Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dj. 27 maig 2021, 12:33

Encara em falta llegir bé el 1014 però amb tantes aturades del manga (en les últimes 5-6 setmanes apenes hem tingut uns 2-3 episodis) vaig una mica amb falta de flow. Ara de cop en Luffy està KO pel Kaidou, cosa que ja sabiem del final de l'anterior però no sé, ben bé, cap on vol tirar Oda. Aquesta saga i aquesta guerra està sent força 'trambòlica'.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dc. 02 juny 2021, 14:14

1014 Gran capítol
Spoiler: mostra
- Sembla que en Kaido sap alguna cosa rellevant sobre el misteriós Joy Boy
- En Momonosuke, entre llagrimes, cada vegada està agafant un paper més important
- Com collons se salva en Luffy?
Opció 1: Ha despertat la seva fruita i ha transformat l'aigua en goma, tot inconscientment.
Opció 2: Algú marí (un home-peix, un rei del mar) l'ha salvat.
Opció 3: La que sigui, proposeu-la.


Sempre incògnites per resoldre.
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dc. 09 juny 2021, 21:25

1015

Spoiler: mostra
No havia pensat amb el submarí d'en Law, recoi....
Ara a veure si en Sanji és pot lluir vistosament, un bon cop d'en peu ha rebut en Queen i de retruc en Perospero.
Jo ho vaig dir al comentari anterior, en Momonosuke va destacant.
I ara a veure combat pare-filla...
RIP Kinemon? Tot indicaria que sí..... Sigui com sigui un personatge!!!!
 
sora1593
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dj. 31 des. 2020, 14:50

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dg. 12 set. 2021, 11:38

veient l'ultim capitol (1025) com creieu al final que acabara kaido, perdent nomes amb en Luffy o algu l'ajudara ( per exemple en Zoro quan es carregui en King ja que ell diu sempre que li te de tallar el cap a un drac i veient ara el seu passat)
 
Avatar de l’usuari
Serf91
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 28
Membre des de: dg. 17 gen. 2021, 18:19

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dc. 29 des. 2021, 14:04

jo crec que en Kaido el matarà la Big Mom, en Ruffy el derrotarà pero la Big Mom el rematarà
 
Drarec
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dg. 08 nov. 2020, 21:38

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

ds. 29 gen. 2022, 20:06

No se volsaltres, però a mi tants misteris amb el Govern Mundial m'estan començant a posar nerviós! :juas:
No puc esperar a veure com acaba l'arc de Wano, i sobretot com conectaran la caiguda d'un (o dos, qui sap) emperador i les reaccions que hi haurà per part de tothom. El CP0 per enmig encara pot resultar molt problemàtic també.

D'altra banda, em moro de ganes de veure com prossegueix el manga, cap a on es dirigiran a continuació. Es comenta força que el pròxim gran arc els portarà fins a Elbaf, l'illa dels gegants, però també m'agradaria veure altres llocs, com les illes a les que van arribar els pirates de la pitjor generació abans del salt temporal; semblaven molt interessants!
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dl. 31 gen. 2022, 19:14

Que no tenim prou misteris per resoldre? Em dic Oda i aquí uns quants més com el final del 1037 i ara la situació d'en Zoro del 1038 (tal com he llegit podria ser una broma de mal gust).
Que la festa encara té corda per estona!
 
JoETdS
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 03 feb. 2022, 21:19

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dv. 04 feb. 2022, 16:16

quin tros de capítol el 1039... el final em sembla espectacular
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dg. 13 feb. 2022, 21:03

1039 i 1040 - Spoilers a dins.
Spoiler: mostra
S'està fent HISTÒRIA al món de One Piece, uffff!!!! Dels quatre originals, primer en Barbablanca, ara la Big Mom (Si més no ha estat derrotada contundentment, falta veure el cadàver.). En Kaido, el següent? Hauria de ser així! Estem parlant d'una arc argumental crucial!
No si al final de tot el més dolent serà en Shanks, que ell també té els seus secrets, no en va tot aquesta història comença amb en Shanks donant-li el BARRET a en Luffy.
Tornant el present, ara sí, que una la nova era dels pirates s'està establint.
Més coses, en Zoro està mort o bé a derrotat a la mateixa Mort, quedan greument ferit.
És doncs l'Elefant Zunesha, un humà que el seu dia es va menjar una fruita que el Govern Mundial en va ocultar la seva realitat? UFFFFF!!!!
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dc. 23 feb. 2022, 10:47

La base de dades del doblatge torna a estar en actiu, he aportat la fitxa de One Piece: Estampida amb totes les veus possibles que es poden sentir.
Tinc pendent la de One Piece Gold.
http://www.eldoblatge.com/fitxa/5330
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dc. 02 març 2022, 09:57

Lupus Sigarrensis ha escrit:
1039 i 1040 - Spoilers a dins.
Spoiler: mostra
S'està fent HISTÒRIA al món de One Piece, uffff!!!! Dels quatre originals, primer en Barbablanca, ara la Big Mom (Si més no ha estat derrotada contundentment, falta veure el cadàver.). En Kaido, el següent? Hauria de ser així! Estem parlant d'una arc argumental crucial!
No si al final de tot el més dolent serà en Shanks, que ell també té els seus secrets, no en va tot aquesta història comença amb en Shanks donant-li el BARRET a en Luffy.
Tornant el present, ara sí, que una la nova era dels pirates s'està establint.
Més coses, en Zoro està mort o bé a derrotat a la mateixa Mort, quedan greument ferit.
És doncs l'Elefant Zunesha, un humà que el seu dia es va menjar una fruita que el Govern Mundial en va ocultar la seva realitat? UFFFFF!!!!


Bon dia!

Temps que no em passava per aquí a comentar.

Just avui han sortit els primers spoilers del episodi 1042 però fins ara tenim:

* Big Mom KO per Kid i Law
* Lluita que sembla infinita entre Luffy y Kaidou
* El CP0 contra xDrake però fa pinta que aniran a per Luffy.

PS: No sé com s'ho vol fer ODA per acabar amb Kaidou però no crec que quedi massa.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dt. 08 març 2022, 20:05

Quin final, el del 1042!!! Un pot pensar molts possibilitats i no encertar-la cap!
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dg. 13 març 2022, 20:58

1043 Quin final!!!!!!!
Spoiler: mostra
Tal com interpreto, la fruita goma-goma que sembla que tenia un altre nom, havia estat la fruita del tant misteriós personatge Joyboy, nom que ha anat apareixen en diferents moments, començant amb l'illa del homes-peix, sent l'origen del tresor One Piece, i que va viure durant el Segle Buit. Què és el que sap la Robin de tot plegat? I ara amb en Luffy totalment derrotat, sembla que ha arribat l'hora del despertar d'aquesta fruita. En Luffy doncs és un Joyboy 2.0. Collons!!!!!!
 
oscar35
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dc. 27 gen. 2021, 23:53

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dl. 21 març 2022, 09:57

A mi el que fa mes mal es pensar que en Shanks arriba al Gorosei per parlar de "cert pirata" i que aquest pirata sigui en Luffy. Shanks va robar la Gomu-Gomu i en Luffy se la va menjar.
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dg. 27 març 2022, 20:56

1044!!!!!!
Spoiler: mostra
Doncs ja ho tenim aquí!!!!! El despertar de la fruita de la fruita Goma-Goma, en realitat, no pas una paramecia, si no la fruita zoan mítica de nom divi Home-Home model Nika. Nika, el deu del Sol, qui ha d'alliberar els esclaus. Rialles a tot drap!!!!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants