Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Ignasi
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dl. 24 feb. 2020, 22:13

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dl. 24 feb. 2020, 22:27

Hola bones,

Primer de tot agreiir enormament el vostre treball!!!

Be nse si nomes me passa a mi pero hi ha animes que el link me possa que safari no pot obrir l adreça perquè no es valida.

Nse si nomes passa amb IOS o es cosa meva.

Pd: sorry per les faltes
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

ds. 07 març 2020, 02:50

Sento reflotar una mica el fil però algú s'anima a anar comentant el manga?
Per part meva diré que penso que hi haurà 5 actes a la saga de Wano i que en breus ha de començar la part forta de l'arc (o això espero).

Qualsevol comentari o debat que volgueu fer podria ser interessant.

PD: Oda es va posar malalt però, en principi, torna a treure manga en res.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

ds. 07 març 2020, 13:11

Seran 5 actes perquè Wano és una obra Kabuki, que s'estructura en 5 actes. Ara estem a tercer, on s'explica el greuje. El quart serà l'ació i finalment el cinquè, molt més breu, la celebració i conseqüencies.

Aviat descubrirem qui és el traidor i cauran molt ous quan es descobreixi que es Raizo, per qui tants Minks van sofrir per amagar-lo.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dg. 08 març 2020, 15:18

Maki ha escrit:
Seran 5 actes perquè Wano és una obra Kabuki, que s'estructura en 5 actes. Ara estem a tercer, on s'explica el greuje. El quart serà l'ació i finalment el cinquè, molt més breu, la celebració i conseqüencies.

Aviat descubrirem qui és el traidor i cauran molt ous quan es descobreixi que es Raizo, per qui tants Minks van sofrir per amagar-lo.



En efecte, això dels 5 actes ho vaig llegir ara fa unes setmanes i encaixa perfectament amb el que has comentat.

Pregunta per tu @Maki : Penses que desde el salt en el temps de 2 anys, el nivell de OP ha baixat, mantingut o pujat?

T'ho pregunto perquè jo tinc sentiments trobats. Per una banda, la saga dels tritons em va semblar força regulera tirant a decepció (esperava moltissim al nivell d'Arlong Park) i les altres sagues tot i que han estat força bé han tingut de tot i no sempre el que esperava que hauria de tenir...Si m'he de quedar amb una seria la de Big Mom per tot el que ha comportat (tot i que el power up de Sanji fins a dia d'avui em sembla un fracàs total. Sembla que Oda li tingui mania al nostre cuiner xd). Les bones llengües diuen que Oda està reservant un power up ben potent per Sanji, Zoro i Luffy en aquesta saga per tal que els dos arribin o passin dels 1000 mil·lions de recompenses i Luffy s'apropi o passi la recompensa de Barbanegra.

Ja direu...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dv. 13 març 2020, 18:54

El 973, força revelador. A veure el següent.....
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

ds. 14 març 2020, 23:29

Lupus Sigarrensis ha escrit:
El 973, força revelador. A veure el següent.....



Jo estic llegint ja el 974. Quan volgueu el comentem que sembla la cosa va agafant forma. A mi del 973 em van quedar algunes coses sense resoldre, no sé
si perquè el capítol anava molt a sac o per empanada meva xd


PD: El llegeixo per aquí https://www.gardenmanage.com/statuses/2083526.html

PD2: Espectacular el episodi 974. Pregunto sobre el capítol
Spoiler: mostra
Algú s'esperava la traició?
i bonissima l'escena final. Pinta bé!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dg. 15 març 2020, 06:41

Sí, la traició era un fet. El que no s'havia revelat era qui era el traidor. Ha esta del que més es sospitava. No ha tingut desenvolupament com a personatge, poca cosa ha fet i practicament malament: va permetre que les caçarrecompenses escalessin per el seu dibuix a Dresrossa i casi fa caure Kinemon pujant cap a Zou. A més, i crec que es quasi el més rellevant dintre de la manera d'esciure d'Oda, és que mentre la resta de Vaines Vermelles han tingut un capitol amb el seu nom quan es presenten (menys Denjiro que el tindrem aviat i la Kiku que encara li falta una mica de desenvolpament com a Kikunojo) menys el traidor, que va ser presentat al 754 amb el títol "Encantat de coneixer-vos": Kinemon plora d'alegria i a l'altre quasi es sorpren de veure'l amb vida.

I comença la festa.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dg. 15 març 2020, 15:29

Maki ha escrit:
Sí, la traició era un fet. El que no s'havia revelat era qui era el traidor. Ha esta del que més es sospitava. No ha tingut desenvolupament com a personatge, poca cosa ha fet i practicament malament: va permetre que les caçarrecompenses escalessin per el seu dibuix a Dresrossa i casi fa caure Kinemon pujant cap a Zou. A més, i crec que es quasi el més rellevant dintre de la manera d'esciure d'Oda, és que mentre la resta de Vaines Vermelles han tingut un capitol amb el seu nom quan es presenten (menys Denjiro que el tindrem aviat i la Kiku que encara li falta una mica de desenvolpament com a Kikunojo) menys el traidor, que va ser presentat al 754 amb el títol "Encantat de coneixer-vos": Kinemon plora d'alegria i a l'altre quasi es sorpren de veure'l amb vida.

I comença la festa.


Bon apunt, com quasi sempre. Va bé fer una mica de 'refresh' amb aquesta saga ja que, com hem anat comentant, està força vinculada a les anteriors partint desde Punk Hazard tot passant per Dresrossa i Zou. Com comentem, sabiem que hi havia un traidor però encara no sabiem qui era.

M'ha agradat l'entrada dels Mugiwaras, ha quedat molt espectacular, per cert, dos apunts:

1) Dono per fer que Kid serà el rival de Hawkins en aquesta war, a no ser que Hawkins passi al bàndol de Luffy.
2) No sé si soc jo, però he notat alguns canvis en el braç esquerra de Kid. Pot ser que l'hagi substituit respecte a quan ens el van presentar? He mirat fotos a Google i he notat diferencies...

Pregunto: Creieu que amb el 'power up' que ha fet Luffy en tindrà prou per plantar cara als Yonkous? És un petit power up però que, al cap i a la fi, pot marcar diferències...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dg. 15 març 2020, 22:13

Sóc un simple seguidor de One Piece, no pas cap expert, i la veritat ha passat tant de temps, que tampoc hagués sabut endevinar qui era el traidor, malgrat totes les pistes/indicies que s'hagin donat, al cap i a la fi, han passat més de 5 anys des que va aparèixer. I mira que el personatge em semblava símpatic.
La pregunta és des de quan hi ha indicis que hi ha un traïdor? O des de quan els fans ho sospitaven?
Intueixo que dins el manga, un possible personatge que intuïa que hi havia un traïdor però sense saber qui, devia ser en Law.
El final ha estat sorprenent. Ganes de veure hòsties.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dj. 19 març 2020, 11:50

Els primers indici serios va ser que Jack va arribar a Zou, un territori que no pots arribar si no t'hi guien, perque Zunisha, l'elefant es mou (i que amaga una sentencia que ja veurem en algun moment quan es tractinc el segle buit). Com va arribar a Zou? Doncs ara sabem que com van passar primer per Zou i van deixar Raizo, el trtaidor només necessitava donar una de la vivre card de Raizo a la gent de Doflamingo quan es deixes capturar.

NO OBSTANT... Kinemon és un esser MOLT intel·ligent. Això se'ns ha dit d'ell durant aquests 8 anys que l'arrosseguem. És possible que això de veure's desbordat per un traidor sigui tot... according... to.. the...keikaku. Podria ser que hagi fet la de Tyrion i hagi donat diferents detalls del pla a cadascun de les 9 vaines per saber qui és l'informador i actuar en conseqüencia. Si Kanjuro es bon actor, Kinemon ho és pot ser més.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

ds. 21 març 2020, 19:10

Brutal aquest últim episodi, el 975.

Desgradiadament, ens tornem a quedar sense manga per 2 setmanes però bé, és el que toca.

Fa pinta que es liarà tot ben aviat oi?

Ja em direu la vostra opinió. Salut nois!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dg. 22 març 2020, 21:00

Bon capítol, el 975!!!!

Spoiler: mostra
Al final tot anat sobre rodes! Tothom intacte i a punt per a l'atac!!!
Per pura carambola el pla d'en Kinemon ha funcionat, molt bo el final, tot déu va interpretar bé el missatge en clau excepte el mateix Kinemon.

Podem interpretar, que si en Luffy utilitza el boundman per uns simples soldats, tot i que és per anar per feina, ha d'haver millorat molt. A més sembla que s'ha transformat instantàniament, no ha dit ni Gear Fourth. Veure'm......

Onigashima, ara venim!!!
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

ds. 28 març 2020, 13:51

Lupus Sigarrensis ha escrit:
Bon capítol, el 975!!!!

Spoiler: mostra
Al final tot anat sobre rodes! Tothom intacte i a punt per a l'atac!!!
Per pura carambola el pla d'en Kinemon ha funcionat, molt bo el final, tot déu va interpretar bé el missatge en clau excepte el mateix Kinemon.

Podem interpretar, que si en Luffy utilitza el boundman per uns simples soldats, tot i que és per anar per feina, ha d'haver millorat molt. A més sembla que s'ha transformat instantàniament, no ha dit ni Gear Fourth. Veure'm......

Onigashima, ara venim!!!



La veritat és que va ser un súper episodi i queda tot molt ben explicat.

Intuiu com poden ser les batalles que es venen?

Ja direu!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dl. 30 març 2020, 16:44

Pel que fa a l'anime, aquests darrers dies i setmanes, m'he anat posant al dia, ara ja he arribat a Wano. El vaig deixar quan començaven a fugir de l'illa Whole Cake, amb el bosc seductor, la batalla contra en Katakuri i finalment la fugida amb el Sunny. Aquestes quatre paraules són un any d'emissió, del juliol de 2018 al juny de 2019.

M'ha agradat molt que aquests episodis de Levely, hagin fet memòria de com els personatges del Levely han conegut en Luffy i cia. Després de tantes coses un recordatori ha anat bé, i en especial en Kuma que és d'aquests que ha aparegut de tant en tant però ha estat vital.

Sobre Wano, amb el manga ja el tinc força fresc, ja que he fet un intensiu darrerament, ara ja el dia. He vist els dos primers, m'ha agradat molt el tema de les músiques, i en especial tornar a escoltar en Zoro, l'Usopp, en Franky i la Robin, que els seus actors de doblatge no participaven a l'anime d'ençà que es van separar a Zou i d'això deu fer uns tres anys, deixant de banda moments puntuals. M'imagino que han anat treballant en altres coses, però la cosa devia anar així:

- Els quatre actors a la resta d'actors la tripulació: Ens tornem a veure i escoltar d'aquí a força temps, uns anys i tot, quan l'Oda ens torni a fer aparèixer i això s'animi. Ens veiem a Wano.

Ara estant el dia amb Wano al manga, amb els recordatoris m'ha fet gràcia veure el Traïdor. Guaita'l, aquí ens caus bé, eh?
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

ds. 04 abr. 2020, 03:42

Lupus Sigarrensis ha escrit:
Pel que fa a l'anime, aquests darrers dies i setmanes, m'he anat posant al dia, ara ja he arribat a Wano. El vaig deixar quan començaven a fugir de l'illa Whole Cake, amb el bosc seductor, la batalla contra en Katakuri i finalment la fugida amb el Sunny. Aquestes quatre paraules són un any d'emissió, del juliol de 2018 al juny de 2019.

M'ha agradat molt que aquests episodis de Levely, hagin fet memòria de com els personatges del Levely han conegut en Luffy i cia. Després de tantes coses un recordatori ha anat bé, i en especial en Kuma que és d'aquests que ha aparegut de tant en tant però ha estat vital.

Sobre Wano, amb el manga ja el tinc força fresc, ja que he fet un intensiu darrerament, ara ja el dia. He vist els dos primers, m'ha agradat molt el tema de les músiques, i en especial tornar a escoltar en Zoro, l'Usopp, en Franky i la Robin, que els seus actors de doblatge no participaven a l'anime d'ençà que es van separar a Zou i d'això deu fer uns tres anys, deixant de banda moments puntuals. M'imagino que han anat treballant en altres coses, però la cosa devia anar així:

- Els quatre actors a la resta d'actors la tripulació: Ens tornem a veure i escoltar d'aquí a força temps, uns anys i tot, quan l'Oda ens torni a fer aparèixer i això s'animi. Ens veiem a Wano.

Ara estant el dia amb Wano al manga, amb els recordatoris m'ha fet gràcia veure el Traïdor. Guaita'l, aquí ens caus bé, eh?


Sempre va bé refrescar-se i més amb OP on si no pares atenció et perds fàcilment.

Bé, vaig a fer una breu aportació dels bulletpoints del darrer episodi, al meu entendre:

- Arribada de Jimbei i que es proclami de la tripulació Muwi, francament, ha estat un moment brutal.
- Bona recompensa. Jo ja vaig dir que de Wano, tots havien de sortir amb unes recompenses altes i Jimbi segurament sigui la 3 o 4 recompensa més alta de la tripulació de Luffy.
- Com veieu la guerra i enfrentaments? Veieu alguna opció de King i Queen vs Zoro i Sanji? Encara que pugui semblar més que evident, no els veig encara amb la força necesaria tenint en compte que Luffy amb prou feines va guanyar a Kata fa just una saga, i Kata està similar a Queen i a King, fins i tot diria un pelet per sota.
- Igualment, Zoro i Sanji necessiten un bon power up, si no, es quedaràn molt endarrera...
- Fem apostes per quan i en quina situació apareixerà Kuro, en cas que aparegui a Wano? ;)

PD: @Maki crack, com ho veus tu? I tú, Lupus? ANimeu-vos tot a participar, vinga!
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants