Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Chackie1942
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 17:44

Re: Dragon Ball Super

dc. 06 jul. 2022, 10:56

espero que tradueixin la de super hero.... encara no hia res confirmat
 
Avatar de l’usuari
raulgm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: ds. 18 maig 2013, 09:00

Re: Dragon Ball Super

dv. 08 jul. 2022, 11:18

Tot apunta que hi haurà doblatge segons l'últim comentari a xarxes socials del coordinador de crunchyrool a ES però fins que no hi hagi comunicat oficial no m'atreveixo a confiar res...

Salutacions
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Dragon Ball Super

dv. 08 jul. 2022, 11:39

confirmat el doblatge (vigileu els que no sabeu res de la peli, doncs hi ha un llistat amb els personatges i qui els dobla i hi ha un gran spoiler)

https://www.crunchyroll.com/es/anime-news/2022/07/08/espaa-conozcan-el-reparto-de-dragon-ball-super-super-hero-en-castellano-y-cataln?utm_source=community_cr&utm_medium=twitter&utm_campaign=news_es&referrer=community_cr_twitter_news_es

en principi segueix els passos de les darreres pelicules en comptes del KAI. L'unic que no em quadra es el personatge que deia del spoiler, Com es que el fa el Belda i no el seu habitual?
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dv. 08 jul. 2022, 12:19

taketokun ha escrit:
L'unic que no em quadra es el personatge que deia del spoiler, Com es que el fa el Belda i no el seu habitual?


Han editat el llistat traient aquest personatge, suposo que pel spoiler ^^u
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2053
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dv. 08 jul. 2022, 15:17

Si el personatge que diuue és el que em penso, crec que a la peli tampoc bada boca
.Igualment no es acceptable perque ell SEMPRE ha estat la seva veu
Per cert, de nou, David Jenner fent de Son Gohan. L'Enric Hernandez defintiivament ha quedat en l'oblit.Em fa molta ràbia

Destcaar també l'aparció d'un grandíssim actor de doblatge, molt car de veure en doblatge d'anime com és en Jordi Boixaderas.


Spoiler: mostra
Per cert, igual que en japonés , en Trunks té la seva veu adulta, i per tant aquí escoltarem l'Aleix Estadella. En Goten el fa l'Elisabeth Bargalló, que com altres cops suposo que farà un to de veu més adult. No obstant, i com ja he sentit en japonés, es farà estrany la unió de veus masculina i femenina fent de Gotenks
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

dv. 08 jul. 2022, 20:36

Actualització d'ultima hora:Chrunhyroll ha confirmat que Eva Lluch tornará a ser la Videl i el Carles Lladó en Dende com al ZKai.
https://www.crunchyroll.com/es-es/anime ... o-y-cataln
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
enzo1988
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: dc. 10 nov. 2010, 10:23

Re: Dragon Ball Super

dv. 08 jul. 2022, 21:19

En aquesta ocasió realment es comprovara si en Jenner es valid per en Son Gohan. Perque a les altres pelis en Son Gohan no tenia massa presencia. Ho sento pels que volen l'Enric Hernández. Tampoc es que el dobles molt de temps. A partir del bluf de l'estat mistic i uns poquets episodis a Gt i res més. Fou molt efimer. I com ja he dit, sempre em va semblar molt justet per aquest personatge. Veurem amb en Jenner que passa. Maco veure que s'han respectat gairebe totes les asociacions. Fins i tot la Contreras.
Imatge
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2053
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dv. 08 jul. 2022, 22:26

Em sorpren el canvi de la Videl, per cronologia no li tocaria a ella, però tant és.
D'en Lladó fent de Dende ja vaig dir el que pensava en el seu moment

Per cert, en Carles Nogueras sera el director de doblatge, ni en Marc Zanni ni en Josep Maria Mas.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

dl. 18 jul. 2022, 21:55

Noín ha escrit:
Em sorpren el canvi de la Videl, per cronologia no li tocaria a ella, però tant és.
D'en Lladó fent de Dende ja vaig dir el que pensava en el seu moment
Per cert, en Carles Nogueras sera el director de doblatge, ni en Marc Zanni ni en Josep Maria Mas.

Personalment prefereixo l'Eva Lluch tenint en compte que la va fer al ZKai, a l'enquesta de "El Racó del Manga" ja es va veure el resultat.
No se si s'ha de crear debat en qui dirigeix, que Bola de Drac passi per diferents directors... cada director té les seves preferències, mentre respecti el que ja està establert cap problema, el Carles Nogueras es molt bon director i ja s'ha vist el que ha fet amb el Conan; pel·lícules amb actors de doblatge bastant Top.
Hagués estat interesant veure la proposta del Josep María Mas, a part que té personatges a la sèrie, ja veurem si Selecta no converteix en un bluff lo que van dir de les pelis que falten.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dragon Ball Super

dl. 18 jul. 2022, 22:18

Bluepheasant ha escrit:
ja veurem si Selecta no converteix en un bluff lo que van dir de les pelis que falten.


Yo de selecta cada vez me creo menos, ademas para que tanto tiempo para 4 pelis?
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2053
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dt. 19 jul. 2022, 15:07

Lo d'aquelles pelis sempre ha estata un bluf. No hi hauriem de comptar.

Respecte als directors, si, la feina és la mateixa i es respecta la versió catalana amb les seves caracteristiques,
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

dt. 19 jul. 2022, 16:38

terminator ha escrit:
Bluepheasant ha escrit:
ja veurem si Selecta no converteix en un bluff lo que van dir de les pelis que falten.

Yo de selecta cada vez me creo menos, ademas para que tanto tiempo para 4 pelis?

Totalmente, si no que no hubieran abierto la boca en aquel podcast que les invitaron, han estrenado 2 pelis de anime en el cine (ya veremos el resultado) ese presupuesto habría preferido invertirlo en esas 4 pelis.
Y no me vale la excusa de (nos tiene que dar permiso Japón/ Toei) que sabemos de sobra que es mentira.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Dragon Ball Super

dt. 19 jul. 2022, 17:03

Bluepheasant ha escrit:
Y no me vale la excusa de (nos tiene que dar permiso Japón/ Toei) que sabemos de sobra que es mentira.


¿Tienes contactos en Toei? ¿Podrías preguntarles si van a remasterizar Dr.Slump?

Gracias.
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dv. 22 jul. 2022, 18:27

Mentrestant el Manga segueix el seu camí.
Podriem dir que som al principi de la fi de la saga d'en Granola. El Manga 86, ha estat per mi molt bon capítol, i molt ben dibuxat per en Toyotaro.
Veurem què passa al 87, que encara queden força caps per lligar.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dv. 29 jul. 2022, 18:45

El tràiler de la peli!

Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants