Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

ds. 21 març 2015, 17:54

Miles tu ets curt de vista oi? que no estigui acabada no vol dir que el manga no se estigui allargant, ho he dit 100 vegades, aveure si aprens a llegir, a mes ami ni em quotejis, per culpa teva sa anat gent com en tato, em fa fastic veuret cada cop, i mes encara si em quotejas, intenta pasar de mi, per mi no ets mes que una pila de deixalles, asi que els teus arguments de la britat absoluta atacan als altres em fan 0 interes. Nomes sa de veure el teu ultim missatge com et vols pasar de llest com de costum.

Ala añadido en ignorados, paso de verte mas el pelo.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

ds. 21 març 2015, 17:57

Un poc de humiltat no li aniria mal a alguns...

Per exemple jo soc molt fan de Conan, pero reconec que esta allargantse força mes del necesari, que aixo no treu que sigui molt bo (PER A MI), pero si, esta sent molt llarg.

I el mateix podriem dir per a molts d'aquestos animes/mangues que semblen eterns.

Sobre el tema del fil, vaig enviar aquest missatge a TV3:
En lloc de doblar Fairy Tail perque no feu una enquesta proposant diverses opcions de nous animes o fins i tot continuar amb El Detectiu Conan, One Piece o Bleach que els vau deixar de doblar sense acabarlos...? Ja que es una TV que paguem entre tots amb els nostres impostos, nosaltres els espectadors hauriem de tenir mes veu i vot amb aquest tipus de decisions i veient que almenys tot sembla indicar que per fi teniu "diners" per doblar un anime nou, per a mi seria una pena que dobleu el primer que se us passi pel davant sense haber buscat altres opcions. Dit aixo on crec que he sigut força imparcial i objectiu, personalment dire que m'encantaria que seguisiu amb el doblatge de "El Detectiu Conan" que fa mes de uns 5 anys que es va parar i crec que parlo en nom de MOLTS quan dic que sembla increible que arribats al punt de doblar tants capitols i pelicules de sobte sembla que renegeu d' aquesta serie i heu deixat tirats a milers de fans... Agrairia alguna explicacio de perque es va deixar de banda aquesta serie i si algun dia hi ha plans de rependrela. Gracies per l'atencio, agrairia alguna contestacio per part de TV3.


I em van respondre aixo:
Gràcies per haver contactat amb nosaltres a través del Servei d'Atenció a l'Audiència.

En relació amb el seu comentari, no hi ha previsió de doblar la sèrie "Fairy Tail". D'altra banda, ara com ara no es preveu la tornada de les sèries a les quals fa referència. En qualsevol cas, fem arribar el suggeriment a l'equip responsable de la programació infantil i juvenil.


No se perque em molesto a escriure un missatge llarg.. :lol:
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

ds. 21 març 2015, 17:59

fabrebatalla18 ha escrit:
Un poc de humiltat no li aniria mal a alguns...

Per exemple jo soc molt fan de Conan, pero reconec que esta allargantse força mes del necesari, que aixo no treu que sigui molt bo (PER A MI), pero si, esta sent molt llarg.

I el mateix podriem dir per a molts d'aquestos animes/mangues que semblen eterns.


Menys mal que existeixen usuaris com tu, aixo es el que volia dir abans, per exemple detectiu conan se esta allargant massa, tot i que a mi tambe m'agrada ho reconec, pero sembla que si dius alguna cosa de one piece ja ets un criminal... Per alguns one piece pot durar 2000 capis que mai estara explotat segons ells ( ho dic perque encara ni s'han proposat un final amb tots els capis que porta ja...)
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

ds. 21 març 2015, 18:16

És genial com quan alguns us adoneu que no teniu la raó us preneu la lliure llicència d'atacar de veritat ("pila de deixalles") amb l'excusa de què esteu ofesos.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Xeic96
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dj. 12 set. 2013, 23:26

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

ds. 21 març 2015, 18:25

terminator ha escrit:
Menys mal que existeixen usuaris com tu, aixo es el que volia dir abans, per exemple detectiu conan se esta allargant massa, tot i que a mi tambe m'agrada ho reconec, pero sembla que si dius alguna cosa de one piece ja ets un criminal... Per alguns one piece pot durar 2000 capis que mai estara explotat segons ells ( ho dic perque encara ni s'han proposat un final amb tots els capis que porta ja...)


