Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Rooneil
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 15:49

Re: Detectiu Conan Peli 24 ja als cinemes en català! Esperant nous episodis al Súper 3

ds. 24 abr. 2021, 22:06

La pel·lícula és una de les més fluixes que s'ha fet i no està a l'alçada dels fans ni del global de la sèrie... Una llàstima. La nota positiva és haver-la pogut veure en català i que les sales hagin apostat per projectar-la
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu Conan: Reemisions al Súper 3. Esperant nous episodis properament.

dl. 26 abr. 2021, 20:52

Bé doncs si queda algú que encara vulgui i no hagi vist la peli que s'afanyi perquè em sembla que només estarà aquesta setmana i potser en algun cinema molt concret la que ve. Em sembla que no ha tingut massa èxit tret dels fans fidels catalanoparlants de Conan. Com a curiositat, el primer cap de setmana van anar a veure-la als cinemes unes 6 mil persones. Per comparar. la peli de Kimetsu no Yaiba ha tingut 90 mil espectadors en aquest cap de setmana, això és 14 vegades més que la de Conan i fan molt mal les comparacions la veritat. Sé que Kimetsu al Japó ha trencat tots els records i que d'animació és molt bona, però tampoc és que en trama i personatges sigui res de l'altre món segons la meva opinió i tenint en compte que ni la sèrie s'ha estrenat oficialment aquí encara és més espectacular. Sé que Kimetsu potser s'ho mereix, però em sap greu que apallissi d'aquesta manera l'estrena de Conan quan el detectiu porta emetent-se vint anys entre nosaltres i tenia una base de fans presumiblement més alta. Em sembla que a llarg termini no sé si els hi surtirà rentable a Alfa Pictures seguir apostant per les pelis amb aquests números i menys si ja no les doblen a l'espanyol també. També l'edició en Home video és una incògnita perquè molts la volem en bluray, però sense estar doblada potser treuen un dvd a la seva web i prou...
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan: Reemisions al Súper 3. Esperant nous episodis properament.

dl. 26 abr. 2021, 21:51

Em sembla absurd comparar-ho, en tot cas es podria comparar la recaudació a Catalunya i només del català, però segurament mai tindrem aquestes dades. Per cert, tampoc ha ajudat que molta gent hagi hagut de decidir entre una i l'altra, ja que molts no poden anar cada cap de setmana al cinema...
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Detectiu Conan: Reemisions al Súper 3. Esperant nous episodis properament.

dl. 26 abr. 2021, 22:06

conan_1989 ha escrit:
Bé doncs si queda algú que encara vulgui i no hagi vist la peli que s'afanyi perquè em sembla que només estarà aquesta setmana i potser en algun cinema molt concret la que ve. Em sembla que no ha tingut massa èxit tret dels fans fidels catalanoparlants de Conan. Com a curiositat, el primer cap de setmana van anar a veure-la als cinemes unes 6 mil persones. Per comparar. la peli de Kimetsu no Yaiba ha tingut 90 mil espectadors en aquest cap de setmana, això és 14 vegades més que la de Conan i fan molt mal les comparacions la veritat. Sé que Kimetsu al Japó ha trencat tots els records i que d'animació és molt bona, però tampoc és que en trama i personatges sigui res de l'altre món segons la meva opinió i tenint en compte que ni la sèrie s'ha estrenat oficialment aquí encara és més espectacular. Sé que Kimetsu potser s'ho mereix, però em sap greu que apallissi d'aquesta manera l'estrena de Conan quan el detectiu porta emetent-se vint anys entre nosaltres i tenia una base de fans presumiblement més alta. Em sembla que a llarg termini no sé si els hi surtirà rentable a Alfa Pictures seguir apostant per les pelis amb aquests números i menys si ja no les doblen a l'espanyol també. També l'edició en Home video és una incògnita perquè molts la volem en bluray, però sense estar doblada potser treuen un dvd a la seva web i prou...


i a mi el que m'extranya es que alfa no pugi vendre les pelis a mes clients. es a dir, li a venut a tv3, i m'extranya que ni les autonomiques galegues i valencianes, que estan emetent la seria, o ho feien fins fa poc, no li haguin comprat ni una sola.

tambe crec que tindria de moure els films per intentar posar-les a filmincat encara que fos sota pagament,ja que les anteriors que van sortir al cine si que hi son, aixi alguna cosa aconseguiria, i continuar lluitant amb la resta de plataformes per intentar colar alguna de les que ja tenen doblatge. potser prime, que ja te algun capitol, i si van be li demanerien mes (sense catala per descomptat, pero es tracta de revifar la marca fora de catalunya ara mateix)
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Detectiu Conan: Reemisions al Súper 3. Esperant nous episodis properament.

dt. 27 abr. 2021, 22:34

Bueno, a mi m'ha sorprés que no s'hagi doblat en Gallec ara que allá están doblant més.
Encara espero les pelis que falten en Bluray.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
GypsyTheHedgehog
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 86
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 08:48
Ubicació: Girona

Re: Detectiu Conan: Reemisions al Súper 3. Esperant nous episodis properament.

dc. 28 abr. 2021, 02:02

Vista la bala escarlata.
M'ha agradat moltíssim el combat de Bruce Lee home vs Bruce Lee dona xD
(Shuichi Akai VS Masumi Sera) (Bruce Lee ho deia perque tots 2 fan servir Jeet Kune Do xD)
En BD va sortir Zero Enforcer, i de fet el tinc xD
Crec que després van sortir 1 o 2 més al cinema, que no van arribar en BD... Pot ser?
A veure si arriben aviat :D
Canal de YT https://www.youtube.com/channel/UC5MD2s ... 2_nsvzamwQ
Canal de Twitch: https://www.twitch.tv/gypsythehedgehog
Discord: Demaneu per missatge privat.
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Detectiu Conan: Reemisions al Súper 3. Esperant nous episodis properament.

dc. 28 abr. 2021, 10:22

"El puny de safir blau" (entre Zero i Bala Escarlata) també va sortir en BD.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan: Reemisions al Súper 3. Esperant nous episodis properament.

dc. 28 abr. 2021, 17:15

Bluepheasant ha escrit:
Encara espero les pelis que falten en Bluray.

Segueix esperant, Alfa es va riure a la meva cara els cops que ho vaig demanar...
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu Conan: Reemisions al Súper 3. Esperant nous episodis properament.

dc. 28 abr. 2021, 18:57

De les pelis que van treure en dvd en aquells dos packs jo crec que ens podem oblidar en bluray amb lo clars que han sigut. La que hem preocupa és aquesta última que està ara als cinemes perquè sense doblatge castellà potser veuen menys rentable la seva sortida en bluray i es limiten a vendre-la en dvd a la web dels diaris o en alguna promo. Espero que no sigui així perquè jo vaig comprar les pelis antigues en dvd per coleccionisme, però ara mateix tot el que no sigui bluray ja fa mandra comprar-ho amb la diferencia de qualitat que hi ha.

I les comparacions amb Kimetsu ja sé que són casos molt diferents, però tinc claríssim que inclús la versió catalana de Kimetsu haurà recaudat molt més que la de Conan i sent una franquicia que porta tants anys amb nosaltres em xoca que no hi hagi més públic. Crec que com sempre que Selecta hagi posat la peli de Kimetsu a la setmana següent no ha beneficiat, però també crec que molta culpa és d'Alfa Pictures perquè a part de no apostar pel doblatge castellà aquest cop (que sí, que no els sortia tant rentable, però no ho veig bé), penso que fan molt poca promoció de les seves estrenes la veritat i l'han estrenat a poques sales en comparació. Podrien haver fet molta més promo a les xarxes socials, sorteigs i demés i intentar colar més a les plataformes les pelis que ja tenen. De la mateixa manera que vendre només les pelis antigues en pack de forma limitada per una web d'un diari tampoc em sembla el més adient. D'altra banda, potser hi ha un tipus de públic més infantil que sí que mira la sèrie al súper 3, però passa de comprar les pelis o anar al cinema perquè sap que al final les faran per la tele (que ja sé que no tothom pot per les seves circumstàncies, però la peli s'ha pogut veure a 5 i 6 euros en la major part de cinemes i si volem que les continuïn portant és bo intentar donar suport). Altre públic en pandèmia no ha dubtat en anar a veure Digimon o Kimetsu i és el que em sobta, la brutal diferència de recaudació i espectadors. Més que res és una reflexió personal subjectiva, però espero que Alfa Pictures continuï portant les pelis encara que els seus beneficis siguin més justets i espero que el Súper 3 continuï portant nous episodis a llarg termini i puguem veure el final de la sèrie en català, encara que amb la situació de les televisions i l'auge de les plataformes no sé jo si d'aquí a 5 o 10 anys el canal súper 3 com a tal existirà, per això seria bona idea que fessin un canal complet en streaming d'anime o comencessin a vendre les sèries en català a Netflix i altres plataformes per poder tenir més audiència i continuar financiant doblatges.
 
Avatar de l’usuari
GypsyTheHedgehog
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 86
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 08:48
Ubicació: Girona

Re: Detectiu Conan: Reemisions al Súper 3. Esperant nous episodis properament.

dj. 29 abr. 2021, 18:07

Lupus Sigarrensis ha escrit:
"El puny de safir blau" (entre Zero i Bala Escarlata) també va sortir en BD.


Ho he vist a la web de l'fnac, però no la tenen a la fnac d'aquí. Preguntaré per si de cas la poden demanar...
Canal de YT https://www.youtube.com/channel/UC5MD2s ... 2_nsvzamwQ
Canal de Twitch: https://www.twitch.tv/gypsythehedgehog
Discord: Demaneu per missatge privat.
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu Conan: Reemisions al Súper 3. Esperant nous episodis properament.

ds. 01 maig 2021, 21:01

Si algú encara vol veure la peli als cinemes encara estarà de moment fins al dia 6 de maig, encara que cada vegada amb menys projeccions, podeu trobar la llista oficial de tots els cinemes de Catalunya aquí: http://www.gencat.cat/llengua/cinema/se ... film=34283
 
jangor
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 05 març 2021, 14:40

Re: Detectiu Conan: Reemisions al Súper 3. Esperant nous episodis properament.

dj. 06 maig 2021, 19:07

conan_1989 ha escrit:
Si algú encara vol veure la peli als cinemes encara estarà de moment fins al dia 6 de maig, encara que cada vegada amb menys projeccions, podeu trobar la llista oficial de tots els cinemes de Catalunya aquí: http://www.gencat.cat/llengua/cinema/se ... film=34283

Moltes gràcies. No sabia que estaba al cinemes, hauré d'anar
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Detectiu Conan: Reemisions al Súper 3. Esperant nous episodis properament.

dj. 06 maig 2021, 22:01

conan_1989 ha escrit:
amb la situació de les televisions i l'auge de les plataformes no sé jo si d'aquí a 5 o 10 anys el canal súper 3 com a tal existirà, per això seria bona idea que fessin un canal complet en streaming d'anime o comencessin a vendre les sèries en català a Netflix i altres plataformes per poder tenir més audiència i continuar financiant doblatges.
✔ Jo faría el que dius de vendre-les a Netflix i que a més es dobli anime en catalá directament per plataformes.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Detectiu Conan: Reemisions al Súper 3. Esperant nous episodis properament.

dg. 09 maig 2021, 15:32

tindrem un tastet dels nous capitols per celebrar l'aniversari

https://ramenparados.com/super3-estrena ... 7-de-mayo/
 
noviluni
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 112
Membre des de: dl. 28 ago. 2017, 18:39

Re: Detectiu Conan: Reemisions al Súper 3. Esperant nous episodis properament.

dg. 09 maig 2021, 15:55

A la fi! quina bona notícia!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 25 visitants