Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
raulgm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: ds. 18 maig 2013, 09:00

Re: Dragon Ball Super

dc. 08 juny 2022, 13:09

Molt bones intencions però em sembla que amb les dates que estem ja... a dos mesos de l'estrena, tant de bó m'equivoqui, però pinta que no la tindrem.

Salutacions
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Dragon Ball Super

dc. 08 juny 2022, 15:31

Després de veure els trailers, quasi millor que no doblin aquesta cosa. Que en Cor Petit continuï sent la mainadera de la Pan i es tingui que infiltrar en la cinta vermella a lo Solid Snake quan sel's podria carregar a tots amb un dit son aberracions insufribles. Ja sé que Super en sí és una aberració, pero a les pelis fins ara no s'havien passat tant de la ratlla.
Saggio l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 09 juny 2022, 19:59, en total s’ha editat 2 vegades.
 
Avatar de l’usuari
Odolwa
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dv. 21 maig 2021, 14:55

Re: Dragon Ball Super

dj. 09 juny 2022, 18:01

Saggio ha escrit:
Després de veure els trailers, quasi millor que no doblin aquesta cosa. Que en Cor Petit continuï sent la mainadera de la Pan i es tingui que infiltrar en la cinta vermella a lo Solid Snake quan sel's podria carregar a tots amb un dit son aberracions insufribles. Ja sé que Super en sí és una aberració, pero a les pelis fins ara no s'havien passant tant de la ratlla.


Després resultarà que a la peli hi ha una explicació per a això, com per exemple que Gamma 1 i 2 siguin massa poderosos per en Cor Petit, o que tinguin la Pan retinguda per ells i amenacin amb fer-li mal, o... Pero millor que no la doblin al català, así nos lo explican en castellano, y nos entendemos todos.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dragon Ball Super

dj. 09 juny 2022, 18:37

Odolwa ha escrit:
Saggio ha escrit:
Després de veure els trailers, quasi millor que no doblin aquesta cosa. Que en Cor Petit continuï sent la mainadera de la Pan i es tingui que infiltrar en la cinta vermella a lo Solid Snake quan sel's podria carregar a tots amb un dit son aberracions insufribles. Ja sé que Super en sí és una aberració, pero a les pelis fins ara no s'havien passant tant de la ratlla.


Després resultarà que a la peli hi ha una explicació per a això, com per exemple que Gamma 1 i 2 siguin massa poderosos per en Cor Petit, o que tinguin la Pan retinguda per ells i amenacin amb fer-li mal, o... Pero millor que no la doblin al català, así nos lo explican en castellano, y nos entendemos todos.


Tambien apesta ya el hecho de que cualquier humano pueda ya inventar androides tan poderosos... Que el dr gero pudiera inventar un androide mas fuerte que freezer que era el emperador del universo pues apestaba, pero bueno dejemoslo en que era un mega cientifico como excusa. Pero ahora estos randoms crean un androide capaz de vencer a gohan en mystic?? osea a alguien mas poderoso que super boo... Es que no tiene sentido. Aunque bueno, es super, que ahi hasta krilin va al gimnasio, o las pistolas hacen daño a los guerreros...
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Dragon Ball Super

dj. 09 juny 2022, 21:34

Odolwa ha escrit:
Saggio ha escrit:
Després de veure els trailers, quasi millor que no doblin aquesta cosa. Que en Cor Petit continuï sent la mainadera de la Pan i es tingui que infiltrar en la cinta vermella a lo Solid Snake quan sel's podria carregar a tots amb un dit son aberracions insufribles. Ja sé que Super en sí és una aberració, pero a les pelis fins ara no s'havien passant tant de la ratlla.


Després resultarà que a la peli hi ha una explicació per a això, com per exemple que Gamma 1 i 2 siguin massa poderosos per en Cor Petit, o que tinguin la Pan retinguda per ells i amenacin amb fer-li mal, o... Pero millor que no la doblin al català, así nos lo explican en castellano, y nos entendemos todos.


Jo crec que la explicació és que en Cor Petit no vol que li disparin i es que ja se sap que en Super (tant en l'anime com en el manga) les pistoles son molt poderoses.

Imatge
Imatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 658
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

dv. 10 juny 2022, 12:05

raulgm ha escrit:
Molt bones intencions però em sembla que amb les dates que estem ja... a dos mesos de l'estrena, tant de bó m'equivoqui, però pinta que no la tindrem.
Salutacions

El que jo no acabo d'entendre què es el que es complicat per fer un doblatge en català i més tractant-se de Bola de Drac.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
raulgm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: ds. 18 maig 2013, 09:00

Re: Dragon Ball Super

dv. 10 juny 2022, 13:49

Bluepheasant ha escrit:
raulgm ha escrit:
Molt bones intencions però em sembla que amb les dates que estem ja... a dos mesos de l'estrena, tant de bó m'equivoqui, però pinta que no la tindrem.
Salutacions

El que jo no acabo d'entendre què es el que es complicat per fer un doblatge en català i més tractant-se de Bola de Drac.


Entenc jo que és clarament la inexperiència de crunchyroll en fer aquestes coses. Si fes cas als directors territorials i veies que el doblatge és gratuït i que els hi pot donar una taquilla molt major, molt estúpids haurien de ser per no fer-ho, si no perden res... per això penso que és bàsicament un tema de desconeixement i inexperiència en aquest tipus de llançament

Salutacions
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 658
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

dv. 10 juny 2022, 16:52

Toei amb aquesta película ho ha tornat a fer, el mateix que va passar amb en Gogeta a la del Broly.
Spoiler: mostra
No se perqué coi han hagut de mostrar en cèl•lula a un trailer curt, ara ja es evident que aquests de la Cinta vermella el tornen a crear o el resuciten, y quins són els plans que tenen els nous antagonistes. I ara quina será la sorpresa? Que en Son Gohan s'el torna a carrregar? Tot s'ha tornat massa obvi.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dv. 10 juny 2022, 21:26

Bluepheasant ha escrit:
Toei amb aquesta película ho ha tornat a fer, el mateix que va passar amb en Gogeta a la del Broly.
Spoiler: mostra
No se perqué coi han hagut de mostrar en cèl•lula a un trailer curt, ara ja es evident que aquests de la Cinta vermella el tornen a crear o el resuciten, y quins són els plans que tenen els nous antagonistes. I ara quina será la sorpresa? Que en Son Gohan s'el torna a carrregar? Tot s'ha tornat massa obvi.


Però si no ha aparegut en cap tràiler / PV. Per una vegada que ho han fet bé i no han spoilejat abans d'hora... ^^u
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dg. 12 juny 2022, 15:17

Ja he vist el video... suposo que els "superherois" aquells ridiculs no eren uns rivals prou espectaculars, han de triar d¡algu que cridi i faci llumetes psicodèliques i com evidnetment no tenen mai idees noves, han de tirar "d'arxiu"
 
Avatar de l’usuari
raulgm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: ds. 18 maig 2013, 09:00

Re: Dragon Ball Super

dt. 14 juny 2022, 11:17

Ja està tota la peli a la xarxa, de fet tinc una copia al compte de mega... no la veuré però cullons fa ràbia i dic que fa ràbia perque no calia esperar dos mesos per estrenar aquí, ara ens acabarem menjant spoilers com el tema comentat d'en
Spoiler: mostra
Cèl.lula
o més coses...

Si es pot fer amb superproduccions, també amb això s'han de poder fer estrenes simultanias i més amb una saga com DB que te tantísims seguidors arreu del mon...

Salutacions
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dc. 15 juny 2022, 20:45

Home, els spoilers no tens perque menjar-te'ls 'sl.Simplement evita on en pots trobar i ja esta
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 658
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

dj. 16 juny 2022, 13:40

https://www.ccma.cat/tv3/alacarta/sense ... o/6163808/

Evidentment les mencions d'honor han sigut Doraemon i Bola de Drac, no vol dir que s'invisibilitzi altres que van marcar molt fort com Detectiu Conan, InuYasha o One Piece pero aquestes 2 primeres son les que van marcar el camí. Per fi mencionen l'anyorat 3XL. m'ha sorprés que ningú s'enrecordés del Dr. Slump.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dt. 21 juny 2022, 23:13

El Manga 85 de Super ja està disponible, i podríem dir que ha arribat al punt àlgid de la saga de Granola. Respecte la pel·lícula, no he vist res més enllà del trailer, i un petit spoiler. M'esperaré a que s'estreni aquí
Imatge
 
Avatar de l’usuari
raulgm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: ds. 18 maig 2013, 09:00

Re: Dragon Ball Super

dc. 06 jul. 2022, 09:17

I deixant de banda la película si el que diu DBSChronicle a twitter es cert (i no acostuma a fallar) els nous capítols del anime de super ja estan en producció sortint a l'any proper.

Tant de bó, ja tinc ganes de veure l'anime de Broly, Moro, Granola i super hero a veure si l'abarquen tot

També parlen de que volen estrenar peli cada 2-3 anys, però això no tinc clar que sigui gaire bona idea revisant les dades de recaudació de Super Hero. Comparant amb Broly una caiguda del 50% en tots els valors, dades del primer cap de setmana, dades de la primera setmana, dades de passades 3 setmanes....

Salutacions

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants