Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 25 oct. 2020, 10:59

rexelperro ha escrit:
Nightsirk ha escrit:
Bona feina i bastant d'acord amb vosaltres.
PD: Moltes vegades he sentit, fins i tot, canvis de veus en els mateixos personatges a mig arc. Crec que al Pauli (Water7/Ennies Lobby) li va passar i queda tant extrany. En fi...

Això va ser perque van doblar fins al 290 (enmig de Enies Lobby) i van canviar les veus den Pauly i en Kaku quan va tornar el doblatge un parell d'anys després, però hi han casos encara mes besties, per exemple en l'ultima tongada que es van doblar de cop desde el 457 fins al 516 però la veu de l'Ace petit canvia als flashbacks de Marineford respecte a la veu del flashback que hi ha despres d'en Luffy, Ace i Sabo, o la veu d'en Shilliew que quan apareixen a Marineford el dobla en Joan Sanz i quan tornen a apareixer despres del flashback el torna a doblar el mateix que a Impel Down


Totalment d'acord però són coses que no s'haurien de fer que la gent ens adonem, en fi xd

Noín ha escrit:
De fet ara que cites en Joan Sanz, en aquella darrera tongada es va notar una clara tendencia a enchufarlo on fos, per això el vam sentir fent de Shillew(no li esqueia gaire) o encara pitjor, en un episodi surt fent de Hwakins.


Així és, igualment dubto tv3 compri més episodis de OP...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 25 oct. 2020, 12:37

Nightsirk ha escrit:
Així és, igualment dubto tv3 compri més episodis de OP...
Com li va anar a One Piece Estampida en recaptació a Catalunya?
Si ho pogués mirar en algún lloc...
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 01 nov. 2020, 11:15

Bluepheasant ha escrit:
Nightsirk ha escrit:
Així és, igualment dubto tv3 compri més episodis de OP...
Com li va anar a One Piece Estampida en recaptació a Catalunya?
Si ho pogués mirar en algún lloc...



Doncs seria una bona pregunta, amic.

Igualment també et dic que el primer arc que és el de la illa dels tritons (del nou món) em va semblar fluix. Si només doblen aquell arc no em sentiria del tot satisfet, en fi.

Ja et dic que serà molt difícil que doblin més OP en català.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 01 nov. 2020, 17:48

Bluepheasant ha escrit:
Nightsirk ha escrit:
Així és, igualment dubto tv3 compri més episodis de OP...
Com li va anar a One Piece Estampida en recaptació a Catalunya?
Si ho pogués mirar en algún lloc...

Doncs poc més de 250.000 € en total.
Les recaptacions a escala estatal les pots veure aquí, cada dijous les pengen, el problema és que només pots veure l'històric de cada any i no setmana a setmana.

Aquí les internacionals.


Salut!
 
MonkeyDLuffy
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dv. 06 nov. 2020, 13:19
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 06 nov. 2020, 13:25

Bones,

He trobat el vostre fil buscant informació sobre OnePiece amb català i les posibilitats de que torni a TV3. Ja he vist que heu preguntat recentment. Jo per la meva part he obert una petició a change.org tot i que si no te firmes no crec que arribi a cap puesto. L'esperança es l'últim que es perd :). Tots tenim la voluntat D :)

Ens llegim,
Molt fan de OnePiece i si l'escolto en català millor
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dj. 12 nov. 2020, 19:16

Frydivx ha escrit:
Bluepheasant ha escrit:
Nightsirk ha escrit:
Així és, igualment dubto tv3 compri més episodis de OP...
Com li va anar a One Piece Estampida en recaptació a Catalunya?
Si ho pogués mirar en algún lloc...

Doncs poc més de 250.000 € en total.
Les recaptacions a escala estatal les pots veure aquí, cada dijous les pengen, el problema és que només pots veure l'històric de cada any i no setmana a setmana.

Aquí les internacionals.


Salut!


I 250k € és molt o poc? Vull dir, no sabria valorar-ho ni sota quins paràmetres es donen aquestes xifres.

Gràcies per la teva aportació.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
AndyMugiwara
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 20:04
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 13 nov. 2020, 12:53

Sincerament ho veig complicat que doblin nous episodis de "One Piece". Com he comentat recentment al tema del "Detectiu Conan" en català, crec que és arriscat doblar episodis de One Piece tan antics que es van emetre al Japó al 2011, ja que és una sèrie molt coneguda i molta gent la porta al dia en versió original. A més que, com ja he llegit per aquí, tocaria la Saga de l'Illa Gyojin i és de les meves fluixes i pobres de la sèrie. Però és el que s'hauria de fer per recuperar el temps perdut i actualitzar-nos el màxim possible.

Una bona opció seria comprar i doblar la Saga de l'Illa Gyojin i l'Arc de Punk Hazard. La primera com he dit és molt fluixa pero la segona és molt bona i introdueix gran part de la trama del Nou Món. Així el públic podria decidir si enganxar-s'hi o no.

Per sort hem tingut les dues pel·lícules "Gold" i "Estampida" en català i als cinemes. Això també podria ajudar a TV3 a decidir-se per doblar nous episodis.

Tan de bo aviat tinguem noticies sobre nous episodis de One Piece! I esperem que les pròximes pel·lícules també es doblin i s'estrenin als cinemes!

Tinc un dubte sobre el doblatge de One Piece en català. Sabeu per què l'Àlex de Porrata no va fer la veu d'en Law a la versió que es va estrenar al cinema però sí que ho fa a la versió del DVD? Crec que és un detall molt d'agrair que s'hagi fet aquesta correcció.

I un altre dubte, com és que la veu d'en Jinbe va canviar d'en Jordi Vila a en Mark Ullod? He llegit que és perquè es va retirar, però aquells episodis es van doblar al 2014 i segons he llegit ell es va retirar al 2017.

Gràcies!
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 13 nov. 2020, 15:25

Almenys si el doblatge de One Piece en català es queda aquí s'haurà quedat en un bon punt, no com Bleach que es va parar després d'una batalla puntual i just abans d'un arc de farciment.

Crec que fa molt que pensar que haguem vist en català els dos últims films al cinema quan és un mitjà que necessita molta més recaptació i alts números que la televisió i havent funcionat decentment. Si s'animen a fer una iniciativa com la de recuperar El detectiu Conan fa uns quatre anys crec que la sèrie que té més possibilitats és precisament One Piece.

Sobre el que dius d'Estampida imagino que va ser un descuit a l'hora de recuperar les veus (el que va dirigir la pel·lícula no és el mateix que el de la sèrie) i amb les queixes que van tenir els fans i el propi actor original per les xarxes imagino que ho van voler corregir, però no suficientment ràpid per l'estrena en cinemes.

A la sèrie en Jinbe va canviar de veu perquè en Jordi Vila es va retirar entre els doblatges d'Impel Down i Marineford, sols que puntualment feia algun doblatge durant els següents anys sense tenir mai cap personatge fix. També per això no va doblar al Monstre Bu a Bola de Drac Z Kai: Els capítols finals.
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 13 nov. 2020, 16:48

Nightsirk ha escrit:
Frydivx ha escrit:
Bluepheasant ha escrit:
Com li va anar a One Piece Estampida en recaptació a Catalunya?
Si ho pogués mirar en algún lloc...

Doncs poc més de 250.000 € en total.
Les recaptacions a escala estatal les pots veure aquí, cada dijous les pengen, el problema és que només pots veure l'històric de cada any i no setmana a setmana.

Aquí les internacionals.


Salut!


I 250k € és molt o poc? Vull dir, no sabria valorar-ho ni sota quins paràmetres es donen aquestes xifres.

Gràcies per la teva aportació.


Home, són bones xifres, podríem dir que entren al barem de recaptació de una peli d'animació japonesa.
Després està la rara avis que seria Super Broly que va recaptar milió i mig fàcilment i en menor mesura Your name amb poc més de 500k (el poso per què no forma part de cap saga com bola de drac o One piece).

Salut!
 
Avatar de l’usuari
AndyMugiwara
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 20:04
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 17 nov. 2020, 20:54

Cortexian05 ha escrit:
Almenys si el doblatge de One Piece en català es queda aquí s'haurà quedat en un bon punt, no com Bleach que es va parar després d'una batalla puntual i just abans d'un arc de farciment.

Crec que fa molt que pensar que haguem vist en català els dos últims films al cinema quan és un mitjà que necessita molta més recaptació i alts números que la televisió i havent funcionat decentment. Si s'animen a fer una iniciativa com la de recuperar El detectiu Conan fa uns quatre anys crec que la sèrie que té més possibilitats és precisament One Piece.

Sobre el que dius d'Estampida imagino que va ser un descuit a l'hora de recuperar les veus (el que va dirigir la pel·lícula no és el mateix que el de la sèrie) i amb les queixes que van tenir els fans i el propi actor original per les xarxes imagino que ho van voler corregir, però no suficientment ràpid per l'estrena en cinemes.

A la sèrie en Jinbe va canviar de veu perquè en Jordi Vila es va retirar entre els doblatges d'Impel Down i Marineford, sols que puntualment feia algun doblatge durant els següents anys sense tenir mai cap personatge fix. També per això no va doblar al Monstre Bu a Bola de Drac Z Kai: Els capítols finals.


Estic d'acord en que One Piece és l'anime que té més possibilitats de ser recuperat. Segurament també és dels més estimats a Catalunya. Però abans de One Piece, crec que tornarien a recuperar Detectiu Conan perquè els episodis són autoconclusius i estan més a prop de l'emissió al Japó.

Sens dubte que haguem vist les dues últimes pel·lícules al cinema és molt bona senyal. Estic segur que quan l'any que ve s'estreni la nova pel·lícula One Piece: Black, es plantejaran doblar-la al català amb les veus de sempre. Tot i que em sembla recordar que per One Piece: Gold o One Piece: Estampida va haver uns dies de confusió en que deien que es doblaria al català però amb altres veus. Inclús en Marc Zanni crec que va dir que no havien comptat amb ells. Després es va fer una gran mobilització per xarxes demanant que fossin les veus de sempre i finalment en Zanni va dir que seria així.

Sobre la veu d'en Law a Estampida, no sabia que l'actor s'havia queixat. El director va ser en Josep Maria Mas, que a més de fer de Sanji, és company i amic d'en Zanni, així que considero que va ser una cagada important per part seva.

Gràcies per les aclaracions!

En cas que One Piece: Black es doblés al català i que hi aparegués la Carrot si finalment s'uneix a la tripulació, teniu pensada alguna actriu en concret perquè li posi veu? Jo un parell...
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 17 nov. 2020, 21:50

Uff aquest personatge (Karrot) no surt fins a la part de l'illa elefant. M'agradaría pensar que la actriu que doblará aquest personatge ara mateix estudia per dedicar-se al doblatge, ja que si tornessin a doblar m'agradaría que en Marc convoqui actors nous per la sèrie. Gairebé el mateix que está fent ara amb els doblatges que éll dirigeix actualment.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dc. 18 nov. 2020, 01:03

AndyMugiwara ha escrit:
Estic d'acord en que One Piece és l'anime que té més possibilitats de ser recuperat. Segurament també és dels més estimats a Catalunya. Però abans de One Piece, crec que tornarien a recuperar Detectiu Conan perquè els episodis són autoconclusius i estan més a prop de l'emissió al Japó.

Precisament perquè estem tant aprop del Japó crec que haurem d'esperar per tenir nous episodis després dels ja doblats. Imagino que com més nous més cars són i TV3 sempre compra packs grans d'episodis de diversos anys. A això també li hem de sumar que aquests últims anys (especialment aquest) al Japó fan moltes reemisions pel que no estrenen nous episodis tant sovint. El xiclet d'El detectiu Conan ja s'està gastant per TV3 per un bon temps, però això no és res dolent sempre que s'esforcin en buscar-hi un relleu. Si volen mantenir l'interès per la sèrie mentre no poden portar-ne de nous podrien fer-se amb els drets de les sèries de Magic Kaito, però això suposo que ja és ser massa ambiciós xD

AndyMugiwara ha escrit:
Tot i que em sembla recordar que per One Piece: Gold o One Piece: Estampida va haver uns dies de confusió en que deien que es doblaria al català però amb altres veus. Inclús en Marc Zanni crec que va dir que no havien comptat amb ells. Després es va fer una gran mobilització per xarxes demanant que fossin les veus de sempre i finalment en Zanni va dir que seria així.

Bé... Ja fa temps que en Zanni està bastant cremat de la precarietat de l'anime en català pel que es nega a dirigir i a participar en el que pot en relació als doblatges, com ha fet amb tot lo de Shin Chan, One Piece i Bola de drac en aquests últims anys. Almenys no deixa de doblar als seus personatges i el seu càrrec de director el deixa més o menys en bones mans. Amb Selecta les coses es van dificultar molt per malentesos que no venen al cas però lo important és que al final tot ha sortit bé. Jo només espero que si torna One Piece sigui ell qui ho dirigeixi, una sèrie així no es pot deixar en mans d'algú altre.

AndyMugiwara ha escrit:
En cas que One Piece: Black es doblés al català i que hi aparegués la Carrot si finalment s'uneix a la tripulació, teniu pensada alguna actriu en concret perquè li posi veu? Jo un parell...

Penso igual que en Bluepheasant, si torna la sèrie convenen veus més fresques i actors més joves. No m'agrada pensar en doblatges de coses que no sabem si arribaran i no sé si l'actriu ara podria fer el mateix paper però l'actuació de l'actriu japonesa de la Carrot em recorda a l'Inés Moraleda quan doblava a nenes fa molts anys.
 
rexelperro
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 186
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 22:39

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dc. 18 nov. 2020, 02:05

Però de que parleu de One Piece Black? no hi ha cap pel·lícula anunciada de One Piece, i fins al 2022 dubto molt que hi hagi un altre, això de One Piece Black es un fake.

PD: L'Illa Gyojin es de les millors sagues de tot One Piece i la millor del Salt Temporal, no entenc el hate per aquesta saga

PD2: Si a algú li interessa estan emeten One Piece en català (i molts altres animes) al canal de twitch de Miquelets_TV es bàsicament un canal K3 però pirata
 
Avatar de l’usuari
AndyMugiwara
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 20:04
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dc. 18 nov. 2020, 11:25

Bluepheasant ha escrit:
Uff aquest personatge (Karrot) no surt fins a la part de l'illa elefant. M'agradaría pensar que la actriu que doblará aquest personatge ara mateix estudia per dedicar-se al doblatge, ja que si tornessin a doblar m'agradaría que en Marc convoqui actors nous per la sèrie. Gairebé el mateix que está fent ara amb els doblatges que éll dirigeix actualment.


És bona idea!

Cortexian05 ha escrit:
Precisament perquè estem tant aprop del Japó crec que haurem d'esperar per tenir nous episodis després dels ja doblats. Imagino que com més nous més cars són i TV3 sempre compra packs grans d'episodis de diversos anys. A això també li hem de sumar que aquests últims anys (especialment aquest) al Japó fan moltes reemisions pel que no estrenen nous episodis tant sovint. El xiclet d'El detectiu Conan ja s'està gastant per TV3 per un bon temps, però això no és res dolent sempre que s'esforcin en buscar-hi un relleu. Si volen mantenir l'interès per la sèrie mentre no poden portar-ne de nous podrien fer-se amb els drets de les sèries de Magic Kaito, però això suposo que ja és ser massa ambiciós xD


Cert, jo m'ho mirava al revés: com més nous, més interessants pel públic. Però, realment: com més nous, més cars. I com més cars, menys TV3! Seria genial Magic Kaito! Així els crossovers en català serien molt més emocionants!

Cortexian05 ha escrit:
Jo només espero que si torna One Piece sigui ell qui ho dirigeixi, una sèrie així no es pot deixar en mans d'algú altre.


I tant!!! És genial l'emoció que desprèn quan parla del doblatge de One Piece, dels nous episodis, de les veus que tornen, de les noves veus... Espero que si torna One Piece en català i ho dirigeix en Zanni, també torni el seu blog per explicar-nos els detalls i crear hype!
 
Avatar de l’usuari
genis.soler11
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: ds. 05 des. 2020, 22:28

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

ds. 05 des. 2020, 23:03

rexelperro ha escrit:
Però de que parleu de One Piece Black? no hi ha cap pel·lícula anunciada de One Piece, i fins al 2022 dubto molt que hi hagi un altre, això de One Piece Black es un fake.

PD: L'Illa Gyojin es de les millors sagues de tot One Piece i la millor del Salt Temporal, no entenc el hate per aquesta saga

PD2: Si a algú li interessa estan emeten One Piece en català (i molts altres animes) al canal de twitch de Miquelets_TV es bàsicament un canal K3 però pirata


Jo em vaig llegir des de l'illa dels tritons fins wano (ho vaig seguint cada setmana) i la veritat és que se'm va fer molt pesat l'arc dels gyojins, així que entenc que a la gent no li agradi.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 25 visitants