Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Llistat cronològic d'anime emès en català

ds. 27 març 2021, 15:04

guillemrodelas ha escrit:
Ostres quina feinada! No sabia que hi ha doblades quasi totes les pel·lícules de Bola de Drac Z al català. Això ho comercialitza algú? En format físic o digital. És una pena que costi tant trobar audiovisual en català.


Selecta Vision
 
airinpinku
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dg. 04 abr. 2021, 21:13

Re: Llistat cronològic d'anime emès en català

dg. 04 abr. 2021, 21:27

Ostres!! Está l'idol nagisa, en japonés Chou kuse ni narisou! El manga es va publicar a la nakayoshi (la revista on es publicá sailor moon, Sakura cazadora de Cartes i un llarg llistat de mangas molt interessants que també tenen adaptació al anime)
La veritat que m'encantaria veure en català! Fa temps ho vaig començar en japonès, però tambè em resulta curiós com serà la música, m'encanta cuan toquen en català la música ídol, els ending de orphen el bruixot també els canta ídols japoneses y la versió catalana està molt xula!

Està pujat l'ídol nagisa? Si no es així no dubtarè en pujar-h si ho trobo en algun lloc! Porto dies buscant sense èxit
Tampoc se gens com funciona això! Necesito una mica d'ajuda! Però m'agradaria descarregar la màgica Doremi

Moltes gràcies per crear una comunitat de anime català!!!(。・ω・。)ノ♡
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Llistat cronològic d'anime emès en català

dc. 07 abr. 2021, 19:19

l'estrena de conan s'avança al 16/04 i el 23/04 la peli de kimetsu no yaiba amb doblatge catala
 
rexelperro
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 186
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 22:39

Re: Llistat cronològic d'anime emès en català

dc. 07 abr. 2021, 19:21

Kimetsu no Yaiba la peli es doblarà al català, acaben d'anunciar-ho els de Selecta Vision
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Llistat cronològic d'anime emès en català

dj. 08 abr. 2021, 00:40

He trobat una altre peli en VOSC "La princesa i el pilot", va ser editada en DVD/BD per Monte Anime (empresa que sembla que només ha editat això). Podeu veure la info a la web d'Amazon, tot i ja està descatalogada :-(. A més de català, tenia subtítols en castellà, gallec, euskera i valencià, així que un 10 per aquesta gent!

11/4/2018: La princesa i el pilot (2011) Film. Estrenada en DVD/BD
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Llistat cronològic d'anime emès en català

dj. 08 abr. 2021, 08:27

correcte, montenanime volia editar amb subtitols coofiicals (igual que coalise) pero nomes va editar aquesta peli, tot i tenir llicenciada una serie, pero van intentar fer un crowfunding i no els hi va funcionar. a mes, tampoc varen distribuir la pelis pels venedors habituals, nomes es podia comprar al seu web primer, despres tambe a certes llibreries especialitzades de barcelona i madrid i per ultim a amazon, on la varen rebaixar, varen regalar l'enviament (no entrava com a prime) i finalment van aconseguir treure's l'estock (o aixo sembla)

tambe tenien una escola de doblatge, aixi que cada vegada coalise sembla un monteanime 2.0, encara que de moment els hi va millor (ho aixo sembla, que aquest 2021 estan molt calladets

comentar tambe que ahir varen anunciar una nova peli que dura audio catala, a part de kimetsu, i es MAZINGER Z INFINITY, la cual es reediatara i posaran el doblatge (imagino que deu ser la cosa no nova que estava fent nuria trifol fa uns mesos que deia que no podia dir, tot i que jo pensaba que potser era utena en castella (que coalise vol llicenciar))
 
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 163
Membre des de: ds. 05 ago. 2017, 12:48
Ubicació: Badalona
Contacta:

Re: Llistat cronològic d'anime emès en català

ds. 17 abr. 2021, 13:03

16/04/2021: El detectiu Conan: La bala escarlata (2021) Film (Cinema) [Abans al fil surt amb la data d'estrena antiga]
23/04/2021: Els guardians de la nit -Kimetsu no Yaiba- La pel·lícula: El tren infinit (2020) Film. (Cinemes)

(He agafat el títol de Kimetsu d'aquí: http://www.gencat.cat/llengua/cinema/fi ... film=34365)
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Llistat cronològic d'anime emès en català

dg. 25 abr. 2021, 13:00

potser no es el lloc, pero volia fer una petita reflexio.

trobo que en comptes "d'agrair" (i ho dic entre cometes, perque tots sabem que no els costa res fer-ho, pero tampoc el costa res no fer-ho(bueno si, tindrien menys burocracia i potser critiques (tot i que com el cas de mazinger, amb rao)) i recolzar l'iniciativa de treure pelis en catala, a les primeres de canvi les pillem (suposo que pagant el vod) i ja les penjem per poder descarregar, i trobo a faltar el tracte que teniem amb les visualitzacions del 3xl/3alacarta o amb el dvd de les pelis del conan, que es va esperar a pujarse perque elproducte tingues vida, en canvi ara es sortir una peli en catala i a la setmana la tenim per aqui. Realment cal aquesta inmediatessa? segurament molts dels que la descarreguen tampoc la comprarien, pero ...

ja se que es el mateix que pasa amb les versions castellanes, pero per al mercat en el que estem, el doblatge castella es gairebe obligatori, i el catala ...., ja ho sabem tots.
 
Avatar de l’usuari
DavRent
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dl. 12 abr. 2021, 19:06
Ubicació: Castelló de la Plana

Re: Llistat cronològic d'anime emès en català

dt. 27 abr. 2021, 16:00

taketokun ha escrit:
potser no es el lloc, pero volia fer una petita reflexio.

trobo que en comptes "d'agrair" (i ho dic entre cometes, perque tots sabem que no els costa res fer-ho, pero tampoc el costa res no fer-ho(bueno si, tindrien menys burocracia i potser critiques (tot i que com el cas de mazinger, amb rao)) i recolzar l'iniciativa de treure pelis en catala, a les primeres de canvi les pillem (suposo que pagant el vod) i ja les penjem per poder descarregar, i trobo a faltar el tracte que teniem amb les visualitzacions del 3xl/3alacarta o amb el dvd de les pelis del conan, que es va esperar a pujarse perque elproducte tingues vida, en canvi ara es sortir una peli en catala i a la setmana la tenim per aqui. Realment cal aquesta inmediatessa? segurament molts dels que la descarreguen tampoc la comprarien, pero ...

ja se que es el mateix que pasa amb les versions castellanes, pero per al mercat en el que estem, el doblatge castella es gairebe obligatori, i el catala ...., ja ho sabem tots.

Bona reflexió. És molt probable que hi haja una relació directa entre "que una serie o peli no tingui bones vendes en DVD/BR" i la disponibilitat de la mateixa per a descarregar. I obviament, si el material no te sortida es perd l'interés en portar-ne de nou i doblar-ho. Açò és el que està passant en algunes de les llicències de Selecta, com per exemple Jojo, que ja han dit que no portaran Vento Aureo per les males vendes dels packs anteriors (i obviament, tots els packs que han tret van estar disponibles per a descàrrega al poc temps de treure'ls a la venda).

Tal volta per tractar d'evitar això i fer el material més rentable per a les distribuïdores han posat moltes series i pelis que tenen llicenciades i a la venda en format físic disponibles en plataformes com Netflix i Amazon; que seria semblant al que comentes de tindre el material disponible al 3XL.

Un tema que s'ha comentat per altres fils és que únicament es doblen al català aquelles series/pelis on el doblatge està subvencionat per la Generalitat. Per tant, davant aquest poc interés de les distribuïdores en doblar al català si no tenen subvenció, creieu que realment el fet que cert material estiga disponible per a descàrrega al poc temps de la seua estrena és un factor determinant per a augmentar el nombre de series/pelis doblades al català?
 
Avatar de l’usuari
Irsss
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 34
Membre des de: dv. 30 oct. 2020, 10:19
Ubicació: El país dels somnis
Contacta:

Re: Llistat cronològic d'anime emès en català

dl. 10 maig 2021, 20:37

Hi ha un anime que ja m’he l’he vist 3 cops, probablement molts de vosaltres el conegeu. Es diu sword art online. Malauradament no esta subtitulat en catala. Peró el tinc descarregat en castella i les ultimes temporades en japones. Intentaré penjar-ho.

Jo js ho recomano! Es un anime de fantasía, romantic i d’acció.

A veure si torno a tenir permís per poder entrar a la carpeta d’animelliure del drive i us ho penjo.

Ja hem direu que tal us ha semblat;)
 
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 163
Membre des de: ds. 05 ago. 2017, 12:48
Ubicació: Badalona
Contacta:

Re: Llistat cronològic d'anime emès en català

dt. 11 maig 2021, 15:20

Irsss ha escrit:
Hi ha un anime que ja m’he l’he vist 3 cops, probablement molts de vosaltres el conegeu. Es diu sword art online. Malauradament no esta subtitulat en catala. Peró el tinc descarregat en castella i les ultimes temporades en japones. Intentaré penjar-ho.

Jo js ho recomano! Es un anime de fantasía, romantic i d’acció.

A veure si torno a tenir permís per poder entrar a la carpeta d’animelliure del drive i us ho penjo.

Ja hem direu que tal us ha semblat;)

Sí que està subtitulat en català ;)
https://anime.fansubs.cat/series/sword-art-online
(la tercera no està completa per això)
 
Avatar de l’usuari
Irsss
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 34
Membre des de: dv. 30 oct. 2020, 10:19
Ubicació: El país dels somnis
Contacta:

Re: Llistat cronològic d'anime emès en català

dt. 11 maig 2021, 19:20

Lluis_Cat ha escrit:
Irsss ha escrit:
Hi ha un anime que ja m’he l’he vist 3 cops, probablement molts de vosaltres el conegeu. Es diu sword art online. Malauradament no esta subtitulat en catala. Peró el tinc descarregat en castella i les ultimes temporades en japones. Intentaré penjar-ho.

Jo js ho recomano! Es un anime de fantasía, romantic i d’acció.

A veure si torno a tenir permís per poder entrar a la carpeta d’animelliure del drive i us ho penjo.

Ja hem direu que tal us ha semblat;)

Sí que està subtitulat en català ;)
https://anime.fansubs.cat/series/sword-art-online
(la tercera no està completa per això)


Ostres doncs que guay! Moltes gracies!!
 
Avatar de l’usuari
lucea98
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dj. 29 abr. 2021, 22:13

Re: Llistat cronològic d'anime emès en català

ds. 22 maig 2021, 21:49

Hostia que guai, abans a la web del super tres hi havia una cosa semblant pero va morir amb el rework de la pagina.... merci.
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Llistat cronològic d'anime emès en català

dg. 23 maig 2021, 13:08

Les OVAs de "Queen Emeraldas" tenen el nom malament i en català només es van emetre els dos primers peisodis (els estrenats al 1998). Per tant hauria de constar com:

21/04/2003: Queen Emeraldas (1998) OVA de 2 episodis (3xl) *
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Llistat cronològic d'anime emès en català

dg. 23 maig 2021, 15:45

Jo porto alguns apunts de disponibilitat també :

21/11/1984: Jacky, en el bosc de Tallac (1977) 26 episodis (A “La 2”) -> **
07/01/1985: Tom Sawyer (1980) 49 episodis (A “La 2”) -> **
10/10/1992: Ulisses 31 (1981-1982) 26 episodis -> **
28/11/1992: Patufella (1978) Film (Super 3) -> * / ** (Està disponible a 80stvseries, però li falten els 8 primers minuts).
30/04/1994: Hattori, el ninja (1981-1987) 325 episodis (Super 3) -> **
30/04/1994: Campions del beisbol (Touch. Sebango No Nai Ace) (1986) Film de la serie . (Super 3) -> *
27/12/1995: Dr. Slump: Hi ha un monstre a la vila del pingüí (1993) Film -> *
28/12/1995: Dr. Slump: El secret del castell de Nanaba (1984) Film -> *

I crec que a l'any 2013 faltaria la pel·lícula "La gran aventura de l'abella Hutch (2010) Film ", no?
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 23 visitants