Jo no tinc cap problema en reconèixer una cosa quan és clar que és certa, pero no crec que One Piece s'estigui allargant massa. És una sèrie llarga? Sí. Massa llarga? Depèn del gust de l'espectador (per mi no, per tu potser sí). Està sent allargada deliberadament fins a extrems absurds i/o denigrants per la sèrie amb l'objectiu de vendre? No. L'Oda va reconèixer que estava sent més llarga del que havia previst, pero tot el que passa aporta a la trama i hi ha moltíssim fornts oberts (yonkos, aliances, phoneglyphs, segle buit, el one piece, govern mundial, shichibukais, diverses històries de personatges concrets com l'Enel, en Doflamingo, en Jimbe, en Barbanegra, els revolucionaris...). És un món molt ampli amb moltíssims personatges, el final està llunyíssim pel desenvolupament de la sèrie en sí, no perquè ho estiguin allargant. El que sí que puc reconèixer-te és que les sagues podrien ser més curtes del que són, Dresrossa porta més d'un any en marxa. Però el que és la història principal, no és ni de bon tros curta i no està forçada en absolut. No sé, per dir alguna cosa, si el anime japonès ara mateix té 684 episodis, escurçant la sèrie al màxim, traient el relleno i avançant més ràpidament, potser podrien portar uns 550 episodis. La reducció és important, sí, però segueix sent una sèrie llarga i el final seguiria estant molt distant.

Cada sèrie és diferent i perquè moltes siguin curtes no vol dir que totes ho hagin de ser. Ni perquè una sigui llarga vol dir que s'està sobreexplotant com tampoc vol dir que les curtes siguin més dolentes (Death Note, amb 37 episodis, és una puta obra d'art). El que em sorprèn és que alguns com en Saggio diguin que no volen que portin més One Piece perquè ho estan sobreexplotat i demani Bola de Drac. Que digui que és perquè no li agrada o qualsevol altra excusa, perquè dir que un no perquè està sobreexplotat (cosa que a més és falsa) i demanar el paradigma de la sobreexplotació és de, com a mínim, hipòcrita.

PD: Suposo que el fet que una sèrie que no t'agrada (perfectament comprensible) sigui tan llarga i se li doni tant de "bombo" deu molestar, més quan no li veus el final i, per tant, no veus protagonisme per altres animes que sí t'agraden. Però s'ha d'entendre que a moltíssima gent sí li agrada (entre els quals m'incloc en el cas de One Piece) i és normal que s'aposti per aquest anime en concret.
 
Avatar de l’usuari
Django
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: dl. 18 juny 2012, 06:32

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

ds. 21 març 2015, 18:42

Xeic96 ha escrit:
Els fans de Bola de Drac haurieu d'estar desitjant que li posessin fi d'una vegada per totes a la sèrie i deixessin d'embrutar el seu nom (cosa difícil de fer, però si s'hi entesten encara ho acabaran aconseguint).

Pel que fa a One Piece, dir que estan sobreexplotan una sèrie per continuar-la quan no s'ha acabat (tenint en compte, a més, que ni tan sols han portar una sola pel·lícula) em sembla... No sé com dir-ho, és que ni arriba a absurd, continuar una sèria que està a mitges, us agradi o no aquesta, és el més normal del món.

És com Shin-chan, la miro als migdies si no fan res, però no sóc fan. Ara la han portat i no ho han fer amb One Piece, sèrie de la qual sí sóc fan. M'enfada? No, han estat dos anys seguit portant One Piece i que continuin Shin-chan no em molesta. Però que comencessin una cosa nova o fessin més Bola de Drac, que ja està prou sobada, sí em tocaria la moral.

PD: No entenc els constants desprecis a One Piece, segurament ni sabeu per on va la història més enllà de que son uns pirates que busquen un tresor. Sigueu respectuosos amb els gustos dels altres i més quan parleu sense cap criteri.



Bàsicamanet això.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

ds. 21 març 2015, 21:31

Que digui que és perquè no li agrada o qualsevol altra excusa, perquè dir que un no perquè està sobreexplotat (cosa que a més és falsa) i demanar el paradigma de la sobreexplotació és de, com a mínim, hipòcrita.


Cosa que no es el meu cas, perque he posat el exemple de detectiu conan, que encara que m'agrada, reconec que la historia sa allargat masa.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

ds. 21 març 2015, 23:16

Hi ha alguna novetat respecte al tema?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

ds. 21 març 2015, 23:22

Nightsirk ha escrit:
Hi ha alguna novetat respecte al tema?

Jajajaja no
TV3 no ha dit pas que no, però quan els hi preguntem diuen que no tenen intenció de comprar-ho.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

ds. 21 març 2015, 23:27

Aqui hi ha gat amagat xd

A mi FT no em diu gran cosa i preferiria que seguisin fent episodis del kai, OP o de bleach però millor FT que res suposo :lol:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

ds. 21 març 2015, 23:45

Xeic96 ha escrit:
El que em sorprèn és que alguns com en Saggio diguin que no volen que portin més One Piece perquè ho estan sobreexplotat i demani Bola de Drac.


Apart d'això, no vull que portin més One Piece simplement perque li tinc tirria a aquesta serie, sobre tot per culpa de molts dels seus fans que són molt pesats (per exemple, tel's trobes en coses de Facebook de Bola de Drac demanant que portin OP als cines o coses per l'estil). Als fans de One Piece primer només els menyspreava, pero ara els odio. I sobre Bola de Drac, només demano que doblin les 4 pelis antigues que falten i la nova peli d'en Freezer, no estic demanant que facin una nova saga de 200 capítols i que la portin (tot i que penso que sí es podria fer alguna subsaga de 50 capis amb el tema aquest d'en Bills, en Whis i els universos).

Ah, jo també sóc molt fan del Detectiu Conan i penso que li sobren 400 capítols o així dels 770 i pico que porten i es que a mida que l'anime avança els casos son cada vegada pitjors al igual que l'estil de dibuix. A mi no m'importa reconèixer que una serie que m'agrada s'ha allargat massa.
 
Avatar de l’usuari
Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

dg. 22 març 2015, 00:45

terminator ha escrit:
I tu no llegeixes be cuan he dit que una serie que no estigui acabada no significa que no estigui explotada, precisament la explotacio es fa en allargar massa la serie per treure profit, i aixo es el que fa l'oda

Tu creus realment que l'Oda vol treure més profit de la seva obra? Realment creus que li vindrà d'aquí amb lo multimilionari que ja és actualment. Ell dibuixa perquè li agrada fer-ho, i estic convençut que si se li allarga la sèrie no és per cap motiu economic propi sinó més bé o per pressió dels supervisors externs o perquè s'engresca dibuixant.

És curiós com la gent a vegades et respon només amb un emoticon... Si volies argumentar alguna cosa ho pots fer encara.


PD: Saggio, odies tots els fans només perquè has vist una mica de comentaris al facebook d'una certa part de gent? Déu meu quines ganes d'emigrar a Japó i no tornar mai més que m'agafen.
Imatge
El One Piece existeix!!
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

dg. 22 març 2015, 01:25

Saggio ha escrit:
Als fans de One Piece primer només els menyspreava, pero ara els odio.


Ah val, que menystens una serie no per raons objectives o de la propia serie, si no pels fans que té. Llavors tens seriosos problemes: Des d'odiar a gent perque sí a no saber distingir entre serie i aficionat, passant pel problema de que lo teu és una pataleta tonta.
Anims.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Xeic96
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dj. 12 set. 2013, 23:26

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

dg. 22 març 2015, 09:29

Maki ha escrit:
Ah val, que menystens una serie no per raons objectives o de la propia serie, si no pels fans que té. Llavors tens seriosos problemes: Des d'odiar a gent perque sí a no saber distingir entre serie i aficionat, passant pel problema de que lo teu és una pataleta tonta.
Anims.


Però què t'esperaves? Si fa un temps va dir que la odiava per l'estil de dibuix. Uns posts enrere ha dit que era perquè està sobreexplotada (en el mateix post que demana que portin més coses de Bola de Drac, sí) i ara surt amb això. El que passa és que no sap què dir, pobre XD
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

dg. 22 març 2015, 13:31

Raylegh ha escrit:
PD: Saggio, odies tots els fans només perquè has vist una mica de comentaris al facebook d'una certa part de gent?


Doncs no, hi ha moltes més coses, picabaralles que he tingut en fòrums i altres llocs. Potser m'he barallat amb 8 ó 10 fans però per mi ja és suficient per pillar-li tirria a la serie.

Maki ha escrit:
Ah val, que menystens una serie no per raons objectives o de la propia serie, si no pels fans que té.


Fa temps vaig donar varies raons per les que no m'agradava gens OP, la principal era l'estil estrambòtic de dibuix i el prota que sembla pinotxo (odiós com ell sol).

https://www.youtube.com/watch?v=sUOzJFTiKCc

Xeic96 ha escrit:
Però què t'esperaves? Si fa un temps va dir que la odiava per l'estil de dibuix. Uns posts enrere ha dit que era perquè està sobreexplotada (en el mateix post que demana que portin més coses de Bola de Drac, sí) i ara surt amb això. El que passa és que no sap què dir, pobre XD


De DB només demano que portin per doblar les 4 pelis antigues i la nova peli d'en Freezer, no sé que hi trobes d'alarmant a això.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 31 visitants