Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dc. 01 abr. 2015, 09:47

fabrebatalla18 ha escrit:
Primer de tot dir que m'agrada la idea del videoforum, pero crec que no esta pensat amb la idea de reunir massa gent, sino no m'explico el preu.... jo visc força lluny de barcelona, nomes el viatge ja hauria de perdre 4 hores entra anar i tornar i segurament uns 20 euros o mes pel vitllet de tren, si a aixo li sumo pagar 10 euros per un "espectacle" de unes 3 hores em surt mes a compte quedarme a casa....

Jo penso de que ja que tots els beneficis son per a una ong les donacions haurien de ser voluntaries, posem per cas que la entrada costi 3 euros i ja despres que cadascu doni el que vegi convenient per a la ong (els 3 euros posem que serien el minim per a poder pagar el local i material), t'aseguro que amb una forma de pagament com aquesta recaudarieu mes diners ja que vindria moltissima mes gent, pero pagar 10 euros ja fa que molts pocs vinguin i amb aixo tindreu tambe molts pocs diners per a la ong... pero be, nomes es la meva opino.

Imatge
 
Videofòrum2015
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 26
Membre des de: dg. 29 març 2015, 20:28

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dc. 01 abr. 2015, 15:05

fabrebatalla18 ha escrit:
Primer de tot dir que m'agrada la idea del videoforum, pero crec que no esta pensat amb la idea de reunir massa gent, sino no m'explico el preu.... jo visc força lluny de barcelona, nomes el viatge ja hauria de perdre 4 hores entra anar i tornar i segurament uns 20 euros o mes pel vitllet de tren, si a aixo li sumo pagar 10 euros per un "espectacle" de unes 3 hores em surt mes a compte quedarme a casa....

Jo penso de que ja que tots els beneficis son per a una ong les donacions haurien de ser voluntaries, posem per cas que la entrada costi 3 euros i ja despres que cadascu doni el que vegi convenient per a la ong (els 3 euros posem que serien el minim per a poder pagar el local i material), t'aseguro que amb una forma de pagament com aquesta recaudarieu mes diners ja que vindria moltissima mes gent, pero pagar 10 euros ja fa que molts pocs vinguin i amb aixo tindreu tambe molts pocs diners per a la ong... pero be, nomes es la meva opino.


Comprenem la vostra opinió però aquest esdeveniment forma part del projecte "Implica't" de l'AFANOC. Vendre les entrades amb la intenció de cobrir les despeses i després, si escau, rebre donacions pensem que no surt a compte. Pensa que estem movent a gairebé 20 actors de doblatge, més el grup de gent que estem organitzant l'esdeveniment, Fer-ho per recaptar 100 o 200 euros doncs, equiparant amb el que tu ja has dit, "ens surt més a compte quedar-nos a casa".

Les entrades estan tenint molt bona rebuda i ningú més d'ha queixat a part d'aquí en aquest fòrum així que creiem que hem fet una bona elecció fent-ho d'aquesta manera.

Moltes gràcies per l'interés.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dc. 01 abr. 2015, 15:27

Doncs a mi em sembla un preu ben correcte per unes 3 hores d'espectacle i que a més inclou donació benèfica. Si algú no te 10€ per gastar-se, no trobo just que ho pagui amb la organització amb divagacions de concerts.
I si vius lluny, prega per a que surti fantàsticament i s'animin a organitzar l'esdeveniment a les diferents capitals de província catalanes, pot ser més a la vora vostra. Però és normal que es comenci per on més població hi ha.

Per cert, de veritat no se us acudeixen preguntes millors que un "quin personatge us agrada més?"
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dc. 01 abr. 2015, 15:48

Maki ha escrit:
Per cert, de veritat no se us acudeixen preguntes millors que un "quin personatge us agrada més?"

Ja van dir pel Facebook que quan quedés poc per a l'esdeveniment ens preguntarien quines preguntes volem i les que trobin més interessants i curioses els hi preguntarien.
PD: Igualment, segurament, quan s'acabi els hi podreu preguntar personalment
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dc. 01 abr. 2015, 16:01

Últimament, en aquest fòrum la gent es queixa per vici. És un no parar.
I ningú us obliga a fer una donació a una ONG, simplement, aquest esdeveniment està muntat així, si no hi esteu d'acord, no hi aneu.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dc. 01 abr. 2015, 16:23

La veritat és que sí. Jo també veig molt bé el preu, i segur que ompliu el recinte amb la quantitat necessària, i el de la ONG em pareix perfecte, segurament heu fet una previsió per cobrir les despeses i no podeu agafar-vos els dits, i amb el diner que sobri en comptes de quedar-se'ls vosaltres (com farien altres) ho doneu a una ONG (amb el beneplàcit dels actors de doblatge, que potser no haguessin acudit tots de no ser així).

En resum, em pareix tot molt ben muntat, segur que és un èxit, i el que no vulgui anar que esperi el vídeo (que a sobre es queixaran quan esteu intentant que qui no vulgui pagar ho pugui veure gratis... ^^u )
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dc. 01 abr. 2015, 16:31

Jo no em queixo per vici, simplement dic que 10 euros em sembla un "sableig" en tota regla. M'alegro que als últims que heu postejat 10 euros os semblin 4 duros, pero per molts altres és una quantitat considerable.

Steve Maister ha escrit:
En resum, em pareix tot molt ben muntat, segur que és un èxit, i el que no vulgui anar que esperi el vídeo (que a sobre es queixaran quan esteu intentant que qui no vulgui pagar ho pugui veure gratis... ^^u )


Tan ben muntat que a falta d'un mes encara no tenen càmeres ni ningú que pogui filmar l'event... :xiulant:
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dc. 01 abr. 2015, 16:38

Saggio ha escrit:
Tan ben muntat que a falta d'un mes encara no tenen càmeres ni ningú que pogui filmar l'event... :xiulant:


És que això no té res a veure amb l'event, si el graven és per fer el favor al que no vulgui/pugui anar. Queixar-se d'això és queixar-se per vici.
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dc. 01 abr. 2015, 16:43

Steve Maister ha escrit:
Saggio ha escrit:
Tan ben muntat que a falta d'un mes encara no tenen càmeres ni ningú que pogui filmar l'event... :xiulant:


És que això no té res a veure amb l'event, si el graven és per fer el favor al que no vulgui/pugui anar. Queixar-se d'això és queixar-se per vici.


Com que no té que veure? Un event com aquest es fa perque ho pogui veure tothom, no només els que hi vagin.
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dc. 01 abr. 2015, 16:50

No em sembla barat, em sembla un preu totalment raonable pel que s'ofereix, per la repercussió que pugui tenir i perquè està fet des d'un punt de vista benèfic, cosa lloable.
I en lloc de queixar-vos de forma destructiva amb comentaris egoistes, aporteu alguna cosa de profit.

I per cert, un event com aquest es fa perquè el pugui anar a veure la gent que ha pagat l'entrada, que per això es paga. Si a sobre, us diuen que posaran mitjans per gravar-ho i que ho pugui veure tothom, doneu les gràcies.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dc. 01 abr. 2015, 16:54

surreak ha escrit:
I en lloc de queixar-vos de forma destructiva amb comentaris egoistes, aporteu alguna cosa de profit.

Diria que el que he dit es força raonable i gens destructiu... ^^u
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dc. 01 abr. 2015, 17:06

Tens raó, he generalitzat massa.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dc. 01 abr. 2015, 17:45

Saggio ha escrit:
Com que no té que veure? Un event com aquest es fa perque ho pogui veure tothom, no només els que hi vagin.


Suposo llavors, que un cop el vegis per internet, faràs una donació a la ONG, no? Al cap i a la fi està fet per a tothom i tothom qui assisteix aporta una donació. O només passes per aqui per descarregar vinagre de troll, com per variar?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dc. 01 abr. 2015, 17:45

fabrebatalla18 ha escrit:
Primer de tot dir que m'agrada la idea del videoforum, pero crec que no esta pensat amb la idea de reunir massa gent, sino no m'explico el preu.... jo visc força lluny de barcelona, nomes el viatge ja hauria de perdre 4 hores entra anar i tornar i segurament uns 20 euros o mes pel vitllet de tren, si a aixo li sumo pagar 10 euros per un "espectacle" de unes 3 hores em surt mes a compte quedarme a casa....

Jo penso de que ja que tots els beneficis son per a una ong les donacions haurien de ser voluntaries, posem per cas que la entrada costi 3 euros i ja despres que cadascu doni el que vegi convenient per a la ong (els 3 euros posem que serien el minim per a poder pagar el local i material), t'aseguro que amb una forma de pagament com aquesta recaudarieu mes diners ja que vindria moltissima mes gent, pero pagar 10 euros ja fa que molts pocs vinguin i amb aixo tindreu tambe molts pocs diners per a la ong... pero be, nomes es la meva opino.


Abans de fer aquest tipus de crítiques planteja't a qui critiques i en conseqüència quin nivell d'exigència li dónes.

Aquest eseveniment està organitzat per un grup petit de gent, no és una organització amb una capacitat com pot ser per exemple Ficomic, que ténen el recolzament de patrocinadors que els ajudin amb les despeses. Posa't tu solet amb uns amics a preparar una cosa similar, aconseguint que vingui tota la colla de professionals que ha de venir, més local, material, etc. i després m'expliques si amb els 3 euros que dius per cap cobreixes despeses.

És que a vegades alguns dieu cada cosa... xD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dc. 01 abr. 2015, 17:57

Miles_prower ha escrit:
i després m'expliques si amb els 3 euros que dius per cap cobreixes despeses.

On dic que amb 3 euros sigui suficient? es evident que he dit 3 euros per dir un numero, apren a interpretar millor avans de critiar...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants