Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Bola de drac super doblatge

ds. 16 gen. 2021, 12:51

ballu03 ha escrit:
Bola de drac super està doblat en català?


No.
 
Avatar de l’usuari
GypsyTheHedgehog
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 86
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 08:48
Ubicació: Girona

Re: Bola de drac super doblatge

ds. 16 gen. 2021, 15:47

Si el doblessin finalment al català, m'agradaria que fessin servir el llenguatge de Bola de Drac, Bola de Drac Z i Bola de Drac GT, no del Kai xD
Ho dic per algunes coses que em tiren una mica cap a enrera xD
Com per exemple, que nom propi masculí començat am consonant, diguin "el" o "en", prefereixo que diguin "en" com s'ha dit sempre xD
Ja sé que "el" també està admés, però em sona estrany xD
També, entenc que en castellà es digui Saiyan, però en català... De tota la vida em dit Guerrer de l'espai i super guerrer, no m'agrada que m'ho canviin ara xD
També que respectin una mica més les neutres en comptes de fer vocals super obertes quan és sílaba àtona xD
Sí, ho sé, soc una mica tiquis miquis amb aquestes coses xD A Girona som així d'especials xD
Canal de YT https://www.youtube.com/channel/UC5MD2s ... 2_nsvzamwQ
Canal de Twitch: https://www.twitch.tv/gypsythehedgehog
Discord: Demaneu per missatge privat.
 
Gonzalo
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dl. 18 gen. 2021, 12:41

Re: Bola de drac super doblatge

dl. 18 gen. 2021, 20:40

Estaría muy bien que lo doblaran, las traducciones del mundo de bola de drac en castellano me suenan raras siempre...
 
TITObcn
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dt. 08 des. 2020, 17:32

Re: Bola de drac super doblatge

ds. 30 gen. 2021, 22:26

Espero que algun dia puguem disfrutar de Bola de Drac Super doblat en català. Tota la meva infància veient la sèrie des de l'inici en català i, tot i estar els últims anys mirant Super en castellà, mai m'hi acabo d'acostumar. Canvien tant els noms dels personatges i de les tècniques...
 
TITObcn
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dt. 08 des. 2020, 17:32

Re: Dragon Ball Super

ds. 30 gen. 2021, 22:31

La veritat és que m'ha agradat moltíssim la saga d'en Moro. Segur que la d'en Granola seguirà a l'alçada. Espero que algun dia puguem disfrutar de DB Super doblat en català!
 
Avatar de l’usuari
Tonetti49
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dg. 24 gen. 2021, 13:38

Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 31 gen. 2021, 19:37

Bona tarda!! algú sap si TV3 té l'intenció de doblar Bola de Drac Super?? Gracies per la feina que feu al fòrum Animelliure.
Salutacions!!
 
oing
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 16 feb. 2021, 12:23

Bola de Drac Súper

dt. 16 feb. 2021, 13:23

Primer de tot, hola a tothom, sóc nou al fòrum, encara no sé ben bé com va i no se si el tema ja s'ha parlat però
voldria preguntar si algú sap per quan s'espera el doblatge al català de Bola de Drac Súper.
Moltes gràcies
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

dt. 16 feb. 2021, 16:02

Encara no hi ha novetats i dubto que la tinguem aquest any o el següent . Però per nassos s'ha de doblar tard o d'hora.
Des de 2019 esperant novetats el perquè de la data? per que va ser quan Boing va emetre l'últim episodi i des de llavors els autonòmics ja tenen llum verda per adquirir-la i doblar-la.

oing ha escrit:
Primer de tot, hola a tothom, sóc nou al fòrum, encara no sé ben bé com va i no se si el tema ja s'ha parlat però
voldria preguntar si algú sap per quan s'espera el doblatge al català de Bola de Drac Súper.
Moltes gràcies

Benvingut
Tonetti49 ha escrit:
Bona tarda!! algú sap si TV3 té l'intenció de doblar Bola de Drac Super?
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dragon Ball Super

dt. 16 feb. 2021, 16:17

Bluepheasant ha escrit:
Encara no hi ha novetats i dubto que la tinguem aquest any o el següent . Però per nassos s'ha de doblar tard o d'hora.
Des de 2019 esperant novetats el perquè de la data? per que va ser quan Boing va emetre l'últim episodi i des de llavors els autonòmics ja tenen llum verda per adquirir-la i doblar-la.

oing ha escrit:
Primer de tot, hola a tothom, sóc nou al fòrum, encara no sé ben bé com va i no se si el tema ja s'ha parlat però
voldria preguntar si algú sap per quan s'espera el doblatge al català de Bola de Drac Súper.
Moltes gràcies

Benvingut
Tonetti49 ha escrit:
Bona tarda!! algú sap si TV3 té l'intenció de doblar Bola de Drac Super?


boing aun la sigue emitiendo
 
oing
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 16 feb. 2021, 12:23

Re: Dragon Ball Super

dj. 18 feb. 2021, 18:29

Gràcies per la resposta, esperem doncs que aviat tinguem l'oportunitat
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dv. 19 feb. 2021, 00:35

Haurem d'esperar que finalitzin els drets de Mediaset per negociar amb la FORTA (televisions autonòmiques).
Imatge
 
pcortesmascarell
Usuari
Usuari
Entrades: 11
Membre des de: dg. 31 gen. 2021, 20:43

Re: Bola de drac super doblatge

dv. 19 feb. 2021, 12:14

Tant de bo
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

dv. 19 feb. 2021, 13:48

Si el admin (@Steve Maister) puede borrar este tema nuevo se agradece:
viewtopic.php?f=5&t=23281

Podéis comentarlo todo por aquí no hace falta crear un tema para cada cosa de Bola de Drac... :ein: :ein:
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

dv. 19 feb. 2021, 14:12

GypsyTheHedgehog ha escrit:
Si el doblessin finalment al català, m'agradaria que fessin servir el llenguatge de Bola de Drac, Bola de Drac Z i Bola de Drac GT, no del Kai xD
Ho dic per algunes coses que em tiren una mica cap a enrera xD

Depèn del cas crec que el terme "Ki" es podria utilitzar com es va fer a la pel·lícula del Freezer, després tenim el Kaioh-Shin que al Z era el deu de Neptú i està clar que si es dobla el Super el citaran així com va passar a la pel·li dels deus. Un dels avantatges de doblar després que el castellà és que a mitja sèrie la pròpia Toei exigia dir-li al deu de l'univers 7 "Beerus" en lloc de "Bills" per sort el doblatge català ho podrà fer des del principi sense canviar-ho a mitja sèrie, no sé si això afectarà al Capità Ginew...
GypsyTheHedgehog ha escrit:
Com per exemple, que nom propi masculí començat am consonant, diguin "el" o "en", prefereixo que diguin "en" com s'ha dit sempre xD
Ja sé que "el" també està admés, però em sona estrany xD
crec que dirán "en".
GypsyTheHedgehog ha escrit:
També, entenc que en castellà es digui Saiyan, però en català... De tota la vida em dit Guerrer de l'espai i super guerrer, no m'agrada que m'ho canviin ara xD
També que respectin una mica més les neutres en comptes de fer vocals super obertes quan és sílaba àtona xD
Sí, ho sé, soc una mica tiquis miquis amb aquestes coses xD A Girona som així d'especials xD
El terme de Saiyan i guerrer jo crec que per referir-se a la raça diuen Saiyan i el terme Guerrer de l'espai és per referir-se a l'exèrcit creat pel Rei Vegeta tenint en compte que els Saiyans es passen la vida lluitant. Si no recordo malament al Kai es va arribar a dir; "Sóc un Guerrer de l'espai de la raça Saiyan".
En quant el doblatge tenint en compte el que es va fer a les 3 pel·lis i la saga d'en Buu al ZKAI espero que l'Enric Hernández torni a doblar en Son Gohan com al Z. Ja sé que no és possible que el Jordi Vila torni a doblar el Monstre Buu, però en Francesc Belda no li acabava de fer el pes, a més que utilitzava un registre semblant al Gecko Moria de One Piece, millor que torni en Jordi Vila o canviar-lo i posar-ne un altre.
No sé com afectarà a la saga d'en Zamasu però el Tranks i el Kaiohshin tenen diàlegs entre ells i els dos els dobla l'Aleix Estadella. 2 opcions: canviar el Kaiohshin o repetició de veus.
PD: Almenys que doblin les 4 pel·lis que falten com la del Tapion i el Janemba per sondejar una mica... :(
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dragon Ball Super

dv. 19 feb. 2021, 14:20

Bluepheasant ha escrit:
GypsyTheHedgehog ha escrit:
Si el doblessin finalment al català, m'agradaria que fessin servir el llenguatge de Bola de Drac, Bola de Drac Z i Bola de Drac GT, no del Kai xD
Ho dic per algunes coses que em tiren una mica cap a enrera xD

Depèn del cas crec que el terme "Ki" es podria utilitzar com es va fer a la pel·lícula del Freezer, després tenim el Kaioh-Shin que al Z era el deu de Neptú i està clar que si es dobla el Super el citaran així com va passar a la pel·li dels deus. Un dels avantatges de doblar després que el castellà és que a mitja sèrie la pròpia Toei exigia dir-li al deu de l'univers 7 "Beerus" en lloc de "Bills" per sort el doblatge català ho podrà fer des del principi sense canviar-ho a mitja sèrie, no sé si això afectarà al Capità Ginew...
GypsyTheHedgehog ha escrit:
Com per exemple, que nom propi masculí començat am consonant, diguin "el" o "en", prefereixo que diguin "en" com s'ha dit sempre xD
Ja sé que "el" també està admés, però em sona estrany xD
crec que dirán "en".
GypsyTheHedgehog ha escrit:
També, entenc que en castellà es digui Saiyan, però en català... De tota la vida em dit Guerrer de l'espai i super guerrer, no m'agrada que m'ho canviin ara xD
També que respectin una mica més les neutres en comptes de fer vocals super obertes quan és sílaba àtona xD
Sí, ho sé, soc una mica tiquis miquis amb aquestes coses xD A Girona som així d'especials xD
El terme de Saiyan i guerrer jo crec que per referir-se a la raça diuen Saiyan i el terme Guerrer de l'espai és per referir-se a l'exèrcit creat pel Rei Vegeta tenint en compte que els Saiyans es passen la vida lluitant. Si no recordo malament al Kai es va arribar a dir; "Sóc un Guerrer de l'espai de la raça Saiyan".
En quant el doblatge tenint en compte el que es va fer a les 3 pel·lis i la saga d'en Buu al ZKAI espero que l'Enric Hernández torni a doblar en Son Gohan com al Z. Ja sé que no és possible que el Jordi Vila torni a doblar el Monstre Buu, però en Francesc Belda no li acabava de fer el pes, a més que utilitzava un registre semblant al Gecko Moria de One Piece, millor que torni en Jordi Vila o canviar-lo i posar-ne un altre.
No sé com afectarà a la saga d'en Zamasu però el Tranks i el Kaiohshin tenen diàlegs entre ells i els dos els dobla l'Aleix Estadella. 2 opcions: canviar el Kaiohshin o repetició de veus.
PD: Almenys que doblin les 4 pel·lis que falten com la del Tapion i el Janemba per sondejar una mica... :(


A mi tampoco me gusto nada francesc para boo.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 31 visitants