estrenin la peli de Demon Slayer ara sense haver ni tan sols doblat la sèrie? xD
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Novetats TVC

dg. 11 abr. 2021, 19:53

Hasta donde se, la pelicula no continua nada de la pelicula. Tiene sentido, no hace falta conocer nada la serie para disfrutarla. Es como naruto, no te hacia falta saber que habia pasado en la pelicula para verla. O Bola de Drac... son películas que la mayoria de veces no son ni canonicas.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Novetats TVC

dg. 11 abr. 2021, 21:35

tebas_king ha escrit:
Hasta donde se, la pelicula no continua nada de la pelicula. Tiene sentido, no hace falta conocer nada la serie para disfrutarla. Es como naruto, no te hacia falta saber que habia pasado en la pelicula para verla. O Bola de Drac... son películas que la mayoria de veces no son ni canonicas.


Para nada. La película de Kimetsu es secuela directa del anime. No tiene ni pizca de sentido ir a verla sin haber visto el anime (de forma pirata) antes, o leído el manga, porque no vas a entender nada de la historia. La película vienen siendo los tomos 7 y 8 del manga.
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Novetats TVC

dg. 11 abr. 2021, 22:01

Pues a disfrutar de la cagada
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Novetats TVC

dg. 11 abr. 2021, 23:24

tampoc s'ha doblat al castella la serie, tot i que aquesta si es 100% segur que es fara a posteriori i imagino que sortira a la venta d'aqui al setembre, ja que normalment entre la estrena al cine i l'edicio en fisic hi ha uns 4 mesos

jo l'unic que demano es que si un dia es dobla la serie, es tingui en compte el doblatge que tindra la peli.
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Novetats TVC

dt. 13 abr. 2021, 17:02

terminator ha escrit:
Frydivx ha escrit:
De fet, sí que ho varen anunciar.



Salut!


Yo creo que ya ni se acuerdan de eso, estamos ya a abril de 2021 y no han vuelto a soltar nada referente a eso, seguramente solo pensaban hacer la mierda esa online del mod z y lo otro era mas todo bulo de ellos mismos.


Bueno, jo només feia referència al fet que sí ho van anunciar, una altra cosa és que ho compleixin.
A més, a la data que estem ara no hi ha hagut cap actor o actriu que hagi deixat anar pistes sobre possibles llicencies doblades al català (em refereixo a sèries principalment), tot el que arribarà en català ha sigut per canals oficials i estarà principalment en format domèstic o VOD, TV3 está més muda que les sèries infantils de la seva graella.
Referent a Kimetsu, vaig veure molta gent donant les gràcies a Selecta per portar-la en català i jo pensava "per què els hi doneu les gràcies tan aviat si encara no sabem ni tan sols si arribarà la sèrie?", tampoc sabem l'elenc, no hi ha tràiler en català (en castellà l'acaben de publicar), en fi, moltes coses que es queden en el tinter.

Salut!
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Novetats TVC

dt. 13 abr. 2021, 18:27

Frydivx ha escrit:
Referent a Kimetsu, vaig veure molta gent donant les gràcies a Selecta per portar-la en català i jo pensava "per què els hi doneu les gràcies tan aviat si encara no sabem ni tan sols si arribarà la sèrie?", tampoc sabem l'elenc, no hi ha tràiler en català (en castellà l'acaben de publicar), en fi, moltes coses que es queden en el tinter.

Salut!

Jo encara diria més: Per que li donen les gracies per un doblatge que els surt GRATIS? Que li donin les gracies a la Generalitat per subvencionar el doblatge, i amb la sèrie el mateix, si s'arriba a doblar serà gracies a subvencions, en aquest cas de TV3/CCMA, però ja et dic que dubto moltíssim que la doblin a curt termini, ves a saber si s'arribarà a doblar mai.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants