Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
enzo1988
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: dc. 10 nov. 2010, 10:23

Re: Dragon Ball Super

ds. 29 jul. 2023, 10:04

Per cert, també es va publicar un video de'n Marc Zanni fent uns takes de Slam Dunk. I en aquest va dir que ja practicament esta retirat del doblatge. Cosa que m'ha sorpres. O sigui que igual ja només doblaria per fer els seus personatges habituals i poca cosa mes.
Imatge
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

ds. 29 jul. 2023, 15:58

enzo1988 ha escrit:
Per cert, també es va publicar un video de'n Marc Zanni fent uns takes de Slam Dunk. I en aquest va dir que ja practicament esta retirat del doblatge. Cosa que m'ha sorpres. O sigui que igual ja només doblaria per fer els seus personatges habituals i poca cosa mes.


clarament ho diu amb ironia

EN el video que ha penjat SelectaVisión es veu que l'Alber Trifol és el director de doblatge(darrerament el van canviant força, tot i que no es nota) i això em fa pensar que potser ell posarà veu a en Tapion, no desentonaria
 
IvanPoweR
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dt. 01 ago. 2023, 20:52

Re: Dragon Ball Super

dc. 02 ago. 2023, 12:13

Pues estoy muy contento de que al final podamos tener todas las pelis en Catalán, y mis respetos a todos esos dobladores que estando retirados, volverían para doblar Dragon Ball.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 659
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

dc. 02 ago. 2023, 13:20

Al Making of produït per la nit friki, veient la part de la peli de la Fusió, aquesta escena es una de les grans intrigues, de moment trec la conclusió de que tindrem els crits i fonemes doblats pero a mi s'em acudeixen vàries formes de doblar això (no te per què ser IA) i no destrossarte la gola a jutgar per el que vaig veure en una visita a un estudi de doblatge, aprecio que ho hagi volgut fer "a pelo" pero bueno..; de ser així Marc Zanni actor de doblatge d'un altre planeta. :blink:
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dragon Ball Super

dc. 02 ago. 2023, 13:36

Bluepheasant ha escrit:
Al Making of produït per la nit friki, veient la part de la peli de la Fusió, aquesta escena es una de les grans intrigues, de moment trec la conclusió de que tindrem els crits i fonemes doblats pero a mi s'em acudeixen vàries formes de doblar això (no te per què ser IA) i no destrossarte la gola a jutgar per el que vaig veure en una visita a un estudi de doblatge, aprecio que ho hagi volgut fer "a pelo" pero bueno..; de ser així Marc Zanni actor de doblatge d'un altre planeta. :blink:


no creo que los gritos esten doblados.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 659
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

dv. 04 ago. 2023, 22:35

Doneu like, aqui podeu veure autèntiques llegendes de la sèrie en català com Enric Hernández, Eva Lluch o Marc Zanni.
Fitxa de Albert Trifol com a director de doblatge: http://eldoblatge.com/llista_profession ... 134#tabs-1

Edit: pelis comprades
Este es el camino
 
jon.sanchez
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 44
Membre des de: dc. 25 ago. 2021, 20:43

Re: Dragon Ball Super

dv. 18 ago. 2023, 18:06

Bluepheasant ha escrit:
Al Making of produït per la nit friki, veient la part de la peli de la Fusió, aquesta escena es una de les grans intrigues, de moment trec la conclusió de que tindrem els crits i fonemes doblats pero a mi s'em acudeixen vàries formes de doblar això (no te per què ser IA) i no destrossarte la gola a jutgar per el que vaig veure en una visita a un estudi de doblatge, aprecio que ho hagi volgut fer "a pelo" pero bueno..; de ser així Marc Zanni actor de doblatge d'un altre planeta. :blink:

Tant de bo estiguin doblats tots els crits, però no ho crec. Ja van posar que el Janemba es podia deixar en VO i hi ha moments que es barreja la seva veu amb altres personatges. Llavors, per doblar els crits i gestos haurien de doblar el Janemba, també.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

ds. 19 ago. 2023, 10:25

jon.sanchez ha escrit:
Bluepheasant ha escrit:
Al Making of produït per la nit friki, veient la part de la peli de la Fusió, aquesta escena es una de les grans intrigues, de moment trec la conclusió de que tindrem els crits i fonemes doblats pero a mi s'em acudeixen vàries formes de doblar això (no te per què ser IA) i no destrossarte la gola a jutgar per el que vaig veure en una visita a un estudi de doblatge, aprecio que ho hagi volgut fer "a pelo" pero bueno..; de ser així Marc Zanni actor de doblatge d'un altre planeta. :blink:

Tant de bo estiguin doblats tots els crits, però no ho crec. Ja van posar que el Janemba es podia deixar en VO i hi ha moments que es barreja la seva veu amb altres personatges. Llavors, per doblar els crits i gestos haurien de doblar el Janemba, també.

no té res a veure que en Janemba estigui doblat o no. Els takes doblats es poden psoar mantenint el japonés sense porblemes
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dt. 29 ago. 2023, 18:43

Feia temps que no passava per aquí. Deixaré la meva humil opinió.
Es una llàstima que la Isabel Montaner, i en Ferran Llavina, no participin al doblatge d'aquestes películes. Però s'ha d'entendre que ja son grans, i per tant, deuen prioritzar altres aspectes de la seva vida, molt respectable. Els hi hem d'agraïr tots aquests anys de dedicació, i esforç. Jo personalment els trobaré a faltar.

Personalment, el crit d'en Son Goku quan es transforma en SSJ3 contra en Janemba, jo no el doblaria, digueu-me nostàlgic. Ja es va veure a Kai que a en Zanii li va posar moltes ganes i segur va acabar amb la gola tocada. També als últims capítols de Kai, quan lluiten amb en Kid Boo, ja fa veu ronca, i tot i així, ho va fer molt bé, al meu parer.

I per últim, esperem que les veus que hagin triat per fer la resta de personatges no habituals, i que hagin posat al lloc dels veterans dobladors, hagin gaudit de l'experiència de doblar películes de BDZ. Segur que també ho hauran fet tant bé com saben.

Esperant amb candeletes el 29 de setembre.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dragon Ball Super

dt. 29 ago. 2023, 19:09

orikaiser ha escrit:
Feia temps que no passava per aquí. Deixaré la meva humil opinió.
Es una llàstima que la Isabel Montaner, i en Ferran Llavina, no participin al doblatge d'aquestes películes. Però s'ha d'entendre que ja son grans, i per tant, deuen prioritzar altres aspectes de la seva vida, molt respectable. Els hi hem d'agraïr tots aquests anys de dedicació, i esforç. Jo personalment els trobaré a faltar.

Personalment, el crit d'en Son Goku quan es transforma en SSJ3 contra en Janemba, jo no el doblaria, digueu-me nostàlgic. Ja es va veure a Kai que a en Zanii li va posar moltes ganes i segur va acabar amb la gola tocada. També als últims capítols de Kai, quan lluiten amb en Kid Boo, ja fa veu ronca, i tot i així, ho va fer molt bé, al meu parer.

I per últim, esperem que les veus que hagin triat per fer la resta de personatges no habituals, i que hagin posat al lloc dels veterans dobladors, hagin gaudit de l'experiència de doblar películes de BDZ. Segur que també ho hauran fet tant bé com saben.

Esperant amb candeletes el 29 de setembre.


Ser nostalgico es = a dejar que se sigan haciendo chapuzas, eso de mezclar voces (gritos en japones) es lo que es.
 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: Dragon Ball Super

dt. 29 ago. 2023, 21:59

terminator ha escrit:
orikaiser ha escrit:
Feia temps que no passava per aquí. Deixaré la meva humil opinió.
Es una llàstima que la Isabel Montaner, i en Ferran Llavina, no participin al doblatge d'aquestes películes. Però s'ha d'entendre que ja son grans, i per tant, deuen prioritzar altres aspectes de la seva vida, molt respectable. Els hi hem d'agraïr tots aquests anys de dedicació, i esforç. Jo personalment els trobaré a faltar.

Personalment, el crit d'en Son Goku quan es transforma en SSJ3 contra en Janemba, jo no el doblaria, digueu-me nostàlgic. Ja es va veure a Kai que a en Zanii li va posar moltes ganes i segur va acabar amb la gola tocada. També als últims capítols de Kai, quan lluiten amb en Kid Boo, ja fa veu ronca, i tot i així, ho va fer molt bé, al meu parer.

I per últim, esperem que les veus que hagin triat per fer la resta de personatges no habituals, i que hagin posat al lloc dels veterans dobladors, hagin gaudit de l'experiència de doblar películes de BDZ. Segur que també ho hauran fet tant bé com saben.

Esperant amb candeletes el 29 de setembre.


Ser nostalgico es = a dejar que se sigan haciendo chapuzas, eso de mezclar voces (gritos en japones) es lo que es.


Tant et molesta escoltar els xiscles en japonès?
 
Avatar de l’usuari
connedi
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 644
Membre des de: dc. 10 ago. 2005, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dc. 30 ago. 2023, 17:19

Jo per "continuïtat" deixaria els crits en japonès com es feia en aquella època. De fet en marc zanni va explicar que per el context de doblar el Z dels 90, deixarien expressions com guerrer de l'espai en comptes de deixar sayans com feien últimament.
 
pepevic
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 45
Membre des de: dv. 02 març 2012, 16:14

Re: Dragon Ball Super

dv. 01 set. 2023, 09:39

Quina llàstima q no treguin un pack amb les 4 pel·licules i shagin de comprar per separat.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

ds. 09 set. 2023, 15:42

https://youtu.be/tGP7dzVunio?si=CzDWOqkW0hdDoV54
La nit friki va penjar ahir mostres de talls de les pelis per veure el doblatge i hi ha força coses interessants.

Primera, al final han fet el que en el seu dia vam discutir aquí al forum sobre la veu d'en Son Gohan, La Roser Aldabó farà de Gohan a el retorn d'en broly i Fuisó, i l'Enric Hernandez farà del ja adult al Puny del Drac. Sembla que llegissin la nostra conversa hehe. En tot cas com sempre, la Roser sona pràcticament igual que als anys noranta, tot i que en el seu cas, i com ja va passar a KAI estic segur que no la faran cridar i escoltarem en Son Gohan en VO(bàsicamnet fa un parell de grans crits al retorn d'en broly.

Com era d'esperar, i tot i haver-se retirat recentment, l'Enric Isasi fa de doblador.

El retorn de la Maria Lluisa Maganya fent de Xixi mola, sona exactament igual que quan va fer el prsonatge fa 30 anys!! aquí per exemple l'Isabel Muntaner ja sonava una mica estranya darrrament.

En Janemba està doblat!!! i sona força bé!!

En Jaume Mallofre fa de Gran rei KAI. Aixo m'ha sorprés perque com que originalment el va fer en Vinceç Manel Domenech( Follet Tortuga) creia que seria en Josep Maria Mas per`al final en Mallofre torna a fer un personatge que no sigui en Cel·lula. La nova veu d'en kaito sona força bé, intenta donar-li un toc similar a en Llavina.

Com he dit altres cops, en Joan Sanz per mi continua força inccesarimament la veu fent de Vegeta, quedant poc natural i així el seu registre es queda sempre igual.

I després..... uff escoltar en Josep Maria Mas fent de Broly m'ha encantat. He vist el video un munt de cops. Si bé aquí en Broly només diu Kakarot em feia por que sonés com en broly de Super, i la veritat és que ha seguit el registre els noranta.


Amb moltes ganes de veure les pelis!
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dg. 10 set. 2023, 16:15

En Mutsuda va penjar un fragment on se l'escolta com a Tapion: https://twitter.com/mutsuda/status/1700419399927157050
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants