Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 97
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

Re: El Detectiu Conan al Súper 3. Des del 23 de juny nous episodis a les 21:30.

dg. 22 ago. 2021, 20:23

Ja m'imagino que la resposta deu ser «no» però, sabeu si en aquesta tongada de pel·lícules del Conan que fan cada diumenge al Super 3 n'emetran també la darrera, la 24?
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: El Detectiu Conan al Súper 3. Des del 23 de juny nous episodis a les 21:30.

dg. 22 ago. 2021, 23:24

Seria sorprenent ja que ni ha sortit en format fisic ni s'ha emes a les teles japoneses

a vegades ens pot l'ansia
 
Avatar de l’usuari
RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 97
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

Re: El Detectiu Conan al Súper 3. Des del 23 de juny nous episodis a les 21:30.

dg. 22 ago. 2021, 23:31

Res d'ànsia, si jo no "puc" veure-la perquè encara vaig massa endarrerit amb la sèrie. Era simple curiositat, em sap greu haver preguntat. Gràcies igualment.
 
Avatar de l’usuari
danielpc2013
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 47
Membre des de: dt. 03 gen. 2017, 02:04
Ubicació: Galiza

Re: El Detectiu Conan al Súper 3. Des del 23 de juny nous episodis a les 21:30.

dl. 23 ago. 2021, 21:35

Bluepheasant ha escrit:
fabrebatalla18 ha escrit:
per tant en quant arribin al 940 ja seria tot per ara, segons els calculs que vaig fer en el seu dia:
https://twitter.com/fabrebatalla18/stat ... 1418568705

Doncs de ser així veurem doblat l'episodi on s'adapta el capítol 1000 del manga (927 i 928 a l'anime numeració japonesa) el próxim mes!! :botar1:
Imatge


Si ho vaig calcular bé, serà el 30 de setembre.
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: El Detectiu Conan al Súper 3. Des del 23 de juny nous episodis a les 21:30.

dv. 27 ago. 2021, 13:21

Sembla mentida que ja hàgim passat la barrera dels 900 episodis doblats en català. A partir d'aquest centenar hi ha bastant més episodis de farciment per desgràcia, per contra els que són basats en el manga tenen més trama principal i detallets importants, a més del ja comentat cas important que hi haurà a finals de septembre i del qual millor no fer spoilers pels que no vagin al dia. Quan arribem al 940 en principi ja no hi haurà episodis nous doblats, quant de temps crèieu que tindrem que esperar per nous? Jo crec que mínim un any... al Japó de fet van per el 1016 o així, tampoc hi ha tant marge.
 
Kosmo_manga
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dc. 10 març 2021, 22:37

Re: El Detectiu Conan al Súper 3. Des del 23 de juny nous episodis a les 21:30.

ds. 28 ago. 2021, 01:20

Som a Occident una cosa molt rara, a França també van avançats però no tant. De fet allà a partir del mes que ve començarà a emetre's per Netflix fins a la 2a temporada.
 
Avatar de l’usuari
danielpc2013
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 47
Membre des de: dt. 03 gen. 2017, 02:04
Ubicació: Galiza

Re: El Detectiu Conan al Súper 3. Des del 23 de juny nous episodis a les 21:30.

ds. 28 ago. 2021, 17:57

Kosmo_manga ha escrit:
Som a Occident una cosa molt rara, a França també van avançats però no tant. De fet allà a partir del mes que ve començarà a emetre's per Netflix fins a la 2a temporada.


Crec que estàs confós amb Itàlia. A França només hi a 172 episodis emesos, mentre que a Itàlia hi a 724.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 658
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: El Detectiu Conan al Súper 3. Des del 23 de juny nous episodis a les 21:30.

dg. 29 ago. 2021, 15:10

conan_1989 ha escrit:
quant de temps crèieu que tindrem que esperar per nous? Jo crec que mínim un any... al Japó de fet van per el 1016 o així, tampoc hi ha tant marge.

No sé, crec que hauríem d'apostar ja per un altre sèrie, i de Conan seguir amb les pel·lis per cinemes.
Amb lo del 8tv em sembla una bona iniciativa i a veure com se les gasten, depèn del qui sigui per part meva tot el meu suport.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: El Detectiu Conan al Súper 3. Des del 23 de juny nous episodis a les 21:30.

dg. 29 ago. 2021, 17:25

danielpc2013 ha escrit:
Kosmo_manga ha escrit:
Som a Occident una cosa molt rara, a França també van avançats però no tant. De fet allà a partir del mes que ve començarà a emetre's per Netflix fins a la 2a temporada.


Crec que estàs confós amb Itàlia. A França només hi a 172 episodis emesos, mentre que a Itàlia hi a 724.

Be, depèn, a França el doblatge esta pausat de fa molts anys, però en VOS es van començar a emetre fa uns 3 o 4 anys (o mes) i anaven a gairebé a ritme japonès, tot i que els hi vaig perdre la pista i no se si encara van al mateix ritme.

Sobre Italia, te una mica de trampa, ja que la sèrie està molt censurada i fins i tot s'han saltat capítols sencers, semblant al cas de Corea del Sud.
 
carlos25
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 144
Membre des de: dv. 06 abr. 2012, 01:16

Re: El Detectiu Conan al Súper 3. Des del 23 de juny nous episodis a les 21:30.

dc. 01 set. 2021, 16:02

Una puntualització sobre la versió francesa té 214 episodis doblats solament dels quals solament s'han emes 172 però el pitjor no es això solament els 30 primers utilitzen el master japonès del 30 al 214 utilitzen versions retallades amb censura per la TV francesa AB Group una tv de pagament.
Des de 172 fins 760 no s'han vist per les TV Franceses
Des de 761 ha sigut en VO amb subtítols en francès
Les pel·lícules 1-5 estan doblades per Kazé.
Recement ha estat de polèmica amb les películes llançades per Blackbox en blu-ray i DVD que mai ha invertit en un doblatge per les 22 películes que va dir que invertiría i han tingut que esperar a la pel·lícula 24 que ha tingut doblatge al francès i llançament en els cinemes .

En la versió Italia és dramàtic no solament la censura en sí sino que hi ha exclusivitat de capítols que solament es podía veure en una TV de pagament per això és difícil calcular quants hi han realment doblats i sense censura .
Hi han episodis que han sigut "Tallats" en 6 parts per emitir-ho en 4-5dies .
Les pel·lícules van desde 1-13 i la 16.
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 346
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: El Detectiu Conan al Súper 3. Des del 23 de juny nous episodis a les 21:30.

dc. 01 set. 2021, 17:40

carlos25 ha escrit:
Hi han episodis que han sigut "Tallats" en 6 parts per emitir-ho en 4-5dies .


Sí, això és una autèntica merda. En la versió en mandarí també ho fan amb els especials. Aviam, pot tenir certa lògica si volen allargar l'emisio o no tenen prous slots. I els epis es poden tallar perquè quan s'emeten per TV tenen les pauses per la publicitat, que és quan es veuen les portes aquelles que s'obren y tanquen... i els especials les tenen cada vint minuts i així. El que fan és que tallen el capítol per cada porta però a vegades pots tenir un capítol de 15min o de 30 ja que no és una constant.

Fins aquí mira, te jodes. El problema bé que quan acaben cada un d'aquests troços de capítol retallat, et foten l'ending del final de l'especial. I com sabeu, els endings del especials mostren escenes del que ha passat després del episodi amb els crèdits (el detingut a la comisaria, un petó, etc). Per lo tant, si no has vist mai el capi després dels primers vint minuts de l'especial ja saps qui és l'assassí.

En fin. Para cortarse las venas en chino.
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 346
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: El Detectiu Conan al Súper 3. Des del 23 de juny nous episodis a les 21:30.

dj. 02 set. 2021, 16:42

thegarfel ha escrit:
adriamichi ha escrit:
Bluepheasant ha escrit:
A Corea del Sud es un cas extrany per que van deixar de doblar i alguns episodis és van ometre per les queixes de que apareixíen armes. Però segons la Viquipèdia porten 903, segons la https://www.detectiveconanworld.com/wiki oficial porten 745 pero clar, quants episodis han quedat sense doblar?


Mirant la wikipedia coreana traduïda han doblat fins l'episodi 1003 en numeració japonesa, el que seria 1060 en numeració internacional, però correspon al 908 coreà. Per tant, s'han saltat uns 152 episodis i la resta els han començat a emetre subtitulats. En termes de doblatge, es situaria en 1a o 2a posició (no sé fins quin han emès a Xina), però per episodis emesos a finals de mes ja els haurem avançat :)


El 1058 és l'últim a la xina (númeració catalana - 1001 numeració japonesa). És el remaster de El cas de l'assassinat de la sonata "Clar de lluna". L'últim al Japó és el 1071 o 1014. Per núm de capis doblats, la xina hauria d'anar primera.

Cada dissabte hi ha un de nou, pero a principis d'any van fer paron a plataformes xineses, ja que el simulcast es només en japonés amb subtitols xines. Pero jo diria que vint-cinquanta capitols per doblar de diferencia està molt bé.


M'autocontesto per si a algú li interessa aquesta curiositat:

L'últim a la Xina és el 1073 en númeració japonesa (el 1016 en catalana). Aquest és el capítol del dissabte passat al Japó, o sigui que ja han tornat a fer simulcast en mandari.

El tema és que hi ha drama/acord de preferència entre QQ i Youku i aquí estem menjant-nos els mocs els que només paguem per un dels dos serveis ^^u

PS: que ja que hi som, el netflix xino ara mateix em costa 0,86€ al mes.
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: El Detectiu Conan al Súper 3. Des del 23 de juny nous episodis a les 21:30.

ds. 04 set. 2021, 22:03

nou curs, nova programacio

per començar, el diumenge 12/09 no faran l'ultima peli (que encara no s'ha emes ni ha sortit en format fisic, tans sols al cine a l'abril) si no que repetiran l'especial ELS DOS PITJORS DIES DEL CONAN.

Pel que fa al dilluns 13, primer dia de classe de la mainada, el conan s'emetre per partida doble, a les 14.30 i a les 21.05, i sembla que sera el mateix capitol (en aquest cas LA PROMESA DESAPAREGUDA). No se si sera un error de programacio, pero es extrany que el mateix dia emetin el mateix capitol, que sigui una reposicio i a mes el de la nit, que tindria de ser el que tingui millor audiencia, sigui reemisio del del migdia.

ja veurem si modifiquen la graella, si no el darrer capitol d'estrena sera ELS DE LA LLIGA DE DETECTIU JUNIOR FAN DE MODELS (912 - 967)
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: El Detectiu Conan al Súper 3. Des del 23 de juny nous episodis a les 21:30.

dg. 05 set. 2021, 18:01

Aleshores, divendres que ve s'emetria l'últim episodi nou? Quina llàstima que no els emetin tos d'una vegada. Sembla que no s'acabarn d'emetre mai, i mira que fa força mesos (o un any) que estan doblats... Imagino, doncs, que cauran per les festes de Nadal...

Gràcies per la informació, taketokun :excl:

Alguna novetat o algú sap res de l'edició física de la pel·lícula 24 :pregunta: Algú creu que s'estan reservant el llançament pel Saló del Manga :pregunta: Si hi ha hagut redoblatge de la Ran, que és molt d'agrair (i això que la dobladora que va interpretar la Ran en substitució ho va fer molt bé!), pot ser que sigui de cara a l'estrena en plataformes, però... Vull pensar que per a l'edició en físic també :excl:
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: El Detectiu Conan al Súper 3. Des del 23 de juny nous episodis a les 21:30.

dg. 05 set. 2021, 19:00

Jo els hi vaig preguntar ahir per correu a veure si és un error o de veritat deixaran d'emetre nous, quan rebi una resposta us aviso.

Sobre l'edició fisica de la 24 tinc els meus dubtes de si la tindrem... Si ni tan sols té doblatge castellà com a molt faran alguna promoció amb un diari com van fer amb aquells packs. Tant de bo m'equivoqui. Però no us preocupeu que segur que l'explotaran per plataformes o televisió, sinó no haguessin fet un redoblatge de la Ran.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants