Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

dt. 18 maig 2021, 12:38

Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Odolwa
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dv. 21 maig 2021, 14:55

Re: Dragon Ball Super

dv. 21 maig 2021, 16:39

Sort que tenim de que el manga s'editi en català, que a més, amb excepcions, em sembla la millor versió de Super (llevat dels capítols on el manga adaptava la saga d'en Bills/Beerus a corre-cuita). I també que continui en forma de pel·lícules, perquè així segur que les podrem veure doblades al català! :profident:

Espero que deixin de banda les escenes d'animació tradicional amb CGI, que són bastant fluixes. I ja si avancen cap al Torneig de l'Ub, encara millor!
 
TiPiCaL
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 25 maig 2021, 18:21

Re: Dragon Ball Super

dt. 25 maig 2021, 18:25

Odolwa ha escrit:
Sort que tenim de que el manga s'editi en català, que a més, amb excepcions, em sembla la millor versió de Super (llevat dels capítols on el manga adaptava la saga d'en Bills/Beerus a corre-cuita). I també que continui en forma de pel·lícules, perquè així segur que les podrem veure doblades al català! :profident:

Espero que deixin de banda les escenes d'animació tradicional amb CGI, que són bastant fluixes. I ja si avancen cap al Torneig de l'Ub, encara millor!


Cada vegada veig més llunyà aquest punt, hi havia gent que teoritzava que potser s'hauria de fer un reset, perquè per exemple que l'Uub pugui lluitar amb en Goku ni que sorprengues a en Vegeta ni que en Truks i en Goten no creixen mai els pobres.
 
Avatar de l’usuari
Odolwa
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dv. 21 maig 2021, 14:55

Re: Dragon Ball Super

dc. 26 maig 2021, 00:59

TiPiCaL ha escrit:
Odolwa ha escrit:
Sort que tenim de que el manga s'editi en català, que a més, amb excepcions, em sembla la millor versió de Super (llevat dels capítols on el manga adaptava la saga d'en Bills/Beerus a corre-cuita). I també que continui en forma de pel·lícules, perquè així segur que les podrem veure doblades al català! :profident:

Espero que deixin de banda les escenes d'animació tradicional amb CGI, que són bastant fluixes. I ja si avancen cap al Torneig de l'Ub, encara millor!


Cada vegada veig més llunyà aquest punt, hi havia gent que teoritzava que potser s'hauria de fer un reset, perquè per exemple que l'Uub pugui lluitar amb en Goku ni que sorprengues a en Vegeta ni que en Truks i en Goten no creixen mai els pobres.


No et pensis! Sobre que l'Uub pugui lluitar amb en Goku i sorprengui en Vegeta, això té sentit a partir de cert moment de la saga d'en Moro (no entro en spoilers per si no l'has llegida), o sigui que ho segueixen tenint en compte.

L'alçada d'en Trunks i en Goten ja és una altra cosa, però sempre es pot dir (tenin en compte que la Pan i la Bra apareixen a Super i per tant també apunten cap el final de Z) que són "saiyans de creixement lent", com en Goku quan era petit :profident: A mi en realitat em molesta que no els canviin i ho veig una qüestió de deixadesa, però l'explicació intra-història hi és.

Realment, el que més em molesta de Super és que el protagonisme recaigui gairebé sempre en en Goku i en Vegeta. Això i que la Bulma no canvii de pentinat cada cop que passa una mica el temps, que era una tradició del manga original :lol:
 
TiPiCaL
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 25 maig 2021, 18:21

Re: Dragon Ball Super

dc. 26 maig 2021, 17:42

Odolwa ha escrit:
TiPiCaL ha escrit:
Odolwa ha escrit:
Sort que tenim de que el manga s'editi en català, que a més, amb excepcions, em sembla la millor versió de Super (llevat dels capítols on el manga adaptava la saga d'en Bills/Beerus a corre-cuita). I també que continui en forma de pel·lícules, perquè així segur que les podrem veure doblades al català! :profident:

Espero que deixin de banda les escenes d'animació tradicional amb CGI, que són bastant fluixes. I ja si avancen cap al Torneig de l'Ub, encara millor!


Cada vegada veig més llunyà aquest punt, hi havia gent que teoritzava que potser s'hauria de fer un reset, perquè per exemple que l'Uub pugui lluitar amb en Goku ni que sorprengues a en Vegeta ni que en Truks i en Goten no creixen mai els pobres.


No et pensis! Sobre que l'Uub pugui lluitar amb en Goku i sorprengui en Vegeta, això té sentit a partir de cert moment de la saga d'en Moro (no entro en spoilers per si no l'has llegida), o sigui que ho segueixen tenint en compte.

L'alçada d'en Trunks i en Goten ja és una altra cosa, però sempre es pot dir (tenin en compte que la Pan i la Bra apareixen a Super i per tant també apunten cap el final de Z) que són "saiyans de creixement lent", com en Goku quan era petit :profident: A mi en realitat em molesta que no els canviin i ho veig una qüestió de deixadesa, però l'explicació intra-història hi és.

Realment, el que més em molesta de Super és que el protagonisme recaigui gairebé sempre en en Goku i en Vegeta. Això i que la Bulma no canvii de pentinat cada cop que passa una mica el temps, que era una tradició del manga original :lol:


Sí que és veritat que el final de la saga de Moro ho van fer així per poder enllaçar encara amb l'epilog, però sembla com si el propi epilog estigues fent que no es volguessin endinsar mes enllà i superar-lo per poder tenir altres personatges amb protagonisme perquè tens tota la raó que sembla que només existeixen en Goku i Vegeta pràcticament.
 
OrochiX99
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dl. 14 juny 2021, 15:58

Re: Dragon Ball Super

dl. 14 juny 2021, 16:59

Odolwa ha escrit:
TiPiCaL ha escrit:
Odolwa ha escrit:
Sort que tenim de que el manga s'editi en català, que a més, amb excepcions, em sembla la millor versió de Super (llevat dels capítols on el manga adaptava la saga d'en Bills/Beerus a corre-cuita). I també que continui en forma de pel·lícules, perquè així segur que les podrem veure doblades al català! :profident:

Espero que deixin de banda les escenes d'animació tradicional amb CGI, que són bastant fluixes. I ja si avancen cap al Torneig de l'Ub, encara millor!


Cada vegada veig més llunyà aquest punt, hi havia gent que teoritzava que potser s'hauria de fer un reset, perquè per exemple que l'Uub pugui lluitar amb en Goku ni que sorprengues a en Vegeta ni que en Truks i en Goten no creixen mai els pobres.


No et pensis! Sobre que l'Uub pugui lluitar amb en Goku i sorprengui en Vegeta, això té sentit a partir de cert moment de la saga d'en Moro (no entro en spoilers per si no l'has llegida), o sigui que ho segueixen tenint en compte.

L'alçada d'en Trunks i en Goten ja és una altra cosa, però sempre es pot dir (tenin en compte que la Pan i la Bra apareixen a Super i per tant també apunten cap el final de Z) que són "saiyans de creixement lent", com en Goku quan era petit :profident: A mi en realitat em molesta que no els canviin i ho veig una qüestió de deixadesa, però l'explicació intra-història hi és.

Realment, el que més em molesta de Super és que el protagonisme recaigui gairebé sempre en en Goku i en Vegeta. Això i que la Bulma no canvii de pentinat cada cop que passa una mica el temps, que era una tradició del manga original :lol:



Com els súper guerrers no canvien gaire d'aspecte amb el temps i el Goku el Vegeta (protagonistes) tindran les mateixes cares durant ves a saber quant més, jo penso que s'estan reservant el Son Goten i el Tranks per donar-li un cop d'efecte a la sèrie en un futur. Crec que quan hagin esgotat els recursos que volen esgotar, els faran sortir als dos ja crescuts, amb el cos desenvolupat i amb potencial suficient per arribar al nivell dels pares (això si volen que la sèrie tingui una continuïtat molt llarga).

Quant al protagonisme del Goku i el Vegeta, jo penso que han volgut abusar de l'encert que va supossar l'etapa final de la saga d'en Buu.
 
Avatar de l’usuari
Odolwa
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dv. 21 maig 2021, 14:55

Re: Dragon Ball Super

ds. 26 juny 2021, 23:05

OrochiX99 ha escrit:
Com els súper guerrers no canvien gaire d'aspecte amb el temps i el Goku el Vegeta (protagonistes) tindran les mateixes cares durant ves a saber quant més, jo penso que s'estan reservant el Son Goten i el Tranks per donar-li un cop d'efecte a la sèrie en un futur. Crec que quan hagin esgotat els recursos que volen esgotar, els faran sortir als dos ja crescuts, amb el cos desenvolupat i amb potencial suficient per arribar al nivell dels pares (això si volen que la sèrie tingui una continuïtat molt llarga).

Quant al protagonisme del Goku i el Vegeta, jo penso que han volgut abusar de l'encert que va supossar l'etapa final de la saga d'en Buu.


La dinàmica Goku-Vegeta sorgida del final de la saga de Bu com tu dius és interessant, però em sembla que l'estan explotant massa. Al cap i a la fi, el manga original, al menys la part corresponent a Z, canviava de protagonistes sovint (sempre amb en Goku com a últim recurs, d'acord): a Namek teniem en Krilin, en Gohan i la Bulma, amb els androides en Trunks i en Vegeta, a la saga de Bu en Gohan, en Goten i en Trunks... Realment s'agrairia que els nanos ja de grans tinguessin de nou protagonisme, o la Pan, la Bra i l'Ub, ni que sigui per diversificar una mica entre tant Goku i Vegeta.
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Dragon Ball Super

ds. 10 jul. 2021, 13:06

Una pregunta, les pel·lícules de Bola de Drac Super en blu-ray estan en català, o únicament en japonès i castellà? Graciès per endavant.
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Dragon Ball Super

ds. 10 jul. 2021, 16:00

Otohure ha escrit:
Una pregunta, les pel·lícules de Bola de Drac Super en blu-ray estan en català, o únicament en japonès i castellà? Graciès per endavant.

De Bola de drac Super només hi ha una pel·lícula, la d'en Broly, i sí, està doblada en català. La Batalla dels Déus i La Resurreció d'en Freezer en el seu moment van ser pel·lícules de DBZ, que posteriorment foren adaptades a la sèrie de DBSuper. Aquestes dues també en català.

Si et refereixes als packs de la sèrie, doncs, només en castellà i japonès.

Salut
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Dragon Ball Super

ds. 10 jul. 2021, 18:43

Lupus Sigarrensis ha escrit:
Otohure ha escrit:
Una pregunta, les pel·lícules de Bola de Drac Super en blu-ray estan en català, o únicament en japonès i castellà? Graciès per endavant.

De Bola de drac Super només hi ha una pel·lícula, la d'en Broly, i sí, està doblada en català. La Batalla dels Déus i La Resurreció d'en Freezer en el seu moment van ser pel·lícules de DBZ, que posteriorment foren adaptades a la sèrie de DBSuper. Aquestes dues també en català.

Si et refereixes als packs de la sèrie, doncs, només en castellà i japonès.

Salut
Moltes gràcies per la teva ajuda.
 
Carla90
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dj. 25 feb. 2021, 15:38

Re: Dragon Ball Super

dc. 14 jul. 2021, 17:04

Havera si algun dia doblan super en catala, la serie em refereixo.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

ds. 24 jul. 2021, 23:59


@MZanni @DoblatgeCatala @llenguacatalana #MésAudiovisualCatalà @cat_cine

https://en.dragon-ball-official.com/news/01_332.html
https://areajugones.sport.es/anime/anun ... r-trailer/
Confío en que la tengamos doblada en catalán como la de Broly.
He visto los diseños restantes y me recuerdan al juego Dragon Ball Online para pc, ya veremos que tal por que la de Broly me decepcionó un poco.
Bluepheasant l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 26 jul. 2021, 19:00, en total s’ha editat 1 vegada.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

dg. 25 jul. 2021, 21:03

M'he enrecordat d'aquest ending amb el títol:
Este es el camino
 
Drix87
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dj. 29 oct. 2020, 17:07

Re: Dragon Ball Super

dg. 25 jul. 2021, 21:58

Os recomiendo 100% la app de Manga + todo el manga en castellano. Yo he vuelto a ver Captain Tsubasa o sea Oliver y Benji. Ademas de Dragon Ball super k van por la Saga de Granola y en el último hay nueva transformación.
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Dragon Ball Super

dl. 26 jul. 2021, 00:01

Drix87 ha escrit:
Os recomiendo 100% la app de Manga + todo el manga en castellano. Yo he vuelto a ver Captain Tsubasa o sea Oliver y Benji. Ademas de Dragon Ball super k van por la Saga de Granola y en el último hay nueva transformación.


Pero solo te dejan ciertos capitulos, no las series enteras.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 19 visitants