Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 49
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

ds. 21 set. 2013, 14:12

Gràcies Joanks. Es veritat que la d'en Hanamichi que va sortir al 2010 últimament estava molt cara, fins que al desembre de l'any passat sembla que van decidir de treure els altres personatges i van reeditar la figura. Jo la vaig compra aleshores, al preu de 71€(despeses d'enviament incloses) al canvi que hi havia en aquell moment (1€=104¥), força cara. Com que en Miyagi no el vaig poder comprar perquè també sortia el mateix mes que Hanamichi, vaig voler espera si hi hauria reedició. I sí, al juliol va tornar a sortir. I tan en Miyagi al juliol com en Rukawa a l'agost em van costar 59€(despeses d'enviament incloses) gràcies al bon canvi que hi ha ara amb el yen (1€=134¥).
Ara és un molt bon moment per comprar al Japó. I si t'animes amb aquestes figures, les podràs aconseguir perque aquest any han reeditat com a 3 vegades, tan en Hanamichi com en Miyagi (Aquest últim ja es pot reservar per una altra reedició per l'octubre). I em jugo el que vulguis que abans de final d'any, ja es fa una reedició d'en Rukawa. Tot i que encara hi ha stock d'aquest. I en Hanamichi torna a sortit precisament aquest mes de setembre i encara es podría trobar a molts llocs.

Tendes japoneses que siguin segures i amb tot original, les millors poden ser aquestes: www.amiami.com, www.1999.co.jp/eng/, www.hlj.com, www.biginjap.com.
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
Joanks
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 498
Membre des de: dj. 27 abr. 2006, 21:33
Ubicació: Namek

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dg. 22 set. 2013, 10:24

Moltes gràcies per les recomanacions, lostbrain! :yeah: Sembles tot un expert en figures japoneses. Em miraré aquests webs a vore si al final cau.. total, com el Nadal ja s'aproxima :profident:
Per cert, navegant per la xarxa tot buscant info d'aquestes figures he vist, de retruc, el prototipus de l'Akagi i és una passada! Han captat perfectament l'expressió de la cara. De veres, no sé com poden modelar unes figures amb eixa quantitat de detalls i tan ben fetes. :blink: Els japonesos, igual que són únics per a l'ànime, també ho són en el modelatge de figures...
ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.
Aquesta és la nostra història. Aquests són els nostres herois. BOLA DE DRAC!!
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dg. 22 set. 2013, 12:30

Es un plaer poder ajudar-te. :yeah:
I sí, el món del col·leccionisme de figures em va captivar des del primer moment que me n'hi vaig endinsar. No te res a veure amb col·leccionisme de manga, és un altre món totalment diferent. El qual, sí que és veritat, has d'invertir més diners que en el manga. Però per sort encara tinc feina i em puc permetre comprar algunes figuretes al mes. Tot i que tinc companys d'afició que d'un mínim de 10 figuretes al mes no baixen... I es espectacular veure col·leccions tan grans!

Si que es veritat que el prototip de l'Akagi fa mesos que ronda per la xarxa. A veure si aviat el veiem pintat i acabat que fa molt bona pinta. :juas:

I si vols una web d'informació de figures et deixo aquesta que va molt bé i es possible que coneguis: www.myfigurecollection.net
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
Joanks
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 498
Membre des de: dj. 27 abr. 2006, 21:33
Ubicació: Namek

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dl. 23 set. 2013, 15:17

Ok, gràcies pel nou link, no el coneixia el web, me l'afig als preferits i ara m'hi passe a vore què se'n diu. :yeah:
La que sí que havia visitat alguna volta és aquesta: http://www.figuradictos.net/, més que res perquè m'havia eixit en el google buscant info d'algunes figures.

:adeu:
ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.
Aquesta és la nostra història. Aquests són els nostres herois. BOLA DE DRAC!!
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dl. 23 set. 2013, 16:54

Sí, també la coneixo aquesta web. Precisament va ser aquesta web la que em va endinsar al món del col.leccionisme de figures. Ara fara aviat un any. I des d'aleshores sóc un usuari bastant actiu d'aquest fòrum de figures per estar atent a novetats que surtin. Ja que certes figures, al obrir reserves, s'esgoten ràpidament. I has de ser ràpid si no vols quedar-te sense xDD

I per cert, si t'interessa ara estaven anuncian la versió White uniform d'en Miyagi (http://www.figuradictos.net/t7729-miyagi-ryota-slam-dunk-white-uniform-ver-the-spirit-collection-of-inoue-takehiko-tk-holdings). Que ja es el segon que treuen amb aquest color. Van treure en Hanamichi ja fa uns mesos i sembla que acabaran treien tot l'equip amb la segona equipació de blanc. Però aquestes, encara que de blanc estan molt xules també, no les compraré per vàries raons.
La primera, és que les posicions de les figures son la mateixa, seria com tenir les mateixes figures però en un altre color. Segon, perquè son figures exclusives i limitades on només surten 1000 o 1500 unitats a tot el món, i tercer, que pel motiu de ser exclusives, només es poden comprar en una o dos tendes en concret i surten força més cares. Així que jo ben content
amb les de la primera equipació.
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
Joanks
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 498
Membre des de: dj. 27 abr. 2006, 21:33
Ubicació: Namek

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dc. 25 set. 2013, 10:26

Sí, les havia vistes. També molen molt!! Però, com dius, amb les de la primera equipació en vermell, ja estaria bé. Sobretot per a mi, que a vore si algun dia cauen... :jaja:

Ara, que també es podrien adquirir unes imitacions xineses en l'equipació blanca i exposar-les al fons del prestatge. A uns quants metres de distància potser donarien el pego XD
ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.
Aquesta és la nostra història. Aquests són els nostres herois. BOLA DE DRAC!!
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dc. 25 set. 2013, 12:03

jajaj no se jo si quedarien gaire bé... tampoc sóc de comprar figures falses ni imitacions.

