Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

dg. 19 feb. 2023, 02:10

No vull crear un tema nou però crec que per aquí es el més adient. ¿Quina es la vostra il·lustració de Bola de Drac preferida dibuixada per en Toriyama i la d'en Toyotaro?
D'en toriyama em quedo amb la portada del volum 17 on surt el Goku motorista la roba mola bastant.
Imatge

Aquesta portada d'en Toyotaro tot i ser un remake d'un poster per promocionar la saga d'enn Buu está molt currada:
Imatge
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Odolwa
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dv. 21 maig 2021, 14:55

Re: Dragon Ball Super

dl. 20 feb. 2023, 10:45

Uah, estic molt content (i impacient) per veure aquests doblatges de les pelis que faltaven! Espero que, encara que sigui per tancar el cercle, tornin la majoria de veus possibles i s'aconsegueixi la "màgia" de veure-les com si les haguessin doblat als anys 90.

Ens haurem de fer a la idea de que quan arribi Super hi hauran veus molt mítiques que ja no hi seran. Sobretot es trobarà moltíssim a faltar la veu de l'Enric Isasi, és LA VEU de Bola de Drac.
 
jmvencatala
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dg. 05 març 2023, 01:15

Re: Dragon Ball Super

dg. 05 març 2023, 15:51

Però arribarà super algun dia? No ho tinc massa clar.
 
jon.sanchez
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 44
Membre des de: dc. 25 ago. 2021, 20:43

Re: Dragon Ball Super

ds. 18 març 2023, 10:04

Odolwa ha escrit:
Uah, estic molt content (i impacient) per veure aquests doblatges de les pelis que faltaven! Espero que, encara que sigui per tancar el cercle, tornin la majoria de veus possibles i s'aconsegueixi la "màgia" de veure-les com si les haguessin doblat als anys 90.

Ens haurem de fer a la idea de que quan arribi Super hi hauran veus molt mítiques que ja no hi seran. Sobretot es trobarà moltíssim a faltar la veu de l'Enric Isasi, és LA VEU de Bola de Drac.

Hi ha aquest problema. Però en Joan Sanz va dir que molt actors, tot i que estiguin jubilats, tornarien només per fer Bola de Drac. Va comentar que l'Enric Isasi o el mateix Joan, fins que tinguin salut i cordes vocals, farien sempre els seus papers.
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dv. 24 març 2023, 11:40

Així faran com en Fèlix Benito (veu de Kami-Sama), que s'ha retirat als 91 anys). Pels amants de Bola de Drac es una gran notícia que aquests actors, vulguin seguir doblant més enllà de l'edat de jubilació legal.
Imatge
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Dragon Ball Super

dt. 11 abr. 2023, 20:02

Estic a mitges de la sèrie de DBS. Em recomanaríeu veure la peli de Broly, aprofitant que encara està disponible a la web de l'X3? O millor acabo de veure l'anime? Estic pensant que si no hi ha spoilers demencials, podria veure-la aquests dies abans no la treguin. A veure què em dieu. Merci!
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

dg. 16 abr. 2023, 00:51

seiyuubcn ha escrit:
Estic a mitges de la sèrie de DBS. Em recomanaríeu veure la peli de Broly, aprofitant que encara està disponible a la web de l'X3? O millor acabo de veure l'anime? Estic pensant que si no hi ha spoilers demencials, podria veure-la aquests dies abans no la treguin. A veure què em dieu. Merci!

Millor que acabis de veure l'anime, hi ha una escena que fa referencia a l'última saga de l'anime
Este es el camino
 
AtaruSan
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: ds. 01 oct. 2022, 13:35

Re: Dragon Ball Super

ds. 22 abr. 2023, 15:33

Acabo de veure en el post, que està previst fer el doblatge de les 4 pel·lícules de Z, ja m'heu alegrat el dia jajaja, mai vaig pensar que ho farien a hores d'ara... tant de bo també fessin el pas amb la sèrie Súper, però crec que això ho veig més improbable, donat les problemàtiques amb les llicències/drets d'emetre la sèrie completa...

A poc a poc, pot ser que tinguem sort algun dia... jeje
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

dl. 24 abr. 2023, 21:07

AtaruSan ha escrit:
Acabo de veure en el post, que està previst fer el doblatge de les 4 pel·lícules de Z, ja m'heu alegrat el dia jajaja, mai vaig pensar que ho farien a hores d'ara... tant de bo també fessin el pas amb la sèrie Súper, però crec que això ho veig més improbable, donat les problemàtiques amb les llicències/drets d'emetre la sèrie completa...
A poc a poc, pot ser que tinguem sort algun dia... jeje

El doblatge de les 4 pel·lícules inèdites ja deu estar acabat a día d'avui, suposo que l'anunci será a l'estiu.
Este es el camino
 
AtaruSan
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: ds. 01 oct. 2022, 13:35

Re: Dragon Ball Super

ds. 29 abr. 2023, 13:16

Acabo de veure imatges publicades per Selecta Vision, on es poden veure escenes de les pel.lícules als estudis de Selecta, i apareixen els actors i actrius de doblatge com én Marc Zanni, l’Eva Lluch, el Quique Hernández i la Carme Clavell, on es veu fent els doblatges a l'estudi de doblatge, per tant, imagin que com en Bluepheasant diu, podria ja estar acabar i a l'espera de publicar els DVD/Blu-ray que imagin sera aquest any... ja amb ganes de que surtin :)

Falta que peguin el bot a la sèrie Súper.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

ds. 15 jul. 2023, 20:53

pepevic ha escrit:
El 29 de setembre surten les pelis que faltaven de bola de drac Z per doblar al català.
Ja es poden comprar a la web de selecta.. pensava que ho treurien en un pack pero van per separat.

Gràcies per la info, en quant surtin les compraré.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
enzo1988
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: dc. 10 nov. 2010, 10:23

Re: Dragon Ball Super

dv. 28 jul. 2023, 14:06

En Magori acaba de pujar al youtube un petit reportatge de'n Zanni fent els seus takes a les pelicules i ha confirmat una cosa. En Ferran Llavina i la Isabel Muntané ja no hi seran. Els trobarem a faltar a tots 2. No només a "Bola de drac". En Kaito sera un actor que imitara la veu de'n Llavina (en pla homenatge com el Follet Tortuga i en Domenech) i la Chi Chi sera doblada per la Maria Lluisa Magaña. 31 anys després la ha tornada a doblar. Molt bona decisió perquè les dues actrius ho van fer molt be.

"Escolta, rei meu. Jo se que em dic! Ningú t'havia d'empenyer a lluitar. Ni que fos per salvar el planeta."
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

dv. 28 jul. 2023, 15:24

enzo1988 ha escrit:
la Chi Chi sera doblada per la Maria Lluisa Magaña. 31 anys després la ha tornada a doblar. Molt bona decisió perquè les dues actrius ho van fer molt be.

Este es el camino
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dv. 28 jul. 2023, 15:38

Les dues decisions em semblen molt bones, matenir el maxim de continuitat possible.La veu d'en Ferran Llavina sempre la tindré associada en Kaito, crec que li esqueia molt al personatge la veritat, tant en els moments comics com en els seriosos.

En el video s'ha vist un Marc Zanni refredat i la veritat és que sonava la veu ronca per moments pero confio que sonarà bé.

Hi ha una cosa, que a no se que a Super Hero hagi canviat, veig que o hi ha manera que facin. I és dir "Gohan" i no sempre Son Gohan. De la mateixa maner que a en Son Gotn ja a GT se li diu de les dues maneres, amb en Son Gohan no hi ha manera humana.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

ds. 29 jul. 2023, 01:27

Lo de la Xixi ho veig equiparable amb Mark Ullod substituint en Jordi Royo als actuals del Conan, mentre hi hagi una continuació tan contents.
Sobre el Déu Kaito diuen que han buscat a algú que imiti el Ferran Llavina:
Spoiler: mostra
Aposto per Enric Arquimbau, em direu que massa greu pero mireu la película "Tots cap a l'oest" on dobla a Averell Dalton, altre opció sería el nou Agasa; Toni Sevilla.


Tot i que el Cèl•lula no surt en Jaume Mallofré té una participació a una de les 4, es va dir a un directe de la nit friki.
Este es el camino

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants