Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dg. 05 abr. 2020, 20:28

Llegit el 976

Spoiler: mostra
- En Kanjuro ha demostrat ser un bon actor. Quin gran nivell de dibuix, comparat amb els que dibuixava abans, per fer-los anar malament.
- En Momonoskue tot i ser petit, sent conscient de tot plegat, fent un bon paper.
- I finalment ja el tenim aquí, en Jinbe, ja ha arribat. Ara sí que oficialment, de dalt a baix, en Jinbe, ja és un "barret de palla". La tripulació de 10 membres completa!!!!!
Amb la seva arribada doncs ganes de saber que va passar quan la Big Mom recuperada arriba, després de la fugida del Sunny. Com va fugir ell i que va passar amb els Pirates del Sol i el Germa 66. En un capítol suposo que se'ns explicarà. El pròxim capítol potser?

- Sobre els augments de poder d'en Zoro i en Sanji. Sobre en Zoro, des que apareix després del Salt Temporal, i el vaig veure per primer cop, he pensat, que l'ull tancat no el té incapacitat sinó que ve a ser un bloqueig del seu poder. Quan l'obri es mostrarà el seu poder. M'agrada pensar això. Que segurament, només sigui el més senzill, que durant els dos anys aquells el va perdre i ja està. I seguint el que penso, i veient els nivells de poder amb què es trobaran a Onigashima, potser arribarà el moment que l'haurà d'obrir. Seguint aquest raonament, m'imagino un magnífica millora del seu Haki de l'observació i segurament altres coses.

Sobre en Sanji, se'm fa més difícil cap a on pot anar el seu augment de poder. En uns dies, veuré els episodis de quan es transforma en Soba Mask, i per tant ho recordaré com anava això. Segurament, hagi descobert noves habilitats que li proporcioni la tecnologia Germa.

Evidentment hi haurà batalles individuals, però m'imagino batalles d'equip i estratègia, però la veritat contra dos emperadors, en Kaido i la Big Mom, tenint el precedent de la saga anterior, ufff, no sé pas com s'ho farà anar l'Oda. Clar que es porta dient des de fa anys, en Kaido, si o sí, ha de caure. Perquè realment no sabem que ha passat amb en Sabo a Mary Geoise (mort, greument ferit i recuperat o bé capturat), ja que les notícies d'en Morgans sempre estan manipulades, a part de la manera que "ho explica" l'Oda sempre amb interrogants, perquè si no podríem posar sobre la taula un enfrontament entre el veritable drac, Monkey D. Dragon (així ho veig jo) versus el fals drac Kaido (en Momosuke també és un drac).

Sobre una possible aparició d'en Barbanegra, ho descarto, seria massa ja. Ell és el plat fort, i per tant serà el gran enemic a batre. A més sembla que ha anat a buscar alguna cosa que també interessa al Govern Mundial.


Dit tot això, estar a punt de començar una batalla decisiva pel que és la història de One Piece, amb coses que es resoldran i apareixent també altres incògnites, com no.

Salut!!!!
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dt. 07 abr. 2020, 23:26

Jo crec que Zoro ha de tenir més que paraules amb Orochi, per tot el tema que ha tingut amb la Hiyori i l'execució de Tonoyasu. A més de que ara porta una de les espases d'Oden (Enma), així donar-li el cop de gràcia amb ella.

Nightsirk ha escrit:
- Bona recompensa. Jo ja vaig dir que de Wano, tots havien de sortir amb unes recompenses altes i Jimbi segurament sigui la 3 o 4 recompensa més alta de la tripulació de Luffy.

Actualment Jinbe té la sogona recompensa més alta de la tripulació, per damunt de Sanji.

Lupus Sigarrensis ha escrit:
- En Kanjuro ha demostrat ser un bon actor. Quin gran nivell de dibuix, comparat amb els que dibuixava abans, per fer-los anar malament.

Si et fixes, els gargots sempre els feia amb la mà esquerra, quan ell és dretà. Oda està a totes, i anava deixant petites pistes xD
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dc. 08 abr. 2020, 16:39

Steve Maister ha escrit:
Lupus Sigarrensis ha escrit:
- En Kanjuro ha demostrat ser un bon actor. Quin gran nivell de dibuix, comparat amb els que dibuixava abans, per fer-los anar malament.

Si et fixes, els gargots sempre els feia amb la mà esquerra, quan ell és dretà. Oda està a totes, i anava deixant petites pistes xD


Ha, ha, ha, molt bona, ara ho he comprovat, coi d'Oda, sempre t'està dient coses, fins i tot en les més insospitables.

Ara que he estat repassant coses de personatges, retornant a en Barbanegra,
Spoiler: mostra
que menciona que va a buscar quelcom que també interessa al govern mundial (La seva última aparició fins al moment), tenint en compte amb els lectors no saben que ha passat amb en Sabo, l'objectiu d'en Teach sigui el mateix Dragon. El priata posseeix una de les logies més especials i la que deu ser la paramecia més forta segons es diu. I segons penso, i suposo que no sóc l'únic, li faltaria una zoan excepcional, i per tant si en Dragon és el veritable drac (no com en Kaido i en Momonosuke que són falsos dracs, Smiles), dóna a lloc que el cap de l'Exèrcit Revolucionari sigui el seu gran objectiu. Mencionar que moltes tècniques d'en Sabo estan basades en un drac.


Ara que he revist, a l'anime el primer combat entre en Kaido i en Luffy, no sé pas com poden derrotar aquest emperador, o sí, no ho sé. Més que els poders de les fruites del diable, que hi poden ajudar, tal com hem anat veient, serà el Haki, en totes les seves versions i habilitats, la clau per derrotar-lo. O si no un coma etílic que no es pugui moure gens, hahaha.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dc. 08 abr. 2020, 20:44

Diria que la fuita d'en Kaido no és una Smile eh, jo diria que és una Zoan en tota regla.

Ho acabo de cercar i al menys a la Wiki la cataloguen com una Zoan Mítica: https://onepiece.fandom.com/es/wiki/Zoa ... C3.ADticas

I la de Momonosuke és un altre tipus de fruita artificial, tampoc seria una Smile.
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dc. 08 abr. 2020, 23:25

Steve Maister ha escrit:
Diria que la fuita d'en Kaido no és una Smile eh, jo diria que és una Zoan en tota regla.

Ho acabo de cercar i al menys a la Wiki la cataloguen com una Zoan Mítica: https://onepiece.fandom.com/es/wiki/Zoa ... C3.ADticas

I la de Momonosuke és un altre tipus de fruita artificial, tampoc seria una Smile.



Això anava a dir. La fuita de'n Kaido és una Zoan mítica per les habilitats que es deriven d'ella.

Jo penso que per guanyar a Kaido en Luffy haurà de portar el haki a un nivell elevat, tal i com va entrenar i perfeccionar amb aquell vellet quan estava la pressó i després, també podriem veure 'el desperar' de la seva fruita del diable cosa que no podem passar per alt gens ni mica, encara que no em faig una idea de quines habilitats li podria otorgar ja que fins ara estava desenvolupant i millorant els gears units amb el haki.

Steve Maister ha escrit:
Jo crec que Zoro ha de tenir més que paraules amb Orochi, per tot el tema que ha tingut amb la Hiyori i l'execució de Tonoyasu. A més de que ara porta una de les espases d'Oden (Enma), així donar-li el cop de gràcia amb ella.

Nightsirk ha escrit:
- Bona recompensa. Jo ja vaig dir que de Wano, tots havien de sortir amb unes recompenses altes i Jimbi segurament sigui la 3 o 4 recompensa més alta de la tripulació de Luffy.

Actualment Jinbe té la sogona recompensa més alta de la tripulació, per damunt de Sanji.

Lupus Sigarrensis ha escrit:
- En Kanjuro ha demostrat ser un bon actor. Quin gran nivell de dibuix, comparat amb els que dibuixava abans, per fer-los anar malament.

Si et fixes, els gargots sempre els feia amb la mà esquerra, quan ell és dretà. Oda està a totes, i anava deixant petites pistes xD


Steve Maister ha escrit:
Jo crec que Zoro ha de tenir més que paraules amb Orochi, per tot el tema que ha tingut amb la Hiyori i l'execució de Tonoyasu. A més de que ara porta una de les espases d'Oden (Enma), així donar-li el cop de gràcia amb ella.

Nightsirk ha escrit:
- Bona recompensa. Jo ja vaig dir que de Wano, tots havien de sortir amb unes recompenses altes i Jimbi segurament sigui la 3 o 4 recompensa més alta de la tripulació de Luffy.

Actualment Jinbe té la sogona recompensa més alta de la tripulació, per damunt de Sanji.

Lupus Sigarrensis ha escrit:
- En Kanjuro ha demostrat ser un bon actor. Quin gran nivell de dibuix, comparat amb els que dibuixava abans, per fer-los anar malament.

Si et fixes, els gargots sempre els feia amb la mà esquerra, quan ell és dretà. Oda està a totes, i anava deixant petites pistes xD


Mireu si Oda cuida 'malament' a Sanji que tot i haver-li fet un arc especialment a ell, la recompensa del cuiner és encara inferior a la de Jimbei, sabent que el tritó ha estat shichibukai tant de temps que la seva recompensa es va congelar, literalment, i no sabiem amb quina recompensa inicial el van fer shichi.

Quan parleu de Kuro em feu venir dubtes ja que jo tinc 2 teories.

1) Kuro ataca l'illa de la yonkou Big Mom pel fet que allà pràcticament no hi queda ningú per protegir-la. I hi aniria per robar phoneglyfs (o com s'escriguin xd)
2) Kuro podria aprofitar la war a Wano per atacar allà però no tinc clar amb quin objectiu ja que Kuro sempre fa les coses meditades. És un guarro desgraciat però menys la captura d'Ace, tota la seva resta d'accions han estat molt ben pensades.

Ja direu.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dg. 12 abr. 2020, 20:05

Llegit el 977

Spoiler: mostra
Això dels plans.... ja se sap que sempre s'ha d'anar improvisant.
M'ha fet gràcia els tres "dèbils" dels Barrets de palla o més ben dit els no tan decidits amagades i la resta a l'atac.
Per cert, aquesta tripulació, fan festes en qualsevol moment, ja ho hem vist. En ells la paraula "confinament" no existeix.
En Kaido té un fill i arriben els "6 voladors", dels quals en King en pot ser un.
Quina festa d'hòsties s'està preparant.


Sobre el tema fruites d'en Kaido i en Dragon.
Spoiler: mostra
Tornant a pensar en aquest tema, hem vist que hi ha fruites que tenen diferents models. En aquest cas podria passar el mateix, posem que un tingui un model i l'altre, un altre model; o un tingui la fruita normal, la base, posem que sigui en Kaido i l'altre, en Dragon, el model, per dir una cosa, el model daurat. És un tema amb el temps, se sabrà.


Ara ja m'he posat al dia amb l'anime. Reflexions sobre el darrer episodi i d'altres derivades que he pensat.
Spoiler: mostra
M'encanta la versió d'esperit d'en Brook, molt divertit, i la Nami i en Zeus fan bona parella, espero que es mantingui durant un "llarg" temps, clar que la Big Mom el voldrà recuperar. Pel que fa a la derrota de la BM, crec que en Brook tindrà un paper important, pel que fa a tot el tema de les ànimes. També és una cosa que amb el temps veurem.
I també el gran paper, que fan en Kiyoshiro i la Komurasaki, clar que han tingut 20 anys o des que ho van decidir per anar-se preparant-se per l'actuació.


Ja que també hem parlat dels poders d'en Sanji, ara que ho he refrescat el "lògic", és que el que se'ns ha mostrat fins ara siguin els poders bàsics del seu raid suit, els coneguts per en Law gràcies a les historietes. Podem pensar doncs, que doncs que el vestit aporti més poders, a més de la possible combinació amb els habilitats que de per si té el cuiner.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dv. 17 abr. 2020, 02:21

Lupus Sigarrensis ha escrit:
Llegit el 977

Spoiler: mostra
Això dels plans.... ja se sap que sempre s'ha d'anar improvisant.
M'ha fet gràcia els tres "dèbils" dels Barrets de palla o més ben dit els no tan decidits amagades i la resta a l'atac.
Per cert, aquesta tripulació, fan festes en qualsevol moment, ja ho hem vist. En ells la paraula "confinament" no existeix.
En Kaido té un fill i arriben els "6 voladors", dels quals en King en pot ser un.
Quina festa d'hòsties s'està preparant.


Sobre el tema fruites d'en Kaido i en Dragon.
Spoiler: mostra
Tornant a pensar en aquest tema, hem vist que hi ha fruites que tenen diferents models. En aquest cas podria passar el mateix, posem que un tingui un model i l'altre, un altre model; o un tingui la fruita normal, la base, posem que sigui en Kaido i l'altre, en Dragon, el model, per dir una cosa, el model daurat. És un tema amb el temps, se sabrà.


Ara ja m'he posat al dia amb l'anime. Reflexions sobre el darrer episodi i d'altres derivades que he pensat.
Spoiler: mostra
M'encanta la versió d'esperit d'en Brook, molt divertit, i la Nami i en Zeus fan bona parella, espero que es mantingui durant un "llarg" temps, clar que la Big Mom el voldrà recuperar. Pel que fa a la derrota de la BM, crec que en Brook tindrà un paper important, pel que fa a tot el tema de les ànimes. També és una cosa que amb el temps veurem.
I també el gran paper, que fan en Kiyoshiro i la Komurasaki, clar que han tingut 20 anys o des que ho van decidir per anar-se preparant-se per l'actuació.


Ja que també hem parlat dels poders d'en Sanji, ara que ho he refrescat el "lògic", és que el que se'ns ha mostrat fins ara siguin els poders bàsics del seu raid suit, els coneguts per en Law gràcies a les historietes. Podem pensar doncs, que doncs que el vestit aporti més poders, a més de la possible combinació amb els habilitats que de per si té el cuiner.


Això dels 3 dèbils ha portat molta cua en alguns foros i no em sembla per tant. Al final, l'esperit de cada Mugi es manté i estic segur que si l'Ussop ha de lluitar ho farà bé.

Això que dius de les fruites models no m'ho havia plantejat, jo arribava fins el concepte de les smile. De fet, pensava que la transformació de Momo era deguda a una smile però ara fa tant de temps d'això que ja no m'enrecordo.

En quan al fill de Kaido hi ha dues opcions, que ja l'hàgim vist però que òbviament, no sabem que era ell o que sigui un personatge completament nou i és més, l'hem de fitxar ja que estarà en la guerra molt probablement.

Quan a Sanji...esperem el power up sigui molt fort. Ja dono per fet que en Zoro tindrà un bon power up, de fet, desde el timeskip no hem vist cap combat on Zoro hagi tingut que suar, penso que ja li toca una mica de patiment que el faci arribar a un nou nivell. La gent diu que no podria amb King i sembla evident que no però recordem que Zoro és el 2º més fort i té, o tenia una força física semblant a Luffy. Jo no descartaria res.

Per cert nois, aquesta setmana no hi ha manga així que ens fotem fins la següent xd
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dv. 17 abr. 2020, 18:10

En el cas dels tres "dèbils", aquesta escena en concret era humorística i jo ja ho he posat entre cometes. Prou que ho hem vist molts cops, si han de deixar-s'hi la pell, se la deixen.

Pel que he llegit, en Momo es va menjar una fruita artificial creada pel misteriós Vegapunk.

Sobre el fill del Kaido, tal com dius hi ha l'opció que sigui algú que hagi aparegut, i al seu moment no li vam fer cas. Tenim el cas de la Lola que va dir que sa mare era algú molt important i forta, i va resultar ser filla de la Big Mom.

En tot cas, ens venen moltes sorpreses, per totes bandes.

Salut
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dj. 23 abr. 2020, 02:29

Lupus Sigarrensis ha escrit:
arriben els "6 voladors", dels quals en King en pot ser un.

Si revises el final del capítol 929, tenim confirmat que X Drake i Page One formen part d'aquest grup, per tant és molt improbable que algú del nivell de les Calamitats també pertanyi a aquests. La cosa és saber si els 6 tenen zoans de tipus dinosaure (com els 2 confirmats), o si altres com pugui ser en Hawkins també pertanyen a aquest grup. Sigui el que sigui el que està clar és que això de "voladors" no va perquè puguin volar xD
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dj. 23 abr. 2020, 02:36

Lupus Sigarrensis ha escrit:
En el cas dels tres "dèbils", aquesta escena en concret era humorística i jo ja ho he posat entre cometes. Prou que ho hem vist molts cops, si han de deixar-s'hi la pell, se la deixen.

Pel que he llegit, en Momo es va menjar una fruita artificial creada pel misteriós Vegapunk.

Sobre el fill del Kaido, tal com dius hi ha l'opció que sigui algú que hagi aparegut, i al seu moment no li vam fer cas. Tenim el cas de la Lola que va dir que sa mare era algú molt important i forta, i va resultar ser filla de la Big Mom.

En tot cas, ens venen moltes sorpreses, per totes bandes.

Salut


A mi també em sembla bé els trets humorístics característics d'Oda però em va sobtar veure tanta polèmica. Crec que la gent ja no sap què discutir xd
Aquesta setmana tenim manga, de fet hauria de sortir entre demà dijous i divendres espero oi? Les setmanes sense OP es fan llargues...Tinc ganes de guerra fa massa temps que s'està fent a foc lent...

Steve Maister ha escrit:
Lupus Sigarrensis ha escrit:
arriben els "6 voladors", dels quals en King en pot ser un.

Si revises el final del capítol 929, tenim confirmat que X Drake i Page One formen part d'aquest grup, per tant és molt improbable que algú del nivell de les Calamitats també pertanyi a aquests. La cosa és saber si els 6 tenen zoans de tipus dinosaure (com els 2 confirmats), o si altres com pugui ser en Hawkins també pertanyen a aquest grup. Sigui el que sigui el que està clar és que això de "voladors" no va perquè puguin volar xD



Totalment. Bon apunt. A més, parlant de fuites...dono per fet que la fruita de Luffy també té que evolucionar oi? Això és el que vaig entendre jo al menys :/
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dj. 23 abr. 2020, 10:23

Nightsirk ha escrit:
Aquesta setmana tenim manga, de fet hauria de sortir entre demà dijous i divendres espero oi? Les setmanes sense OP es fan llargues...

Sip, aquesta setmana ja toca, encara que jo m'espero als diumenges per llegir-lo en MangaPlus. Això sí, la setmana que ve toca descans un altre cop :(

Steve Maister ha escrit:
A més, parlant de fuites...dono per fet que la fruita de Luffy també té que evolucionar oi? Això és el que vaig entendre jo al menys :/

No hi ha res confirmat, però el despertar de les fuites es el power-up lògic que tindria que agafar en Luffy, sí.
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dj. 23 abr. 2020, 15:45

Steve Maister ha escrit:
Lupus Sigarrensis ha escrit:
arriben els "6 voladors", dels quals en King en pot ser un.

Si revises el final del capítol 929, tenim confirmat que X Drake i Page One formen part d'aquest grup, per tant és molt improbable que algú del nivell de les Calamitats també pertanyi a aquests. La cosa és saber si els 6 tenen zoans de tipus dinosaure (com els 2 confirmats), o si altres com pugui ser en Hawkins també pertanyen a aquest grup. Sigui el que sigui el que està clar és que això de "voladors" no va perquè puguin volar xD


És veritat. A la traducció que vaig llegir hi posa "Luchadores aereos", però clar entre un capítol un altre, ja no me'n recordava pas. Gràcies.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dj. 23 abr. 2020, 18:24

Steve Maister ha escrit:
Nightsirk ha escrit:
Aquesta setmana tenim manga, de fet hauria de sortir entre demà dijous i divendres espero oi? Les setmanes sense OP es fan llargues...

Sip, aquesta setmana ja toca, encara que jo m'espero als diumenges per llegir-lo en MangaPlus. Això sí, la setmana que ve toca descans un altre cop :(

Steve Maister ha escrit:
A més, parlant de fuites...dono per fet que la fruita de Luffy també té que evolucionar oi? Això és el que vaig entendre jo al menys :/

No hi ha res confirmat, però el despertar de les fuites es el power-up lògic que tindria que agafar en Luffy, sí.


Exactament. Tenim manga i la setmana vinent perquè és setmana de descans de la revista (si ho tinc ben entès).

Quan al power up de la fruita de'n Luffy podria o bé donar-se contra Kaido o ja esperar a Elbaf o a properes sagues (tampoc queden tants arcs a OP però 4 o 5 de grossos segurament si).

@Lupus com veus els vs amb tema calamitats? Fa pinta que una de les dues noies pugui tenir un vs contra Robin...Veurem.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dg. 26 abr. 2020, 20:50

Llegit el 978

Gent criticant estúpidament els "tres", i ara l'Usopp demostrant el magnífic franctirador que és.
Doncs ja hem conegut els 4 restant voladors que faltaven. Veurem quines seran les seves habilitats.

Disculpes @Nightsirk Em sona d'un capítol on mencionaven el tema calamitats, però ara no ho tinc fresc, i no ho he sabut trobar.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dg. 26 abr. 2020, 22:46

Lupus Sigarrensis ha escrit:
Llegit el 978

Gent criticant estúpidament els "tres", i ara l'Usopp demostrant el magnífic franctirador que és.
Doncs ja hem conegut els 4 restant voladors que faltaven. Veurem quines seran les seves habilitats.

Disculpes @Nightsirk Em sona d'un capítol on mencionaven el tema calamitats, però ara no ho tinc fresc, i no ho he sabut trobar.


Les calamitats no estàn allà per casualitat, és molt probable que tinguin combats contra els Barret de palla i només falta veure quins enfrontaments es veurien.

Fem apostes? Jo em decanto per (tot i que tinc dubtes ja que no veig a Luffy guanyant ell sol a un yonkou i el tema dde Zoro i Sanji dependrà molt del power up que hagin rebut):

Zoro Vs King (Amb dubtes pel fet que deia que tant King com Queen tenen una força brutal)
Sanji Vs Queen
Jinbe Vs Jack (Sembla el més evident)
Robin Vs Black María
Franky Vs Sasaki
Brook Vs Who's Who
Nami Vs Uruti
Chopper Vs Page One
Usoop Vs Fill de Kaido...(Extrany però gens descartable)
Carrot Vs Perospero

Fa molt que no veiem enfrontaments d'aquest estil. Si no recordo malament, Ennies Lobbies va ser la última saga (Arc Water7) on vàrem poder gaudir de bons combats per part de tota la banda. Esperem tornin ara a Wano.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants