Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Detectiu Conan Peli 24 ja als cinemes en català! Esperant nous episodis al Súper 3

dl. 19 abr. 2021, 16:58

Aquí us deixo el meu top10 personal de les millors pel·lícules del Conan:
1: Pel·li 5 Compte enrere cap al cel.
Sens dubte es la millor de totes. l'enigma de les tassetes de Sake i els assasinats en sèrie em van tenir intrigat, i encara que els homes de negre no hi tinguin relació amb els assasinats en sèrie tenen el seu pes al guió. Els disenys dels personatges són boníssims.
Spoiler: mostra
M'agrada que l'antagonista/ culpable suigui un dibuixant, es l'únic culpable amb qui he arribat a empatitzar, sóc dibuixant i a mi no m'agradaría que em fessin això, evidentment no està justificat XD.

Dirigida per Kenji Kodama un dels millors directors que ha tingut Conan i ha treballat a animes com City Hunter i Lupin III
Imatge
2. Pel·li 22 El cas Zero.
3. Pel·li 13 El perseguidor negre.
4. Pel·li 4 Atrapat als seus ulls.
5. Pel·li 3 L'últim mag del segle.
6. Pel·li 2 La catorzena víctima.
7: Pel·li 23 El puny de safir blau
8: Pel·li 21 La carta d'amor escarlata
9. Pel·li 16 L'onzé davanter.
Entenc que es per a un públic molt objectiu, evidentment soc aficionat al Futbol, però el cas està molt bé.
10. Pel·li 1 El gratacel explosiu.
Bluepheasant l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 19 abr. 2021, 17:12, en total s’ha editat 1 vegada.
Este es el camino
 
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu Conan Peli 24 ja als cinemes en català! Esperant nous episodis al Súper 3

dl. 19 abr. 2021, 18:17

Bé, com espravem lo de Núria és casual, segur que torna.I lo d'en Felix Benito havia de passar.Linfaré un psot d'homentage
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu Conan Peli 24 ja als cinemes en català! Esperant nous episodis al Súper 3

dt. 20 abr. 2021, 18:42

Per si algú encara no ha vist la peli als cinemes i vol informació d'on la fan aquests dies us deixo el llistat oficial de la Generalitat on surten totes les sales de Catalunya i els dies:

https://www.gencat.cat/llengua/cinema/s ... film=34283
 
Avatar de l’usuari
JamesJack
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 37
Membre des de: dc. 24 maig 2017, 16:48

Re: Detectiu Conan Peli 24 ja als cinemes en català! Esperant nous episodis al Súper 3

dt. 20 abr. 2021, 20:25

Bluepheasant ha escrit:
Aquí us deixo el meu top10 personal de les millors pel·lícules del Conan:
1: Pel·li 5 Compte enrere cap al cel.
Sens dubte es la millor de totes. l'enigma de les tassetes de Sake i els assasinats en sèrie em van tenir intrigat, i encara que els homes de negre no hi tinguin relació amb els assasinats en sèrie tenen el seu pes al guió. Els disenys dels personatges són boníssims.
Spoiler: mostra
M'agrada que l'antagonista/ culpable suigui un dibuixant, es l'únic culpable amb qui he arribat a empatitzar, sóc dibuixant i a mi no m'agradaría que em fessin això, evidentment no està justificat XD.

Dirigida per Kenji Kodama un dels millors directors que ha tingut Conan i ha treballat a animes com City Hunter i Lupin III
Imatge
2. Pel·li 22 El cas Zero.
3. Pel·li 13 El perseguidor negre.
4. Pel·li 4 Atrapat als seus ulls.
5. Pel·li 3 L'últim mag del segle.
6. Pel·li 2 La catorzena víctima.
7: Pel·li 23 El puny de safir blau
8: Pel·li 21 La carta d'amor escarlata
9. Pel·li 16 L'onzé davanter.
Entenc que es per a un públic molt objectiu, evidentment soc aficionat al Futbol, però el cas està molt bé.
10. Pel·li 1 El gratacel explosiu.


Bon top, però t'has deixat una de les millors des del meu punt de vista, la Pel·lícula 7. Cruïlla a l'antiga capital, la qual té moments molt memorables i el duet Hattori-Kudo és inigualable. A més té un dels millors remix de la cançó introductòria:



Junt amb la pel·lícula número 6, el Fantasma de Baker Street, que seria la meva preferida fins a data d'avui i, objectivament, la millor peli del Detectiu Conan.

Imatge
 
Avatar de l’usuari
Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 608
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

Re: Detectiu Conan Peli 24 ja als cinemes en català! Esperant nous episodis al Súper 3

dc. 21 abr. 2021, 20:27

frambuesa ha escrit:
A mi m'ha passat el mateix, no ho sabia i als cinemes de Rues tampoc he vist el cartell de la pel·lícula fora ni dins de cinema, per la qual cosa no estava segur que en aquest cinema s'anava a projectar, encara que havia comprat l'entrada a la web i tampoc deia si estava subtitulada o no. Tan sols el cartell estava a entrar a la sala de cinema i el cartell estava en català, i per això he donat per fet que estava en català. Però bé la culpa, estat meva de no saber que es projectava en versió original ... Tot i que el cinema ja podria avisar. I anar a Tarragona no podia pel confinament comarcal..

No no, de culpa teva res, no hi havia manera de saber que estava en v.o.s. perquè:
1- no ho posava enlloc, ni al propi cine ni al web... culpa del cine per no posar-ho clar, al post anterior posava d'exemple les gavarres que normalment si una peli està en v.o. o en català ho posa al web i al cartell, perque posen una franja horitzontal a la part baixa on ho posa ben clar i grandet; i en canvi aquet cine de la fira no posava res i al web van publicar la peli quan faltaven unes 24h per la estrena.. vaig ser el primer a comprar 2 entrades xDD
2- 2 o 3 dies abans vaig escriure un mail des del web preguntant si feien la peli i si la feien en quina llengua i horaris, encara espero resposta...
3- si no s'especifica res el normal és pensar que està en castellà (mal que ens pesi) o en un cas com aquest que se solen projectar en català també es pot pensar que està en català; jo quan vaig veure que la van publicar al web tenia en ment que feia poc havia vist que la feien en català a les gavarres i vaig donar per fet que a Reus també i amb les presses per si volaven les entrades no hi vaig parar més atenció (això i que havia de calcular temps a veure si tenia temps de, havent acabat les classes i dinat, tornar del vallès, deixar les coses a casa i anar al cine xD i vaig fer just, sort que visc al costat)

PD: si arribo a saber que estava en v.o.s. potser hauria anat a les gavarres, cert que estem en confinament comarcal però és aquí al costat i si he pogut pujar i baixar de Reus al vallès oriental 3 vegades, i d'allà a st cugat unes 9 vegades per unes classes presencials d'un curs sense trobar-me ni un sol control... XD no me'n trobaré un a mig camí de tarragona XDD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 608
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

Re: Detectiu Conan Peli 24 ja als cinemes en català! Esperant nous episodis al Súper 3

dc. 21 abr. 2021, 20:44

Bluepheasant ha escrit:
Aquí us deixo el meu top10 personal de les millors pel·lícules del Conan:
1: Pel·li 5 Compte enrere cap al cel.
Sens dubte es la millor de totes. l'enigma de les tassetes de Sake i els assasinats en sèrie em van tenir intrigat, i encara que els homes de negre no hi tinguin relació amb els assasinats en sèrie tenen el seu pes al guió. Els disenys dels personatges són boníssims.
Spoiler: mostra
M'agrada que l'antagonista/ culpable suigui un dibuixant, es l'únic culpable amb qui he arribat a empatitzar, sóc dibuixant i a mi no m'agradaría que em fessin això, evidentment no està justificat XD.

Dirigida per Kenji Kodama un dels millors directors que ha tingut Conan i ha treballat a animes com City Hunter i Lupin III
Imatge
2. Pel·li 22 El cas Zero.
3. Pel·li 13 El perseguidor negre.
4. Pel·li 4 Atrapat als seus ulls.
5. Pel·li 3 L'últim mag del segle.
6. Pel·li 2 La catorzena víctima.
7: Pel·li 23 El puny de safir blau
8: Pel·li 21 La carta d'amor escarlata
9. Pel·li 16 L'onzé davanter.
Entenc que es per a un públic molt objectiu, evidentment soc aficionat al Futbol, però el cas està molt bé.
10. Pel·li 1 El gratacel explosiu.

No sé si la has posat perque no me'n recordo del títol però em va agradar molt la de la mà dreta del rum xd crec que les pelis haurien de ser més com aquesta, però només em va decepcionar MOLT el final, forçat, acabat rápid i de qualsevol manera, i faltava txitxa després de tot el merder, el clímax, les emocions... tant de bla bla bla que posen sempre al principi, i després correm-hi tots a tancar la peli abans que se'ns acabi el temps de duració planificat...
Spoiler: mostra
Em refereixo a que:
1- deixen la Ran (que ja veu que el shinichi està en algun merder) i la Sonoko (acusant el shinichi de posar les banyes a la ran) buscant el Shinichi dins el parc després de la destrossa de la noria i no se'n sap res més, no tornen a sortir...
2- sobretot em fot que després de veure la shiho tan espantada per la presència dels homes de negre, veure la escena que agafa al shinichi del braç perquè no vagi a la noria plena de bombes i amb els homes de negre volant aprop per matar-lo a ell i als del fbi, de veure la escena que la mà dreta del rum se sacrifica per salvar-la a ella i als nens quan la noria anava rodant.. havent vist tot això que després et posin una escena típica de final de cas de la sèrie em va rebentar moltíssim... després de viure tot això la shiho hauria d'estar en un estat de nervis i emocional intens, de manera que al retrobar-se amb el shinichi havia de reaccionar molt emotivament.. ho sento però des del principi soc molt shinichi+shiho i m'esperava un final molt millor xD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
dani98
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 338
Membre des de: dc. 03 juny 2015, 21:41
Ubicació: Vic

Re: Detectiu Conan Peli 24 ja als cinemes en català! Esperant nous episodis al Súper 3

dc. 21 abr. 2021, 22:06

Jo l'he anat a veure avui i m'ha agradat força. No és de les millors però està bé. Aviso que hi ha escenes després dels crèdits, per si algú encara no hi ha anat. (S'ha anat gent en començar els crèdits i s'ho han perdut). També comentar que ens han ficat Tom i Jerry al principi i hem hagut d'anar a dir que no era aquesta peli la que tocava :lol:
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Detectiu Conan Peli 24 ja als cinemes en català! Esperant nous episodis al Súper 3

dc. 21 abr. 2021, 22:27

Jo també hi he anat avui. Tradició de les pel·lícules: Fer destrosses, hahahaha. Déu n'hi do. Molt content.
Sobre els canvis de veus, en Kogoro ni n'he estat conscient, potser per què seva primera veu ja tenia interioritzada. L'Agasa, content amb en en Toni Sevilla, és nota el canvi però bé. Bon descans a en Fèlix Benito, bon relleu. La Ran és la que m'ha grinyolat en un principi, després m'hi he anat acostumant, la Cristal Barrero? hi ha moments que sembla la Núria Trifol.
En aquests dos últims casos, hi ha la pressió dels nous actors de posar-se a l'altura dels anteriors, i això deu costar, sobretot amb actors amb una llarga trajectòria amb els seus personatges, però en general satisfet.
 
Avatar de l’usuari
cb18ana
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 60
Membre des de: dc. 20 feb. 2013, 17:57

Re: Detectiu Conan Peli 24 ja als cinemes en català! Esperant nous episodis al Súper 3

dj. 22 abr. 2021, 12:19

Para los que son de Reus, este fin de semana sábado y domingo proyectan la película en catalán.
El fet que la vida s’acabi és el que la fa tan preciosa, saber que s’ha d’acabar és el que fa que ens esforcem més per viure-la.
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu Conan Peli 24 ja als cinemes en català! Esperant nous episodis al Súper 3

dj. 22 abr. 2021, 13:08

Alfa Pictures anuncia oficialment el llistat de cinemes on estarà la peli aquesta segona setmana:

Imatge
 
Avatar de l’usuari
Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 608
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

Re: Detectiu Conan Peli 24 ja als cinemes en català! Esperant nous episodis al Súper 3

dj. 22 abr. 2021, 19:47

cb18ana ha escrit:
Para los que son de Reus, este fin de semana sábado y domingo proyectan la película en catalán.

Gràcies però no me la tornaria a jugar XD la setmana passada també apareixia a la llista que publica conan_1989 (tot i que no recordo si s'especificava això del català) xD a més la entrada val quasi el mateix que a les gavarres i la qualitat de so i etc no arriva ni a la sola de la sabata.. quin cine ens han fumut a la fira..
Imatge
 
Blackmamuth2
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dl. 29 març 2021, 09:24

Re: Detectiu Conan Peli 24 ja als cinemes en català! Esperant nous episodis al Súper 3

dj. 22 abr. 2021, 20:25

Confirmo el que diuen alguns, la pelicula no ha estat a l'altura de les pelicules anteriors.

Per cert l'escena final d'avanç de la proxima pelicula era l'edifici de la policia, oi?
 
Avatar de l’usuari
cb18ana
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 60
Membre des de: dc. 20 feb. 2013, 17:57

Re: Detectiu Conan Peli 24 ja als cinemes en català! Esperant nous episodis al Súper 3

dj. 22 abr. 2021, 20:45

Orphen2005 ha escrit:
cb18ana ha escrit:
Para los que son de Reus, este fin de semana sábado y domingo proyectan la película en catalán.

Gràcies però no me la tornaria a jugar XD la setmana passada també apareixia a la llista que publica conan_1989 (tot i que no recordo si s'especificava això del català) xD a més la entrada val quasi el mateix que a les gavarres i la qualitat de so i etc no arriva ni a la sola de la sabata.. quin cine ens han fumut a la fira..


la verdad que si, ese cine no vale para nada y se oía la sala de al lado... pero con el confinamiento comarcal no me quedaba de otra, si no hubiera ido a les gavarres como hice con la película 23, pero esta vez si es en catalán en la fira, esta puesto el idioma y ya la estrenaron el miércoles.
El fet que la vida s’acabi és el que la fa tan preciosa, saber que s’ha d’acabar és el que fa que ens esforcem més per viure-la.
 
frambuesa
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: dl. 27 abr. 2020, 18:42

Re: Detectiu Conan Peli 24 ja als cinemes en català! Esperant nous episodis al Súper 3

ds. 24 abr. 2021, 20:56

Orphen2005 ha escrit:
frambuesa ha escrit:
A mi m'ha passat el mateix, no ho sabia i als cinemes de Rues tampoc he vist el cartell de la pel·lícula fora ni dins de cinema, per la qual cosa no estava segur que en aquest cinema s'anava a projectar, encara que havia comprat l'entrada a la web i tampoc deia si estava subtitulada o no. Tan sols el cartell estava a entrar a la sala de cinema i el cartell estava en català, i per això he donat per fet que estava en català. Però bé la culpa, estat meva de no saber que es projectava en versió original ... Tot i que el cinema ja podria avisar. I anar a Tarragona no podia pel confinament comarcal..

No no, de culpa teva res, no hi havia manera de saber que estava en v.o.s. perquè:
1- no ho posava enlloc, ni al propi cine ni al web... culpa del cine per no posar-ho clar, al post anterior posava d'exemple les gavarres que normalment si una peli està en v.o. o en català ho posa al web i al cartell, perque posen una franja horitzontal a la part baixa on ho posa ben clar i grandet; i en canvi aquet cine de la fira no posava res i al web van publicar la peli quan faltaven unes 24h per la estrena.. vaig ser el primer a comprar 2 entrades xDD
2- 2 o 3 dies abans vaig escriure un mail des del web preguntant si feien la peli i si la feien en quina llengua i horaris, encara espero resposta...
3- si no s'especifica res el normal és pensar que està en castellà (mal que ens pesi) o en un cas com aquest que se solen projectar en català també es pot pensar que està en català; jo quan vaig veure que la van publicar al web tenia en ment que feia poc havia vist que la feien en català a les gavarres i vaig donar per fet que a Reus també i amb les presses per si volaven les entrades no hi vaig parar més atenció (això i que havia de calcular temps a veure si tenia temps de, havent acabat les classes i dinat, tornar del vallès, deixar les coses a casa i anar al cine xD i vaig fer just, sort que visc al costat)

PD: si arribo a saber que estava en v.o.s. potser hauria anat a les gavarres, cert que estem en confinament comarcal però és aquí al costat i si he pogut pujar i baixar de Reus al vallès oriental 3 vegades, i d'allà a st cugat unes 9 vegades per unes classes presencials d'un curs sense trobar-me ni un sol control... XD no me'n trobaré un a mig camí de tarragona XDD


Doncs sí que tens raó. Avui l'he anat a veure en català i m'he assegurat que l'emissió era a Català. A la web dels cinemes de Reus deixava clar que aquest dissabte s'anava a projectar en català i m'ho he tornat a passar en gran. Encara que visc a l'altra punta de la ciutat ho he passat genial.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 27 visitants