Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu Conan: Episodis nous 861 i 862 a la web del Súper 3. Esperant estrena 88 nous episodis a l'estiu.

dt. 18 maig 2021, 09:07

Ostres, fantàstiques noticies :excl: :excl: :excl:

Imaginava que els nous episodis s'emetrien a l'estiu perquè a finals de juny arribarem a l'últim episodi emès fins ara (a excepció dels d'ahir, que avui corro a gaudir al 3alacarta).

Un detall, per cert, que TV3 hagi fet una breu notícia sobre els 20 anys de l'emissió de la sèrie en català i amb alguns detalls que no esperava que mencionessin.

Tema a part, algú sap si Alfa Pictures ha revelat si sortirà "La bala escarlata" en format Home Video :pregunta:

Gràcies i tots a donar audiència als dos nous episodis d'ahir a través dels enllaços que va deixar en conan_1989 :excl:
 
albert_
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 73
Membre des de: dt. 26 març 2013, 18:42

Re: Detectiu Conan: 17 de maig a les 21 hores al Súper 3 especial 20 aniversari doble episodi inèdit

dt. 18 maig 2021, 21:37

thegarfel ha escrit:
Jolín, quan no emeten perquè no emeten i quan emeten perque n'emeten masses de cop. :xiulant:

Que será lo próximo? Demanar que els dimarts no n'emetin cap perquè la teva filla te dansa?

Wtf? Si jo no m he queixat de que emetin poc detectiu conan. El que passa es que aqui estem mal acostumats a tenir un capitol per dia(o 2, o 4)quan al japo s emiteix un per setmana.
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Detectiu Conan: 17 de maig a les 21 hores al Súper 3 especial 20 aniversari doble episodi inèdit

dt. 18 maig 2021, 23:40

albert_ ha escrit:
thegarfel ha escrit:
Jolín, quan no emeten perquè no emeten i quan emeten perque n'emeten masses de cop. :xiulant:

Que será lo próximo? Demanar que els dimarts no n'emetin cap perquè la teva filla te dansa?

Wtf? Si jo no m he queixat de que emetin poc detectiu conan. El que passa es que aqui estem mal acostumats a tenir un capitol per dia(o 2, o 4)quan al japo s emiteix un per setmana.


I quin problema hi ha amb això? Netflix bé que fa un release de temporades senceres - després és cosa de l'espectador de si vol fer un binge o en té prou veient un capítol per setmana.

I després que els capítols estan al web de TV3 la tira de dies o a animelliure, per tant tampoc te gaire sentit queixar-se en el nostre cas sobre com està montada l'emissió.

Val a dir que el meu comentari era principalment per tocar-te els nassos així que no em facis gaire cas :wub: .
 
Avatar de l’usuari
juandalf
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: dl. 04 gen. 2021, 22:25

Re: Detectiu Conan: Episodis nous 861 i 862 a la web del Súper 3. Esperant estrena 88 nous episodis a l'estiu.

dc. 19 maig 2021, 14:31

Bones notícies per fi!
Suposo que faran un parell d'episodis nous cada dia a l'estiu (Juliol i Agost), d'aquesta forma en tindran per uns 44 dies i com ho faran entre setmana, ompliran dos mesos sencers.
 
Avatar de l’usuari
danielpc2013
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 47
Membre des de: dt. 03 gen. 2017, 02:04
Ubicació: Galiza

Re: Detectiu Conan: Episodis nous 861 i 862 a la web del Súper 3. Esperant més nous episodis a l'estiu.

dc. 19 maig 2021, 20:06

conan_1989 ha escrit:
Ja estan penjats els dos nous episodis (861 i 862) a l'apartat de Conan de la web del Súper 3. Deixo els enllaços oficials per si algú els vol veure o donar-li audiència:

-Episodi 861: https://www.ccma.cat/tv3/super3/detecti ... o/6099650/

-Episodi 862: https://www.ccma.cat/tv3/super3/detecti ... o/6099649/

Quina il·lusió veure aquests dos episodis després de tant de temps i a més amb trama canon i que parla de personatges que seran molt importants!


Com és que el primer el van treure de la web?
Encara no tocava.
A més a més, encara no l'havia vist.
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Detectiu Conan: Episodis nous 861 i 862 a la web del Súper 3. Esperant estrena 88 nous episodis a l'estiu.

dc. 19 maig 2021, 20:39

hem sembla que no podien tindre mes de 5 capitols al web, aixi que el segon el treuran dema al mati imagino
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan: Episodis nous 861 i 862 a la web del Súper 3. Esperant estrena 88 nous episodis a l'estiu.

dc. 19 maig 2021, 20:46

taketokun ha escrit:
hem sembla que no podien tindre mes de 5 capitols al web, aixi que el segon el treuran dema al mati imagino

Exacte, i com que encara segueixen publicant els del migdia i n'emeten 2 era evident que en un parell de dies haurien de treurels... el problema es que a la noticia van dir que els deixarien fins al dia 24, cosa que no han respectat.
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: El Detectiu Conan al Súper 3. Esperant l'estrena de 88 episodis nous properament.

dj. 20 maig 2021, 17:19

Collons ara tenia un moment per veure'ls i ja no puc, casum dena.
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: El Detectiu Conan al Súper 3. Esperant l'estrena de 88 episodis nous properament.

dj. 20 maig 2021, 20:44

Bones, algú sap com és que van treure 2 episodis nous i ja no n'han tornat a fer més? O sóc jo que no m'entero, perquè a la carta només em van sortint dels vells.
 
Avatar de l’usuari
cb18ana
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 60
Membre des de: dc. 20 feb. 2013, 17:57

Re: El Detectiu Conan al Súper 3. Esperant l'estrena de 88 episodis nous properament.

dj. 20 maig 2021, 21:28

Lupus Sigarrensis ha escrit:
Collons ara tenia un moment per veure'ls i ja no puc, casum dena.


https://mp4-down-high-es.ccma.cat/8/6/1620520170168.mp4

https://mp4-down-high-es.ccma.cat/8/1/1620519833318.mp4
El fet que la vida s’acabi és el que la fa tan preciosa, saber que s’ha d’acabar és el que fa que ens esforcem més per viure-la.
 
albert_
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 73
Membre des de: dt. 26 març 2013, 18:42

Re: Detectiu Conan: 17 de maig a les 21 hores al Súper 3 especial 20 aniversari doble episodi inèdit

dj. 20 maig 2021, 23:08

thegarfel ha escrit:
albert_ ha escrit:
thegarfel ha escrit:
Jolín, quan no emeten perquè no emeten i quan emeten perque n'emeten masses de cop. :xiulant:

Que será lo próximo? Demanar que els dimarts no n'emetin cap perquè la teva filla te dansa?

Wtf? Si jo no m he queixat de que emetin poc detectiu conan. El que passa es que aqui estem mal acostumats a tenir un capitol per dia(o 2, o 4)quan al japo s emiteix un per setmana.


I quin problema hi ha amb això? Netflix bé que fa un release de temporades senceres - després és cosa de l'espectador de si vol fer un binge o en té prou veient un capítol per setmana.

I després que els capítols estan al web de TV3 la tira de dies o a animelliure, per tant tampoc te gaire sentit queixar-se en el nostre cas sobre com està montada l'emissió.

Val a dir que el meu comentari era principalment per tocar-te els nassos així que no em facis gaire cas :wub: .


Pues sera la meva manera de veure series, m agrada veureles amb temps, indagar per internet sobre la serie i tal. Ja ho se que era per tocar els nassos, pero t he respost educadament. No em penso molestar per que algu em digui algo per internet. Porto masses anys aguantant trolls per tot l internet xd.
Don't feed de troll, que se sol dir
 
Avatar de l’usuari
Chillard
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 39
Membre des de: dv. 30 oct. 2020, 19:03

Re: El Detectiu Conan al Súper 3. Esperant l'estrena de 88 episodis nous properament.

dv. 21 maig 2021, 00:35

Bones! Tinc una pregunta pels experts.

Vaig llegir que fa temps li van canviar la veu al Conan durant uns quants episodis perque la Joel Mulachs no podia.
Em podeu dir quins capitols son aquests? Tinc curiositat d'escoltar a veure qui li va ficar la veu durant aquests episodis.


PD. Fa poc temps que m'he ficat en serio a veure la serie i l'estic gaudint com un cabró xD
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: El Detectiu Conan al Súper 3. Esperant l'estrena de 88 episodis nous properament.

dv. 21 maig 2021, 02:25

Chillard ha escrit:
Em podeu dir quins capitols son aquests? Tinc curiositat d'escoltar a veure qui li va ficar la veu durant aquests episodis.

Els 374-379 (numeració japonesa)
 
Avatar de l’usuari
danielpc2013
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 47
Membre des de: dt. 03 gen. 2017, 02:04
Ubicació: Galiza

Re: El Detectiu Conan al Súper 3. Esperant l'estrena de 88 episodis nous properament.

dv. 21 maig 2021, 04:20

cb18ana ha escrit:
Lupus Sigarrensis ha escrit:
Collons ara tenia un moment per veure'ls i ja no puc, casum dena.


https://mp4-down-high-es.ccma.cat/8/6/1620520170168.mp4

https://mp4-down-high-es.ccma.cat/8/1/1620519833318.mp4


Moltes gràcies, l'únic és que em fa pena no poder donar visites...
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: El Detectiu Conan al Súper 3. Esperant l'estrena de 88 episodis nous properament.

dv. 21 maig 2021, 08:58

condedooku ha escrit:
Bones, algú sap com és que van treure 2 episodis nous i ja no n'han tornat a fer més? O sóc jo que no m'entero, perquè a la carta només em van sortint dels vells.


doncs perque varen emetre dos capitols per celebrar el 20e aniversari de l'estrena del conan a catalunya.

ja varen fer nota de premsa anunciant els 88 nous capitols que tenien desde l'any passat doblats per aquest estiu

pero tota aquesta info ja la tenies en les ultimes dues pagines d'aquest fil.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants