Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
04Pauter
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dt. 12 oct. 2021, 19:30

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dj. 25 gen. 2024, 10:49

Ucost ha escrit:
Hola!

Sabeu si hi ha confirmació o alguna informació a la vista que X3 torni a comprar més episodis per doblar-los?

No se sap res, vull pensar que realment planegen doblar els nous perque reemetre OP sabent que tothom espera nous capitols i no portar-ne cap seria una mala jugada per part de tv3, i encara més veient l'exit que ha tornat a tenir OP en aquesta reeemisio
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 190
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dj. 25 gen. 2024, 22:01

És evident que doblaran i emetran capítols nous...
 
rexelperro
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 189
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 22:39

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 30 gen. 2024, 19:28

Si voleu capítols nous l'únic que es pot fer, a part de donar audiència a l'emissió actual, és demanar-los aquí:
https://www.ccma.cat/atencio/es/#:~:tex ... 44%2088%20.

Necessitem ser pesats que se n'adonin que hi ha interès.
Els episodis que ja estan doblats continuaran fins al maig, després això s'acabarà així que tenim fins llavors per demanar més capítols.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 05 feb. 2024, 15:54

04Pauter ha escrit:
Ucost ha escrit:
Hola!

Sabeu si hi ha confirmació o alguna informació a la vista que X3 torni a comprar més episodis per doblar-los?

No se sap res, vull pensar que realment planegen doblar els nous perque reemetre OP sabent que tothom espera nous capitols i no portar-ne cap seria una mala jugada per part de tv3, i encara més veient l'exit que ha tornat a tenir OP en aquesta reeemisio


A més de la sèrie que ha fet Netflix que ha disparat OP més enllà dels seus seguidors del manga/anime
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 659
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 12 feb. 2024, 21:32

A l'app de l'SX3 One Piece está entre el més vist però en la meva opinió em resultaría extrany que no volguessin doblar posteriorment a l'episodi 516.
Ara bé si no es fa amb les veus de tota la vida que no es faci, dubto que Marc Zanni torni a dirigir, la pregunta es qui s'encarregará de la direcció i a quin estudi aniríen a parar els episodis inèdits
Més enllá de la tripulació hi ha altres veus que han de tornar.
Este es el camino
 
rexelperro
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 189
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 22:39

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 13 feb. 2024, 03:05

Bluepheasant ha escrit:
A l'app de l'SX3 One Piece está entre el més vist però en la meva opinió em resultaría extrany que no volguessin doblar posteriorment a l'episodi 516.
Ara bé si no es fa amb les veus de tota la vida que no es faci, dubto que Marc Zanni torni a dirigir, la pregunta es qui s'encarregará de la direcció i a quin estudi aniríen a parar els episodis inèdits
Més enllá de la tripulació hi ha altres veus que han de tornar.

Les pel·lis han estat dirigides per la veu d'en Sanji i la veu d'en Franky i personalment han sigut un desastre tant en traducció, continuïtat... com en respectar les veus que ja havien sortit a la sèrie, fins i tot s'ha perdut el tema dels riures que ja s'havia arreglat a les últimes dues tongades d'episodis, només en Brook conserva el seu riure a les pel·lícules.

Jo vull que es doblin més episodis però tinc molta por, aquest any farà 10 de l'última tongada, això és molt de temps, el pressupost serà molt més reduït i tenim exemples de lo dolents que estan sent els nous doblatges amb infinites veus repetides, un munt de takes sense doblar... si a sobre el Zanni no torna a dirigir i es perd la continuïtat en la terminologia i les veus... fa por.
 
Avatar de l’usuari
capy18
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 102
Membre des de: dt. 10 març 2009, 22:08

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 13 feb. 2024, 23:20

rexelperro ha escrit:
Bluepheasant ha escrit:
A l'app de l'SX3 One Piece está entre el més vist però en la meva opinió em resultaría extrany que no volguessin doblar posteriorment a l'episodi 516.
Ara bé si no es fa amb les veus de tota la vida que no es faci, dubto que Marc Zanni torni a dirigir, la pregunta es qui s'encarregará de la direcció i a quin estudi aniríen a parar els episodis inèdits
Més enllá de la tripulació hi ha altres veus que han de tornar.

Les pel·lis han estat dirigides per la veu d'en Sanji i la veu d'en Franky i personalment han sigut un desastre tant en traducció, continuïtat... com en respectar les veus que ja havien sortit a la sèrie, fins i tot s'ha perdut el tema dels riures que ja s'havia arreglat a les últimes dues tongades d'episodis, només en Brook conserva el seu riure a les pel·lícules.

Jo vull que es doblin més episodis però tinc molta por, aquest any farà 10 de l'última tongada, això és molt de temps, el pressupost serà molt més reduït i tenim exemples de lo dolents que estan sent els nous doblatges amb infinites veus repetides, un munt de takes sense doblar... si a sobre el Zanni no torna a dirigir i es perd la continuïtat en la terminologia i les veus... fa por.



Jo tinc més esperança que es dobli la nova sèrie de One Piece de Netflix i aquesta ultra mega farcida sèrie es quedi com està. Fa llàstima però no hi ha per on agafar-la...Encara s'està emtent (i els anys que li queden...) i cada capítol no val més de 8 minuts reals... Almenys els diners de comprar drets i doblatge s'aniran a altres sèries ja siguin antigues o noves amb una duració més curta.
Potser la solució per a terminar de doblar-la és que passi com a Naruto i un cop s'acabi, facin doblatge massiu (tot i que poden sortir cagades de traducció importants).
Almenys d'aquesta manera es mantindria l'armonia de veus per a cada personatge.
 
Avatar de l’usuari
Kirä
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 158
Membre des de: dt. 23 ago. 2005, 15:17

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 05 març 2024, 00:50

En principi la CCMA (3cat, TV3, SX3) no doblarà més episodis de One Piece.

Contactar amb el Servei d'Atenció a l'Audiència:

Contactes individuals:
Laia Servera, cap/directora del SX3: lservera.g@ccma.cat / https://twitter.com/LaiaSz
Judith Muñoz, coordinadora de continguts del SX3: jmunoz.t@ccma.cat

https://twitter.com/tornada3xl/status/1 ... 6827253241
Imatge

https://twitter.com/fabrebatalla18/stat ... 9710541965
Imatge

Organigrama Televisió de Catalunya 2024:
https://statics.ccma.cat/multimedia/pdf ... 718676.pdf
Imatge

Font:
Minut 09:19 -> https://www.ivoox.com/6x27-5e-aniversar ... 489_1.html
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 05 març 2024, 12:01

rexelperro ha escrit:
Bluepheasant ha escrit:
A l'app de l'SX3 One Piece está entre el més vist però en la meva opinió em resultaría extrany que no volguessin doblar posteriorment a l'episodi 516.
Ara bé si no es fa amb les veus de tota la vida que no es faci, dubto que Marc Zanni torni a dirigir, la pregunta es qui s'encarregará de la direcció i a quin estudi aniríen a parar els episodis inèdits
Més enllá de la tripulació hi ha altres veus que han de tornar.

Les pel·lis han estat dirigides per la veu d'en Sanji i la veu d'en Franky i personalment han sigut un desastre tant en traducció, continuïtat... com en respectar les veus que ja havien sortit a la sèrie, fins i tot s'ha perdut el tema dels riures que ja s'havia arreglat a les últimes dues tongades d'episodis, només en Brook conserva el seu riure a les pel·lícules.

Jo vull que es doblin més episodis però tinc molta por, aquest any farà 10 de l'última tongada, això és molt de temps, el pressupost serà molt més reduït i tenim exemples de lo dolents que estan sent els nous doblatges amb infinites veus repetides, un munt de takes sense doblar... si a sobre el Zanni no torna a dirigir i es perd la continuïtat en la terminologia i les veus... fa por.


es la raó per la qual en Zanni no s'encarregui de dirigir? I perque les veus originals en català no tornin? És només un tema de pasta?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 05 març 2024, 14:19

Perquè emeten One Piece si no volen doblar nous episodis? ^^u
 
Avatar de l’usuari
RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 97
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 05 març 2024, 18:56

Jo tampoc no ho entenc. Em pensava que tot això era per portar episodis nous. M'esteu dient que tenen llicència per 3 anys i ha estat només per una reemissió que ha acabat en 1 any? No vull dir que han estat calés malgastats, però coi, gairebé un milió d'euros i no aprofiten més la llicència? Què pensen fer amb els dos anys que queden, tornar-la a emetre dos cops més?

I em sumo a la petició de més transparència per la banda de TV3/SX3, perqué això no és cap comunicat oficial i estaria bé que deixessin clares les intencions que tenen amb la sèrie o el que poden o no poden fer.
 
Avatar de l’usuari
pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 118
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 05 març 2024, 20:51

Però hi ha alguna informació oficial de la CCMA confirmant que no es doblaran més episodis? O tot són rumors?
 
rexelperro
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 189
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 22:39

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dj. 07 març 2024, 16:34

Jo ho torno a repetir, ens hem d'organitzar i a l'abril començar a fer spam a lo bestia al servei d'atenció a l'audiència, hem de ser pesats, si no ho fem ara ja ho perdrem per sempre, es l'última oportunitat per que arribi One Piece.
L'emissió dels capitols ja doblats acabarà a finals del Maig.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 659
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dj. 11 abr. 2024, 23:43

rexelperro ha escrit:
Jo ho torno a repetir, ens hem d'organitzar i a l'abril començar a fer spam a lo bestia al servei d'atenció a l'audiència, hem de ser pesats, si no ho fem ara ja ho perdrem per sempre, es l'última oportunitat per que arribi One Piece.
L'emissió dels capitols ja doblats acabarà a finals del Maig.

Si acaba a final del mes que vé m'espero una reemissió desde el principi o desde algún punt de la sèrie com per exemple Skypea i així anar fent temps en el miraculós cas de que doblin nous, no crec que es faci res aquest any, 2025 qui sap.
PD: He estat veient la sèrie religiosament a l'App de l'SX3,Water 7 o Thriller Bark es on més crec que m'he saltat episodis.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
624715380
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1755
Membre des de: dt. 02 gen. 2007, 21:50
Ubicació: Hospitals & WC's

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 21 abr. 2024, 21:51

rexelperro ha escrit:
Jo ho torno a repetir, ens hem d'organitzar i a l'abril començar a fer spam a lo bestia al servei d'atenció a l'audiència, hem de ser pesats, si no ho fem ara ja ho perdrem per sempre, es l'última oportunitat per que arribi One Piece.
L'emissió dels capitols ja doblats acabarà a finals del Maig.

Dubto que ni que ens queixem de cop 100 persones es repensin fer un pressupost per doblar mes anime de one piece i amb la pasta que deu valdre doblar-ho i adquirir els drets d'emisio de nous arcs...... ho tenim magre.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 23 visitants