Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
cronos
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 105
Membre des de: dt. 03 juny 2014, 22:34

bola de drac amb subtitols?

ds. 14 juny 2014, 19:41

Hola,

Aquest es el meu primer missatge així que aprofito per saludar a tothom :profident:

Estic buscant la serie Bola de Drac però que tingui subtítols tant en castellà com en català. Es per un amic que es estranger i així aprèn millor l'idioma diu :P
L'audio també hem caldria que estigués tan en català com en castellà. Si estigués en mkv seria perfecte. Sinó amb format DVD.

He buscat per varis fòrums, trackers i pàgines i no trobo el que busco enlloc.

Algú hem pot donar un cop de mà?

gràcies!
cronos l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 14 juny 2014, 20:23, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: bola de drac amb subtituls?

ds. 14 juny 2014, 20:07

cronos ha escrit:
Hola,

Aquest es el meu primer missatge així que aprofito per saludar a tothom :profident:

Estic buscant la serie Bola de Drac però que tingui subtítuls tant en castellà com en català. Es per un amic que es estranger i així aprèn millor l'idioma diu :P
L'audio també hem caldria que estigués tan en català com en castellà. Si estigués en mkv seria perfecte. Sinó amb format DVD.

He buscat per varis fòrums, trackers i pàgines i no trobo el que busco enlloc.

Algú hem pot donar un cop de mà?

gràcies!

Pero tu busques subtitols fets a partir del audio catala/castella? o subtitols fets a partir del audio japones?

Si es el primer, crec que no ho trobaras mai ^^u
 
cronos
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 105
Membre des de: dt. 03 juny 2014, 22:34

Re: bola de drac amb subtituls?

ds. 14 juny 2014, 20:21

fabrebatalla18 ha escrit:
cronos ha escrit:
Hola,

Aquest es el meu primer missatge així que aprofito per saludar a tothom :profident:

Estic buscant la serie Bola de Drac però que tingui subtítuls tant en castellà com en català. Es per un amic que es estranger i així aprèn millor l'idioma diu :P
L'audio també hem caldria que estigués tan en català com en castellà. Si estigués en mkv seria perfecte. Sinó amb format DVD.

He buscat per varis fòrums, trackers i pàgines i no trobo el que busco enlloc.

Algú hem pot donar un cop de mà?

gràcies!

Pero tu busques subtitols fets a partir del audio catala/castella? o subtitols fets a partir del audio japones?

Si es el primer, crec que no ho trobaras mai ^^u


exacte, busco la serie amb els subtítuls amb castellà (o català i castellà) i l'audio amb el mateix idioma que els subtítols. No busco la versió japonesa subtitulada al castellà/català.

Tens idea si la versió DVD-Full, inclou aquest tipus de subtítols?
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: bola de drac amb subtituls?

ds. 14 juny 2014, 21:51

cronos ha escrit:
Tens idea si la versió DVD-Full, inclou aquest tipus de subtítols?

Estic força segur que els DVD de selecta vision NOMES inclouen els subs en castella, i crec que la ultima edicio que estan venent son fets a partir del japones, pero no se si la versio del 2006 o els DVD de manga films son amb els subs com tu busques, aviam si es passa algu que te ho aclareixi.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: bola de drac amb subtitols?

ds. 14 juny 2014, 23:32

La del 2006 es una traducció literal de l'àudio en castellà, tret de les parts censurades/no doblades-emeses, parlo de Goku petit.

Aquí al fòrum vaig penjar les isos DVD de Bola de drac + les seves 4 pel·lis en un torrent. el problema és que ja no disposo del material al pc, (va petar el disc dur), però no sé com estarà i si tindrà seeds.

Torrent

L'acabo de mirar i té una seed sencera.
Imatge
 
cronos
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 105
Membre des de: dt. 03 juny 2014, 22:34

Re: bola de drac amb subtitols?

dg. 15 juny 2014, 12:50

tato25 ha escrit:
La del 2006 es una traducció literal de l'àudio en castellà, tret de les parts censurades/no doblades-emeses, parlo de Goku petit.

Aquí al fòrum vaig penjar les isos DVD de Bola de drac + les seves 4 pel·lis en un torrent. el problema és que ja no disposo del material al pc, (va petar el disc dur), però no sé com estarà i si tindrà seeds.

Torrent

L'acabo de mirar i té una seed sencera.


moltes gràcies per la info! l'acabo d'agregar. Disposo de seedbox així que suposo que podré donar una bona velocitat de pujada. Ho comento per si algú més vol aprofitar per fer la descàrrega. Tot i així no sé si lbseed aplica algun limit de velocitat de pujada pels trackers públics. Als privats no hi ha límit. Arran d'això crec que igualment anirà força ràpid.

per cert, aquest torrent es només de bola de drac normal? z, gt y les ove's estan incloses? en cas de que no, hi ha algun torrent? saps igualment si existeix alguna versión en mkv amb h.264, multi-audio y substítols tot integrat? existeix alguna versió amb 1080p i català/castellà? encara que no tingui subtítols. :juas:

gràcies!
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: bola de drac amb subtitols?

dg. 15 juny 2014, 14:35

Aquest torrent són 37 dvdfull iso i 4 dvdfull iso de les pel·lis + caràtules i galetes originals d'en Goku petit de la versió de selecta del 2006, per si vols fer-te els teus propis rips. ;-)

Tot i que, et recomano els rips de l'Albert Wesker de les tres sagues per la qualitat de l'àudio en català.
[MEGA] Bola de Drac - Edició Definitiva [153/153] Release Oficial d'Albert Wesker [CAT-JAP] repujada a MEGA per Spriggan90
viewtopic.php?f=11&t=19406

[MEGA/YD] Bola de Drac Z - Edició Definitiva [293/293] Release Oficial d'Albert Wesker [CAT-JAP] repujada a MEGA per Spriggan90
viewtopic.php?f=11&t=19095

[MEGA] Bola de Drac GT- Edició Definitiva [65/65] Release Oficial d'Albert Wesker [CAT-JAP] repujada a MEGA per Spriggan90
viewtopic.php?f=11&t=19410

Bola de Drac, Les Pel·lícules - Edició Definitiva [CAT-JAP] Release Oficial d'Albert Wesker [CAT-JAP] repujada a MEGA per BGTA
viewtopic.php?f=11&t=19518

Copy-paste d'en fabrebatallas18. :P

En HD, sé que hi havia/hi ha un projecte obert de la Z que no trobo, i de la GT,

Sobre pel·lis i oves, l'OVAGAIDEN és qui s'encarrega d'elles a 1080p i en dual, català i castellà. Aquí trobaràs el material. Disponible en torrent i DD.

:adeu:
Imatge
 
cronos
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 105
Membre des de: dt. 03 juny 2014, 22:34

Re: bola de drac amb subtitols?

dl. 16 juny 2014, 22:47

tato25 ha escrit:
Aquest torrent són 37 dvdfull iso i 4 dvdfull iso de les pel·lis + caràtules i galetes originals d'en Goku petit de la versió de selecta del 2006, per si vols fer-te els teus propis rips. ;-)


OK, moltes gracies per la info.

tato25 ha escrit:
Tot i que, et recomano els rips de l'Albert Wesker de les tres sagues per la qualitat de l'àudio en català.
[MEGA] Bola de Drac - Edició Definitiva [153/153] Release Oficial d'Albert Wesker [CAT-JAP] repujada a MEGA per Spriggan90
viewtopic.php?f=11&t=19406

[MEGA/YD] Bola de Drac Z - Edició Definitiva [293/293] Release Oficial d'Albert Wesker [CAT-JAP] repujada a MEGA per Spriggan90
viewtopic.php?f=11&t=19095

[MEGA] Bola de Drac GT- Edició Definitiva [65/65] Release Oficial d'Albert Wesker [CAT-JAP] repujada a MEGA per Spriggan90
viewtopic.php?f=11&t=19410

Bola de Drac, Les Pel·lícules - Edició Definitiva [CAT-JAP] Release Oficial d'Albert Wesker [CAT-JAP] repujada a MEGA per BGTA
viewtopic.php?f=11&t=19518


OK, acabo de mirar els links i té molt bona pinta. Llàstima que no estiguin en format torrent :P ¿Per casualitat aquesta web té tracker privat? imagino que no però es per estar segur :P L'únic tracker d'anime espanyol que he trobat fa poc que ha començat i encara no hi han molts continguts (hd-anime.li)

tato25 ha escrit:
En HD, sé que hi havia/hi ha un projecte obert de la Z que no trobo, i de la GT,

Sobre pel·lis i oves, l'OVAGAIDEN és qui s'encarrega d'elles a 1080p i en dual, català i castellà. Aquí trobaràs el material. Disponible en torrent i DD.

:adeu:


Sobre bola de drac Z dius que hi ha una versió en full-hd? jo he trobat una versió full-hd de bola de drac z pero está en anglès (a iptorrents.com) (es un ripejat de blu-ray que ocupa quasi 700GB) :

Genre............: action, fantasy, science fiction, tournament
Distributor......: FUNimation Entertainment
Year.............: 1989
Country..........: Japan
Director.........: Daisuke Nishio

Source...........: 3xBD50 1xBD25 Retail
Blu-ray Codec....: AVC
Blu-ray Size.....: BD50+BD25
Programs Used....: DVDFab
Screen Format....: Widescreen
Resolution.......: 1080p
Subtitles........: English

Menu.............: Untouched
Video............: Untouched
Audio............: Untouched
Extras...........: Untouched

Audio:
. English TrueHD 5.1
. English TrueHD 2.0
. Japanese TrueHD 1.0


Extras:
.Cast interviews
.Textless Opening Song
.Textless Closing Song
.From the Vault: Goku vs Vegeta (SD)
.From the Vault: The World of Dragon Ball Z (SD)


Uploader's Comments:
Contains episodes 108-139


Thanks to Orginal Uploader


Entenc que de moment, en català, no hi ha res ni de bola de drac de la serie en fullhd. Només les OVE's.

Gracies i salutacions
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: bola de drac amb subtitols?

dl. 16 juny 2014, 22:51

cronos ha escrit:
Entenc que de moment, en català, no hi ha res ni de bola de drac de la serie en fullhd. Només les OVE's.

Gracies i salutacions

Per ara en HD en catala nomes hi ha un projecte de DB Kai (fins a celula) en blurayrip, crec que es un projecte de terminator, pero no estic segur. Aquestos Blurays son els americans i per ara crec que ningu d'aquest forum te pensat fer un montatje amb aquestos blurays en catala ja es veuen millor els DVD japonesos, que aquestos blurays ^^u

Si et preguntes perque, doncs perque estan sobrefiltrats i tallats per a fer un fals 16:9 (pantalla panoramica).

L'unic que he vist que no sigui angles o en latino d'aquestos blurays, crec que seria un projecte que hi ha a mitg fer en aquest forum en valencia, pero pel que se no s'acabara de fer.
 
cronos
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 105
Membre des de: dt. 03 juny 2014, 22:34

Re: bola de drac amb subtitols?

dl. 16 juny 2014, 23:23

fabrebatalla18 ha escrit:
cronos ha escrit:
Entenc que de moment, en català, no hi ha res ni de bola de drac de la serie en fullhd. Només les OVE's.

Gracies i salutacions

Per ara en HD en catala nomes hi ha un projecte de DB Kai (fins a celula) en blurayrip, crec que es un projecte de terminator, pero no estic segur. Aquestos Blurays son els americans i per ara crec que ningu d'aquest forum te pensat fer un montatje amb aquestos blurays en catala ja es veuen millor els DVD japonesos, que aquestos blurays ^^u

Si et preguntes perque, doncs perque estan sobrefiltrats i tallats per a fer un fals 16:9 (pantalla panoramica).

L'unic que he vist que no sigui angles o en latino d'aquestos blurays, crec que seria un projecte que hi ha a mitg fer en aquest forum en valencia, pero pel que se no s'acabara de fer.


Entenc. A mi també hem sembla una aberració "tallar" una obra mestra. Comentar que jo he vist una versió japonesa de BD Kai en 1080p però en format 4/3. Tenia resolució 1440x1080 i es veia de pm. El problema es que només estava en japonés (no recordo si també amb anglès). Hem van venir ganes de fer un muntatge jo mateix extraient l'audio català de DB kai en format DVD (720x576) per passar-lo a la versió japonesa. Però al final no m'hi vaig posar pel lío de com sincronitzar correctament, etc.

Crec que hi han versions de 1080p en format 4/3 tant de: BD, BDZ, BDGT i BDKai. Estaria genial que algú amb coneixements, temps i ganes exportés l'audio de la versió que m'acabeu de dir a la full-hd japonesa. El resultat seria de pm.

El problema, imagino, es sincronitzar l'àudio. Les escenes tallades o censurades, etc. Si només fos exportar àudio d'un capítol DVDrip a un capítol HDrip imagino que fa temps que ho hauríeu fet.

Per cert, sabeu si hi ha alguna versió en català de BD kai però en format 4/3? la que tinc jo es una de TPB amb resolució 720x576 però 16/9 (ha sigut tallada).
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: bola de drac amb subtitols?

dl. 16 juny 2014, 23:35

cronos ha escrit:
Crec que hi han versions de 1080p en format 4/3 tant de: BD, BDZ, BDGT i BDKai. Estaria genial que algú amb coneixements, temps i ganes exportés l'audio de la versió que m'acabeu de dir a la full-hd japonesa. El resultat seria de pm.

Per cert, sabeu si hi ha alguna versió en català de BD kai però en format 4/3? la que tinc jo es una de TPB amb resolució 720x576 però 16/9 (ha sigut tallada).

No, no hi ha, nomes hi ha blurays en 1440x1080 (4/3) dels 34 (crec que son 34, ho dic de memoria) primers capitols de Bola de Drac Z. I be, Kai si que esta en bluray i precisament Kai en bluray esta en 4/3, el que no esta en 4/3 es la versio HDTV (o TDTRip), i jo diria que ningu en el forum ha pujat una versio de Kai en 1080p, pero ara ho mirare per si de cas ja que parlo de memoria jeje ^^u

EDITO: Aqui la tens: viewtopic.php?f=11&t=19211
fabrebatalla18 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 16 juny 2014, 23:50, en total s’ha editat 1 vegada.
 
cronos
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 105
Membre des de: dt. 03 juny 2014, 22:34

Re: bola de drac amb subtitols?

dt. 17 juny 2014, 00:09

fabrebatalla18 ha escrit:
cronos ha escrit:
Crec que hi han versions de 1080p en format 4/3 tant de: BD, BDZ, BDGT i BDKai. Estaria genial que algú amb coneixements, temps i ganes exportés l'audio de la versió que m'acabeu de dir a la full-hd japonesa. El resultat seria de pm.

Per cert, sabeu si hi ha alguna versió en català de BD kai però en format 4/3? la que tinc jo es una de TPB amb resolució 720x576 però 16/9 (ha sigut tallada).

No, no hi ha, nomes hi ha blurays en 1440x1080 (4/3) dels 34 (crec que son 34, ho dic de memoria) primers capitols de Bola de Drac Z. I be, Kai si que esta en bluray i precisament Kai en bluray esta en 4/3, el que no esta en 4/3 es la versio HDTV (o TDTRip), i jo diria que ningu en el forum ha pujat una versio de Kai en 1080p, pero ara ho mirare per si de cas ja que parlo de memoria jeje ^^u


Lo de BD Kai ok.

Pero de BDZ crec que sí que hi ha una versió full-hd:

error
cronos l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 17 juny 2014, 00:41, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: bola de drac amb subtitols?

dt. 17 juny 2014, 00:17

cronos ha escrit:
Pero de BDZ crec que sí que hi ha una versió full-hd:


Remarco de nou:
cronos ha escrit:
Crec que hi han versions de 1080p en format 4/3 tant de: BD, BDZ, BDGT i BDKai


El que tu m'has ensenyat esta en 16:9

Imatge
 
cronos
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 105
Membre des de: dt. 03 juny 2014, 22:34

Re: bola de drac amb subtitols?

dt. 17 juny 2014, 00:55

fabrebatalla18 ha escrit:
cronos ha escrit:
Pero de BDZ crec que sí que hi ha una versió full-hd:


Remarco de nou:
cronos ha escrit:
Crec que hi han versions de 1080p en format 4/3 tant de: BD, BDZ, BDGT i BDKai


El que tu m'has ensenyat esta en 16:9

Imatge


ops! doncs tens raó! jajaja efectivament es 16/9. No m'havia fixat amb el de widescreen... pensaba que era 1440x1080p com la versió japonesa que vaig trobar de bd kai.

aclarit.


EDITO:
PD ja he vist el link a bd kai 1080p moltes gràcies!
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: bola de drac amb subtitols?

dt. 17 juny 2014, 06:50

De goku en petit, ho dubto que n'hi hagi en HD. Seran upscales filtrejats a més no poder. No existeixen blu rays d'en goku petit.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 44 visitants