Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 97
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

Re: El Detectiu Conan al Súper 3: Nous episodis!

dc. 28 set. 2022, 22:52

La 24 i la 25, i quines altres dues? Recordo que fa poc vaig llegir que la pel·li The Scarlet Alibi, que va sobre l'Akai i la seva família, s'havia confirmat que arribaria en català.
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: El Detectiu Conan al Súper 3: Nous episodis!

dj. 29 set. 2022, 08:58

la quarta tindria que ser conan vs lupin, de selecta, pero qui sap.

despres tambe hi ha un tv special de conan vs lupin (anterior a la peli), no se si alpha tambe el podria llicenciar
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: El Detectiu Conan al Súper 3: Nous episodis!

dj. 29 set. 2022, 14:53

Potser es refereixen a la pel·li 26 de l'any que ve. Alfa Pictures segurament tindrà els drets si vol estrenar-la als cines properament i suposo que després de fer-la al cinema als mesos o any la faran pel super 3 com les anteriors. Així doncs jo aposto que son la peli 24, l'especial d'Akai d'abans de la 24 (sortia a la web d'Alfa com a VOD i televisió), la peli 25 i la peli 26. M'estranyaria molt que fos res dels crossovers de Lupin. Ja ho veurem amb el temps.

A veure si es confirma l'horari de les 18:30 que sembla que sí i a partir de quin episodi reemeten. Ja només faltarà esperar al 2023 per nous episodis, però es bona senyal que la reemetixin dintre del nou súper 3, segur que hi haurà nous espectadors amb la renovació del canal que es reenganxaran a la sèrie i que no sabien que la feien abans, juntament amb nous.

Sembla que el futur de l'anime en català promet!
 
Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 387
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

Re: El Detectiu Conan al Súper 3: Nous episodis!

dv. 30 set. 2022, 01:01

Des de ahir, es capturan raws live TDT dels capítuls de conan per si als companys, els Hi fa falta els audios en algún moment
Imatge
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: El Detectiu Conan al Súper 3: Nous episodis!

ds. 01 oct. 2022, 20:44

Ara sembla que de moment tornen a passar de vells.
 
Avatar de l’usuari
RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 97
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

Re: El Detectiu Conan al Súper 3: Nous episodis!

dl. 03 oct. 2022, 12:19

Doncs segurament ja tenim "la que faltava"

https://mobile.twitter.com/AnimeEnCAT/s ... 2211664896
 
Avatar de l’usuari
Subaru Okiya
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 51
Membre des de: ds. 10 març 2018, 15:13

Re: El Detectiu Conan al Súper 3: Esperant 100 episodis nous confirmats per 2023

dl. 10 oct. 2022, 07:29

Amb l'estrena de la nova web, podem veure que la sèrie és el més vist del canal i ocupa 5 posicions al Top 20:

Imatge
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: El Detectiu Conan al Súper 3: Esperant 100 episodis nous confirmats per 2023

dl. 10 oct. 2022, 10:02

Bona notícia que sigui dels més vistos, veurem si aguanta l'empenta de les noves sèries aquests dies. No oblidem donar audiència als episodis, malgrat siguin reposicions, i també als nous animes que han portat, cada clic a la web compta i també veurel's en directe al tv3 a la carta. És la millor forma de garantir veure el final de Conan en català algun dia i de que tornin més sèries que es van quedar a mitges o inclús noves.

Salutacions!
 
Avatar de l’usuari
FrozenSinn
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dt. 16 nov. 2021, 10:11

Re: El Detectiu Conan al X3: Reposicions en emissió. Esperant 100 episodis nous per 2023

dl. 10 oct. 2022, 15:25

He estat xafardejant la programació de la següent semana y al canal he vist que ho emetran tan al mig dia com al vespre (tot i que al migdia anirán amb un parell d'episodis de retard).

Em sembla molt bona idea, així ho pot veure la canalla també. Entre aixó i que está al web la veritat es que potser acaba funcionant i tot aquesta "resurrecció" de l'Anime Català.
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 118
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: El Detectiu Conan al X3: Reposicions en emissió. Esperant 100 episodis nous per 2023

dt. 11 oct. 2022, 11:56

Ara mateix el més vist es Kimetsu no Yaiba, de fet, l'anime es el mes vist fins ara, si aixó segueix aixi, possiblement portin la temporada 2 de Kimetsu no Yaiba, en Espanya no la tenen encara ni en DVD/BD, també les temporades de Inazuma Eleven que Espanya no va emetre com Inazuma Eleven: Ares i Inazuma Eleven: Orion no Kokuin. El Detectiu Conan no tinc dubte que doblaran tot fins que arribi al final.

També m'agradaria que portessin Puella Magi Madoka Magica en catalá, es obligatori tindre aquesta lliçencia i si es massa curt poden portar el seu Spinoff pero ho té molt dificil ja que la te Crunchyroll.

Segur que alguns em portaran la contraria, pero crec que One Piece seria millor que no facin res, perque per veure-la tota ens morirem de vells sense acabarla, no es com el Detectiu Conan que han doblat desde sempre.

Per curiositat, van explicar que eren els canals S3 i X3, crec que no van dir res del X3+, suposso que es pel public 16+ encara que Kimetsu no yaiba el marca del 12+. En fi, espero que amb aquest començament tormen l'era del 3XL o millor i que no cometin el mateix error de treure-la
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: El Detectiu Conan al X3: Reposicions en emissió. Esperant 100 episodis nous per 2023

dt. 11 oct. 2022, 23:14

Hola,
primer de tot, disculpeu si aquest no és el lloc adient on comentar aquestes coses, però el cas és que he buscat els fils de les sèries corresponents, i, llevat de Guardians de la Nit, veig que els altres dos (Haikyu i Inazuma) els han tancat. Potser seria bona idea reobrir-los, no com a fils per poder descarregar els capítols, sinó com a espais per al debat.

El que volia comentar allà -però al final he decidit escriure-ho aquí- té a veure amb a la qualitat del doblatge de les noves sèries. Pel que fa a Guardians, molt bé, m'ha semblat un doblatge molt bo, molt en la línia a què ens tenen acostumats sempre a TV3.
Amb Inazuma i Haikyu, però, ja és una altra història ben diferent... Soc l'únic a qui li han semblat més aviat fandubs en comptes de doblatges professionals?

Exceptuant algunes veus puntuals d'actors i actrius que porten temps doblant, moltes de les veus m'han semblat bastant fluixes; com si fossin estudiants en pràtiques. Que està molt bé, tothom té dret a començar, però cal que es concentrin tants casos d'aquests en les mateixes sèries? I de la fonètica del català, ja ni en parlem: barreges contínues entre es i os obertes/tancades, que són gairebé sempre tancades amb un intent forçat i poc reeixit de fer-les obertes quan toca i, moltes vegades, equivocant-se i barrejant-les. De les neutres o as relaxades, ja sense comentaris... no no...: és allò de fem as ben obertes... En fi... Crec que lingüísticament, aquests dos productes deixen bastant a desitjar, sobretot si tenim en compte la funció de TV3 com a ens normalitzador de la llengua. No entenc si és que han hagut de repartir el seu pressupost i han decidit destinar-lo principalment a Guardians, però és que si ens fixem en la qualitat del producte final, la diferència és abismal...

De tota manera, vull que quedi clar el meu suport total a la nova aposta de TV3 per l'anime després de tants anys de sequera absoluta. Esperem que, a poc a poc, amb properes sèries, es tornin a recuperar els estàndars anteriors.
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: El Detectiu Conan al X3: Reposicions en emissió. Esperant 100 episodis nous per 2023

dc. 12 oct. 2022, 20:39

El doblatge d'inazuma no le vist pas el suficient, pero el de haikyu esta prou be, tot i que es cert que el primer capitol, els amics del prota son molt fluixos (i en joan pera fa masses papers) pero a partir del segon, deixen de sortir els amics i el nivell puja una barbaritat.
veurem que pasa amb els secundaris que es vagin trobant com a rivals als partits, pero recordem que en el mateix slam dunk, hi havia mes d'un rival de diferents equips amb la mateixa veu.
sobre kimetsu, tot ok, pero com ja he comentat, la veu d'en joan sanz es massa caracteristica i per aixo pot semblar estranya, i crec que el mateix pasara amb en joan pera fent de muzan.
 
Shinichi2
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dg. 04 abr. 2021, 18:16

Re: El Detectiu Conan al Súper 3: Esperant 100 episodis nous confirmats per 2023

dl. 17 oct. 2022, 12:21

Subaru Okiya ha escrit:
Amb l'estrena de la nova web, podem veure que la sèrie és el més vist del canal i ocupa 5 posicions al Top 20:

Imatge

Està molt bé que la nova web, posi els capítols més vistos i portem una info detallada dels animes i capítols que més agraden.
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: El Detectiu Conan al X3: Reposicions en emissió. Esperant 100 episodis nous per 2023

dv. 21 oct. 2022, 21:31

Tres coses:
1) Se sap quan s'emetran els capis nous?
2) De quina hora a quina hora es poden veure els capis de les sèries a la web de TV3 sense publicitat?
3) Dubte tècnic: és cosa meva o us passa a vosaltres també que quan esteu mirant qualsevol capi des de l'ordinador, en un moment determinat, la pantalla es redueix durant 1 o 2 segons i es veu el cursor i després ja torna a la normalitat? (Em passa tant amb Firefox com amb Chrome).
Merci!!
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: El Detectiu Conan al X3: Reposicions en emissió. Esperant 100 episodis nous per 2023

dv. 21 oct. 2022, 22:21

seiyuubcn ha escrit:
3) Dubte tècnic: és cosa meva o us passa a vosaltres també que quan esteu mirant qualsevol capi des de l'ordinador, en un moment determinat, la pantalla es redueix durant 1 o 2 segons i es veu el cursor i després ja torna a la normalitat? (Em passa tant amb Firefox com amb Chrome).


No ets a l'únic que li passa, no. Suposo que ho acabaran arreglant ^^u
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 25 visitants