Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dj. 06 abr. 2023, 14:09

i penseu que el dia que facin nous, al preu de 1.500€ per capitol, se li ha de sumar el cost de traduccio i doblatge, que pot ben be doblar el cost.
 
dmcampos
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dj. 22 des. 2022, 16:33

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 07 abr. 2023, 16:22

taketokun ha escrit:
i penseu que el dia que facin nous, al preu de 1.500€ per capitol, se li ha de sumar el cost de traduccio i doblatge, que pot ben be doblar el cost.


Si, però com va dir @pinya, comparat amb series de live action, 3000€ no ès molt. No sé com de popular és l'anime a la televisió catalana, però crec que és una bona inversió per a la difusió linguística.
 
Avatar de l’usuari
Min3
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: ds. 19 juny 2021, 04:41

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 10 abr. 2023, 14:12

thegarfel ha escrit:
Trambo ha escrit:
thegarfel ha escrit:

Es deu pensar que re-doblaran 515 episodis per amor a l'arte jaja


Que no és així? hahahaha Em falta fonament la veritat, només he vist la notícia i els diners que s'han deixat i he pensat que continuarien per on ho van deixar + nous capítols, però després he llegit que tornarien de l'1-500 així que m'he muntat la meva pel·lícula continuo amb les mateixes incògnites :ein:


No estem parlant dels doblatges Americans dels anys 90 que Netflix ha refet per una raó un altra... com ara inconsistències amb la traducció per esborrar referències homosexuals que es van fer en el seu moment per puritanisme i censura. El doblatge original de One Piece és perfecte, com tots els que s'han fet a Catalunya. El que caldria fer es doblar escenes censurades, però One Piece no en te gaires que jo sàpiga.



L'únic cas que s'ha fet un redoblatge aquí és per Bola de Drac Kai, però això és perquè és bàsicament una altra sèrie (encara que es podria haver fet un muntatge copia i pega de les escenes originals del Z i estalviar-se els calers)

S'han deixat quasi 1 milió d'euros amb el contracte de tres anys, però això no vol dir que no portin nous capítols fins aleshores. Podrien portar-ne de nous d'aqui un any i mig i un cop acabats, tornar a emtre la sèrie desde el principi un altre any (amb 3 capitols al dia o incompleta). Després comprar-ne de nous un altre cop...


Perfecte perfecte tampoc ho es, hi ha molts errors puntuals, frases que les ha de dir un personatge i les diu un altre, noms mal traduits a alguns capitols, etc
Tot i aixi no dic que sigui un desastre, molt millor que el doblatge castella que sembla una parodia, pero tampoc es perfecte.
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 346
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 11 abr. 2023, 10:35

Min3 ha escrit:
thegarfel ha escrit:
Trambo ha escrit:

Que no és així? hahahaha Em falta fonament la veritat, només he vist la notícia i els diners que s'han deixat i he pensat que continuarien per on ho van deixar + nous capítols, però després he llegit que tornarien de l'1-500 així que m'he muntat la meva pel·lícula continuo amb les mateixes incògnites :ein:


No estem parlant dels doblatges Americans dels anys 90 que Netflix ha refet per una raó un altra... com ara inconsistències amb la traducció per esborrar referències homosexuals que es van fer en el seu moment per puritanisme i censura. El doblatge original de One Piece és perfecte, com tots els que s'han fet a Catalunya. El que caldria fer es doblar escenes censurades, però One Piece no en te gaires que jo sàpiga.



L'únic cas que s'ha fet un redoblatge aquí és per Bola de Drac Kai, però això és perquè és bàsicament una altra sèrie (encara que es podria haver fet un muntatge copia i pega de les escenes originals del Z i estalviar-se els calers)

S'han deixat quasi 1 milió d'euros amb el contracte de tres anys, però això no vol dir que no portin nous capítols fins aleshores. Podrien portar-ne de nous d'aqui un any i mig i un cop acabats, tornar a emtre la sèrie desde el principi un altre any (amb 3 capitols al dia o incompleta). Després comprar-ne de nous un altre cop...


Perfecte perfecte tampoc ho es, hi ha molts errors puntuals, frases que les ha de dir un personatge i les diu un altre, noms mal traduits a alguns capitols, etc
Tot i aixi no dic que sigui un desastre, molt millor que el doblatge castella que sembla una parodia, pero tampoc es perfecte.


Perfecte no vol dir perfecte... except quan ho vol dir, és clar.

Bé, et deixo això aquí:

 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 11 abr. 2023, 15:55

thegarfel ha escrit:
Min3 ha escrit:
thegarfel ha escrit:

No estem parlant dels doblatges Americans dels anys 90 que Netflix ha refet per una raó un altra... com ara inconsistències amb la traducció per esborrar referències homosexuals que es van fer en el seu moment per puritanisme i censura. El doblatge original de One Piece és perfecte, com tots els que s'han fet a Catalunya. El que caldria fer es doblar escenes censurades, però One Piece no en te gaires que jo sàpiga.



L'únic cas que s'ha fet un redoblatge aquí és per Bola de Drac Kai, però això és perquè és bàsicament una altra sèrie (encara que es podria haver fet un muntatge copia i pega de les escenes originals del Z i estalviar-se els calers)

S'han deixat quasi 1 milió d'euros amb el contracte de tres anys, però això no vol dir que no portin nous capítols fins aleshores. Podrien portar-ne de nous d'aqui un any i mig i un cop acabats, tornar a emtre la sèrie desde el principi un altre any (amb 3 capitols al dia o incompleta). Després comprar-ne de nous un altre cop...


Perfecte perfecte tampoc ho es, hi ha molts errors puntuals, frases que les ha de dir un personatge i les diu un altre, noms mal traduits a alguns capitols, etc
Tot i aixi no dic que sigui un desastre, molt millor que el doblatge castella que sembla una parodia, pero tampoc es perfecte.


Perfecte no vol dir perfecte... except quan ho vol dir, és clar.

Bé, et deixo això aquí:



Em pixo!!
JAJAJAJA!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 118
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 24 abr. 2023, 22:59

Se sap quan començaran a reemetre One Piece?
 
marc_10
Usuari
Usuari
Entrades: 23
Membre des de: dg. 21 feb. 2016, 12:34

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 02 juny 2023, 16:02

pinya ha escrit:
Se sap quan començaran a reemetre One Piece?



crec que encara no han dit res, tot i que espero amb ganes que torni aviat i que no tan sols sigui una reemisió, sino que també doblin les sagues que falten
 
Kageyama
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dl. 20 març 2023, 18:59

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dc. 07 juny 2023, 21:03

Jo també tinc moltes ganes que torni One Piece en català. Salivo només d'imaginar sagues actuals doblades.
Què us sembla la qualitat d'animació actual de la sèrie? Jo sempre seré més fan de l'animació tradicional, però és veure alguns talls d'animació de la saga de Wano, sobretot de combats i pensar: Mare meva!!!
 
marc_10
Usuari
Usuari
Entrades: 23
Membre des de: dg. 21 feb. 2016, 12:34

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 16 juny 2023, 11:05

Kageyama ha escrit:
Jo també tinc moltes ganes que torni One Piece en català. Salivo només d'imaginar sagues actuals doblades.
Què us sembla la qualitat d'animació actual de la sèrie? Jo sempre seré més fan de l'animació tradicional, però és veure alguns talls d'animació de la saga de Wano, sobretot de combats i pensar: Mare meva!!!


Jo espero que sigui aviat, perque suposso que ficaran One Piece desde el principi, el que no se es fins on arribaran els nous doblatges, espero que sigui fins wano la veritat. I pel que fa l'animació a mi m'agrada, suposo que tots els que som de "la vella escola" preferim l'animació tradicional xD
 
Avatar de l’usuari
RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 97
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 16 juny 2023, 16:21

Ja tenim data! El proper 3 de juliol torna One Piece en català.

https://twitter.com/CCMA_cat/status/1669700270006185991

Mirem de donar-hi tant de suport com sigui possible per tal que portin nous episodis.
 
marc_10
Usuari
Usuari
Entrades: 23
Membre des de: dg. 21 feb. 2016, 12:34

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 16 juny 2023, 18:59

RudraCNG ha escrit:
Ja tenim data! El proper 3 de juliol torna One Piece en català.

https://twitter.com/CCMA_cat/status/1669700270006185991

Mirem de donar-hi tant de suport com sigui possible per tal que portin nous episodis.


Ho acabo de veure, quina alegria, esperem que a mes de la reemisió portin coses noves
 
yue_cat
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dg. 23 abr. 2023, 15:22

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dc. 21 juny 2023, 19:13

No he vist mai One piece però fa molt que mhi vull posar, apunt vaig estar de començarla a Crunchyroll però poder fer-ho directament en català és un regal perfecte per aquest estiu!! Espero que l'acabin emeten sencera i no hagi de continuar-la per altres llocs.

Entenc que volen aprofitar el llançament del live action de Netflix que, pel que tinc entès, just adapta aquestes dues primeres temporades i s'estrena a finals d'agost.
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 30 juny 2023, 15:22

Ja tenim els 10 primers episodis a la web oficial del súper 3, no oblidem donar-li audiència picant per a intentar que tingui èxit i portin nous episodis en el futur. Us deixo l'enllaç oficial: https://www.ccma.cat/tv3/sx3/one-piece/videos/
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 188
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 30 juny 2023, 22:08

Hostia puta... que no s'estrenava el 3?? Sí que han corregut a penjar-los! Me'ls miraré :)
(Acabo de "mirar-me'ls per sobre" i veig que han posat l'op i ed original subtitulat... curiós... havent-hi la versió catalana ja feta.. potser és algun tema de drets d'autor o ves a saber.. també va passar una cosa semblant amb Sailormoon fa uns anys quan la van reemetre).
 
Avatar de l’usuari
dani98
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 338
Membre des de: dc. 03 juny 2015, 21:41
Ubicació: Vic

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 30 juny 2023, 22:45

seiyuubcn ha escrit:
Hostia puta... que no s'estrenava el 3?? Sí que han corregut a penjar-los! Me'ls miraré :)
(Acabo de "mirar-me'ls per sobre" i veig que han posat l'op i ed original subtitulat... curiós... havent-hi la versió catalana ja feta.. potser és algun tema de drets d'autor o ves a saber.. també va passar una cosa semblant amb Sailormoon fa uns anys quan la van reemetre).

Crec que han dit que ha estat Toei.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 37 visitants