Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
DoraKram
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: ds. 29 jul. 2023, 19:16
Ubicació: Segle XXII

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 04 set. 2023, 23:10

A la TDT ho desconec, però recordo haver llegit a Twitter algú que deia que eliminaven una de les emissions diàries.

Pel que fa a la web, per on jo ho segueixo, han publicat 35 episodis per tot el setembre (la meitat que la tongada d'agost). Per tant, serà més fàcil de seguir el ritme.
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 187
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 05 set. 2023, 14:37

seiyuubcn ha escrit:
Algú em podria dir, sisplau, a quin ritme estan emetent els nous capis de one piece (T4)? Ho dic pq si segueixen amb l'animalada de l'estiu, llavors em seria impossible seguir-la veient pq ara estic treballant i no tinc temps, de manera q si es aixi prefereixo no començar la T4. Merciii!


Imatge

36 episodis al mes de setembre. Dos al dia, de dilluns a divendres.
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dc. 06 set. 2023, 23:11

Ningú d'aquí ha vist el live action de Netflix? Que n'opineu? A mí m'ha encantat i el podeu veure a Netflix amb audio japonès i subtítols en català si voleu.
 
Avatar de l’usuari
kabi13
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dj. 26 gen. 2023, 10:31

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 12 set. 2023, 09:24

Bones! Algú està guardant els episodis que estan emetent per l'x3? els estava descarregant tots pero sembla que he perdut el 26 de la t2 (temporada d'Arabasta)
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 190
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 12 set. 2023, 23:24

Algú sap quants capis queden per emetre de One Piece? (dels que ja tenien doblats, antics?)
Segur que al ritme que van, es poliran la sèrie, com a molt, pels volts de nadal...és a dir, 500 o 700 capis (no recordo quants eren), en un tres i no res... i també és seguríssim que en deuen tenir de nous a punt de doblar-se o, si no, ben aviat s'hi posaran, sobretot tenint en compte l'embranzida de popularitat que està agafant la sèrie arran de l'estrena de Netflix... com si ja de per si no fos popular, doncs ara encara més... Realment, ha estat una jugada magistral la de TV3 amb OP.
 
Avatar de l’usuari
dani98
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 338
Membre des de: dc. 03 juny 2015, 21:41
Ubicació: Vic

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dc. 13 set. 2023, 15:23

seiyuubcn ha escrit:
Algú sap quants capis queden per emetre de One Piece? (dels que ja tenien doblats, antics?)
Segur que al ritme que van, es poliran la sèrie, com a molt, pels volts de nadal...és a dir, 500 o 700 capis (no recordo quants eren), en un tres i no res... i també és seguríssim que en deuen tenir de nous a punt de doblar-se o, si no, ben aviat s'hi posaran, sobretot tenint en compte l'embranzida de popularitat que està agafant la sèrie arran de l'estrena de Netflix... com si ja de per si no fos popular, doncs ara encara més... Realment, ha estat una jugada magistral la de TV3 amb OP.

516 episodis doblats hi ha. Aixi que queden uns 345 episodis crec.
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dj. 14 set. 2023, 22:59

Confirmada la renovació del live action de Netflix! Tindrem segona temporada!
 
jon.sanchez
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 44
Membre des de: dc. 25 ago. 2021, 20:43

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 15 set. 2023, 11:07

Què en penseu de l'última foto del Marc Zanni a l'Instagram? Sembla que es venen cosetes.
https://www.instagram.com/p/CxL98KLsawP/
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 15 set. 2023, 22:44

jon.sanchez ha escrit:
Què en penseu de l'última foto del Marc Zanni a l'Instagram? Sembla que es venen cosetes.
https://www.instagram.com/p/CxL98KLsawP/


En una de les fotos diuen que es reuneixen els dijous després de doblar una sèrie de molts episodis... Algú coneix de vista els actors que hi surten a les diverses fotos? No apareix el Carles Lladó ni cap que em soni, així que no sé si hi han de One Piece. Si no potser és una altra sèrie nova que faran properament...
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 659
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 17 set. 2023, 16:46

De ser actors de One Piece seríen personatges nous. Ja van dir que s'estava fent alguna cosa pero no la sabem, sigui el que sigui benvinguda però ningú vol res mal fet com a Inazuma Eleven.
Este es el camino
 
jon.sanchez
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 44
Membre des de: dc. 25 ago. 2021, 20:43

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 17 set. 2023, 21:01

El Marc Zanni va posar a la descripció (que després va esborrar): "Començant una nova aventura de TV3" amb els hashtags #anime(emoji de bandera pirata) #doblatgecatala. El Gerry Núñez també va penjar una història fent conya amb en Marc dient "podem dir ja lo de One Piece?" i posant "Se vienen cositas".
No sé, seria massa de fill de p*ta que fessin això i després res.
A la fot apareixen el Jaume Cuartero, Gerry Núñez, Marcos de la Calle i els altres no ho sé. Són amics del Marc Zanni. Però bé, a OP han d'aparèixer veus noves i gairebé tots els actors i actrius que tenim al país XD.
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 190
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 18 set. 2023, 20:57

Algú deia fa uns dies que havia vist el One Piece de Netflix en japo (audio) i amb subt cat. Doncs bé, em passa una situació que és un toca't el cony total... : si accedeixo des de l'ordinador, cap problema.. em surt japo per seleccionar entre els idiomes disponibles... però en canvi, si hi entro a través de l'app de la tele (que és com miro les sèries normalment), ja no apareix el japonès... Això em passa amb més sèries/pelis/documentals i no només amb el japo, sinó també amb altres idiomes, tant d'audio com de subt. Ho he comprovat amb amics (han fet la prova ells també), i ens passa a tots... Doncs res... com deia, toca't el cony.... o ho mires a través del PC, o et conformes amb posar-t'ho en altres idiomes a la smart tv... És molt patètic q funcioni així una plataforma per la que estàs pagant diners cada més... En fi... tampoc espero que ningú em vingui aquí amb la vareta màgica, però almenys m'ha servit per desfogar-me....
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 19 set. 2023, 11:28

Has provat a afegir els idiomes a les opcions generals de Netflix? Perquè a mi tampoc m'apareixia el japonès com a opció fins que ho vaig afegir als àudios disponibles a mostrar per defecte a la plataforma.
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 190
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 19 set. 2023, 21:43

No sé on dius exactament, però crec que ho he anat tocant tot, i res...
 
Borra2
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: ds. 03 set. 2022, 21:09

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

ds. 23 set. 2023, 19:54

seiyuubcn ha escrit:
No sé on dius exactament, però crec que ho he anat tocant tot, i res...


Has d'anar a la configuracio de la compta .. alla hi ha l'opcio.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants