Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Odolwa
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dv. 21 maig 2021, 14:55

Re: Dragon Ball Super

ds. 27 nov. 2021, 23:23

terminator ha escrit:
Raohken ha escrit:
terminator ha escrit:

Piensa que si mutenroshi no podia ni con el padre de piccolo (el ya veia inalcanzable llegar a su nivel) es imposible que pueda con soldados de namek que aunque fueran mas flojos que los originales, no me creo que sean mas flojos que raditz, y en caso que fueran mucho mas flojos que raditz y que piccolo padre, piccolo, krilin y los demas los pulverizarian de un ataque (de echo aunque fueran del nivel de namek tambien deberian hacerlo)


Pero no tots els soldats de Frizer tenen perque tindre la mateixa força, a més quasi tots si no tots porten armes, pistoletes d'eixes, no seria molt increïble que Mutenroi poguera guanyar alguns a velocitat i tècnica, i qui sap si transformat a "musculitos" i en un colp de sort d'un Kame-kame a bocajarro poguera emportar-se un o dos d'ells a l'altre barri, en un combat allargat a base d'habilitat no ho veig tant destrellat això, pensa que en bola de drac al principi d'esta manera passaven coses inesperades en alguns combats i ens deixava sorpresos, el que pasa és que en Super & Gt ja no es fa gala de tanta estrategia per lluitar i per aixo se fan tan aborrits o predictibles.


Muten no podira ni toser ningun soldado si los soldados fueran de un nivel cercano al que tenian antes, y ya te digo que freezer tampoco tendria soldados tan inutiles del nivel de taopaipai, que aun asi ya le darian problemas a muten, y sin embargo se los carga como si fueran casi simples humanos... Que como digo si muten se los cargaba asi, piccolo mismo de una onda de ki se lleva a todos por delante.


Aunque es fanservice (bueno, más bien una manía reciente de Toriyama de rescatar a Mutenroshi), el ejército que trae Freezer a la Tierra es la purria en la que se ha convertido el ejército desde que él murió. En la peli de Broly ya lo dice Lemo (el viejo que va siempre con la chica y se hacen amigos de Broly), que el ejército aceptaba incluso a viejos como él que no tienen ni media hostia.

Canviant de tema, ha sortit el volum 13 i el nivell de dibuix d'en Toyotaro puja espectacularment en quant arriba en Goku. A Manga Plus ja es veu la millora, i de fet crec que està molt interessant el manga en aquests moments. Esperem que si l'adapten a l'anime, TV3 tingui calers per comprar tota la sèrie. Si més no, al menys tenim el manga en català...
 
jon.sanchez
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 44
Membre des de: dc. 25 ago. 2021, 20:43

Re: Dragon Ball Super

dc. 08 des. 2021, 10:06

Estaria de fàbula, però primer han de doblar el Súper i després ja centrar-se en la continuació
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dj. 23 des. 2021, 00:22

Bons acudits nois. A la Corpo no interessa l'anime que no sigui Conan. Prefereixen gastar-se els calers amb canals de poca pena com Esport3. Abans haurien de seguir amb One Piece, i ja veieu que no hi ha novetats del doblatge de l'anime en Català.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dragon Ball Super

dj. 23 des. 2021, 01:08

Odolwa ha escrit:
terminator ha escrit:
Raohken ha escrit:
Aunque es fanservice (bueno, más bien una manía reciente de Toriyama de rescatar a Mutenroshi), el ejército que trae Freezer a la Tierra es la purria en la que se ha convertido el ejército desde que él murió. En la peli de Broly ya lo dice Lemo (el viejo que va siempre con la chica y se hacen amigos de Broly), que el ejército aceptaba incluso a viejos como él que no tienen ni media hostia.


Pero es que eso no se sostiene por ningun lado, si fueran tan purria como para que muten pudiera vencerlos, por que cojones krilin tenia miedo de ellos? krilin que se enfrento a cell y freezer y boo y tiene miedo de unos soldados que puede vencer facilmente mutenroshi... No tiene ningun sentido, y como digo si fueran tan purria como para que los pueda vencer muten, entonces tenshinhan, krilin, piccolo y gohan podrian destruirlos de un ataque cualquier de ellos individualmente...
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Dragon Ball Super

dj. 23 des. 2021, 13:29

Viva Roshi! termi, no tienes ni idea. Krillin si que es un purria downgradeado.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

dl. 27 des. 2021, 16:19

http://misiontokyo.com/noticias/fusion- ... an-en-2022

Després del directe de l'altre día encara hi ha esperança.
La pregunta (sobretot els que sabem de doblatge):
Quina veu us agradaría per en Tapion?
Personalment sempre he pensat que Aleix Estadella (Ace, Inuyasha, Trancs del futur) sería la més adecuada tenint en compte com sona a la V.O. a part que no sería cap problema que fos el mateix que el Kaiohshin i el Trancs de gran.
El seu Seiyuu es Hiro Yuuki que va interpretar a en Makoto Hyûga a Evangelion (també doblat per l'Aleix).

Imatge
Només es la meva opinió, ja veurem que fa el director corresponent si s'acaba confirmant el doblatge.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dragon Ball Super

dl. 27 des. 2021, 16:37

Bluepheasant ha escrit:
http://misiontokyo.com/noticias/fusion-ataque-del-dragon-el-regreso-de-broly-y-el-combate-definitivo-podrian-estrenar-doblaje-en-catalan-en-2022

Després del directe de l'altre día encara hi ha esperança.
La pregunta (sobretot els que sabem de doblatge):
Quina veu us agradaría per en Tapion?
Personalment sempre he pensat que Aleix Estadella (Ace, Inuyasha, Trancs del futur) sería la més adecuada tenint en compte com sona a la V.O. a part que no sería cap problema que fos el mateix que el Kaiohshin i el Trancs de gran.
El seu Seiyuu es Hiro Yuuki que va interpretar a en Makoto Hyûga a Evangelion (també doblat per l'Aleix).

Imatge
Només es la meva opinió, ja veurem que fa el director corresponent si s'acaba confirmant el doblatge.


a mi me parece una chapuza, ya hay bastantes personajes importantes con esa voz, ademas recordaria a la de trunks inevitablemente, con la de voces que hay y prefieres repetir...
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

dl. 27 des. 2021, 23:18

terminator ha escrit:
ya hay bastantes personajes importantes con esa voz, ademas recordaria a la de trunks inevitablemente, con la de voces que hay y prefieres repetir...

Zarbon y el propio Trunks y el de las fuerzas especiales de Cooler, si lo dices por poner una voz que no hayamos oído en ninguna de las películas te lo compro. Quedarle bien le queda pero que no haya doblado nada en la saga solo se me ocurre Álex de Porrata o Héctor García (Hache).
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dragon Ball Super

dl. 27 des. 2021, 23:37

Bluepheasant ha escrit:
terminator ha escrit:
ya hay bastantes personajes importantes con esa voz, ademas recordaria a la de trunks inevitablemente, con la de voces que hay y prefieres repetir...

Zarbon y el propio Trunks y el de las fuerzas especiales de Cooler, si lo dices por poner una voz que no hayamos oído en ninguna de las películas te lo compro. Quedarle bien le queda pero que no haya doblado nada en la saga solo se me ocurre Álex de Porrata o Héctor García (Hache).


hay muchas voces que no salen apenas, como la de di blasi, mark ullod (este hacia de gurdo en kai, pero ya ves, es un personaje de 3 capis), claudi domingo, albert trifol (voz solo de bardock en una peli), marc gomez, roger pera, etc

que ojo no digo que todos esos le quedarian bien al personaje, pero hay muchos jovenes para elegir, eso solo es una pequeña parte.
 
Avatar de l’usuari
Chillard
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 39
Membre des de: dv. 30 oct. 2020, 19:03

Re: Dragon Ball Super

dt. 28 des. 2021, 15:23

Estic molt d'acord amb el Terminator.... ficar a l'Estadella seria una chapusa ja havent doblat a tres personatges importants de DBZ.

Dels que heu dit... Claudi Domingo, Alex de Porrata o Roger Pera em semblarien molt bones opcions per al Tapion
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dc. 29 des. 2021, 16:05

Sempre he pensat que en Tapion li quedaria genial la veu d'en Carles Di Blasi.

Per cert, són pelicules relativament senzilles de doblar perque no apareixen un gran nonbre de personatges ni s'ha de rebuscar gaire entre actors, més enllà d'aconsegur d'una santa vegada que l'Enrinc Hernandez torni a fer de Gohan adult i comentar-li a en Josep Maria Mas que faci un Broly no tan salvatge ni brusc com el d Super sinó uns crits més naturals.

En tot cas, que surti això em dona esperança.Com sempre he dit, tinc més que ganes que es doblin aquest pelis(encara que algunes siguin una merda) que Super.
D'altra banda, el que diuen els de Selecta que no es doblen perque ho diuen al Japó costa força de creure.Són ganes de fer-ho, res mes, perque estic convençut que per arruinada que estigui, TV3 doblaria quatre pelis de merda si son de Bola de Drac.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dragon Ball Super

dc. 29 des. 2021, 16:24

Noín ha escrit:
Sempre he pensat que en Tapion li quedaria genial la veu d'en Carles Di Blasi.

Per cert, són pelicules relativament senzilles de doblar perque no apareixen un gran nonbre de personatges ni s'ha de rebuscar gaire entre actors, més enllà d'aconsegur d'una santa vegada que l'Enrinc Hernandez torni a fer de Gohan adult i comentar-li a en Josep Maria Mas que faci un Broly no tan salvatge ni brusc com el d Super sinó uns crits més naturals.

En tot cas, que surti això em dona esperança.Com sempre he dit, tinc més que ganes que es doblin aquest pelis(encara que algunes siguin una merda) que Super.
D'altra banda, el que diuen els de Selecta que no es doblen perque ho diuen al Japó costa força de creure.Són ganes de fer-ho, res mes, perque estic convençut que per arruinada que estigui, TV3 doblaria quatre pelis de merda si son de Bola de Drac.


Pues a mi me gusto los gritos de esa peli, le hacia mas loco al personaje. Sobre lo de doblar las pelis estoy deacuerdo, prefiero eso antes que super, que para mi es un mojon grande, claro que no te fies mucho de selecta, a estos les gusta mucho mentir y decir que la culpa es de japon siempre.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

dc. 29 des. 2021, 18:01

Noín ha escrit:
Sempre he pensat que en Tapion li quedaria genial la veu d'en Carles Di Blasi.
Uff sonaría muy grave, una voz mas bien tipo Álex de Porrata o el mismo Trifol sería lo adecuado. Di Blasi ha ido ganando graves en los doblajes que le he oído actualmente.
Noín ha escrit:
Per cert, són pelicules relativament senzilles de doblar perque no apareixen un gran nonbre de personatges ni s'ha de rebuscar gaire entre actors, més enllà d'aconsegur d'una santa vegada que l'Enrinc Hernandez torni a fer de Gohan adult.

Si, jo també espero que l'Enric Hernández torni a ser en Son Gohan i el que va passar amb les 2 últimes de Z es quedi en una raressa. Potser on está difícil la cosa es que torni el Ferrán Llavina a fer el Kaito.
Com ja sabeu en Marc Zanni no les dirigiría éll, però confío en el Josep Ma. Mas després de la feina que ha fet a l'última de Ghibli en català.
Abans que res s'ha de confirmar que es doblaràn
Noín ha escrit:
En tot cas, que surti això em dona esperança.Com sempre he dit, tinc més que ganes que es doblin aquest pelis(encara que algunes siguin una merda) que Super.

Sempre he dit que on hem de pressionar es a que primer doblin les pel·lícules faltants per sondejar, i després amb Super ja s'ho farán, tot i que Super em mantinc ferm en que algún dia es doblarà.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dragon Ball Super

dc. 29 des. 2021, 18:06

Bluepheasant ha escrit:
Noín ha escrit:
Sempre he pensat que en Tapion li quedaria genial la veu d'en Carles Di Blasi.
Uff sonaría muy grave, una voz mas bien tipo Álex de Porrata o el mismo Trifol sería lo adecuado. Di Blasi ha ido ganando graves en los doblajes que le he oído actualmente.
Noín ha escrit:
Per cert, són pelicules relativament senzilles de doblar perque no apareixen un gran nonbre de personatges ni s'ha de rebuscar gaire entre actors, més enllà d'aconsegur d'una santa vegada que l'Enrinc Hernandez torni a fer de Gohan adult.

Si, jo també espero que l'Enric Hernández torni a ser en Son Gohan i el que va passar amb les 2 últimes de Z es quedi en una raressa. Potser on está difícil la cosa es que torni el Ferrán Llavina a fer el Kaito.
Com ja sabeu en Marc Zanni no les dirigiría éll, però confío en el Josep Ma. Mas després de la feina que ha fet a l'última de Ghibli en català.
Abans que res s'ha de confirmar que es doblaràn
Noín ha escrit:
En tot cas, que surti això em dona esperança.Com sempre he dit, tinc més que ganes que es doblin aquest pelis(encara que algunes siguin una merda) que Super.

Sempre he dit que on hem de pressionar es a que primer doblin les pel·lícules faltants per sondejar, i després amb Super ja s'ho farán, tot i que Super em mantinc ferm en que algún dia es doblarà.


Pues mejor, yo prefiero al josep, el zanni nunca me ha gustado como director (que no como actor de doblaje, ahi 0 quejas), siempre me ha rechinado que use "el" y palabras muy literales en sus doblajes, y lo de dejar los gritos en japones lo veo una chapuza en pleno 2021.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dc. 29 des. 2021, 19:12

és cert que potser en Di Blasi ara sona massa greu pel personatge. Si el director fos en Zanni no em sorprenria gens algun enchufisme (que no seria el primer cop) d'algun actor, i en aquest cas se m'acut en Carles Lladó.
De l'Enric Hernandez vaig sentir en algun lloc que no va apareixer en aquelles dues pelicules perque dalguna manera Selecta Visión, que era qui feia els doblatges , el tenia com vetat.
I respecte a en Ferran Llavina, si es dblessin aquest any potser si que el cridarien, fet i fet en Kaito tampoc té molta presencia i per una petitat ajuda estaria bé.

Terminator, això de "en/el" no és cosa només seva, bona part dels doblatges avui dia fan servir l'article "el" perque és el més utilitzat en el catalá central(tu mateix el fas servir...).Per cert, a les pelicules ni rastre de l'article "el", però d'això ningú diu res.A mi em dol més que facin servir barbarismes i no busquin una major riquesa en el llenguatge, com si passava antigament.
Això dels crits en japonés ja va dir que només ho fei en aquell contingut relacionat amb Z(La batalla dels Deus i la Resurreccio d'en , encara que no ho semblin, oficialmente són pelis de Bola de Drac Z) i ell sempre ha volgut que hi hagi una continuitat. No tinc cap dubte que si es doblés Super no escoltariem praticament cap crit en japonés(dic practicament prque hi hauria moments que els aniria bé deixar-los i estalviar una mica de calers veient el gran nombre de personatges que surten, sobretot en el Torneig del poder).

Això del crits japonesos sempre m'ha ft gràcia la hipocresia de certa gent(no parlo de ningú en concret que consti) que es queixen d'això, però en pelis de Hollywwod i series on SEMPRE es deixen els crits originals, no diuen mai res.

En fin, tot és divagar i realment després de tants any em costa de creure que mai es doblin, però aquest noticia m'anima perque almenys veig no és una cosa que hagi caigut en l'oblit i encara ronda.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 23 visitants