Ja que hi som us penjo fotos d'una última adquisició.
La Master Stars Piece d'en Son Goku. Farbicada per Banpresto, una molt bona companyia en relació qualitat-preu. Amb una alçada de 27cm, en PVC/ABS i que deu pesar perfectament el quilo o potser més, i un acabat molt bo. I per només 21€, comprada al Japó. (en el meu cas gratuït perquè em va toca a un sorteig) xd

Imatge
Imatge

I en vegeta que surt al febrer de l'any que ve! Ja el vull! A veure si obren reserves aviat.
Spoiler: mostra
Imatge
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dj. 03 oct. 2013, 09:47

Novetats de finals de setembre i principi d'octubre!

Imatge
Imatge
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
Joanks
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 498
Membre des de: dj. 27 abr. 2006, 21:33
Ubicació: Namek

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dv. 04 oct. 2013, 11:42

Mola molt la figura del Goku, em recorda molt a l'actual estil de dibuix del Toriyama :yeah:
ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.
Aquesta és la nostra història. Aquests són els nostres herois. BOLA DE DRAC!!
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dt. 15 oct. 2013, 13:25

Imatge

-Raruto #4, 5, especial 1, 2 : Aprofitant que estava l'oferta de "sin gastos de transporte" he comprat els que em faltaven de Raruto, tenia el #1,2,3 desde el saló del manga de 2008 o 2009 i ja tocava continuar-la. Quan surti l'últim volum de Raruto Sisepuede ja veuré de comprar-los d'una tacada.
-Bakuman #19: Només queda un per termina-la! (i el nou characterbook, que sortiran tots 2 al saló).
-To love-ru Darkness #1: Començo sèrie, millor dit continuo xD Porta algunes ilustracions a color.

I això és tot fins al saló, que ve ple de novetats..
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dc. 30 oct. 2013, 12:47

Havia dit que no compraria res més fins al saló, però no ha sigut així.. Ahir vaig comprar 16 toms xD
Imatge

-Negima 23-38: I tot ha sigut degut a aquesta sèrie, que no només han anunciat que no seguiran amb els packs, si no que quasi tot el catàleg d'EDT puja de preu a partir de la setmana que ve, així que he tirat de bitlletera i l'he acabat d'una tacada per estalviar-me 6,5€..
-Nisekoi 2: Segon vòlum d'aquesta sèrie mensual i que el primer em va encantar.
-Medaka Box 8: Aquest me l'ha regalat per la compra.
-Naruto 64: I aquest també m'he l'ha regalat el dependent.

En resum, m'he estalviat 22€ xD
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dj. 31 oct. 2013, 00:06

Ostres, ja diràs on compres els còmics :excl: Interessen aquests llocs que t'agraeixen les compres amb còmics gratuïts :excl:
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dl. 04 nov. 2013, 11:34

Super adquisició del Saló del Manga.

Aquí el còmic i un original dedicat que li vaig comprar a Shintaro Kago!!
Imatge
Imatge

Aquí el mestre firmant l'exemplar!
Imatge


Tenia originals impressionants però sobrepassaven el meu pressupost...
Aquí un d'espectacular:
Imatge


A la tarda vaig al Norma a compra novetats d'octubre i Saló!!
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dl. 04 nov. 2013, 14:06

Com mola l'original que et va dedicar lostbrain! :yeah: Per cert t'has enterat d'això? http://www.editorialivrea.com/secretos/ ... -vagabond/

Les novetats:
Imatge

-FullMetal Alchemist Kanzenban 1,2: Una de les edicions que més esperava, només tinc 2 toms de l'edició tankobon, així que ara per fi completaré aquesta obra mestra del shonen. 12€ i mensual.
-Slam Dunk 12: Per fi surt un nou volum d'aquesta edició, esperem que ara si que la facin bimestral. Ni recordo com anava el partit contra el kainan ^^u Ja només queda la meitat.
-Bakuman 20: I una que termino, esperem que en un futur tornin a fer altre manga el duo Ohba/Obata. Falta el segon databook que encara no ha sortit.
-Ataque a los titanes 6: Ara que m'he mirat tot l'anime ja no tinc tant mono, però amb ganes de llegir-lo. Aquest manga és de 10.
-Silver Spoon 6: Continuem l'altre manga de l'Arakawa.
-Terra Formars 1: Per mi la millor novetat d'aquest saló.
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dl. 04 nov. 2013, 14:20

Bones compres Steve Maister. Coincideixo amb tu menys en bakuman i els titans.
I sí, ja he vist que Ivrea reeditarà Vagabond. Ja era hora, que n'hi ha alguns impossibles de trobar. Sabent això ara esperaré a que treguin el 7 i el 13 que son els que em falten per tenir els 14 primers i aleshores ja anar comprant a partir del 15 els que vagin sortint a 8€, que s'agraeix molt.

Com ja he dit aquest vespre poso fotos de les novetats d'aquest mes que no són poques.
Imatge
Manga i Anime en Català!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 49

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants