Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 11 abr. 2021, 21:15

Bluepheasant ha escrit:
Em nego a pensar que no tindrem més One Piece en catalá. Evidentement no es fará tota en català però si almenys es doblés fins a Wano...
Ja ho vaig dir al Racó del Manga en directe que una tv/corporació com Tv3, Antena3, Mediaset etc. no volen apostar per entreteniment ja sigui per petits o adolescents, mirant lo polititzades que están i la crispació que hi ha totes apostarán per notícies y exclusives d'ultima hora/informatius, pot ser el que ja tenen asumit es que qui vulgui evadirse buscant series o pel·lícules té plataformes con Netflix, Disney+, Rakuten o Amazon.
Si us voleu fer una idea us deixo una entrevista que li van fer a Miquelets_TV on podreu veure el que de veritat passa.
https://surtdecasa.cat/portada/arts/miq ... ies-twitch
PD:Molts hem deixat de veure la TV per buscar contingut del nostre gust, La TV és morta.


Per desgràcia això que dius té molt de sentit. Hi ha moltes raons per les quals no es dobla ni OP ni la majoria d'animes en català però segurament aquest argument sigui un dels més importants. Quina pena que els nanus d'avui dia no puguin créixer amb anime en català si no es que es descarreguen el que hem tingut la nostra generació. Si no fos per animelliure i la gran tasca que ha portat a terme un altra gall cantaria...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 12 abr. 2021, 15:57

Nightsirk ha escrit:
Per desgràcia això que dius té molt de sentit. Hi ha moltes raons per les quals no es dobla ni OP ni la majoria d'animes en català però segurament aquest argument sigui un dels més importants. Quina pena que els nanus d'avui dia no puguin créixer amb anime en català si no es que es descarreguen el que hem tingut la nostra generació. Si no fos per animelliure i la gran tasca que ha portat a terme un altra gall cantaria...

Bueno, hi haurá una generació perduda evidentment pero tinc fe per que avui anant al supermercat he vist un nen amb una samarreta de My Hero Academia XD. Que si els que estem en aquest forum si tenim fills els hi enseñarem animes que vam veure en la nostra infancia? potser :jaja: .
Tinc un cosí de 18 anys que está mirant One Piece en català gràcies a la unitat compartida que tenim aquí, millor tard que mai.
Ja tenim un pel·lícula d'animació que tindrá l'opció del català a Netflix encara que no sigui anime ja sabeu; Visualitzacións, i polze amunt. :yeah:
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 16 abr. 2021, 22:39


Ara que están doblant películes ja siguin noves o de fa 4 anys editades per Selecta en Català s'ha preguntat per les pel·lícules de One Piece.
Es un bon moment per tenir-les totes doblades.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

ds. 17 abr. 2021, 17:36

Precisament en aquest directe neguen que les doblin xD

La Generalitat dobla pel·lícules molt concretes i només quan són d'estrena o tindran una explotació immediata. Així que comprar un pack de 12 pel·lícules només ho pot fer TV3.

En fi, això demostra que va ser una pifia el que van fer d'estrenar totes les pel·lícules ràpid. En castellà el doblatge va sortir molt perjudicat per això.
 
Avatar de l’usuari
Garsa Lleugera
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dv. 05 feb. 2021, 13:11

One Piece

dc. 21 abr. 2021, 13:01

Hola Alliures!!
Sòc en garsa,

Sabeu si tv3 te intenció de continuar amb la sèrie?
Com ha fet amb el detectiu Conan?
M’agradaria poder tenir accés als links de Descarga directa de la sèrie One Piece
Us ho agraïria.
Gràcies :yeah:
 
Avatar de l’usuari
nchu
Usuari
Usuari
Entrades: 19
Membre des de: ds. 09 gen. 2021, 16:48

Re: One Piece

dj. 22 abr. 2021, 16:20

Garsa Lleugera ha escrit:
Hola Alliures!!
Sòc en garsa,

Sabeu si tv3 te intenció de continuar amb la sèrie?
Com ha fet amb el detectiu Conan?
M’agradaria poder tenir accés als links de Descarga directa de la sèrie One Piece
Us ho agraïria.
Gràcies :yeah:

Jo diria que TV3 no té intenció de doblar-la de nou, ara la serie ja porta un avantatge de quasi 500 episodis respecte al que ja hi ha doblat al català i sembla massa feina per una cosa que no se sap quin rendiment tindrà. A més a més, les audiències de la tele ja no són el que era i segurament no els hi surt a compte fer el desemborsament.

Diferent seria que una distribuïdora tipus Selecta Visión li donés per editar tota la serie i posar-la a la venda, però tampoc sembla massa probable (quants DVD serien i a quin cost??).

Com a molt, del que hi ha rumors és d'un possible re-doblatge al castellà per a Netflix tal com estan fent a Llatinoamèrica, que a poc a poc van publicant episodis, segurament amb motiu de l'adaptació Live Action que previsiblement s'estrenarà l'any vinent a la mateixa plataforma.
 
Avatar de l’usuari
DavRent
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dl. 12 abr. 2021, 19:06
Ubicació: Castelló de la Plana

Re: One Piece

dj. 22 abr. 2021, 18:20

nchu ha escrit:
Garsa Lleugera ha escrit:
Hola Alliures!!
Sòc en garsa,

Sabeu si tv3 te intenció de continuar amb la sèrie?
Com ha fet amb el detectiu Conan?
M’agradaria poder tenir accés als links de Descarga directa de la sèrie One Piece
Us ho agraïria.
Gràcies :yeah:

Jo diria que TV3 no té intenció de doblar-la de nou, ara la serie ja porta un avantatge de quasi 500 episodis respecte al que ja hi ha doblat al català i sembla massa feina per una cosa que no se sap quin rendiment tindrà. A més a més, les audiències de la tele ja no són el que era i segurament no els hi surt a compte fer el desemborsament.

Diferent seria que una distribuïdora tipus Selecta Visión li donés per editar tota la serie i posar-la a la venda, però tampoc sembla massa probable (quants DVD serien i a quin cost??).

Com a molt, del que hi ha rumors és d'un possible re-doblatge al castellà per a Netflix tal com estan fent a Llatinoamèrica, que a poc a poc van publicant episodis, segurament amb motiu de l'adaptació Live Action que previsiblement s'estrenarà l'any vinent a la mateixa plataforma.


No crec que Selecta la vaja a doblar... A més, com tu bé dius, a saber quants boxes diferents treurien sols per a fer més diners, tal i com han fet amb Jojo. Cada temporada en 2 box diferents, a una pasta cadascun, i els ha eixit el tret per la culata (si no m'equivoque, crec que han dit que degut a la mala venta, no portaran Vento Aureo)...

I sobre Netflix, vols dir que es posarien a doblar de nou tota la serie? Sembla una feinada i no crec que li tragueren massa rendiment...
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

ds. 24 abr. 2021, 21:25

Si han doblat Mazinger Infinity i altres pelis de Selecta que es van editar fa anys, i es possesin a doblar les pel·lícules de One Piece segurament arribaríen en català a Movistar +.
Us asseguro que compraria el nou pack que es fes amb el doblatge català. Ho tenen a huevo!
Imatge
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

ds. 24 abr. 2021, 21:51

jo diria que les uniques que s'han doblat despres de l'edicio fisica i sense pasar per tv3 han sigut mazinger infiniti i l'amor a l'aigua, la resta de pelis o es van doblar per l'estrena en cine o format fisic o a la venta dels dret per tv3, i diria que cap d'elles esta o ha passat per movistar amb audio catala.

jo crec que es podria fer alguna accio per fer veure a selecta que es tindrian de doblar aquestes pelis (i la de conan vs lupin) pero si no ho han fet amb les 4 que queden de bola de drac, no se jo si s'aconseguira res. Pero es ara o mai, ja que si tot va be i tornem a la normalitat, les subvencions de doblatge tornaran a anar a parar a les estrenes de cines de pelis d'imatge real.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 25 abr. 2021, 00:10

taketokun ha escrit:
jo diria que les uniques que s'han doblat despres de l'edicio fisica i sense pasar per tv3 han sigut mazinger infiniti i l'amor a l'aigua, la resta de pelis o es van doblar per l'estrena en cine o format fisic o a la venta dels dret per tv3, i diria que cap d'elles esta o ha passat per movistar amb audio catala.

El temps amb tu, l'amor és a l'aigua i Human Lost, tenen l'opció del català a Movistar+.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 25 abr. 2021, 12:18

doncs no ho sabia, nomes ho sabia de plataformes com rakuten o filmin. s'emeten en canals o en videoclub sota pagament?
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 25 abr. 2021, 16:34

taketokun ha escrit:
doncs no ho sabia, nomes ho sabia de plataformes com rakuten o filmin. s'emeten en canals o en videoclub sota pagament?

Si al buscador busques "audio català" hi surt depèn de quin pack movistar tinguis pero jo el puc veure. jo tinc el pack movistar que inclou sèries, pel·lícules, Disney+ i esports.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 18 jul. 2021, 14:19

https://twitter.com/Streamingcatala/sta ... 1888250882
Hi ha hagut polèmica amb l'anunci de One Piece emès al Super3 on el seu incentiu es que vegis la sèrie en V.O.S. quan el propi Super3 li deu la vida al doblatge català dirigit per en Marc Zanni.
Aquest fil ho explica tot:
https://twitter.com/Streamingcatala/sta ... 1888250882

PD: Aneu a veure Space Jam en català al vostre cinema més proper, doblatge en català lluire d'intrusisme.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 18 jul. 2021, 15:24

Referente a lo del anuncio de Crunchyroll, a veces pienso que os gusta hacer sangre. Crunchyroll ha ido y les dijo, os pago para que me pongáis este anuncio. TV3 ha dicho, ok, esta cantidad. Crunchy ha aceptado y ahí esta.

Lo que pasa por la cabeza de algunos:

Crunchy: COMPARE! kiero poner un anunsio.
TB3: Bale, de k ba?
Crunchy: Para promosionar nuestra plataforma.
TB3: Bale, pero ke sea de guan pis y en castellano, asi echan bilis los seguidores de la serie en cataluña.

A veces, rebuscáis mucho el porque, cuando es un tema de dinero.

EDITO: Pongo esto por aquí, por que a pesar de haberme leído el tweet en el que en teoría, explíca algo del anuncio, en verdad es una queja a las plataformas de streaming, a que metan mas contenido en catalan.

Vamos a empezar, por que TV3 desde el año 2008, en lo único que acepta el uso de el castellano es en los anuncios. No, no es el primer anuncio que se emite en castellano en TV3 y seguramente no será el último.

Aqui adjunto, el documento para contratacion de anuncios en la web del ccma, que esta en castellano además: https://statics.ccma.cat/multimedia/pdf ... 216892.pdf
tebas_king l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 18 jul. 2021, 20:54, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 18 jul. 2021, 20:18

opino igual, un anunci es entrada de diners a la corpo, per tant benvingut sigui, i ni tans sols es en castella, en tot cas es amb textes en castella, es mes, per mi seria pitjor que possesin l'anunci en catala i despres anessis a crunchy i alla ho trovessi en japones sub castella, aixo si seria enganyar,i la gent també s'enfadaria per xarxes igualment. el que s'ha de fer es aprofitar l'avinantessa i dir-lis a crunchy que ja que s'han possat en contacte amb la corpo per emetre l'anunci, que parlin amb ells per aconseguir els audios.

tambe crec que a twitter cada dia dia hi ha mes jovenalla que escriuen abans de pensar.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants