Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
JamesJack
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 37
Membre des de: dc. 24 maig 2017, 16:48

Re: Detectiu Conan Peli 24 ja als cinemes en català! Esperant nous episodis al Súper 3

dv. 16 abr. 2021, 22:36

Ha sigut una sorpresa agradable tornar a escoltar Mark Ullod (el mestre Ivan xD) posant veu a en Kogoro... però les veus de la Ran i del Dr. Agasa són una cagada ben gran, res a veure amb les originals... una llàstima.

L'inspector Takagi tampoc té la veu que per molts va marcar la nostra infància, malauradament. Tot i que no té gaire temps en pantalla, així que ni es nota...

La veu que més desentona és Cristal Barreyro com a Ran Mouri enlloc de la Núria Trifol.

La pel·lícula és de les més fluixes que he vist del Detectiu Conan però tot i així cal donar-hi suport en la mesura que sigui possible.
El pitjor de tot l'abús excessiu de CGI.

Trobo a faltar els vells temps quan es feia tot a mà i amb passió. Ara recorren massa a fer les coses per ordinador i el resultat desentona molt. Tot i així, recomano que la veieu en català, només pel Mark Ullod ja es pot considerar que val la pena! Dit això, trobo que no sona exactament com jo el recordava de petit, es nota que ha perdut una mica la pràctica.

A donar suport i que el moviment Conan en català segueixi sent cada vegada més fort.
JamesJack l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 17 abr. 2021, 11:15, en total s’ha editat 6 vegades.
 
Avatar de l’usuari
dani98
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 338
Membre des de: dc. 03 juny 2015, 21:41
Ubicació: Vic

Re: Detectiu Conan Peli 24 ja als cinemes en català! Esperant nous episodis al Súper 3

dv. 16 abr. 2021, 23:39

Per quin motiu li han canviat la veu a la Ran i al Dr.Agasa?
 
Avatar de l’usuari
Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 608
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

Re: Detectiu Conan Peli 24 ja als cinemes en català! Esperant nous episodis al Súper 3

ds. 17 abr. 2021, 11:18

A Reus la fan en japonès subtitulat.. xD o sigui que ni ho sabia xD podria haver anat a Les Gavarres a veure-la en català però em suposava trencar el confinament comarcal.. xD la peli una mica fluixa si, com moltes, que son com un cas normal una mica allargat i "adornat" xD no hi ha cap peli com la que em va marcar més, que va ser la de la mà dreta del rom, excepte pel final que em va decepcionar força per com es talla en sec..
Imatge
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu Conan Peli 24 ja als cinemes en català! Esperant nous episodis al Súper 3

ds. 17 abr. 2021, 11:37

Ostre quina sorpresa això de la Ran. Segur que la Nuria Trifol no ha pogut fer el doblatge perque sinó estic segur que ho faria.No dubto que tonarà.

Respecte a l'Agasa, clar, en felix Benito sempre hi és però és que aquest home és molt gran(d'edat) i jo sempre he pensat que és la primera veu habitual que deixarem de sentir en aquesta serie.

Tinc curiositat per sentir en Mark Ullod, és normal que no soni igual.Han passat molts anys i també ha perdut practica.De totes maneres si un compara la seva eu en els primers episodis amb la resta va anar evolucionant fins fer la veu més estrident que recordem.
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu Conan Peli 24 ja als cinemes en català! Esperant nous episodis al Súper 3

ds. 17 abr. 2021, 12:34

Jo crec, que la Núria Trifol haurà estat malalta o per temes de terminis i haver-se avançat l'estrena no ha pogut doblar potser. Segur que torna a la sèrie i properes pelis.

Jo vaig a veure la peli aquesta tarda i tinc moltes ganes, a veure que tal!
 
ghibliq1995
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: ds. 17 abr. 2021, 16:55

Re: Detectiu Conan Peli 24 ja als cinemes en català! Esperant nous episodis al Súper 3

ds. 17 abr. 2021, 17:29

Jo possiblement també aniré a veure la nova pel·lícula, i fa temps que espero els nous episodis!
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu Conan Peli 24 ja als cinemes en català! Esperant nous episodis al Súper 3

ds. 17 abr. 2021, 21:14

Bé, doncs ja he vist la peli aquesta tarda al cine i sense entrar en spoilers em sembla bastant millor que les dues últimes, potser alguna de les més clàssiques o dels homes de negre em segueixen agradant més, però almenys és molt bona i de les 4 o 5 últimes per mi sens dubte la millor i el final espectacular. És un luxe podeu veure aquestes pelis al cinema, la pantalla i el so impressionen molt més que a la petita pantalla.
 
Avatar de l’usuari
RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 97
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

Re: Detectiu Conan Peli 24 ja als cinemes en català! Esperant nous episodis al Súper 3

ds. 17 abr. 2021, 21:18

He comprat l'entrada per recolzar el Conan en català però no aniré a veure la pel·lícula perquè encara vaig endarrerit amb la sèrie i no vull estripar-me la història, que tot just m'estic posant al dia. Quin greu que em sap sentir que la Ran i el doctor Agasa no tinguin la seva veu habitual, espero que hagi estat alguna cosa puntual i segueixin amb els nous capítols (per cert, algú sap quan s'estrenen? vaig llegir en alguna part que seria durant aquest any)
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan Peli 24 ja als cinemes en català! Esperant nous episodis al Súper 3

ds. 17 abr. 2021, 22:46

RudraCNG ha escrit:
(per cert, algú sap quan s'estrenen? vaig llegir en alguna part que seria durant aquest any)

A veure, aquells capitols porten doblats de fa molt, aixi que cap dels canvis de veu es veuran reflexats fins que TV3 no en dobli mes (a saber quan sera).
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu Conan Peli 24 ja als cinemes en català! Esperant nous episodis al Súper 3

ds. 17 abr. 2021, 23:56

Vista també i és millor del que esperava! La trama és més senzilla que la d'algunes pel·lícules anteriors i més creïble, per dir-ho d'alguna manera (a part de l'acció pròpia d'aquestes pelis).

Sobre els canvis de doblatge, molt sorprès gratament per la similitud de la nova veu de la Ran (de debò, algunes frases o expressions sonen igual a com ho diria la Núria Trifol) i molt nostàlgic el retorn del Mark Ullod com a Kogoro (realment, per a mi, el personatge se'l nota diferent, és com tornar mooooolts anys enrere, sense ser això ni bo ni dolent; això no treu que sap greu que en Jordi Royo deixi de ser en Kogoro). I sobre l'Agasa, el nou doblador l'interpreta molt bé a opinió meva, però la veu és força diferent de l'anterior...

Creieu que acabarà havent-hi una edició en Home Video, al final? Que semblava que no estava clar... Que intentin fer un redoblatge de la Ran i l'Agasa ja sí que res de res, òbviament.

Animeu-vos tots els que pugueu a anar a veure-la, de debò! Record inoblidable!
 
frambuesa
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: dl. 27 abr. 2020, 18:42

Re: Detectiu Conan Peli 24 ja als cinemes en català! Esperant nous episodis al Súper 3

dg. 18 abr. 2021, 13:16

Orphen2005 ha escrit:
A Reus la fan en japonès subtitulat.. xD o sigui que ni ho sabia xD podria haver anat a Les Gavarres a veure-la en català però em suposava trencar el confinament comarcal.. xD la peli una mica fluixa si, com moltes, que son com un cas normal una mica allargat i "adornat" xD no hi ha cap peli com la que em va marcar més, que va ser la de la mà dreta del rom, excepte pel final que em va decepcionar força per com es talla en sec..


A mi m'ha passat el mateix, no ho sabia i als cinemes de Rues tampoc he vist el cartell de la pel·lícula fora ni dins de cinema, per la qual cosa no estava segur que en aquest cinema s'anava a projectar, encara que havia comprat l'entrada a la web i tampoc deia si estava subtitulada o no. Tan sols el cartell estava a entrar a la sala de cinema i el cartell estava en català, i per això he donat per fet que estava en català. Però bé la culpa, estat meva de no saber que es projectava en versió original ... Tot i que el cinema ja podria avisar. I anar a Tarragona no podia pel confinament comarcal..
 
Avatar de l’usuari
GypsyTheHedgehog
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 86
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 08:48
Ubicació: Girona

Re: Detectiu Conan Peli 24 ja als cinemes en català! Esperant nous episodis al Súper 3

dg. 18 abr. 2021, 15:52

Vull anar a veure la nova peli però estic sense centims D: M'hauré d'esperar a que surti en BD... :(
Canal de YT https://www.youtube.com/channel/UC5MD2s ... 2_nsvzamwQ
Canal de Twitch: https://www.twitch.tv/gypsythehedgehog
Discord: Demaneu per missatge privat.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Detectiu Conan Peli 24 ja als cinemes en català! Esperant nous episodis al Súper 3

dg. 18 abr. 2021, 16:03

No m'ha agradat gens la pel·li quina merda XD no hi ha intriga ni res, molt dolenta la banda sonora, espero que la proxima estigui molt millor tinc entés que compta com a pel·lícula seguint la numeració habitual (25) però serà retrospectiva i no seguirà la línea argumental habitual de les anteriors. Crec que l'antagonista d'aquesta pel·li és el pitjor que he vist normalment els assasins d'en Conan són molt calculadors y tenen més sang freda. De tots els antagonistes de les pel·lis del Conan lluny està del nivell d'aquests:
Imatge Imatge Imatge Imatge
Sobre el doblatge tenint en compte les mesures sanitàries actuals lo de l'Agasa m'ho esperaba, en Toni Sevilla ho ha fet molt bé pero per si aixó passaba sempre he pensat que l'Eduard Elías (Mihawk a One Piece i Jerry a Espíes de Veritat) sería un bon substitut ja que es la veu que més s'assembla a la d'en Fèlix. El problema es que l'actor que ha fet l'Agasa ja fa en Hyoue Kurôda a la sèrie i a la llarga serà un problema.
Suposo que Núria Trifol hi será a la versió bluray.
Este es el camino
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu Conan Peli 24 ja als cinemes en català! Esperant nous episodis al Súper 3

dl. 19 abr. 2021, 12:38

Malgrat que en principi era estrena limitada fins ahir, podeu gaudir de la peli en cinemes uns dies més, la majoria de cines fins aquest dijous 22 (s'inclouen promocions de descompte i dia del espectador i surt l'entrada a 5 o 6 euros). Us deixo un parell d'exemples de llocs on comprar les entrades:

https://www.cinesa.es/Peliculas/detecti ... -escarlata

https://www.grupbalana.com/es/cine/cart ... escarlata/

Salutacions
 
Avatar de l’usuari
cb18ana
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 60
Membre des de: dc. 20 feb. 2013, 17:57

Re: Detectiu Conan Peli 24 ja als cinemes en català! Esperant nous episodis al Súper 3

dl. 19 abr. 2021, 14:51

Concuerdo con Bluepheasant, la película no ha sido nada del otro mundo aunque la vi en versión vose y quizá en catalán gane mas, si tengo oportunidad volveré a verla esta vez en catalán pero en mi opinión la 23 le da mil vueltas.
El fet que la vida s’acabi és el que la fa tan preciosa, saber que s’ha d’acabar és el que fa que ens esforcem més per viure-la.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants