Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Lluc_masu*
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 131
Membre des de: ds. 10 gen. 2009, 17:12

Re: Et dediques a numerar capítols de Doraemon? Entra-hi!

dg. 13 jul. 2014, 14:46

Moltíssimes Gràcies david80scat per la actualització!!! Ets un crack ja casi arribam als 1000! Jejeje qualsevol novetat que trobi la publicaré :yeah:

Un saluuuuut :adeu:
 
TURQUES
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 56
Membre des de: dl. 16 gen. 2012, 08:37
Ubicació: Barcelona

Re: Et dediques a numerar capítols de Doraemon? Entra-hi!

dt. 15 jul. 2014, 10:08

Hola
Jo tambè estic feta un bon embolic amb els capitols i tantes numeracions.
Mes que res perque yo segueixo el ordre del scapitols en catala.
Estic mes perduda que una granota al desert.
No se quins capis estan censurats o quins falten.

Algu em pot ubicar aquest capitols en castella a la numeracio del llistat en catala?
0029 - Soldados de juguete
0055 - El mejor pistolero
Doraemon 1980-03-05 [287] El caramelo de la disciplina
Doraemon 1980-12-23 [487] La Navidad de Doraemon y Nobita 1ª parte
Doraemon 1980-12-24 [488] La Navidad de Doraemon y Nobita 2ª parte

Gracies a tots per la feina.
Una salutació
 
Avatar de l’usuari
Lluc_masu*
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 131
Membre des de: ds. 10 gen. 2009, 17:12

Re: Et dediques a numerar capítols de Doraemon? Entra-hi!

dc. 16 jul. 2014, 16:02

TURQUES l'ordenació del capítols a tv3 es una locura.. es normal que et facis un embolic perque es totalment aleatòria, et recomano que utilitzis la llista de David80scat que es l'ordre correcte i original. No et sabria ubicar els capítols perque com es un ordre aleatòri, cambien el format de dibuix i passen de estiu a hivern de un capítol a un altre.

Aqui teniu 2 capítols més en castellà que a la llista surten en japonès:

-Doraemon 1986-08-22 [880] Entradas Para el Mundo de la Fantasia https://mega.co.nz/#!F0FhyDgJ!n8QJLku1w ... hmXcOVCQgA

-Doraemon 1987-12-18 [955] Pistola que da ordenes https://mega.co.nz/#!RgdjgSbZ!T9WjuZXN9 ... nAJ4HRekmI
 
TURQUES
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 56
Membre des de: dl. 16 gen. 2012, 08:37
Ubicació: Barcelona

Re: Et dediques a numerar capítols de Doraemon? Entra-hi!

dj. 17 jul. 2014, 08:20

Lluc_masu* ha escrit:
David80scat a la teva llista el capítol 238 surt com a censurat, l'he trobat en castellà en aquesta pagina http://doraemon-el-gato-cosmico.blogspot.com.es/2014/05/doraemom-019804xx-1-temporada-2-parte.html?m=1

Dim si es un error o he fet un descobriment! Jajaja



Hola gracies per la informacio,
pero no puc entrar en aquest blog.

Tambe agrair-te el teu comentari.
A veure si algun dia dins del caos de TV3 podem treure alguna cosa.

Una salutacio
 
david80scat
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14

Re: Et dediques a numerar capítols de Doraemon? Entra-hi!

dj. 17 jul. 2014, 09:44

TURQUES ha escrit:
Lluc_masu* ha escrit:
David80scat a la teva llista el capítol 238 surt com a censurat, l'he trobat en castellà en aquesta pagina http://doraemon-el-gato-cosmico.blogspot.com.es/2014/05/doraemom-019804xx-1-temporada-2-parte.html?m=1

Dim si es un error o he fet un descobriment! Jajaja



Hola gracies per la informacio,
pero no puc entrar en aquest blog.

Tambe agrair-te el teu comentari.
A veure si algun dia dins del caos de TV3 podem treure alguna cosa.

Una salutacio


Bones TURQUES,

Jo també t'ho aconsello que la ordenis per la llista original, perquè no tindràs cap problema ni embolics quan ho ordenis.
Jo ja tampoc puc accedir a aquest bloc, però t'´he repujat el capítol:
https://mega.co.nz/#!asoWgC4J!VFLEoSBy- ... BRbUgWkbiM

Si necessites algun més, digues-m'ho ;-)
 
TURQUES
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 56
Membre des de: dl. 16 gen. 2012, 08:37
Ubicació: Barcelona

Re: Et dediques a numerar capítols de Doraemon? Entra-hi!

dj. 17 jul. 2014, 15:47

Moltes gracies david.
:yeah: :yeah: :yeah:


Al menys si els capitols censurats a tv3 els podem anar troban en castella,
podem anar completan alguna cosa mes.

