Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Subaru Okiya
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 51
Membre des de: ds. 10 març 2018, 15:13

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dv. 02 abr. 2021, 18:53

Notícia sorpresa: Amazon Prime Video ha incorporat Detective Conan al seu catàleg!

https://www.primevideo.com/region/eu/detail/0SCBM9DHLBEYNLVH19WAXJSN8J/

De moment han pujat... 3 capítols! :blink:
 
Avatar de l’usuari
danielpc2013
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 47
Membre des de: dt. 03 gen. 2017, 02:04
Ubicació: Galiza

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dv. 02 abr. 2021, 19:06

Per ara només està en castellà.
Tant de bo la posin en català i gallec també.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 658
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dv. 02 abr. 2021, 23:11

Jo no tinc Prime Video i per tant no he vist res, però té la pinta que es l'arxiu de vídeo que tenía Arait al seu canal de Youtube que va pujar bastants episodis fa 2 anys aprox.
Això del català, gallec i basc a les plataformes no entenc que coi passa ¿Tant li costa a CCMA cedir els arxius d'audio a Netflix o Amazon? A galicia están doblant molts episodis del Conan i segurament avançarán al castellà.

Fa 3 dies em van respondre a la atenció a la audiència que teníen la intenció de cedir els audios. i que tal i com els hi vaig dir em van respondre: que ells la petició l'hauríen de formular a Netflix per que la valorin.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dv. 02 abr. 2021, 23:29

Bluepheasant ha escrit:
Fa 3 dies em van respondre a la atenció a la audiència que teníen la intenció de cedir els audios. i que tal i com els hi vaig dir em van respondre: que ells la petició l'hauríen de formular a Netflix per que la valorin.

Pots publicar el teu missatge i les seves respostes sobre aquest tema? Gracies.
 
Inuyasha
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dg. 08 nov. 2020, 23:35

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

ds. 03 abr. 2021, 00:27

Encara no se sap quan tornaran a emetre detectiu conan en catala nous episodis?
 
Avatar de l’usuari
lantash
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dl. 05 abr. 2021, 10:34

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dt. 06 abr. 2021, 13:08

De momento reposiciones... veremos que pasa cuando lleguen al ultimo emitido.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 658
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dt. 06 abr. 2021, 21:27

lantash ha escrit:
De momento reposiciones... veremos que pasa cuando lleguen al ultimo emitido.

Actualmente de los que hay ya doblado Quedan 85 episodios inéditos por emitir.
a ver si le buscan un horario por que se doblaron antes del estado de alarma.
Este es el camino
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu Conan Peli 24 als cinemes en català del 16 al 18 d'abril de 2021. Esperant nous episodis al Súper 3

dc. 07 abr. 2021, 20:26

https://ibb.co/Gc7KzDL

Per tothom que no ho sàpiga, anuncio que la pel·lícula 24 del Detectiu Conan s'estrenarà als cinemes amb doblatge català, versió original japonesa amb subtítols en català i versió japonesa amb subtítols en castellà (aquest cop no es doblarà en castellà, només subtitulada). Serà una estrena limitada els dies 16, 17 i 18 d'abril (potser s'amplia més dies depenent l'èxit, però en principi és estrena limitada). És un esdeveniment històric perquè s'estrena el mateix dia que el Japó. La llista de cinemes i la compra d'entrades s'habilitarà a principis de la setmana que ve. Jo com cada any penso anar a veure-la doblada en català i animo a tots els fans que tinguin un cinema a prop a veure-la o almenys puguin fer arribar la informació de l'estrena al major número de persones millor perquè cap fan no es quedi sense saber-ho. En temps tant complicats fer una estrena mundial als cinemes costa molt i ja que tenim el doblatge català de les 24 pelis, espero que tingui un bon recolzament perquè Alfa Pictures pugui continuar traient les pelis anuals al cinema.

¿Algú de vosaltres hi anirà? Mentres esperem l'estrena de nous episodis en català és una bona forma de gaudir del petit detectiu.
 
Avatar de l’usuari
lantash
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dl. 05 abr. 2021, 10:34

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dv. 09 abr. 2021, 10:07

Bluepheasant ha escrit:
Actualmente de los que hay ya doblado Quedan 85 episodios inéditos por emitir.
a ver si le buscan un horario por que se doblaron antes del estado de alarma.

Pues no sabia el dato, que alegria me has dado :juas:
Esperemos que no tarden mucho en decidirse a ponerlos.
 
Avatar de l’usuari
cb18ana
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 60
Membre des de: dc. 20 feb. 2013, 17:57

Re: Detectiu Conan Peli 24 als cinemes en català del 16 al 18 d'abril de 2021. Esperant nous episodis al Súper 3

dv. 16 abr. 2021, 15:37

en el cine axion de reus no proyectan la película en catalán en su semana de estreno... osea menuda f, me di cuenta cuando ya había comprado las entradas y ahora resulta que es la versión subtitulada, cuando en la web no ponía nada, y yo di por hecho que era en catalán :furios: estoy indignada.

Alguien que vaya a ver la película en catalán podría confirmar si la voz de Ran es la de Nuria Trifol?
El fet que la vida s’acabi és el que la fa tan preciosa, saber que s’ha d’acabar és el que fa que ens esforcem més per viure-la.
 
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Detectiu Conan Peli 24 als cinemes en català del 16 al 18 d'abril de 2021. Esperant nous episodis al Súper 3

dv. 16 abr. 2021, 16:43

Miles_prower ha escrit:


Imatge
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu Conan Peli 24 ja als cinemes en català! Esperant nous episodis al Súper 3

dv. 16 abr. 2021, 16:52

Ja s'ha estrenat la pel·lícula La Bala Escarlta als cinemes! Oficialment només està aquest cap de setmana en cinemes, però en algun que altre cinema també la fan la setmana vinent. De totes maneres qui la vulgui veure que s'afanyi perquè estarà poc temps. És important que donem suport a Alfa Pictures tant anant al cine (qui el tingui a prop) o fent córrer la veu de l'estrena (a les xarxes socials, a coneguts, etc) perquè els fans s'assabentin i vagin al cine i així Alfa continuï portant les properes pelis.

D'altra banda, bon article el dels conanerus de Ramen para Dos. Si que és veritat que des d'Animelliure quan començàvem a enviar missatges al servei d'atenció a l'audiència perquè tornés la sèrie o agraïr nous episodis hem sigut molt persistents la comunitat de fans de Conan en català i al Twitter amb el hastag aquest hi ha hagut bastant moviment. Estic segur que tot petit gra de sorra ha sigut important i hem de continuar donant suport a les pelis i el anime al súper 3 si volem algun dia poder veure el seu final en català.

Tothom al cinema!!
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 658
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Detectiu Conan Peli 24 ja als cinemes en català! Esperant nous episodis al Súper 3

dv. 16 abr. 2021, 20:45

Jo hi vaig demá a veure que tal la pel·li XD
Este es el camino
 
Inuyasha
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dg. 08 nov. 2020, 23:35

Re: Detectiu Conan Peli 24 ja als cinemes en català! Esperant nous episodis al Súper 3

dv. 16 abr. 2021, 21:02

Yo he ido hoy y le han cambiado la voz a Ran, Agasa, y Kogoro vuelve a tener la de Mark Ullod, la que tenía al principio de todo, aunque para mí lo hace mejor al poner un tono más serio, como el anterior que se ha jubilado hace poco, Jordi Royo

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants