Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 658
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

dj. 01 set. 2022, 14:22

He mirat per curiositat els horaris/ butaques reservades al cinema on aniré a les sessions en català, la meitat de les butaques están reservades, potser vol dir que fará el ple total. Tinc entrada desde fa 2 setmanes.
a la versió en castellà el mateix però amb sales petites.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Dragon Ball Super

dj. 01 set. 2022, 18:43

Hi volia anar avui, sí al Bages Centre, avui l'estrenen, però finalment m'és impossible. Com que aquest cap de setmana tinc Festa Major, el dilluns hi faré cap.
La sala plena de gom a gom per avui a les 7 de la tarda:

Imatge
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 658
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

dg. 04 set. 2022, 22:25

Ja he vist la pel•lícula, millor que l'anterior pero és impossible que m'acostumi a aquest 3D, tot i passa disimulat pero al veure com onegen les capes dels Gamma i el Cor-petit, meh.
Spoiler: mostra
Crec que no puc criticar el guió de la pel•li, per que quan pagues una entrada per BD ja saps que anirás a veure. Aquest cop el temps que ha durat la batalla s'em ha passat mes rapid, una mica molest que el Cèl•lula només sigui una bestia descontrolada que no parla, el pobre Jaume Mallofré haurá pensat... ¿Per aixó m'han convocat? Feia temps que una mort no estaba carregada de drama a la saga, ja que el Gamma no pot resucitar, veurem si en un futur que s'enpesquen amb posar-hi límit al poder al poder de les boles de drac. El desig de la Bulma tota la sala rient trobaba a faltar aquest humor a Bola de Drac típic de la primera sèrie (Get broke go Woke) Espero que aviat tinguem les últimes sagues del manga adaptades a l'anime.
Este es el camino
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dl. 05 set. 2022, 14:54

Bluepheasant ha escrit:
Ja he vist la pel•lícula, millor que l'anterior pero és impossible que m'acostumi a aquest 3D, tot i passa disimulat pero al veure com onegen les capes dels Gamma i el Cor-petit, meh.
Spoiler: mostra
Crec que no puc criticar el guió de la pel•li, per que quan pagues una entrada per BD ja saps que anirás a veure. Aquest cop el temps que ha durat la batalla s'em ha passat mes rapid, una mica molest que el Cèl•lula només sigui una bestia descontrolada que no parla, el pobre Jaume Mallofré haurá pensat... ¿Per aixó m'han convocat? Feia temps que una mort no estaba carregada de drama a la saga, ja que el Gamma no pot resucitar, veurem si en un futur que s'enpesquen amb posar-hi límit al poder al poder de les boles de drac. El desig de la Bulma tota la sala rient trobaba a faltar aquest humor a Bola de Drac típic de la primera sèrie (Get broke go Woke) Espero que aviat tinguem les últimes sagues del manga adaptades a l'anime.


Nomes un dubte:
Spoiler: mostra
Em confirmes que en Cel·lula finalment és en Jaume Mallofre? com havien filtrat que ho feia en Belda..


Lo del CGI ho han d'estudiar bé, més que res perque en l'anterior peli ja es va apostar per un nou estil d'animació, i Super també la té, per tant potser podrien posar-se d'acord i fer tot el mateix estil. Obviament si no es 3D que busquin animadors com deu mana per evitar que surti la merda del 90% de Super.
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Dragon Ball Super

dt. 06 set. 2022, 12:29

Ahir la vaig anar a veure, i el nou sistema d'animació no em va sobtar tant, exceptuant alguna escena.

Spoiler: mostra
En Cèl·lula Max és en Jaume Mallofre
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 658
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

dt. 06 set. 2022, 16:49

Podeu consultar la fitxa 100% completa amb totes les veus que hem escoltat a la pel·lícula: https://www.eldoblatge.com/fitxa/5576

Amb aixó he volgut fer una estadística dels actors que ténen més personatges en actiu a la franquícia y que ho haurán de tenir molt en compte a DBSuper si s'arribés a doblar:
Cesc Martínez: Gamma 1, Jaco, Gregory
Josep Maria Mas: Follet Tortuga, Bardock, Broly, Sharpner, Soldat granota (LRDF)
Francesc Belda: Drac Shenron, Venerable Kaio-Shin*, Shisami, Gyumaoh, Majin Buu
Aleix Estadella: Kaio-Shin, Trunks

El venerable Kaio-Shin va ser doblat per Miquel Bonet al ZKai, compartint veu amb l'Oolong.
Este es el camino
 
serjoshep
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: ds. 03 set. 2022, 14:00

Re: Dragon Ball Super

dt. 06 set. 2022, 18:13

La veu de la Bulma al principi vaig pensa era altre actriu, vaig triga una estona a notar que no
 
Avatar de l’usuari
raulgm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: ds. 18 maig 2013, 09:00

Re: Dragon Ball Super

dj. 08 set. 2022, 11:19

La peli es boníssima, m'ha encantat, el punt nostàlgic, la història, l'escena post-credits tot. Però m'ha faltat una cosa, ojo spoiler que va video de la peli
Spoiler: mostra
posats a fer venir nostàlgia que millor que posar el tema original


Que en penseu els que l'heu vist?

Salutacions
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 658
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

dj. 08 set. 2022, 20:44

Sobre la BSO pel que es veu aquest cop el compositor ha sigut Naoki Sato, no son comunicats oficials però diuen que Toei segueix un patró de tenir un compositor per dècada pero aquesta teoría es desmenteix ja que al ZKai van optar per la original d'en Kikuchi i a l'Ova del germá d'en Vegeta, No oblidem que Akihito Tokunaga només hi va estar un any amb GT però potser si hagués durat més hagués continuat. per aquesta norma de 3 ¿perquè Hiroshi Takaki no va estar al ZKai? aquest últim va estar a l'OVA del Bardock i al remake del Hatchiyack.

Que en penseu? Jo crec que sería un desperdici enorme deixar de banda en Norihito Sumitomo després de la millora bestial que va fer a la saga d'en Black i al Torneig del Poder.

Deixo l'unica font que he pogut trobar:
https://www.kanzenshuu.com/forum/viewtopic.php?t=47467
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
raulgm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: ds. 18 maig 2013, 09:00

Re: Dragon Ball Super

dv. 09 set. 2022, 10:39

Ho havia de fer, ha estat superior a mi, he fet el muntatge

No ho mireu si no heu vist la pel.lícula, és el que comentava al missatge anterior, l'escena clau amb la BSO que hagués hagut de tenir:
Spoiler: mostra


Salutacions
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dv. 09 set. 2022, 16:16

De la BSO dic el amteix de sempre, cal buscar gent que intento imitar Kikuchi i deixarse de fer servir un estil rock-metal amaericà.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 658
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

dt. 13 set. 2022, 23:20

D'aquí poc tindreu a eldoblatge.com totes les fitxes de les 5 sèries de Bola de Drac completes amb totes les veus. La del GT s'ampliarà pròximament i veient els esdeveniments de Super Hero m'han sorgit algunes incògnites en cas de que es dobli no només Super si no alguna pel·lícula que es faci pròximament...

· Si en Krilin envelleix, ha de seguir tenint la veu que tots coneixem? o han de fer com al GT i fer un canvi? Mayumi Tanaka el va seguir interpretant.
· L'Uub de nen va ser doblat per Lourdes Fabrés al Zkai però Roser Aldabó el va fer d'adol·escent a GT, ha de canviar per un actor amb veu jove en cas de que creixi una mica?
· Degut al creixement d'en Trunks; l'Aleix Estadella doblaría també el Kaioshin (li van demanar al Shenron que es desfés la fusió) creieu que és un inconvenient que comparteixin veu?
Este es el camino
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dc. 14 set. 2022, 15:31

Krilin:igual que el japonés, que mantingui la seva veu. Realment o envelleix tant com a GT on si cantaria. Al final de Z la Marta Barberà ho feia i no desentona.
De l'UUB segurament agarien algú jove. Tampoc crec que aparegui el personatge

Respect a en Trunks i en kaiosuhin sempre he tingut aquest dubte. Realment arriben a coincidr uns quants episodis durant la saga Black, i donat que si mai es doblés Super caldrà una multiplicació de les tasques d'alguns autors per la inmensa quantiat de persoantges que apareguin poter podrien tenir la mateixa veu. Fer una veu mes suau i fina per en Kaioshin com a Z
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 658
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

ds. 17 set. 2022, 12:56

Noín ha escrit:
De la BSO dic el amteix de sempre, cal buscar gent que intento imitar Kikuchi i deixarse de fer servir un estil rock-metal amaericà.

També va fer tota la BSO de Doraemon fins a 1996 (pel·lícules incloses) a partir d'aquest any va ser substituit per Katsumi Horii el canvi no es nota gens per que l'imita a la perfecció però a part va ser original.
En aquestes pel·lícules si et pica la curiositat pots comparar
ej: Doraemon i el món mágic de les aus, Doraemon el Gladiador.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
jmani
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dt. 06 set. 2022, 08:14

Re: Dragon Ball Super

dt. 20 set. 2022, 10:10

Bon día!
val la pena l'última pel·lícula?
ONE PIECE - RERE ELS SOMNIS I ELS ANHELS, TOTS SOLQUEM EL VENT

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 23 visitants