Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dl. 27 abr. 2020, 00:17

A la illa Gyojin tothom va tenir el seu moment de gloria. En qualsevol cas jo crec que amb Jack passaran comptes els Minks en mode Shulong.

Jo al fill de Kaido el veig com a bon amic de'n Momonosuke. Ell, ara segrestat, necessita un company per interactuar (per narrativa) i trobem un nano que sembla prou rebel com per no ser al seu lloc quan en Kaido el requereix. One Piece es caracteritza també per que els fills pirates no assoleixen allò el que els pares/avis esperen que facin.Tret d'en Law, es clar, ell és un marine infiltrat, com el seu mentor Rosinante.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dl. 27 abr. 2020, 18:01

Maki ha escrit:
A la illa Gyojin tothom va tenir el seu moment de gloria. En qualsevol cas jo crec que amb Jack passaran comptes els Minks en mode Shulong.

Jo al fill de Kaido el veig com a bon amic de'n Momonosuke. Ell, ara segrestat, necessita un company per interactuar (per narrativa) i trobem un nano que sembla prou rebel com per no ser al seu lloc quan en Kaido el requereix. One Piece es caracteritza també per que els fills pirates no assoleixen allò el que els pares/avis esperen que facin.Tret d'en Law, es clar, ell és un marine infiltrat, com el seu mentor Rosinante.


La saga dels tritons em va decepcionar una mica i penso, és un pensament generalitzat. En el meu cas, em va agradar tant la saga d'Arlong (Totes les sagues que van passar abans d'entrar a la Grand Line em semblen canela fina) que tenia molt de hype per la saga dels tritons post guerra amb la marina i em va semblar una saga fluixa, amb batalles fluixes i amb un guió escuet. Com a coses bones, la saga Gyojin ens va plantejar un futur enfrontament contra Big Mom i va fer patent que els Mugis tenien un nivell realment potent, però insisteixo, la saga em va semblar molt fluixeta.

El que comentes del fill de Kaido ho compro i si no és amb el fill de Kaido amb alguna altra persona de pes. Tal i com indiques, les relacions familiars a OP són molt complicades i sempre hi ha polèmiques. Veurem els combats com es donen, amb moltes ganes de què arribin.

PD: L'anime de OP s'ha vist parat per un temps indeterminat i penso que és una bona noticia. De fet, l'anime de OP ha anat a la baixa desde abans de la gran guerra amb la marina i penso, un descans li sentarà molt bé i donarà una mica de marge al manga.

Salut.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
AndyMugiwara
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 20:04
Contacta:

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dv. 13 nov. 2020, 13:59

Ei, feia molts anys que no podia comentar i teoritzar sobre One Piece en català! Quina alegria!

Com esteu veient l'Arc de Wano? Per mi és el millor de tots! M'encanten les trames i els personatges! A més l'anime ha agafat un estil i color que m'agrada molt!

Què en penseu sobre el pròxim nakama? Creieu que finalment seran 10 (11 en total) els nakamas d'en Ruffy com ell va dir al principi de la sèrie o creieu que seran 12 (13 en total) com diuen algunes teories? Jo penso que en seran 12 i que els 3 nakames que falten per unir-se seran de races no humanes, com en Jinbe que és Gyojin. Jo aposto per la C***** com a Mink, algú (potser en Y*****) com a Oni i algú com a habitant del cel. Ho he posat en "***" per no fer spoiler...
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

ds. 14 nov. 2020, 12:07

En aquest fil pots parlar sense problemes dels esdeveniments del manga, no cal que "censuris" coses.

Jo la veritat és que vaig una mica perdut amb el pròxim nakama, Carrot porta ja un temps relacionant-se amb la tripulació i pràcticament tothom la veia ja com la vigía (no sé com és el terme en català ^^u ) del vaixell. Però de cop i volta arriba Yamato, que està conquistant a tots, i amb tot el paral·lelisme d'Oden és possible que els acompanyi durant una part del tram final ... Però dubto que vagin a pujar al vaixell les 2 al final d'aquest arc, així que no sé :ein: xD
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

ds. 14 nov. 2020, 18:14

Seria molt que en un mateix saga, entressin dos membres a la tripulació, un dels dos és en Jimbei, que ara ja sí que ho és de ple dret. Ep però l'Oda sempre ens pot donar una sorpresa quan s'acabi tot. La mateixa Yamato ho és, una bona sorpresa.

Quin merder que hi ha a Onigashima, per cert.
 
Avatar de l’usuari
AndyMugiwara
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 20:04
Contacta:

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dt. 17 nov. 2020, 22:19

Jo tampoc crec que s'uneixin 2 persones a la mateixa illa, seria molt estrany i precipitat. I tampoc seria just, ja que tots els nakames han tingut el seu moment de protagonisme quan es van unir i si ho fessin 2 personatges a la vegada seria com si un li treies protagonisme a l'altre.

Tinc 2 teories:

La primera teoria:


-Abans del timeskip, els nakames s'uneixen a la mateixa illa on van ser presentats. (Excepte la Robin, que va ser presentada al mar de Whiskey Peak i curiosament es va unir al mar d'Arabasta com a polissó.) I ho fan després d'haver passat una aventura junts i d'enfrontar-se a un grup d'antagonistes.
-Després del timeskip, els nakames s'uneixen en una altra illa d'on van ser presentats. I ho fan després d'haver passat més d'una aventura junts i d'enfrontar-se a més d'un grup d'antagonistes.

Això es deu a que la sèrie està ja a la segona part de la història i no hi ha temps perquè el nou nakama estableixi lligams amb els Mugiwaras ni amb els espectadors. Així que quan s'uneixin els nous nakames ja han d'haver establert lligams amb els Mugiwaras i amb els espectadors. Per això crec que han de passar més d'una aventura junts.

-En Jinbe compleix això, ja que va ser presentat a Impel Down i va viure les aventures de Impel Down, Marine Ford, Illa Gyojin i Whole Cake, on es va unir definitivament.
-La Carrot també ho compleix, ja que va ser presentada a Zou i va viure les aventures de Zou, Whole Cake i Wano Kuni, on possiblement s'unirà definitivament.
-La Yamato podria complir això, ja que va ser presentada a Wano Kuni i podria viure les pròximes aventures com a nakama temporal igual que l'Oden amb en Roger, però finalment unir-se en una altra illa.

La segona teoria:

Els Mugiwara sortiran de Wano Kuni amb la tripulació completa, així que tots els nakames s'haurien d'unir abans de marxar d'aquesta illa, on es celebraria la tan esperada festa amb el brindis de sake.

-En Jinbe podríem considerar que oficialment s'uneix en aquesta illa ja que és la primera vegada que apareix juntament amb tots els Mugiwara com a un nakama més i quan va aparèixer se'l va presentar amb un quadre de presentació que posava que era el timoner de la tripulació.
-La Carrot podria unir-se en aquesta illa.
-La Yamato podria unir-se en aquesta illa.
-El possible pròxima nakama hauria també d'unir-se en aquesta illa.

Així en el brindis de sake per donar la benvinguda a en Jinbe que van aplaçar a la festa final, s'hi podria donar també la benvinguda a tots els nous nakames que faltin a la vegada donant a entendre que la tripulació ja està completa.


Què en penseu? Encantat de teoritzar en català!
 
Avatar de l’usuari
genis.soler11
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: ds. 05 des. 2020, 22:28

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

ds. 05 des. 2020, 23:09

Jo veig al Yamato massa arrelat a Wano per ser un Mugiwara tot i que segurament fa com l'Oden amb el Roger
 
Drarec
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dg. 08 nov. 2020, 21:38

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dl. 07 des. 2020, 13:37

Yamato és massa poderosa i amb uns ideals massa fixats per unir-se a la tripulació del Luffy. És tan forta que li faria ombra directament al Zoro, i no pot ser. O bé es queda a Wano com a primera línia de defensa del nou shogunat, o bé com comenteu alguns marxarà a viure les seves aventures com ho va fer Oden, Neko i Inu en el seu temps. També hi ha la possibilitat, esclar, que s'uneixi a la tripulació del Luffy com a aliada, junt amb els altres abanderats que ja té des de Dresrossa.

El que si desperta dubtes és si finalment en Jimbey s'unirà definitivament a la tripulació com un membre de plé dret. És tard en la sèrie per una nova incorporació, però en Jimbey ja ha compartit diverses aventures amb els mugiwara i és un personatge fort i lleial.
Personalment opino que la Carrot se separarà de la tripulació quan acabi l'arc de Wano. Ara mateix estan els mink ajudant en la batalla, i per mi tot indica que tornarà amb ells per ocupar el buit que va deixar el Pedro quan va caure a Whole Cake. Tampoc ha tingut un desenvolupament de personatge que pugui justificar que es quedi amb la tripulació. En aquest sentit, per mi hauria tingut molt més sentit que es quedés la Vivi, per exemple.

De moment el manga s'està posant molt intens, i ja tinc ganes de veure com es desenvoluparà aquesta segona part del combat contra els oficials i el Luffy contra en Kaido. I a més, no paren d'aparèixer aliats! Segur que en Marco serà d'una gran ajuda, i ja tinc ganes de veure què fan amb en Drake i fins a quin punt ajuda o bé s'acaba enfrontant amb els mugiwara per ser de l'armada. Sigui com sigui ens esperen uns capítols carregadets i espero seguir-los comentant amb vosaltres per aquí.
Algú opina el mateix? A mi em sembla una ressolució força lògica, però està clar que sempre hi poden haver sorpreses!
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dl. 07 des. 2020, 22:02

Amb en Jinbe ja va quedar ben clar, quan reapareix a Wano, que ja és un membre de ple dret de la tripulació, al capítol 976. Dit això, dubto que s'hi afegeixi algú més a la tripulació, però clar, encara pot passar qualsevol cosa.
 
Avatar de l’usuari
BroOkWiki
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dt. 08 des. 2020, 17:29
Contacta:

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dt. 08 des. 2020, 18:27

També penso que en Jinbe és ja membre de ple dret i no es pot dubtar que seguirà sent un Barret de Palla. Ha estat confirmat ja com a membre. Sobre el cas de Yamato, tot i que m'encantaria veure-la a la tripulació, crec que es quedarà a Wano a reconstruir el país. Quan acabi l'arc, comptant que tot és favorable per l'aliança i acaben derrotant en Kaido i companyia, caldrà aixecar de nou un país fet ruïna. Crec que serà un cas similar al de la Vivi.
Ets fan de One Piece? Uneix-te al server "Barrets de Palla"! http://discord.gg/xsDBWt9

També busquem nous editors a: https://onepiece.fandom.com/ca/wiki/Portada
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dt. 15 des. 2020, 11:50

Aquest darrer capítol, el 998, tot homenatge
Spoiler: mostra
a les sèries Super Sentai de dinosaures.
I a l'Ace ja és la segona vegada que el recorden en aquesta saga, primer l'Otama i ara la Yamato.
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dt. 22 des. 2020, 15:41

Capítol 999
Spoiler: mostra
Es revela la veritat d'en Kadio: La seva fruita és la Uo Uo - Peix Peix. Per tant és un magikarp evolucionat a gyarados. El conte de la carpa Koi.
Per tant tal com ja havia dit pàgines anteriors qui ha de tenir la "veritable fruita drac drac" és justament en Dragon.
I per part de la Yamato, ens menciona el cognom "D", simplement això, res més.
 
Avatar de l’usuari
BroOkWiki
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dt. 08 des. 2020, 17:29
Contacta:

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dl. 11 gen. 2021, 17:53

Què us va semblar el capítol 1000? A mi el primer cop que me'l vaig llegir em va semblar una mica fluix, sobretot per culpa de la inflació de hype de les setmanes prèvies. Però cada cop que me l'he llegit m'ha agradat més. I com més el reflexiono m'agrada més i més.
Ets fan de One Piece? Uneix-te al server "Barrets de Palla"! http://discord.gg/xsDBWt9

També busquem nous editors a: https://onepiece.fandom.com/ca/wiki/Portada
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dl. 11 gen. 2021, 19:36

1000:
Spoiler: mostra
La vinyeta d'en Luffy passant com si res per enmig d'en Kaido i la Big Mon, ja ens diu alguna cosa. I la hòstia del final a en Kaido ja ens diu alguna cosa més.
Ara a veure, al terrat són dos contra cinc. A veure com s'organitzarà aquest combat estratosfèric. Més tot el merder que hi ha sota els seus peus.
 
ballu03
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: ds. 16 gen. 2021, 00:30

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

ds. 16 gen. 2021, 00:37

Maremeva el capítol d'avui, sens dubte un dels millors de la serie, tensió i toc d'humor, one piece en estat pur!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 31 visitants