Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
AndyMugiwara
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 20:04
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dt. 17 nov. 2020, 20:57

Steve Maister ha escrit:
Jo de figures no tinc ni idea, però si tens twitter intenta preguntar-li a @Mugiwara_23 (Redon), no se m'acut algú que estigui més posat en aquestes coses https://twitter.com/Mugiwara_23

Sort! :adeu:


Alguna vegada he vist algun tweet seu. Intentaré posar-me en contacte amb ell. Moltes gràcies!

De totes maneres si algú d'aquí en sap alguna cosa també li estaria molt agraït!
 
daniyc4
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dt. 17 nov. 2020, 21:20

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dt. 17 nov. 2020, 22:00

AndyMugiwara ha escrit:
Steve Maister ha escrit:
Jo de figures no tinc ni idea, però si tens twitter intenta preguntar-li a @Mugiwara_23 (Redon), no se m'acut algú que estigui més posat en aquestes coses https://twitter.com/Mugiwara_23

Sort! :adeu:


Alguna vegada he vist algun tweet seu. Intentaré posar-me en contacte amb ell. Moltes gràcies!

De totes maneres si algú d'aquí en sap alguna cosa també li estaria molt agraït!



Ostres doncs mira que jo colecciono figures i aquesta linia de One Piece no l'havia sentit mai, en colecciones mes apart d'aquestes? (soc nou al fòrum , hola a tots/es!)
 
Avatar de l’usuari
poltrop
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dv. 06 nov. 2020, 13:47

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dc. 18 nov. 2020, 00:35

AndyMugiwara ha escrit:
Ei, necessito ajuda! Fa temps que colecciono les figures Super One Piece Styling, però fa anys que no en treuen de noves. Solien treure 5 figures noves cada 3 o 4 mesos aproximadament i han deixar de treure'n de cop. He buscat molts cops informació per si han canviat de nom o si han parat de fer-ne, però mai he trobat res... A veure si algú en sap quelcom! Gràcies!


Ja fa temps que no les fabriquen, així que si tens les que havia fins ara, tens tota la col·lecció! Pero si vols figures o millor encara, estatues de qualitat, paset per tsume art https://www.tsume-art.com/. Et deixo un Ace de mostra :profident:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
AndyMugiwara
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 20:04
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dc. 18 nov. 2020, 11:01

poltrop ha escrit:
Ja fa temps que no les fabriquen, així que si tens les que havia fins ara, tens tota la col·lecció!


Gràcies! Quina llàstima que ja no les facin, eren les meves preferides per la qualitat-preu i la mida, i perquè tenien a molts personatges. No les tinc totes perquè no m'agrada repetir personatges, però en tinc més de 30, que és gran part de la col·lecció. Tot i així esperava que traguessin personatges nous importants com Kinemon, Momo, Caesar, Leo, Carrot, Pudding... Encara que ja havien tret personatges nous com Monet, Baby5, Rebecca, Barto..., i no els que he comentat abans, com si no tinguessin intenció de fer-los. I tampoc havien tret en Jinbe, cosa que no entenc gens ni mica! És una llàstima perquè esperava poder tenir tots els personatges de la mateixa col·lecció perquè es veiessin del mateix estil. Tinc la sensació d'haver-me quedat a mitges...

Sabeu alguna col·lecció que sigui molt semblant en quant a estil i mida? M'agradaria aconseguir els personatges que em falten encara que siguin d'una altra col·lecció sense que es noti massa la diferència. Us adjunto foto de la col·lecció Super One Piece Stlying. Fan uns 14cm i valen entre 10-20€.
Spoiler: mostra
Imatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
GypsyTheHedgehog
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 86
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 08:48
Ubicació: Girona

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dl. 14 des. 2020, 21:17

Si molesta la mida, digue-me com la redueixo xD

Bola de Drac
Imatge

Mazinger Z
Imatge

Arale
Imatge

Naruto
Imatge

Si us agraden en poso més, tot i que no tinc tampoc gaire cosa xD
Canal de YT https://www.youtube.com/channel/UC5MD2s ... 2_nsvzamwQ
Canal de Twitch: https://www.twitch.tv/gypsythehedgehog
Discord: Demaneu per missatge privat.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dv. 25 des. 2020, 12:36

Les últimes compres de l'any. Novembre, que teniem el fòrum trencat:
Imatge

I les de desembre, comprades ahir:
Imatge
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dv. 25 des. 2020, 14:18

Steve Maister ha escrit:
Les últimes compres de l'any. Novembre, que teniem el fòrum trencat:
Imatge

I les de desembre, comprades ahir:
Imatge


Ostres que fort amb la localització de noms que hi ha a Espanya. Die Hard > "La Jungla de Cristal" vale, és força creatiu... però Kimetsu no Yaiba > "Guardianes de la noche"? Mare meva.

M'ha sorprés veure també que Takagi-san l'hagin traduït al castellà... tot i que lo de "bromas pesadas" em fa pensar que ningú a Ivrea s'han llegit el manga. En fin.

Bona col·le per lo demés!
 
Avatar de l’usuari
Chillard
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 39
Membre des de: dv. 30 oct. 2020, 19:03

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dv. 25 des. 2020, 16:37

Steve Maister ha escrit:
Les últimes compres de l'any. Novembre, que teniem el fòrum trencat:
Imatge

I les de desembre, comprades ahir:
Imatge


Ara que començo a llegir Manga, Innocent i SpyxFamily son algunes de les que tinc apuntades per començar.

Sangatsu no Lion la vaig veure recentment i em sembla una obra mestra!... jo l'anomeno l' "Evangelion de l'Slice of Life".
Potser em començo a llegir el manga, ja que sembla ser que Shaft té problemes economics i trigarem temps en poder veure una 3a temporada.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dv. 25 des. 2020, 19:00

thegarfel ha escrit:
però Kimetsu no Yaiba > "Guardianes de la noche"? Mare meva.

Els de Norma van fer una enquesta per triar el títol, i les opciones eren:

-Espada matademonios
-Cuentos de matademonios
-Guardianes de la noche

Crec que va sortir la pitjor opció xD Si almenys haguessin deixat el títol original i l'espanyol com a subtítol encara, estil "Kimetsu no Yaiba: Guardianes de la Noche". O en el seu defecte el títol anglès: Demon Slayer...

thegarfel ha escrit:
tot i que lo de "bromas pesadas" em fa pensar que ningú a Ivrea s'han llegit el manga.

Doncs sí, perquè de pesades tenen poc xD Alguns que no coneixien la sèrie al llegir el primer tom es preguntaven si és que després pujava de to, pobrets ^^u

Chillard ha escrit:
Steve Maister ha escrit:
Ara que començo a llegir Manga, Innocent i SpyxFamily son algunes de les que tinc apuntades per començar.

MOLT recomendables totes dues.

Chillard ha escrit:
Sangatsu no Lion la vaig veure recentment i em sembla una obra mestra!... jo l'anomeno l' "Evangelion de l'Slice of Life".
Potser em començo a llegir el manga, ja que sembla ser que Shaft té problemes economics i trigarem temps en poder veure una 3a temporada.

Opino el mateix de Sangatsu, i és una llàstima que Shaft no continuï de moment, perquè ha fet una adaptació de 10. Poques vegades un anime aconsegueix superar la versió original, i aquest em sembla un d'aquests pocs casos. Veient que està difícil que segueixin amb l'anime, hauries de seguir amb el manga, si. Al tom 10 hi ha un moment dels que no s'obliden, vaig agrair passar-me al manga per poder llegir això :wub:
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dv. 25 des. 2020, 19:10

Jaja sí, si fins i tot a la sequel·la en Nishikata encara es posa vermell...
Spoiler: mostra
només d'estar a la mateixa habitació que la seva dona ^^u. Progress i pujada de to del 0%. Oops spoiler-no-spoiler. :bleh:


Bé, suposo que ja la coneixes, però si t'agrada l'autor de Takagi-san també hauries de llegir Soredemo Ayumu wa Yosetekuru. Aquí almenys hi ha progrés de mica en mica :wub:
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dj. 31 des. 2020, 13:29

Les darreres compres de l'any, tant de novembre com desembre.

- Battle Royale Edición Deluxe vol. 5 - Ivrea
- Levius vol. 1 - Ivrea
- Akira Edición Original vol. 3 - Norma
- Dororon Enma-kun vol .1 en català - Ooso
- Raruto Edición Defintiva 15 aniversario - Fandogamia.

Imatge
 
Avatar de l’usuari
alcs
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dj. 31 des. 2020, 13:30

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dj. 31 des. 2020, 17:32

Hola a tots! vuelvo con cuenta nueva que la antigua la perdí o me la borraron no sé
Sin ser yo mucho de comprar, me ha dado por ahí un poco, no al nivel que manejais aquí pero por algo se empieza jaja

El primero de Yakuza amo de casa
El primero de Fullmetal Alchemist Kanzenban
Y un libro sobre Satoshi Kon, que me encanta este director

Además una manta/capa de Ataque a los titanes, no me ha llegado y es un regalo, pero si me gusta me compraré otra

Imatge
Perdón si la foto es muy grande, no se como subirla al foro
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dj. 31 des. 2020, 18:31

Que guai Raruto!!

Jo tinc el 6 volums de la primera serie de Naruto editada per Selecta, hi ha nou en total pero vull evitar el "relleno". Estalviaré per el Bluray de "Tenki no Ko", Naruto Shippuden (només compraré del 112 fins a la saga del passat de Konoha que són uns 80-90 episodis) y el nou videojoc Spider-Man Miles Morales.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
GypsyTheHedgehog
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 86
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 08:48
Ubicació: Girona

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dg. 03 gen. 2021, 13:26

M'arriben el 5 de Gener, però us ho he d'ensenyar igualment xD
Les Air Jordan 5 d'en Rukawa, de la meva talla quedaven només 2 en existencia xD
Feia anys i panys que somiava tenir-les, però no les trobava mai, o eren d'un altre color...
I per fi les tindré xD

Imatge

Imatge
Canal de YT https://www.youtube.com/channel/UC5MD2s ... 2_nsvzamwQ
Canal de Twitch: https://www.twitch.tv/gypsythehedgehog
Discord: Demaneu per missatge privat.
 
Avatar de l’usuari
Frida
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dl. 04 gen. 2021, 14:22
Ubicació: BCN

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dl. 04 gen. 2021, 23:49

GypsyTheHedgehog ha escrit:
M'arriben el 5 de Gener, però us ho he d'ensenyar igualment xD
Les Air Jordan 5 d'en Rukawa, de la meva talla quedaven només 2 en existencia xD
Feia anys i panys que somiava tenir-les, però no les trobava mai, o eren d'un altre color...
I per fi les tindré xD

Imatge

Imatge


OH MY GOOOOOOOOOD! QUÈ GUAPADA XD Espero unes fotos "in person" quan t'arribin!!!

Jo actualment compro molt poc manga, i merchan i tal menys encara. El que sí col·lecciono són artbooks dels meus mangakes o mangues preferits, tinc pendent fer-me amb el segon de Slam Dunk que va surtir a l'abril si no recordo malament. També avui tot just m'he assabentat que va sortir un de Haikyuu al nadal..............aiii massa per gastar!
La meva última compra de còmics va ser Ao no Flag d'Ivrea tota sencera (em va ENCANTAR), i actualment segueixo només Innocent Rouge i Pájaro que trina (però aquesta és oberta al Japó).

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 29 visitants