Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dl. 08 març 2021, 23:00

Lupus Sigarrensis ha escrit:
Déu n'hi do portar tants personatges alhora i que cada un tingui el seu moment. Gran personatge en Hyogoro, són d'aquests que t'agraden.


Entenc que aquesta és 'la grandesa' d'Oda ja que té molt de mèrit no només portar a tots els protagonistes si no a tots els secundaris (tant si tenen molta trama com poca).

Pel bé de Wano espero que els combats es puguin produir de forma seguida, penso que això li donarà més epicisme a la saga y més hype. Aquesta saga és vital pel que quedi de OP sigui molt o poc, Oda ha de plantejar bé les bases del següent arc. Toca tenir paciència, no veig A Wano acabar abans de finals de 2021.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dg. 14 març 2021, 20:53

Capítol 1007

Tony Tony Chopper el Gran, en tots els sentits. Uffff.... Continuo amb spoiler

Spoiler: mostra
- Si ho he entès bé, segons ha dit el paio del CP0, en Momo a nivell de poder seria un mini-Kaido... i dic "mini" per que de moment és el que és. Però pot passar que es descontroli i es transformi en un segon drac gegant de cap a peus....
- I el final? COLLONS i dels grossos!!!! L'únic que em quadra és aquella guineu, perquè en Bon Kure no hi pinta res aquí, però ja tot pot ser. XD


La setmana que ve no hi ha capítol
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dj. 01 abr. 2021, 20:07

Capítol 1008

Spoiler: mostra
- L'opció dibuix d'en Kanjuro no l'havia pensat. Gran Ashura Doji! I l'Inu contra en Jack!!!!
- Sembla que en Momo va despertant habilitats, de moment s'intueix que psíquiques
- Per tenim el retorn de l'Orochi. Li queden 7 caps, hehehe. Esperem que no sigui un dibuix d'en Kanjuro XD
- I ja se'ns ha presentat la forma híbrida d'en Kaido.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dv. 02 abr. 2021, 13:03

Lupus Sigarrensis ha escrit:
Capítol 1008

Spoiler: mostra
- L'opció dibuix d'en Kanjuro no l'havia pensat. Gran Ashura Doji! I l'Inu contra en Jack!!!!
- Sembla que en Momo va despertant habilitats, de moment s'intueix que psíquiques
- Per tenim el retorn de l'Orochi. Li queden 7 caps, hehehe. Esperem que no sigui un dibuix d'en Kanjuro XD
- I ja se'ns ha presentat la forma híbrida d'en Kaido.



Si no vaig errat avui surt el 1009 i he de dir que veig en Kaido molt superior a Luffy.
No sé si faran fora a Big Mom del combat tal i com pretenen però seria una bona manera de centrar-se amb un younkou, d'altra banda és que segueixo sense veure-ho xd

Penso tots tenim ganes de saber què té en ment l'Oda.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Serf91
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 28
Membre des de: dg. 17 gen. 2021, 18:19

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dv. 02 abr. 2021, 21:18

llegit cap 1009, per no fer spoilers sols diré, entenc que en Zoro no hagi fet res després del time skype ja que es ben clar q estava per davant d’en Ruffi, PD crec personalment que en Hyogoro hauria de haver mort, i lAshura Doji també hauria de morir. Més que res si en Pedro va morir per una explosió com aquesta i maleit sia que es una "tros" guerra hauria... i no sóc fan de que es mori tothom però tampoc cal abusar del plot armor per favor
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dt. 06 abr. 2021, 20:56

Capítol 1009

Spoiler: mostra
- Algun mort del bons, potser sí, que toca. L'Ashura Doji, n'hauria de ser un, ja que en Hyogoro el vam salvar.
- Dels dolents, esperem que n'Orochi ara sí que estigui mort. Ja sabíem que ressuscitaria i ara ha tingut la mort que es mereixia, espero que sigui al definitiva. A no ser que pugui aportar quelcom més.
- He fet un repàs ràpid de la història d'en Zoro, i tot i que s'ha enfrontat a algú complicat com en Pica a Dressrossa. Ara és quan està ensenyant les seves cartes. Estem parlant d'algú que al seu moment va resistir tot el dolor d'en Luffy que li va donar en Kuma a Thriller Bark. No és un qualsevol. Què és més fort que en Luffy? Té números, ha resistit prou bé l'atac combinat dels dos emperadors. Si és per molt o per poc, jo aquí no hi penso entrar, aquest nivell de frikisme no el tinc. Dels que no tenen poders de fruita del diable, és dels de dalt de tot.

I ja que parlo dels de dalt de tot, després d'haver mirat el darrer de l'anime (La cançó del final és una de les que m'agraden. La saben utilitzar), hi ha tot el misteri que envolta en Shanks, a Youtube deu esta plena de idees de tots colors, hehehe. Un D? Descendent d'una família de dracs celestials? Descendent d'en Joyboy? Tot plegat? A veure com ens sorprendrà l'Oda quan arribi aquest moment. Algú que es reuneix amb els Cinc Ancians tampoc és un qualsevol, en part que s'ho hagi forjat, alguna herència important ha rebut.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dj. 08 abr. 2021, 17:58

Deu n'hi do quin capitol més brutal se'ns ve aquest 1010. Penso que feia forces episodis on n'ho gaudia tant amb tot el que passa.

En Luffy comença a controlar els seus hakis a un nivell ja bo, en Zoro té haki del rei i un cop més agafa molt protagonisme. Alguna cosa passarà amb en Zeus i la Linlin...I res, toca esperar 2 setmanes que es faran eternes haha
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Dherevo
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dg. 24 gen. 2021, 14:58
Contacta:

One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 09 abr. 2021, 15:56

Llegit el 1010 que ha sortit avui. Espectacular es quedarse curt, es un 10/10 en tota regla.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 11 abr. 2021, 21:11

Dherevo ha escrit:
Llegit el 1010 que ha sortit avui. Espectacular es quedarse curt, es un 10/10 en tota regla.


La veritat és que amb l'episodi 1000 em vaig quedar un pelet fred. El hype era tan gran que en fi, no va arribar al que esperàvem. Ara bé, aquest 1010 l'he trobat molt bo per tota l'info que afegeix al lore de OP, pel PU que, Oda, oficialitza en Zoro i Luffy i per com es posa de picant la lluita.

Compte que es venen corbes.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 12 abr. 2021, 14:48

Nightsirk ha escrit:
Dherevo ha escrit:
Llegit el 1010 que ha sortit avui. Espectacular es quedarse curt, es un 10/10 en tota regla.


La veritat és que amb l'episodi 1000 em vaig quedar un pelet fred. El hype era tan gran que en fi, no va arribar al que esperàvem. Ara bé, aquest 1010 l'he trobat molt bo per tota l'info que afegeix al lore de OP, pel PU que, Oda, oficialitza en Zoro i Luffy i per com es posa de picant la lluita.

Compte que es venen corbes.


Llegit

Gran en Zoro, com hi ha anat. Després d'haver rebut ara és en Luffy qui té ganes de repartir, i ara sí que se'l veu confiat.
I a veure quina idea tindrà en Prometheus.....

Si he citat és per saber que vol dir PU.

Gràcies
 
JoanM
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dt. 05 gen. 2021, 14:24

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dg. 18 abr. 2021, 23:46

M'ha encantat el 1010 pero crec que no acabo d'entendre una cosa.
Spoiler: mostra
La tècnica que li va intentar ensenyar el Hyogoro al Ruffy quan estaven a la presó es la mateixa que ha aprés el Zoro de recobrir el haki d'armament amb haki del conqueridor?
Pensava que allò de penetrar a dins del cos només era haki d'armadura avançat. Es referia a fer servir el haki del conqueridor i el d'armadura junts o son coses distintes?
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dl. 26 abr. 2021, 16:01

1011

Big Mom, Gran i Mare en tots els sentits possibles.
 
Avatar de l’usuari
Serf91
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 28
Membre des de: dg. 17 gen. 2021, 18:19

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dg. 09 maig 2021, 13:38

Capítol d’aquesta setmana que penseu? Nami modo Bell-mère ! postada he llegit per internet que diuen que l’enemic final de wano no serà en kaido… qui redimonis pot esser més? Barbanegre? Ja???
 
JoanM
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dt. 05 gen. 2021, 14:24

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dc. 12 maig 2021, 16:08

Serf91 ha escrit:
Capítol d’aquesta setmana que penseu? Nami modo Bell-mère ! postada he llegit per internet que diuen que l’enemic final de wano no serà en kaido… qui redimonis pot esser més? Barbanegre? Ja???

No se m'acudeix ningú mes per ser l'enemic final de wano, l'orochi no te nivell i no hi ha ningú més a l'illa de moment. Jo el que he sentit es que la major guerra de la serie vindrà deprés de l'arc Wano. Potser es referien a la guerra de després, de totes maneres crec que son especulacions, algunes més realistes que d'altres pero mentre que no ho digui l'Oda no hi ha res confirmat, l'únic que va assegurar es que hi hauria una guerra major que la de Marineford, espero que no es referís a la batalla de Wano, no per que no m'estigui agradant (de fet m'està molant mes Wano que Marineford) si no per que això significaria que encara queda alguna cosa més grossa.

Això si, de moment queden enfrontaments i aparicions importants, s'han de carregar en Barbanegra i l'Akainu, han de lluitar l'exercit revolucionari, els pirates del pel roig, alguns supernovas, arribar a Elbaf i Raftel... Segurament algunes d'aquestes coses no apareixeran, pot ser que el Shanks no acabi lluitant en tota la serie però al menys el Barbanegra ha de rebre el que es mereix.
 
gunner15
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: ds. 22 maig 2021, 13:39

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

ds. 22 maig 2021, 13:54

Jo despres de l'últim capítol, no se quina direcció pendra l'arc. Igual estem a prop de tancar l'acte tercer. Que opineu del capítol 1013?

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants