Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 659
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 10 oct. 2023, 23:12

No se on ho vaig llegir però es veu que després de Wano l'anime no tindrá més episodis o temporades de farciment, depén com cadascú ho consideri ja que moltes vegades el farciment pot ser uns episodis retrospectius o allargar una batalla o un combat.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
capy18
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 102
Membre des de: dt. 10 març 2009, 22:08

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dj. 12 oct. 2023, 16:53

Bluepheasant ha escrit:
No se on ho vaig llegir però es veu que després de Wano l'anime no tindrá més episodis o temporades de farciment, depén com cadascú ho consideri ja que moltes vegades el farciment pot ser uns episodis retrospectius o allargar una batalla o un combat.


Vamos el que porten fent desde fa ja un bon grapat d'anys. Per un parell de caps que et fiquin de farciment per promoure una peli, no s'apropa ni de bon tros a aquelles sagues que eran de més de 3 o 4 caps.
Una llàstima perquè el manga cada vegada va més lent i això significa veure "Oliver i benji piece" amb atacs de 5 minuts amb llumetes per un cop de puny xD
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 194
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

ds. 14 oct. 2023, 00:33

Em disposava a mirar els capis des d'on ho havia deixat el mes passat (és a dir, a partir del T3xC37) i ja veig que han esborrat capítols, tot i que no hagin caducat... Algú em sap dir on són el 37, 38 i 39?
Sempre estan igual....així és impossible seguir res....
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1111
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 15 oct. 2023, 09:38

Contacte amb atenció a l'audiència doncs deu ser un error del web, perquè els anteriors a aquests si que hi són

Jo aquesta vegada ja estic gairebé a punt d'acabar els que hi ha disponibles.

Curiós que aquesta tanda acabi al G8 quan en el seu dia aquesta saga va ser la primera d'un paquet de capítols nou, doncs l'emissió va parar al 195 (per això aquest no té avançament del proper capítol)
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 194
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 15 oct. 2023, 11:35

Ja els hi he escrit, però malauradament, per experiències anteriors, ja sè com va la cosa... et contesten al cap de 2-3 setmanes i no ho solucionen...fabulós....
En fi... sort que he vist que estan penjats (tots els emesos prèviament) a la carpeta de la unitat compartida d'aquest fòrum en 1080, de manera que veuré així aquests tres capis a l'ordinador per sortir del pas i després ja continuaré amb la resta a la tele a través de l'app de l'SX3.... això si no em despengen la resta...
També, per altra banda, (i això ja no seria culpa de la mala gestió de tv3) trobo patètic que pagant la morterada que han costat tot els episodis de One Piece no els hi permetin deixar-los tots disponibles, com sí que fan amb Conan, per exemple.
 
JuankA
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dg. 17 abr. 2016, 19:06

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 15 oct. 2023, 13:51

hey! algu sap si tenen intencio de portar totes les pelis doblades al catala?? estaria SUPER! com diu en franky jajaja
 
jon.sanchez
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 44
Membre des de: dc. 25 ago. 2021, 20:43

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 16 oct. 2023, 08:51

Una qüestió: hi va haver alguns capítols que no es van doblar els avançaments, oi? Heu comentat el del capítol 195, però jo aquest el veig doblat, a la versió d'Animelliure. He trobat alguns capítols aïllats que no el tenen doblat i a partir del 221 n'hi ha molts sense doblar. És això un problema del vídeo d'Animelliure o quan va arribar aquí al principi ja no es va doblar? Perquè he mirat les 3 versions d'Animelliure i d'altres a Telegram i a totes passa el mateix.
 
Avatar de l’usuari
RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 97
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dj. 26 oct. 2023, 12:17

Disculpeu una pregunta que no té a veure amb l'anime. Ahir vaig veure per reservar el volum 5 del 3 en 1 en català del manga de One Piece. Pel que vaig veure , surt el 10 de gener. El 4 sortirà a la venda el 29 de novembre i el 3 va sortir, si no recordo malament, el 15 de setembre. No havien dit que era trimestral? Ha tornat a ser bimestral? (tant de bo, sinò ens florirem abans d'acabar tota la col·lecció). Gràcies per endavant!
 
rexelperro
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 189
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 22:39

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 30 oct. 2023, 02:59

jon.sanchez ha escrit:
Una qüestió: hi va haver alguns capítols que no es van doblar els avançaments, oi? Heu comentat el del capítol 195, però jo aquest el veig doblat, a la versió d'Animelliure. He trobat alguns capítols aïllats que no el tenen doblat i a partir del 221 n'hi ha molts sense doblar. És això un problema del vídeo d'Animelliure o quan va arribar aquí al principi ja no es va doblar? Perquè he mirat les 3 versions d'Animelliure i d'altres a Telegram i a totes passa el mateix.

Tots els avançaments s'han doblat, el que passa són 2 coses, primer que hi ha capítols que la primera vegada que es van emetre que és d'on es va extreure l'àudio català, es van emetre de dos en dos i llavors el primer cap no emetia l'avançament, però en remissions posteriors si es van poder veure.
I després hi ha altres casos que són els que tenen avançaments diferents a la versió internacional que a la japonesa, els vídeos són extrets directament de l'emissió de la televisió japonesa, llavors hi ha capítols que tenen un avançament especial, més curtet i després et posaven un avançament de la pel·lícula de torn que estaven publicitant, però després a la versió física/per plataformes/que es ven internacionalment tenen un avançament normal, que és el que es va doblar al català, que passa? que no quadra amb el vídeo que tenim directament de la televisió japonesa.


Per cert, aprofito per dir que avui dia 30 d'Octubre comença l'arc del Davy Back Fight amb canvi d'hora, a les 14:00 comença ara.
Han fet 0 promoció dels nous capítols i del canvi d'horari...
 
jon.sanchez
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 44
Membre des de: dc. 25 ago. 2021, 20:43

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 30 oct. 2023, 10:13

rexelperro ha escrit:
jon.sanchez ha escrit:
Una qüestió: hi va haver alguns capítols que no es van doblar els avançaments, oi? Heu comentat el del capítol 195, però jo aquest el veig doblat, a la versió d'Animelliure. He trobat alguns capítols aïllats que no el tenen doblat i a partir del 221 n'hi ha molts sense doblar. És això un problema del vídeo d'Animelliure o quan va arribar aquí al principi ja no es va doblar? Perquè he mirat les 3 versions d'Animelliure i d'altres a Telegram i a totes passa el mateix.

Tots els avançaments s'han doblat, el que passa són 2 coses, primer que hi ha capítols que la primera vegada que es van emetre que és d'on es va extreure l'àudio català, es van emetre de dos en dos i llavors el primer cap no emetia l'avançament, però en remissions posteriors si es van poder veure.
I després hi ha altres casos que són els que tenen avançaments diferents a la versió internacional que a la japonesa, els vídeos són extrets directament de l'emissió de la televisió japonesa, llavors hi ha capítols que tenen un avançament especial, més curtet i després et posaven un avançament de la pel·lícula de torn que estaven publicitant, però després a la versió física/per plataformes/que es ven internacionalment tenen un avançament normal, que és el que es va doblar al català, que passa? que no quadra amb el vídeo que tenim directament de la televisió japonesa.


Per cert, aprofito per dir que avui dia 30 d'Octubre comença l'arc del Davy Back Fight amb canvi d'hora, a les 14:00 comença ara.
Han fet 0 promoció dels nous capítols i del canvi d'horari...

Gràcies per la info. Llavors, on són els àudios amb tots els avançaments? Al SX3 ara restransmeten el vídeo amb l'avançament abans de l'ending i sense les cortinetes i és un cacau tot plegat però bé...
El tema de l'horari i la promoció: sembla que volen anar disminuint l'anime i ens estan prenent el pèl. Al principi molta promo amb OP però ara amb el canvi d'horaris, que no tindrem els capítols des del primer dia i tot plegat m'ensumo el pitjor.
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 24 nov. 2023, 17:05

Com que veig que ningú ho ha mencionat, us aviso que (pels que no tenen xarxes socials) el mes següent tornaran a fer les maratons de capítols de One Piece per tenir-les des del primer dia.
Ho va dir la Laia Servera en resposta a un twit.

Salut!
 
Avatar de l’usuari
pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 120
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

ds. 02 des. 2023, 12:59

Frydivx ha escrit:
Com que veig que ningú ho ha mencionat, us aviso que (pels que no tenen xarxes socials) el mes següent tornaran a fer les maratons de capítols de One Piece per tenir-les des del primer dia.
Ho va dir la Laia Servera en resposta a un twit.

Salut!


Genial! Espero que deixin els capítols més temps, perquè vaig haver de deixar la sèrie durant la primera tongada perquè no vaig poder veure'ls prou ràpid :(
 
Borra2
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: ds. 03 set. 2022, 21:09

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 08 des. 2023, 18:25

seiyuubcn ha escrit:
Com porteu One Piece? Aneu seguint el ritme gairebé impossible amb tot l'allau d'episodis??
Jo ara vaig per la part del desert d'Alabasta. Se m'està fent una mica pesada aquesta saga... U_U


JO la veritat, volia reveurels, pero m'herdut un mun... per treball fora de casa... aixi que haure d'esperar una repujada per par de tv3... o quelcom similar per enganxar aquesta qualitat.. no?
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 194
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

ds. 09 des. 2023, 23:03

Una pregunta ràpida... quants capis (de tot el que hi ha doblat) s'han emès amb el que portem de One Piece des de l'estiu? O formulat d'una altra manera: quants capis faltarien encara per emetre, per arribar al material no doblat?
 
Avatar de l’usuari
dani98
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 339
Membre des de: dc. 03 juny 2015, 21:41
Ubicació: Vic

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

ds. 09 des. 2023, 23:57

seiyuubcn ha escrit:
Una pregunta ràpida... quants capis (de tot el que hi ha doblat) s'han emès amb el que portem de One Piece des de l'estiu? O formulat d'una altra manera: quants capis faltarien encara per emetre, per arribar al material no doblat?


Si ho he mirat bé, han emès 266 episodis. Així que per arribar al 516 (l'últim doblat), serien uns 250 episodis que falten.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants