Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 48
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dl. 12 ago. 2013, 13:27

Ja que aquest fòrum és l'únic de manga/anime que he vist que no té un tema com aquest, aprofitant que vinc de comprar manga que tenia atrasat, m'he decidit a crear-lo, no sé si tindrà èxit però bé, aquí està. No fa falta que pujeu fotos, amb un llistat sobra però si les pujeu doncs quedarà més bonico.

12/08/13:

Imatge

-Silver Spoon #5: Un tom més del nou manga d'Arakawa, i que a partir d'ara pasa a ser bimestral.
-Bakuman #18: A falta de 2 volums per terminar-la.
-To love-ru #18: I una que termino, i a l'espera del saló del manga per veure si surt la continuació.
-El descontrol de Haruhi Suzumiya / Las inquietudes de Haruhi Suzumiya: 2 novel·les més i a falta de 3 per posar-me al dia.
-Negima #21,22,24,25: Aquesta volia terminar-la d'una vegada, però la tornaré a deixar en pause, ja que a finals d'aquest mes surt en packs de 2+1 per part de EDT, no sé si faran tots els packs però de moment quedaré a l'espera. Pd: el 23 ja el tenia.
-Ranma #9: I últim volum de Ranma que compro per 10€, a partir de Setembre la serie puja de preu als 12€.
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dl. 12 ago. 2013, 13:42

Guai! Després quan tingui temps penjo fotos de les figures que em van arribar ahir del Japó. :)
Sou gaire de col·leccionar figures per aqui? Manga també en compro pero ara a l'estiu estic al poble i no hi ha tenda de còmics, així que tocarà esperar a setembre que torno a Lleida i faré compra de tot el que hagi sortit aquests últims mesos.

Bones compres Steve Maister! :yeah:
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dl. 12 ago. 2013, 15:20

Doncs figures jo fa anys que no compro, tinc les 51 figures de Dragon Ball d'aquesta colecció:
Spoiler: mostra
Imatge
(La foto no és meua)


I aquestes 2 que em va comprar del Japó fa uns 3/4 anys un usuari d'aquest fòrum:
Spoiler: mostra
Imatge
(La foto tampoc és meua)


Sempre m'han tentat molt les POP però són massa cares, així que fa anys que no compro figures, pel que el 99% de les entrades que faci a aquest fil seràn de compres de manga.

Ja que les tinc a mà poso aquí les compres dels últims 4 mesos de manga, que vaig posar en altre lloc:
Spoiler: mostra
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Pd: No totes les compres són de 1ª mà, els 10 primers de Tolove-ru, el de Armamento alquimista i els 14 de Negima són compres de 2ª mà
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dt. 13 ago. 2013, 22:51

Déu n'hi do! Ja en tens més que jo. Vaig començar a col·leccionar figures encara no fa ni un any i mira quina casualitat, que vaig començar amb les POP. xD I sí que són cares però només m'interessava la tripulacio amb versió Sailing Again que estic apunt d'acabar, ja que el franky surt aquest més o el que ve i ja només em compraré les que més em cridin l'atenció. Com la Vivi que han anunciat pel gener, buff! xD
Després tinc altres figus que em van cridar l'atenció en el moment que van sortir a la venta. Slam Dunk, Angel Beats!...

Ara vaig a treballar, ja després penjo unes fotos.

Edito: Al final he tingut feina i no he pogut fer fotos però aquí teniu la última figura que m'ha arribat. La Ultimate Madoka, considerada la millor figura de l'any 2012 i anomenada "Godoka" per molts col·leccionistes per les dimensions de la caixa! xD (posant "godoka" surt fins i tot al google xDD)
Imatge
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
Joanks
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 498
Membre des de: dj. 27 abr. 2006, 21:33
Ubicació: Namek

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dl. 19 ago. 2013, 21:12

Hola! Aprofite aquest fil obert per a posar les meues recents adquisicions. Hui és el meu aniversari i m'han regalat quatre figures d'una col·lecció que vaig descobrir fa poc i que em va agradar. No és d'ànime, però segur que les coneixeu:

Imatge

Es diu "TMNT Classic" i és una col·lecció que va eixir l'any passat. La vaig vore per Internet farà un parell de setmanes, de seguida em va agradar aquesta línia de figures que reprodueixen la primera versió animada, les que coneixem. A casa en van prendre nota discretament i hui només alçar-me ja m'esperaven totes quatre. La veritat és que m'encanten! :profident: Tenen un acabat molt polit i tot de detalls, al natural encara llueixen més. Han tingut cura de pintar-les amb un color de pell diferent. Són articulades i pots posar-les amb el posat que vulgues (tenen 34 punts d'articulació i no molesten visualment). També tenen una peana (que té la forma d'una tapadora de claveguera amb el nom de la tortuga serigrafiat), tot i que s'aguanten dretes també sense ella. Hi ha més figures, el Bebop i Rocksteady, l'Shreader i l'April O'Neil (tot i que aquesta darrera no està molt ben feta). Supose que també trauran l'Splinter, però jo amb les quatre tortugues ja m'apanye. B)

Ací més imatges:

Imatge
Imatge

A banda, m'he autoregalat aquestes, que encara tenia pendents d'adquirir:

ImatgeImatgeImatge

També vull el Geni Tortuga, però més avant... ^^

I això és tot! A vore si un dia d'aquests trac temps i penge fotos del que ja tinc, que no és molt: figuretes de Bola de Drac, les boles de drac i altres figuretes del Tintín (del qual també en sóc un gran fan).

Salut!

:adeu:
ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.
Aquesta és la nostra història. Aquests són els nostres herois. BOLA DE DRAC!!
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dt. 20 ago. 2013, 12:46

Compres de fa un moment.

20/08/13:
Imatge

-Medaka Box #1-5: Com de moment no vaig a continuar Negima he començat nova sèrie, que a partir d'aquest mes serà mensual. Pd: El tom número 2 m'ha sortit gratis, ja que tenia la portada i les 5 primeres fulles doblades( a la foto s'aprecia una mica), així que me l'ha regalat :P
-Las conspiraciones de Haruhi Suzumiya: Ja només em queden 2 per estar al dia!


La veritat és que molen les figures de les tortugues Joanks, no m'agraden molt les figures articulades però per tenir 34 punts d'articulació estàn molt disimulats! Pd: En Leonardo sempre ha sigut el meu preferit :profident:
 
Avatar de l’usuari
Patxinco
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 134
Membre des de: dc. 08 juny 2011, 13:38

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dg. 01 set. 2013, 12:22

Una pregunta, us ho agafarieu aquest pack?, es de Selecta, y no se si la qualitat d'audio será bona o no però 30 euros em sembla molt bon preu...

Gracies!!
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dg. 01 set. 2013, 18:15

Home jo no vaig a comprar-la perque no compro anime ja que no em surt rentable, tinc descarregada Cowboy Bebop desde el 2008 i no l'he mirat ni un cop i això que és una sèrie que m'agrada..
Personalment crec que està bé de preu, i si no m'equivoco és el primer cop que Selecta la treu amb el doblatge català(que suposo que si que serà amb bona qualitat), però es algo que has de decidir tu mateix.
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dg. 01 set. 2013, 19:00

Patxinco ha escrit:
Una pregunta, us ho agafarieu aquest pack?, es de Selecta, y no se si la qualitat d'audio será bona o no però 30 euros em sembla molt bon preu...

Gracies!!


Home si t'agrada la serie es una opcio, i si no tens presa, segurament al setembre-octubre hi haura alguna oferta a l'fnac i es sortira mes economic o en aquesta web ja esta d'oferta http://www.moviesdistribucion.com/dvd/ficha/?Cowboy+Bebop+%2D+Serie+Completa+%28Edici%F3n+Integral%29

Aixo si, tingues en compte que ara ha començat a sortir a uk en blu-ray, i no seria estrany que en 1-2 anys arribes aqui.

Per cert, aquesta ja es la tercera reedicio que porta el catala, jo tinc un pack que els discos son el mateixos que aquests, pero que inclou un dvd més amb extres, una litografia signada i els estutxos de cada dvd simulen un disc de vinil dels antics

Per cert, comprat aquest cap de setmana (que aquest fil va d'aixo)

Imatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dl. 02 set. 2013, 13:33

Tens raó taketo, no sé perque pensava que era el primer cop que portava l'audio català. En fi, les compres d'avui:

Imatge

-La indignación de Haruhi Suzumiya: Ja només em falta una per posar-la al dia, i tres per terminar amb la triologia final (a dia d'avui)
-Medaka Box 6,7: Ja l'he posat al dia, ara a seguir-la a ritme mensual fins al 22.
-Aristocracia campesina 2: El complement perfecte de Silver Spoon, posada al dia amb Japó, així que de moment no hi hauran nous toms.
-Nisekoi 1: I una altra que començo en poc temps, doncs no fa anys desde que vaig llegir Double Arts pel fansub d'All, m'agrada molt el dibuix de Komi Naoshi, de moment sortirà a ritme mensual.

A part d'això, avui també he fet una compra de segona mà dels 12 primers toms d'un manga que tard o d'hora havia de començar, quan m'arrivi el paquet ja posaré fotos.
 
Avatar de l’usuari
Patxinco
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 134
Membre des de: dc. 08 juny 2011, 13:38

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dl. 02 set. 2013, 13:57

taketokun ha escrit:
Home si t'agrada la serie es una opcio, i si no tens presa, segurament al setembre-octubre hi haura alguna oferta a l'fnac i es sortira mes economic o en aquesta web ja esta d'oferta http://www.moviesdistribucion.com/dvd/ficha/?Cowboy+Bebop+%2D+Serie+Completa+%28Edici%F3n+Integral%29

Aixo si, tingues en compte que ara ha començat a sortir a uk en blu-ray, i no seria estrany que en 1-2 anys arribes aqui.

Per cert, aquesta ja es la tercera reedicio que porta el catala, jo tinc un pack que els discos son el mateixos que aquests, pero que inclou un dvd més amb extres, una litografia signada i els estutxos de cada dvd simulen un disc de vinil dels antics

Per cert, comprat aquest cap de setmana (que aquest fil va d'aixo)

Gracies, i tens raó, potser m'espero al saló del manga, a veure, perdó per haver-ho posat aqui, pero m'ha semblat que quedaria més ordenat posar-ho aqui, que si hagués d'obrir un altre fil (no per vaguesa, perque obrir un fil es zero coma...)

Saluts!!!
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dt. 17 set. 2013, 17:16

Novetats de finals de juliol, agost i principi de setembre, entre altres compres que tenia pendents.

Imatge

-Ikigami #6, 7, 8 i 9: Tenia els 5 primers de fa temps i em faltava la resta, així que he aprofitat i m'he comprat tots els que tenien. Ara em falta el 10. Hi ha històries molt bones.

- Master Keaton #6: És Naoki Urasawa... amb això està tot dit. xD Compra segura pels amants de la novel·la negra!

- Vagabond #9, 10 i 14: Vaig comprant els que puc trobar... em continua faltant el #7 que s'ha de reeditar i a l'espera de que m'arribin el #11, 12, 13... L'obra es excel·lent. Un dibuix brutal i la història d'un dels samurais més famosos del Japó, Musashi Miyamoto.

- Sundome #7 i 8(final): Per fi acaba després de casi 2 anys! Encara me l'he de llegir però tinc ganes de saber quin misteri amaga la Kurumi i com acaba, tot i que ja m'ho imagino...

- I am a Hero #3: Manga de zombis molt diferent al que ens podríem imaginar. Res a veure amb Highschool of the Dead que tot es sang, fetge, tetes i culs xD A mesura que avances, la lectura mola més! Encara que el primer volum sigui el més pesat de tots.

- Deadman Wonderland #10 i 11: Pensava que no m'agradaria gaire però m'ha acabat enganxat bastant. Un shonen tirant cap a seinen i amb bon dibuix també. Amb ganes de saber com acabarà tot plegat, ara que se sap que el volum #13 és l'últim.

- To love ru #4, 5 i 6: Al final la vaig acabar llegint amb dos dies per scans i em va agradar. xD M'encanta el dibuix. I a poc a poc la vaig completant ara. I amb ganes de la segona part, To Love ru Darkness, que sortirà pel Saló del Manga.

- Nisekoi #1: No tenia pensat comprar-lo (ja que la estàvem fent al nostre fansub LlPnF, i començava a avorrir...) però el vaig veure a la llibreria, allí a un raconet, un munt d'exemplars (com si no s'hagués venut res de res xD) i el vaig acabar agafant per veure la traducció i edició d'Ivrea. Veurem si el continuo o no. (Segurament sí, ja que no m'agrada tenir sèries incompletes.)

- Bleach #54 i 55: Acabo la saga dels Fullbringers i començo la saga final de la sèrie! A veure amb que em sorprèn ara en Kubo.

- Fairy Tail #33: Per costum, no podia faltar FT. No pensava que s'allargaria tant. No em desagrada però tampoc és dels millors shonen pinyos que he llegit xD A veure com avança el Gran Torneig de Màgia.

- Silver Spoon #5: Genial manga de Hiromu Arakawa, que em va enganxar des del primer moment! Molt de riure! I que millor que tenir l'anime en sub. català al fansub LlPnF!

- Aristocracia Campesina #2: Més dosis d'humor de Hiromu Arakawa! xD Explica la vida de l'autora abans de ser mangaka. Els set anys que va treballar a la granja de la seva família del seu Hokkaido natal. (I d'on es va inspirar per fer Silver Spoon)

I fins aquí... Ara toca esperar a finals de setembre.
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dv. 20 set. 2013, 12:58

Ostres quantes compres lostbrain, Ikigami potser en un futur la compri que tot el mon parla molt bé d'ella. I per cert to love ru darkness no surt al Saló del Manga, surt la setmana que bé, eh.

Steve Maister ha escrit:
A part d'això, avui també he fet una compra de segona mà dels 12 primers toms d'un manga que tard o d'hora havia de començar, quan m'arrivi el paquet ja posaré fotos.

La compra de segona mà que vaig fer encara trigarà una mica més en arribar per certes coses, a veure si per finals de la setmana que ve ja la tinc , que per cert és una sèrie que tu també t'estàs fent lostbrain :P

I les últimes compres:
Imatge

-Naruto #63: I un més de Naruto, menys mal que ja queda poc per a que s'acabi, que ja ni recordo quants anys fa que la vaig començar..
-La disociación de Haruhi Suzumiya: I l'última novel·la que ha sortit a Espanya, ara a esperar les 2 últimes per acabar la colecció.
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

ds. 21 set. 2013, 11:49

No sera Vagabond aquesta sèrie que et compres, Steve Maister!? I els dotze primers! Jo que porto com dos anys buscant el volum 7 entre altres... En fi. A veure si el reediten aviat.

Bé, jo us porto un nou paquet del Japó que em va arribar ahir. La tercera figura del quintet del Shohoku! En Kaede Rukawa!
Amb una qualitat força bona, la companyia TK Holdings ens porta l'equip del Shohoku ben conegut a la sèrie Slam Dunk, també d'en Takehiko Inoue.

Imatge
Imatge


Aquí teniu el tres jugadors que tinc fins ara. Ara toca esperar a en Gori que encara falta saber la data de sortida. I en Mitsui que encara pot tardar una mica.
Spoiler: mostra
Imatge
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
Joanks
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 498
Membre des de: dj. 27 abr. 2006, 21:33
Ubicació: Namek

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

ds. 21 set. 2013, 13:39

Quina enveja, lostbrain! M'encanten les figures d'Slam Dunk :D Tenen un acabat i un realisme que no es pot suportar!! Fa un temps vaig anar darrere de l'Hanamichi, però al final ho vaig deixar estar. Recorde que era massa cara i, a més, circulen més exemplars de falsificacions xineses que d'originals i me la jugava si trobava un preu una mica més raonable. Em sembla que la van reeditar quan van traure els altres dos companys del quintet, però crec que continuava rondant els 80 € ^^u

Molt bona la foto dels tres junts! :yeah:
ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.
Aquesta és la nostra història. Aquests són els nostres herois. BOLA DE DRAC!!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 48

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants