Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
suburu1983
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 29
Membre des de: dg. 24 gen. 2021, 15:33

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dg. 24 gen. 2021, 16:49

Un altre que segueix el manga al ritme de Japó. A veure com acaba la batalla contra Kaido.
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dl. 25 gen. 2021, 14:46

Lupus Sigarrensis ha escrit:
Capítol 999
Spoiler: mostra
Es revela la veritat d'en Kadio: La seva fruita és la Uo Uo - Peix Peix. Per tant és un magikarp evolucionat a gyarados. El conte de la carpa Koi.
Per tant tal com ja havia dit pàgines anteriors qui ha de tenir la "veritable fruita drac drac" és justament en Dragon.
I per part de la Yamato, ens menciona el cognom "D", simplement això, res més.


Jo no ho vaig entendre així. La Linlin li diu que li va donar la fruita Uo Uo, però no que se la mengés el propi Kaido.
D'altra banda, en Dragon va fer servir els seus poders a Logue Town per deixar fugir en Ruffy de les mans de l'Smoker i semblava que anés amb el vent o la meteorologia...
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dv. 29 gen. 2021, 22:26

suburu1983 ha escrit:
Un altre que segueix el manga al ritme de Japó. A veure com acaba la batalla contra Kaido.



Bo saber que aquest fil no està mort del tot.
Jo penso que al 1003 o aviat veurem un canvi de tornes en la lluita, és impossible que Kaidou i BM no puguin amb 5 pirates 'novells' per forts que aquests siguin. Que estem parlant de 2 younkous, home...

surreak ha escrit:
Lupus Sigarrensis ha escrit:
Capítol 999
Spoiler: mostra
Es revela la veritat d'en Kadio: La seva fruita és la Uo Uo - Peix Peix. Per tant és un magikarp evolucionat a gyarados. El conte de la carpa Koi.
Per tant tal com ja havia dit pàgines anteriors qui ha de tenir la "veritable fruita drac drac" és justament en Dragon.
I per part de la Yamato, ens menciona el cognom "D", simplement això, res més.


Jo no ho vaig entendre així. La Linlin li diu que li va donar la fruita Uo Uo, però no que se la mengés el propi Kaido.
D'altra banda, en Dragon va fer servir els seus poders a Logue Town per deixar fugir en Ruffy de les mans de l'Smoker i semblava que anés amb el vent o la meteorologia...


Tema fruita no m'ho havia plantejat però podria ser perfectament factible.

I tema Dragon...l'única opció real és la del temps però toca esperar a que Oda confirmi més tard que d'hora xd
Imatge
 
Avatar de l’usuari
suburu1983
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 29
Membre des de: dg. 24 gen. 2021, 15:33

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

ds. 30 gen. 2021, 12:30

Jo també crec que hi haurà un moment que es giraran els torns i Kaido i BM els començaran a donar pals a sac, una mica com va passar amb Kinemon i la resta. És com tu dius, que són dos Yonkos collons.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dt. 02 feb. 2021, 23:27

Heu llegit ja els spoilers del 1003?

Spoiler: mostra
Aquest episodi és ve força picant i tant de bo sortissin de nou el Lucci i el Kaku que ara estàn al CP0 (tot i que dubto que apareguin).
Imatge
 
Drarec
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dg. 08 nov. 2020, 21:38

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dg. 07 feb. 2021, 18:55

Senyors, m'atreviria a dir que no teniem una batalla així des de Dressrosa, i encara només anem per la meitat. Com diuen els del CP-0 encara queden molts enemics forts per derrotar, que requeriran tot l'ingeni de la tripulació; i just ara en Kaido passa a la seva forma híbrida, que imagino serà la seva última en aquest combat. Els últims tres números han sigut una passada, i no puc esperar per veure el que s'acosta!
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dt. 09 feb. 2021, 11:09

Drarec ha escrit:
Senyors, m'atreviria a dir que no teniem una batalla així des de Dressrosa, i encara només anem per la meitat. Com diuen els del CP-0 encara queden molts enemics forts per derrotar, que requeriran tot l'ingeni de la tripulació; i just ara en Kaido passa a la seva forma híbrida, que imagino serà la seva última en aquest combat. Els últims tres números han sigut una passada, i no puc esperar per veure el que s'acosta!



És probable que l'acció passi a altres protagonistes en els següents episodis tot i que la forma híbrida de'n Kaidou molaria mil de veure en acció.

És molt probable, també, que cap dels nous pirates de la pitjor generació pugui aguantar la forma nova de Kaido, bàsicament perquè amb la forma normal i de drac ja els hi costava (més enllà de'n Luffy i Zoro) així que amb la forma més potent (híbrida) pinta complicat xd
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dc. 10 feb. 2021, 18:59

Ufff, quina partida d'escacs, i fent aquest símil, la traducció de Manga Plus, enlloc de "General" per en Kaido seria millor "Rei", la "Reina" és la Linlin, però clar el que juguen els CP0 no són escacs. És que són dos gegants, en tots el sentits! Ganes de veure la seva forma hibrida! I prou com diuen els CP0, i aquí, hi ha tots els altres combats, i els dolents no són uns qualssevol.
Per cert qui espia als CP0, amb la porta entreoberta?
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dc. 10 feb. 2021, 22:02

Lupus Sigarrensis ha escrit:
Ufff, quina partida d'escacs, i fent aquest símil, la traducció de Manga Plus, enlloc de "General" per en Kaido seria millor "Rei", la "Reina" és la Linlin, però clar el que juguen els CP0 no són escacs. És que són dos gegants, en tots el sentits! Ganes de veure la seva forma hibrida! I prou com diuen els CP0, i aquí, hi ha tots els altres combats, i els dolents no són uns qualssevol.
Per cert qui espia als CP0, amb la porta entreoberta?


El misteri del CP0 suposo s'acabarà sabent al final d'aquesta saga on també veurem, suposadament, el final de l'arc dels Younkou que va començar a PH.
Aquest capítol trenca completament amb el que estavem veient de la lluita contra el rei i la reina (ho has descrit genial) i sembla que es cou el combat de'n Franky, el de la Nami & Ussop i el de la Robin (si substitueix al Sanji).

Pena que haurem d'estar 15 dies sense OP, sempre es fa llarga l'espera i l'Oda s'ha tornat amb els anys un vividor xd
Imatge
 
Avatar de l’usuari
BroOkWiki
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dt. 08 des. 2020, 17:29
Contacta:

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

ds. 13 feb. 2021, 17:42

Qui penseu que és la silueta misteriosa? Hiyori o Toki (seria molt plot twist), per exemple?
Ets fan de One Piece? Uneix-te al server "Barrets de Palla"! http://discord.gg/xsDBWt9

També busquem nous editors a: https://onepiece.fandom.com/ca/wiki/Portada
 
Avatar de l’usuari
jtonii93
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: ds. 13 feb. 2021, 19:14
Contacta:

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

ds. 13 feb. 2021, 20:09

BroOkWiki ha escrit:
Qui penseu que és la silueta misteriosa? Hiyori o Toki (seria molt plot twist), per exemple?


Jo venguent de N'Oda crec que sera la Toki que també va aconseguir viatjar en el temps, es més despres d'enviar els samurais al futur no es va saber res d'ella
 
Avatar de l’usuari
Serf91
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 28
Membre des de: dg. 17 gen. 2021, 18:19

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dg. 14 feb. 2021, 12:03

Jo sabent com es l'oda amb el seus passats( todo tutor/padre muerto) em declino per la Hiyori, crec q d'alguna forma va obtindre la seva fruita
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

ds. 20 feb. 2021, 23:41

Bones propostes les vostres. He llegit fins i tot que podria ser el Déu Enel xd

En qualsevol cas, 2 setmanes sense OP es fa força pesat, francament...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Serf91
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 28
Membre des de: dg. 17 gen. 2021, 18:19

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

ds. 06 març 2021, 14:55

Què opineu de l'últim capítol on apareix Hyogoro? M'ha sembalt molt èpic
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dg. 07 març 2021, 21:35

Déu n'hi do portar tants personatges alhora i que cada un tingui el seu moment. Gran personatge en Hyogoro, són d'aquests que t'agraden.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: jangimper i 15 visitants