Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 31 ago. 2021, 00:29

Bluepheasant ha escrit:
Avui dia existeixen 940 episodis en catala de Detectiu Conan (s'han doblat 424 desde 2017) si això hagués passat amb One Piece hauríem arribat fins els primers 16 episodis de l'actual l'arc de Wano.

Aleph ha escrit:
Ara se'm tiraran els fans del Detectiu Conan a sobre, però... Per què gastar-se un pressupost escàs en doblar capítols d'una sèrie en la que la trama avança a pas de tortuga i on els episodis s'et barregen a la ment de tan iguals que són els uns dels altres?

Quants animes estacionals s'haguessin pogut doblar amb el pressupost d'aquests últims 424 capítols?

Es el que he dit abans, ningú s'et tirará a sobre, jo li vaig preguntar directament al que té el blog del Conan i em va dir que es cert que potser hauríem tingut YashaHime doblat fa poc a canvi de potser 50 episodis del Conan.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 17 oct. 2021, 21:40

One Piece en català per Amazon!!! :juas:: https://twitter.com/AmazonHelp/status/1 ... 2408808449

Edit, veig que no acaben de deixar clar què exactament, però haurem d'estar alerta!: https://twitter.com/AmazonHelp/status/1 ... 6123712517

Amb el primer tweet jo entenc que els tirs deuen anar per l'anime, però tampoc em faria moltes il·lusions de moment... Però són bones notícies sigui el que sigui!
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 17 oct. 2021, 22:21

Se refieren al anime, vale ¿pero què? ¿las pelis, o la serie entera?
Y yo así en un principio no me lo creo, ya hicieron lo mismo con Evangelion.
Este es el camino
 
max27
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 27 abr. 2021, 13:07

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 22 oct. 2021, 10:48

Teniendo Netflix en producción una serie de acción real de One Piece, no creo que Amazon adquiera los derechos de la serie. Lo más lógico seria que Netflix la emitiera en un futuro, pero.. quien sabe?
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 21 nov. 2021, 17:44



@OPcom_info

@Eiichiro_Staff
https://www.onepiece-film.jp/
@OP_FILMRED
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 11 abr. 2022, 23:08

Ja podeu consultar la fitxa completa del doblatge de One Piece a la base de dades oficials ordenada per temporades:
https://www.eldoblatge.com/fitxa/1885
També hi ha mostres d'audio dels actors més destacats a baix de tot.

Si Film Red es dobla qui s'encarregui del doblatge la pot consultar.
Este es el camino
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dc. 13 abr. 2022, 15:42

Una feina exclent, tot i que ja hi veig errades i canvis de veu no reflectits
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dj. 14 abr. 2022, 12:00

Noín ha escrit:
Una feina exclent, tot i que ja hi veig errades i canvis de veu no reflectits

Al ser una sèrie molt llarga he hagut de posar els canvis de veu que més han destacat en els secundaris.
A més l'Ace va tenir un altre veu a un Flashback, si et refereixes als pirates del Barbanegra he posat els que més han durat, pensa que aquesta fitxa ha de servir de guía per Film Red o en el miraculós cas que tornés la sèrie.

Teniu mostres d'audio a baix de tot.
Este es el camino
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 15 abr. 2022, 15:10

Si és així ho entec, tot i que m'ha grinyolat mot veure que a Marineford no poseu an Joan Sanz com a Shillew, quan ell va fr sempre el personatge aquests episodis
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dj. 21 jul. 2022, 19:10

Confirmada que la nova peli, Film Red, es doblarà al català! Després de 3 anys tornarem a sentir als Barret de Palla parlar en català :juas:

https://twitter.com/SelectaVision/statu ... 7300671488
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

ds. 23 jul. 2022, 00:41

Estic contentíssim per que One Piece es l'anime de la meva vida. Poso la má al foc que será l'última pel·lícula.
Creuem els dits per que no sigui tan fanservice descarat com Estampida, aquesta última em va decepcionar, a RED espero que hi hagi una mica d'historia, algo semblant a film:Z
També espero que facin bé el casting i tornin totes les veus possibles, que no passi com amb en Trafalgar i l'Akainu a Estampida.
Este es el camino
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

ds. 23 jul. 2022, 14:44

Tenint en compte que és una peli que se suposa que va d'en Shnaks, que no és un personatge que es deixi veure molt en la història, per mi estic segur que serà fanservice.
De fet ja el fet que surti una filla d'en Shanks a mi ja no m'atrau gaire però vaja, em fa l'efecte que no veurem gaire en Pel-Roig
 
matiprat
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dc. 21 abr. 2021, 02:28

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dj. 04 ago. 2022, 14:09

En veure aquest fil vaig tenir l'esperança que tornaria One Piece en català... quina pena =/
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 30 ago. 2022, 20:22

Tot just acabo de veure la nova peli en un stopover a França i l'únic a destacar és la música. Bàsicament això és One Piece meets Frozen/Disney pero amb una trama cutre i amb fan service en plan Avengers Infinity.

Les set cançons estan doblades al Francés i no per una dobladora, si no per una cantant professional i es nota! (busqueu Hoshi a Spotify, I en particular "Où va le vent") A la versió original les canta Ado, que es fantastica també.

Aviam qui les canta en català aquest novembre...
thegarfel l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 30 ago. 2022, 20:26, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 30 ago. 2022, 20:25

Noín ha escrit:
Tenint en compte que és una peli que se suposa que va d'en Shnaks, que no és un personatge que es deixi veure molt en la història, per mi estic segur que serà fanservice.
De fet ja el fet que surti una filla d'en Shanks a mi ja no m'atrau gaire però vaja, em fa l'efecte que no veurem gaire en Pel-Roig


Si que surt en Shanks i te un pes important, però com la peli no es cànon doncs poc importa. La Uta si que es que canon per cert així que aviam que fan amb el personatge...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 10 visitants