Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 118
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dj. 09 març 2023, 22:42

seiyuubcn ha escrit:
Doncs a mi em faria molta il.lusió que, a part de One Piece, doblessin i emetessin Pretty Cure. Sobretot la de "Les magues Pretty Cure", amb Cure Màgica i Cure Miracle :)

https://prettycure.fandom.com/es/wiki/M ... retty_Cure

De totes maneres, no sé com deu estar el tema, eh... perquè Netflix va adquirir dues de les temporades i les va americanitzar... i no sé si això afecta a altres possibles llicenciatàries. Ni idea... però tant de bo comprin Pretty Cure també; això sí, que siguin les de veritat, i no les americanitzades (Glitter Force).


Lo de "Glitter Force" va passar perquè Toei va perdre la lliçencia a occident i Saban Brands va comprar Smile! Precure i Doki! Doki! Precure, aquests americans no aprenen mai. Després d'aquest desastre, Toei els va recuperar, es pot veure a Crunchyroll pero nomes amb subs.

Per altre banda crec que si aposten Pretty Cure, será una lliçencia molt arriscada, es un bon anime i pot encaixar amb cualsevol public, pero el te que tractar molt bé la lliçencia, especialment si doblen les pel·lícules, perque en tenen un munt i algunes d'elles son totes les que han sortit en temporades anteriors... En fí, a Espanya va tindre molt d'exit en els anys 2000, una llastima que la televisió espanyola va perdre l'interes en Splash Star.
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dj. 09 març 2023, 23:48

M'encantaria que les doblessin totes! Jo les seguia quan les feien a Cuatro, en castellà. Era llicència d'Arait i recordo que algunes veus eren les de personatges de Marmalade Boy (la que feia de Cure Black, per exemple, era l'Anju). Recordo perfectament que les gravava en VHS per poder-les veure quan tornava de l'insti o la uni! (Mira si en fa, d'anys!!). I sí si.. també em va semblar una pena que la cosa acabés així i Splash Star ja no es doblés. Totes les altres les he anat mirant en japonès. A veure si tenim sort i la megallicència és aquesta... o si no, veurem si s'hi animen més endavant. :)
També espero que arribi a bon port la llicència de One Piece. Jo no l'he seguit mai gaire, però si la reprenguessin de zero i doblessin més capítols, m'ho pensaria! ;)
 
JuankA
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dg. 17 abr. 2016, 19:06

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dc. 15 març 2023, 20:48

hola!! doncs ahir vaig escriure a tv3, i m'han dit que no tenen pensat seguir amb One piece.. porto des del 2014 enviant missatges.. ja m'estic cansant, perquè mira que quan els escric els argumento bé perquè haurien de seguir, no hi ha manera ... tant de bo aviat anunciïn nous capítols.. o que emetin de moment les pel·lícules que falten, perquè al final s'aniran jubilant els actors principals i res.. algú sap alguna cosa sobre one piece???
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dc. 15 març 2023, 22:17

Ostres.. doncs si t'han contestat això i no és One Piece la sèrie de TOEI que han comprat últimament, aleshores quina és??
 
Avatar de l’usuari
Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 972
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dc. 15 març 2023, 22:32

Es possible que aquest contracte sigui per als 515 capítols que ja estan doblats es puguin emetre durant 3 anys, el preu coincideix amb un numero redó per episodi. I si ho es, potser no tindrem capítols nous fins aquí 3 anys amb un nou contracte per la serie.
 
rexelperro
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 186
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 22:39

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dc. 15 març 2023, 22:51

seiyuubcn ha escrit:
Ostres.. doncs si t'han contestat això i no és One Piece la sèrie de TOEI que han comprat últimament, aleshores quina és??

No faran un anunci així en un missatge d'atenció a l'audiència, jo crec que bàsicament li han mentit xD
 
Avatar de l’usuari
RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 97
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dj. 16 març 2023, 16:04

Doncs gràcies a Fabrebatalla s'ha filtrat que emetran per primer cop a la TV la pel·lícula One Piece Estampida. Serà el proper 29 de març a les 3 de la matinada (l'hora és una merda, però suposo que també estarà a la carta).

https://twitter.com/fabrebatalla18/stat ... 0125300738

Em sembla una bona notícia i espero que sigui una declaració d'intencions, ja que la data és bàsicament al costat del Saló del Còmic, on han de donar algun comunicat, i al costat de la publicació catalana del manga.
 
JuankA
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dg. 17 abr. 2016, 19:06

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dj. 16 març 2023, 22:16

Doncs tant de bo sigui mentida, els d'atenció a l'audiència, em van dir que res de res, és que no s'adonen que one piece fa falta en aquest nou espai juvenil!!!! bé si estrenen one piece estampida, la veritat, haver si emeten la primera pel·lícula en endavant.. jo tinc dos fills m'està passant pel cap donar-los una càmera i gravar-nos demanant que segueixin amb el doblatge de one piece, i que mes nens de l'escola ho facin perquè hi ha molts nens que segueixen one piece, haver si posant pressió ho aconseguim que us sembla?
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 169
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dc. 29 març 2023, 12:57

Ja hi ha disponible la pel·lícula One Piece: Estampida a la web de l'SX3!!

https://www.ccma.cat/tv3/sx3/one-piece- ... o/6210083/
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
Avatar de l’usuari
RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 97
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 02 abr. 2023, 13:53

Doncs confirmat, torna One Piece en català!!!

https://mobile.twitter.com/CatalaOnePie ... 5701480448
 
Avatar de l’usuari
stex3
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 744
Membre des de: dg. 17 abr. 2005, 13:26
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 02 abr. 2023, 14:48

Ara la pregunta és quan capítols nous han comprat i quan es tornaran a emetre.
Imatge
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 02 abr. 2023, 15:14

Em fa l'efecte que només han adquirit els capitols doblats, però vaja té pinta que la cosa s'allargarà. Tenint present que ara amb Conan deixaran de portar material nou(literalment perque ja han atrapat el Japó) podrien fer el matix, i invertir aquells diners, amb one Piece i anar portant nou material de manera recurrent, tot i que dedueixo que One Piece és molt més cara que Conan
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 02 abr. 2023, 15:17

Tocarà veure si emeten els openings i endings en català o si TOEI els obliga a emetre l'original en Japonés.

I si TOEI ho permet... doncs potser doblen els openings que falten? Ganes de sentir Fight Together...
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 118
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 02 abr. 2023, 17:35

Son bones noticies pels fans de One Piece, pero que començin de 0 no m'interessa, encara que estiguin doblades portara molt de temps fin que arribin abans del time skip que es on ho van deixar... El mes adecuat era emetre 2 horaris, una començant de 0 i l'altre començar el time skip. Esperare a veure si porten algo nou per deu... Perque a excepció del Detectiu Conan ja no hi ha res nou.
 
Avatar de l’usuari
pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 02 abr. 2023, 18:02

Quina il·lusió!!!!!!! :profident: :profident: Em tornarà a posar-me amb el manga també, ho vaig deixar durant la saga de Dressrosa.

Crec que té sentit que ho tornin a passar des del primer capítol per poder enganxar les noves generacions, que al final el canal se suposa que és pels nens i adolescents i no només per nosaltres els nostàlgics! I mentrestant, que vagin doblant i facin un doblatge de puta mare, sense boques que es mouen sense dir res, crits no doblats ni merdes similars que estan fent a altres doblatges últimament.

A mi també m'encantaria que seguissin doblant els openings i endings, encara me'n sé molts de One Piece de memòria :profident:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants