Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

ds. 26 oct. 2019, 22:01

Corregit. Han esborrat la piulada d'abans i n'han fet un altre. És que...... ai tu!

https://twitter.com/SelectaVision/statu ... 9223387137
 
Avatar de l’usuari
Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 29 oct. 2019, 11:37

Imatge
 
Kashi
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: ds. 26 oct. 2019, 19:13

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 29 oct. 2019, 11:46

La veritat és que ni tan mal. Hagués preferit a en Ricky Coello per l'Smoker, per donar més continuitat però l'única pega important que puc posar és que li canviïn la veu a en Law. L'Apoo ha sortit més aviat poc i en aquest poc temps ha tingut dues veus, si l'Eduard Itchart n'ha de ser el definitiu (pobre de mi, somiant amb més episodis xd) ho compro. I la Bonney, 3/4 del mateix, tot i que diria que ella sí havia tingut una veu fixa. A veure ara la resta de personatges, si el pergentatge de continuitat és el mateix em donc per satisfet.

PD: No és una mica extrany en Ramon Canals per en Bartolomeo?
 
Avatar de l’usuari
Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 29 oct. 2019, 11:50

Kashi ha escrit:
La veritat és que ni tan mal. Hagués preferit a en Ricky Coello per l'Smoker, per donar més continuitat però l'única pega important que puc posar és que li canviïn la veu a en Law. L'Apoo ha sortit més aviat poc i en aquest poc temps ha tingut dues veus, si l'Eduard Itchart n'ha de ser el definitiu (pobre de mi, somiant amb més episodis xd) ho compro. I la Bonney, 3/4 del mateix, tot i que diria que ella sí havia tingut una veu fixa. A veure ara la resta de personatges, si el pergentatge de continuitat és el mateix em donc per satisfet.

PD: No és una mica extrany en Ramon Canals per en Bartolomeo?

La Bonney sempre havia estat la Mariona Bosch.

I sí, en Ramon Canals per en Bartolomeo a priori no el veig.

No em faria il·lusions amb la resta.
 
Drev987
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: ds. 27 jul. 2019, 15:34

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 29 oct. 2019, 12:00

https://youtu.be/j32TkpyUArA
Aki s escolta un registre del ramon canals k podria ser el k utilitzes per doblar al bartolomeo. Jo estic bastant content amb les asignacions de moment malgrat els canvis, a veure k passa amb la resta de personatges
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 29 oct. 2019, 14:25

Drev987 ha escrit:
Segons selecta el director es el josep maria mas, pero no semblen ser gaire de fiar...

aqui no crec que s'equivoquin, ja que tambe va ser el director per DBS BROLY per la versio catalana
 
Avatar de l’usuari
Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 29 oct. 2019, 14:28

Sí que l'és.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 29 oct. 2019, 17:57

Kashi ha escrit:
La veritat és que ni tan mal.

THIS.

Després de l'ensurt amb la Nami, veure a la majoria de dobladors habituals em sap a glòria. No compro quasi anime, però quan surti el BD es vindrà a acompanyar a Gold de sortida.
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 29 oct. 2019, 22:11

Almenys espero que corregeixin lo d'en Law, que hauria de ser l'Àlex de Porrata.
Si no hi ha temps per la projecció als cinemes, que ho facin per l'edició domèstica.
Este es el camino
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dc. 30 oct. 2019, 18:48

Una pena la veu d'en Law. Supso que hi ha més persoantges per sortir, tot i i que dedueixo que són els típics cameos de pocs segons que fan aapreixer en els trailers per atraure el personal. Ho dic pel tema des shichibukais, Barbanegra, gent del govern...

Espero que en aquesta peli es rectifiqui el tema de les traduccions i tornem a les de la serie.

També estic sorpés amb el tema Josep Maria Mas. Sembla que en Zanni darrerament li ha cedit el càrrec de director
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dj. 31 oct. 2019, 18:59

Tindrem a en Trafalgar Law amb la veu de l'Àlex de Porrata a la edició en Bluray
En aquest moment em preocupa si en Jaume Mallofré tornará a doblar en Teach Barbanegra, i que no pasi com a Impel Down.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 15 nov. 2019, 00:52

Cito el comentari de rexelperro aquí, que el veurà més gent segurament, amb detalls del doblatge de la peli:

rexelperro ha escrit:
La peli es brutal i han respectat moltes veus
Deixo amb ocult els canvis de veu que hi han per si algú no vol saber res de la peli, però no hi ha cap spoiler de l'argument.
Spoiler: mostra
Tenen la mateixa veu:
-Els 9 Barret de Palla, Coby, Hancock, Helmeppo, Alvida, Hina, Mr.3, Buggy, Kid, Tashigi, Kizaru i Barbanegra.
Tenen una veu diferent:
-Sentomaru, Law, Mihawk, Perona, Smoker, Akainu, Crocodile, Garp, Foxy, Wapol i tots els supernovas menys en Kid.

Sengoku recupera la veu que tenia abans de Marineford, es a dir, la mateixa que en Teach.

Encara que la majoria de veus noves queden bé, en el cas de l'Akainu i en Crocodile es per denunciar de lo mal escollides que estan...


Ah! Han respectat la traducció del doblatge català de la serie, torna el Gear, els "Jet", Haki, Kairoseki...
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
rexelperro
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 186
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 22:39

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 15 nov. 2019, 03:37

Hi ha una cosa que no entenc respecte el doblatge i el canvi d'algunes veus, ho poso en spoiler pero no es res de l'argument, nomes son personatges que surten:
Spoiler: mostra
Entenc que hi hagi veus que es canviin pel tema que sigui, el que no comprenc es que per exemple a l'Urouge li canviin la veu que era la mateixa d'en Teach quan després surt en Fujitora i te aquesta veu, al principi he pensat que era per no repetir però clar, quin sentit te si li donen la veu a un altre personatge?
Però es que això també passa amb la veu de la serie d'en Drake, l'actor que l'interpreta a la serie fa veus secundaries a la peli, tmb m'ha semblat que feia de Killer (parla molt poquet xD) i es la veu que li han posat a l'Akainu que no "pega ni con cola" però es que la veu de la serie de l'Akainu tmb està a la peli però fent de Garp xDDDDD
 
Kashi
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: ds. 26 oct. 2019, 19:13

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

ds. 16 nov. 2019, 07:17

Cosetes sobre el doblatge de la película (no spoilers de la trama):

Spoiler: mostra
No entenc com, participant l'Enric Arquimbau en el dobaletge de la peli (doblant en Garp i l'Urouge), no ha posat veu a l'Akainu. Diu una frase i gràcies, molt bé. I entenc que amb la retirada de l'Albert Socias, l'Arquimbau es una bona opció per a en Garp. Però ni que sigui només en la peli, per favor, que l'Akainu conservi la veu, i més si l'alternativa (Ivan Canovas crec) li és tan poc adient.

Més decisions extranyes: que en Sengoku sigui en Jaume Mallofré. No és mala decisió, senzillament és extrany. En Francesc Belda és la veu d'en Bullet, hagués pogut perfectament ser en Sengoku, en la poca estona que surt.

I ja, com a apunt, entenc que en Joan Massot-Kleiner, pel que sigui, no estés disponible per doblar en Crocodile però, d'entre totes les opcions disponibles em sembla que l'escollida no és la millor, ni s'hi acosta... En Francesc Belda o en Ramón Canals s'haurien apropat més al que ha de ser en Crocodile, tot i no ser la veu original... Ha sigut una destrempada important.

La resta molt bé, fins i tot algunes sorpreses agradables com la Hina, que recupera la seva veu d'Alabasta contra tot pronòstic (crec que a Marineford la dobla la Roser Aldabò). No esperava que gent com en Mr 3, l'Alvida, en Coby, en Barbanegra o en Kizaru conservessin la veu i m'he quedat molt gratament soprès.

I una coseta final: em sembla curiós el paper de l'Aleix Estadella com a Foxy. Alguns actors habituals no han aparegut però en canvi se l'ha cridat a ell per fer de Foxy quan aquest diu, amb sort, 3 frases i ho hagués pogut fer qualsevol. No és que em queixi, em sembla curiós.

PD: M'ha semblat sentir a en Jordi Pineda en algún moment de la peli, no entenc per què no ha doblat en Sentomaru.
.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

ds. 16 nov. 2019, 09:38

Quines coses més rares han fet pel que diueu, sembla evident que aquestes pelicules van força per lliure en relació a la la serie.

Per cert, pels qui l'heu vist, el tema de pronunciament de noms que tal? Fins Aamazon Lily havien sigut d'una manera pero després es van produir certs canvis com "Trafalgar Lou"(Abans deien Traflaga Lo), "Mihauwk"abans deien Mihok)...
ÉS un detall que em va fer força ràbia perque fins aleshores sempre s'havien respectat

L'Ana Maria Camps ha tornar a participar fent de Hina doncs? creia que aquesta dona s'havia retirat, ja que eia com 10 anys que no l'escoltava enlloc

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Lupus Sigarrensis i 18 visitants