Molts del capitols censurats no hi ha el nom delsc capitols,
per aixo es mes dificil poder trobar-los.


Gracies per tot,
Una salutació.

PD: si necessiteu ajuda o algun capi dels meus m`aviseu.
 
david80scat
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14

Re: Et dediques a numerar capítols de Doraemon? Entra-hi!

ds. 19 jul. 2014, 20:23

Finalment he acabat la llista:

Actualitzacions noves:
-Afegit la resta de capítols:
Grup de 12 minuts, capítols 0984-1112
Grup de 10 minuts, capítols 1113-1270 (inclou els teatres d'en Doraemon)
Grup de 8 minuts, capítols 1271-1501
Grup de 10 minuts, capítols 1502-1787
- Afegit una nova fulla on hi ha tots els títols dels capítols per ajudar en l'ordenació, així puc esborrar el primer post i ho tindreu tot junt.
- actualitzats els capítols 880 i 955, gràcies de nou a Lluc_masu :)
- I finalment, un buscador de capítols, us serà més fàcil que no pas haver de navegar per les llistes. Aquest full està bloquejat perquè hi ha una formula bastant complexa que és la de buscar i d'aquesta manera no hi ha perill que deixi de funcionar. A dins hi trobareu què s'ha de fer.
- Nota important, tenim un gran forat entre els capítols 1410 i 1501. Són els que Luk Internacional no ha portat aquí. Així que no sé com els recuperarem.

https://mega.co.nz/#!jhIRHSiR!7no1-ZgEF ... CetVidpQ4k

Aquí no acabarà tot, ara amb temps es pot anar fent modificacions, actualitzar capítols que anem trobant, etc.

Fins un altre! ;-)
 
Avatar de l’usuari
oSkY
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1858
Membre des de: dv. 20 nov. 2009, 16:42

Re: Et dediques a numerar capítols de Doraemon? Entra-hi!

dg. 20 jul. 2014, 07:31

Menudo curro! Gracias!! :yeah: :yeah: :yeah:
 
david80scat
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14

Re: Et dediques a numerar capítols de Doraemon? Entra-hi!

dg. 20 jul. 2014, 12:26

Un cop acabada aquesta, estic preparant la de Shin Chan que vaig fent mentre la vaig capturant. I també estic pensant en fer la de Doraemon de 2005.
 
Avatar de l’usuari
Lluc_masu*
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 131
Membre des de: ds. 10 gen. 2009, 17:12

Re: Et dediques a numerar capítols de Doraemon? Entra-hi!

dl. 21 jul. 2014, 03:57

Moltíssimes gràcies David80scat per la currada d'aquesta llista!! Seguiré reunint episodis i tot el que trobi de nou ho publicaré!

La de shin chan sería una pasada, jo també la segueixo i estic capturant a diari :P

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
magiblot
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 211
Membre des de: dg. 28 jul. 2013, 15:23
Contacta:

Re: Et dediques a numerar capítols de Doraemon? Entra-hi!

dt. 22 jul. 2014, 13:37

Vinc a aportar-vos un programa si més no interessant.
Es tracta d'una aplicació que serveix per guardar els enllaços de les sèries penjades al 3alacarta. En el nostre cas, podrem fer-ho servir per a Doraemon i Shin-Chan, i ens servirà en el cas que no tinguem disponible algun episodi.
L'autor es diu AOCarallo; aquí teniu la seva web, on podreu trobar més aplicacions i contactar amb ell.

El programa funciona de la següent manera: un cop estigueu segurs que el fitxer Capitulos.xml es troba en el mateix directori que el programa, executeu-lo, i clicant sobre 'Buscar enlaces nuevos' el programa recollirà totes les dades dels vídeos de la sèrie disponibles al 3alacarta. Si feu doble-clic sobre el títol d'un vídeo apareixerà una finestra amb la informació i els enllaços del vídeo.
Jo us el pujo amb la meva llista, que inclou gran part dels episodis tant de Shin-Chan com de Doraemon. Alguns d'ells no tenen disponible l'enllaç per al vídeo en HQ, ja que el programa va afegir aquesta possibilitat més endavant. Si tornen a publicar un vídeo que ja és a la llista, les dades s'actualitzaran automàticament.
El zip, la pass del qual és AOCarallo, també inclou una aplicació anomenada "Añade enlaces TV3", que serveix per a afegir algun capítol a la llista en cas que ja en tinguem la URL del fitxer mp4.
Us recordo que és imprescindible que el fitxer Capitulos.xml es trobi en el mateix directori. Si el programa no el pot carregar, l'haureu de tancar a través de l'Administrador de Tasques :P .

Descarregar

P.D.: La llista de Shin-Chan està aquí, i per sort només hi ha dos o tres episodis censurats, que a TV3 no inclouen a la numeració.
 
david80scat
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14

Re: Et dediques a numerar capítols de Doraemon? Entra-hi!

dc. 23 jul. 2014, 16:00

magiblot ha escrit:
Vinc a aportar-vos un programa si més no interessant.
Es tracta d'una aplicació que serveix per guardar els enllaços de les sèries penjades al 3alacarta. En el nostre cas, podrem fer-ho servir per a Doraemon i Shin-Chan, i ens servirà en el cas que no tinguem disponible algun episodi.
L'autor es diu AOCarallo; aquí teniu la seva web, on podreu trobar més aplicacions i contactar amb ell.

El programa funciona de la següent manera: un cop estigueu segurs que el fitxer Capitulos.xml es troba en el mateix directori que el programa, executeu-lo, i clicant sobre 'Buscar enlaces nuevos' el programa recollirà totes les dades dels vídeos de la sèrie disponibles al 3alacarta. Si feu doble-clic sobre el títol d'un vídeo apareixerà una finestra amb la informació i els enllaços del vídeo.
Jo us el pujo amb la meva llista, que inclou gran part dels episodis tant de Shin-Chan com de Doraemon. Alguns d'ells no tenen disponible l'enllaç per al vídeo en HQ, ja que el programa va afegir aquesta possibilitat més endavant. Si tornen a publicar un vídeo que ja és a la llista, les dades s'actualitzaran automàticament.
El zip, la pass del qual és AOCarallo, també inclou una aplicació anomenada "Añade enlaces TV3", que serveix per a afegir algun capítol a la llista en cas que ja en tinguem la URL del fitxer mp4.
Us recordo que és imprescindible que el fitxer Capitulos.xml es trobi en el mateix directori. Si el programa no el pot carregar, l'haureu de tancar a través de l'Administrador de Tasques :P .

Descarregar

P.D.: La llista de Shin-Chan està aquí, i per sort només hi ha dos o tres episodis censurats, que a TV3 no inclouen a la numeració.


Gràcies per l'aportació. Té bona pinta, però encara no he aconseguit provar-lo , perquè no aconsegueixo fer desaparèixer l'error que dóna a les instruccions. Faig el que diu però no ho aconsegueixo, algú ho ha pogut resoldre?
 
Avatar de l’usuari
magiblot
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 211
Membre des de: dg. 28 jul. 2013, 15:23
Contacta:

Re: Et dediques a numerar capítols de Doraemon? Entra-hi!

dc. 23 jul. 2014, 22:39

david80scat ha escrit:
Gràcies per l'aportació. Té bona pinta, però encara no he aconseguit provar-lo , perquè no aconsegueixo fer desaparèixer l'error que dóna a les instruccions. Faig el que diu però no ho aconsegueixo, algú ho ha pogut resoldre?

Em pots ensenyar el que diu? :blink:
En un principi l'únic que s'ha de fer és extreure-ho en una carpeta amb l'arxiu Capitulos.xml, i un cop s'hagi obert el programa, clicar a Buscar enlaces per a que en carregui els nous.
 
Avatar de l’usuari
Lluc_masu*
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 131
Membre des de: ds. 10 gen. 2009, 17:12

Re: Et dediques a numerar capítols de Doraemon? Entra-hi!

dj. 24 jul. 2014, 00:23

Gràcies magiblot! Però a mi tampoc em funciona :no: , aveure si se pot arreglar
 
david80scat
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14

Re: Et dediques a numerar capítols de Doraemon? Entra-hi!

dj. 24 jul. 2014, 07:38

He aconseguit arregla el problema que tenia per registrar l'arxiu MSINET.OCX. PEr fer-ho no he hagut de fer cas a les instruccions que diu. Has de seguir les instruccions que diu per XP, però quan executis "registrar.bat" et dirà que copiïs l'arxiu a la carpeta System32. Quan tornes a executar el programa et diu, que copiïs al mateix directori que el programa i el registrar.bat. L'he tornar a executar (sempre com a administrador), i és quan aquí l'error no m'ha aparegut més i s'ha registrar.
Ara el programa s'obre però tinc els següents problemes. El programa té tots les opcions desactivades menys "ajustes". I si vull descarregar un capítol a partir de la llista surt el següent error "Patch not found" i es deté la descarrega. Ara sí que ja no entenc res. :blink:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants