Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Lamu. Més de 100 episodis disponibles en català

dl. 07 juny 2021, 16:49

Bluepheasant ha escrit:
Otohure ha escrit:
Considereu que un menor d'edat pot veure Lamu ?? :pregunta: No sé de què tracta, l'únic que he escoltat molt és que és un anime amb molts tocs eròtics i no sé si un menor d'edat com jo podria veure-ho. :sanglotar: Bona tarda a tots, una salutació. :adeu:

Noi :lol: els que teniu menys de 18 aneu pel carrer amb el reggetón al mobil a tot volum on diuen tota mena d'obscenitats, no et traumarás per veure Lamu XD.
Jaja, ho entenc, gràcies. Però l'anime és més o menys tipus To love ru? :huh: Una mica més adulta, menys, etc ...? Per curiositat. Gràcies per respondre. ;)
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Lamu. Més de 100 episodis disponibles en català

dl. 07 juny 2021, 16:52

JVF ha escrit:
Otohure ha escrit:
Lamu és un anime famós dins del que cap, però he sentit que és un animi "ecchi", bastant pervertit i no sé la veritat. Considereu que un menor d'edat pot veure Lamu ?? :pregunta: No sé de què tracta, l'únic que he escoltat molt és que és un anime amb molts tocs eròtics i no sé si un menor d'edat com jo podria veure-ho. :sanglotar: Bona tarda a tots, una salutació. :adeu:

No la he vist sencera, però justament ara que te he vist el teu missatge m'he vist un capítol que està a YouTube (per primer cop) i he vist bastanta cosificació, una agressió sexual (i intents) en plan broma i un topless... El DVD el va qualificar el Ministerio per a +13, però a BTV la van qualificar recomanada per a nens, així que en fi... Jo crec que un menor amb certa edat que tingui les coses clares ho pot veure sense problema, però ja et dic que no sé si empitjora la cosa més endavant o què. Jo en casos així acostumo a mirar IMDb, però en aquest cas no hi ha massa més informació: https://www.imdb.com/title/tt0081954/pa ... _ql_stry_5.
Moltes gràcies doncs ja m'ha quedat clar. :wub: Quan m'hagi vist els meus animis pendents potser m'ho veig. Si és recomanat per a nens amb certa edat
mentre tinguin les coses clares, ja que si podré veure-la. Una salutació. :adeu: :yeah:
 
charlio94
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dc. 09 juny 2021, 19:28

Re: Lamu. Més de 100 episodis disponibles en català

dc. 09 juny 2021, 19:50

gracies, bon post i bona feina ara podre gaudir daquesta serie

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants