Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
mothz
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dc. 09 des. 2020, 00:46
Ubicació: Girona

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dc. 09 des. 2020, 12:11

A mi la que no em va agradar i se'm va fer molt pesada (les 3 o 4 vegades q l'he tornat a mirar també) va ser la saga de l'illa del cel....
by MoTh'Z
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

ds. 19 des. 2020, 22:28

mothz ha escrit:
A mi la que no em va agradar i se'm va fer molt pesada (les 3 o 4 vegades q l'he tornat a mirar també) va ser la saga de l'illa del cel....



No ve molt al cas del que s'està comentant últimament però he de dir que segurament estic d'acord amb tu.

D'abans del timeskip la que més va baixar el nivell, segons el meu paré és Thriller Park però després d'Ennies Lobby quasi qualsevol cosa queda en calçotets xd
Imatge
 
satkader
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 24 des. 2020, 18:42

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dj. 24 des. 2020, 22:29

sabeu si es va a doblar mes capítols
 
rexelperro
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 186
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 22:39

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 25 des. 2020, 04:47

satkader ha escrit:
sabeu si es va a doblar mes capítols

No, l'últim capítol doblat i emes va ser el 516.

Per cert, aquest 2021 es faran 7 anys de l'ultima vegada que es van doblar caps de One Piece, crec que aquesta xifra es la mateixa que tenia el Detectiu Conan just quan van tornar a doblar nous episodis, aixi que trencarem el seu record... xd
 
Avatar de l’usuari
Idrog
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dt. 06 abr. 2021, 23:33

One Piece en català

dt. 06 abr. 2021, 23:46

Hola a tothom, us volia preguntar si sabeu fins a quin capítol s'ha arribat a doblar al català i si sabeu si es segueix doblant a dia d'avui.

Moltes gràcies
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece en català

dc. 07 abr. 2021, 13:56

Idrog ha escrit:
Hola a tothom, us volia preguntar si sabeu fins a quin capítol s'ha arribat a doblar al català i si sabeu si es segueix doblant a dia d'avui.

Moltes gràcies


La resposta la tens just a sobre del teu comentari, 516 episodis en català, i actualment no s'està doblant res.
 
Avatar de l’usuari
Dherevo
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dg. 24 gen. 2021, 14:58
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dc. 07 abr. 2021, 15:06

Creieu que 2021 serà l'any que per fi tornarem a tenir One Piece en català? Per demanar coses que semblen impossibles xd
 
Avatar de l’usuari
Idrog
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dt. 06 abr. 2021, 23:33

Re: One Piece en català

dc. 07 abr. 2021, 16:07

Lupus Sigarrensis ha escrit:
Idrog ha escrit:
Hola a tothom, us volia preguntar si sabeu fins a quin capítol s'ha arribat a doblar al català i si sabeu si es segueix doblant a dia d'avui.

Moltes gràcies


La resposta la tens just a sobre del teu comentari, 516 episodis en català, i actualment no s'està doblant res.


Havia creat un nou tema i els moderadors han mogut el meu comentari aquí. Gràcies!!
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dc. 07 abr. 2021, 19:22

Dherevo ha escrit:
Creieu que 2021 serà l'any que per fi tornarem a tenir One Piece en català? Per demanar coses que semblen impossibles xd

Tant debó
Este es el camino
 
rexelperro
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 186
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 22:39

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dc. 07 abr. 2021, 20:00

Dherevo ha escrit:
Creieu que 2021 serà l'any que per fi tornarem a tenir One Piece en català? Per demanar coses que semblen impossibles xd

Si nosaltres no ens movem ho dubto, jo porto des del 2016 enviant missatges cada mes demanant que torni One Piece al Servei d'Atenció a l'Audiència però jo sol no puc fer res, necessito que més gent s'apunti, Bola de Drac va tornar gracies a que els fans feien spam demanant que tornes la serie.

Per altre banda, aquest 2021 portarem 7 anys sense capitols nous de One Piece, superarem la pausa que va tenir Detectiu Conan.
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece en català

dc. 07 abr. 2021, 20:31

Idrog ha escrit:
Lupus Sigarrensis ha escrit:
Idrog ha escrit:
Hola a tothom, us volia preguntar si sabeu fins a quin capítol s'ha arribat a doblar al català i si sabeu si es segueix doblant a dia d'avui.

Moltes gràcies


La resposta la tens just a sobre del teu comentari, 516 episodis en català, i actualment no s'està doblant res.


Havia creat un nou tema i els moderadors han mogut el meu comentari aquí. Gràcies!!


D'acord, salut!!!!

Ja no sé en quin fil ho vaig escriure, però ara per segons tots els indicadors és impossible. A la darrera Nit Friki d'en Magori, en Marc Zanni va parlar prou bé del funcionament del doblatge, dels estudis i preus, i en un cas com One Piece, amb no sé quants personatges per saga, ho veu molt complicat, a part del preu de la llicencia i que com ha comentat l'Oriol Estrada en diverses ocasions, la gent de TV3 que hi ha darrere de les sèries d'animació sembla que no es gaire afí/amic a l'anime.

Aquesta tema, no és la primera vegada que es comenta per aquí i tampoc serà la darrera.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dj. 08 abr. 2021, 17:56

Personalment, penso que ja no hi haurà més OP en català i molts pocs animes, de fet, es faran en català. Una pena però ens podem anar oblidant...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Dherevo
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dg. 24 gen. 2021, 14:58
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dj. 08 abr. 2021, 18:06

rexelperro ha escrit:
Dherevo ha escrit:
Creieu que 2021 serà l'any que per fi tornarem a tenir One Piece en català? Per demanar coses que semblen impossibles xd

Si nosaltres no ens movem ho dubto, jo porto des del 2016 enviant missatges cada mes demanant que torni One Piece al Servei d'Atenció a l'Audiència però jo sol no puc fer res, necessito que més gent s'apunti, Bola de Drac va tornar gracies a que els fans feien spam demanant que tornes la serie.

Per altre banda, aquest 2021 portarem 7 anys sense capitols nous de One Piece, superarem la pausa que va tenir Detectiu Conan.



7 anys... mare meva
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dj. 08 abr. 2021, 22:19

Em nego a pensar que no tindrem més One Piece en catalá. Evidentement no es fará tota en català però si almenys es doblés fins a Wano...
Ja ho vaig dir al Racó del Manga en directe que una tv/corporació com Tv3, Antena3, Mediaset etc. no volen apostar per entreteniment ja sigui per petits o adolescents, mirant lo polititzades que están i la crispació que hi ha totes apostarán per notícies y exclusives d'ultima hora/informatius, pot ser el que ja tenen asumit es que qui vulgui evadirse buscant series o pel·lícules té plataformes con Netflix, Disney+, Rakuten o Amazon.
Si us voleu fer una idea us deixo una entrevista que li van fer a Miquelets_TV on podreu veure el que de veritat passa.
https://surtdecasa.cat/portada/arts/miq ... ies-twitch
PD:Molts hem deixat de veure la TV per buscar contingut del nostre gust, La TV és morta.
Este es el camino
 
Adri95
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 22:12

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 09 abr. 2021, 11:34

Bon dia gent, soc més o menys nou al fòrum d’anime lliure, per casualitat algú no tindrà enllaços MEGA dels capitols de one piece en català, he trobat alguns en latino, VOSE fins i tot en castellà, peró no m’agrada, sempre l’he vist en català i vui veurel’s així fins que hagi de menjarmel en japo. Moltes gràcies a tothom. A veure si ens escolten i fan doblatje en català, si vàren poder ferho amb la pel•licula del 2019, no entenc quina es la dificultat que te toei animation en donar drets a catalunya.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 23 visitants