Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
AtaruSan
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: ds. 01 oct. 2022, 13:35

Re: Dragon Ball Super

dg. 10 set. 2023, 19:15

Mirant tots els fragments en els quals es veuen les primeres imatges de doblatge que heu compartit, se m'està fent etern esperar al dia 29... buffff.....

Per curiositat, ¿com és que que Marc Zanni diu que només ha fet el doblatge de 3 de les 4 pel·lícules? No recordo que en Goku no aparegui, encara que sigui només un moment, en alguna de les 4.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dl. 11 set. 2023, 15:49

AtaruSan ha escrit:

Per curiositat, ¿com és que que Marc Zanni diu que només ha fet el doblatge de 3 de les 4 pel·lícules? No recordo que en Goku no aparegui, encara que sigui només un moment, en alguna de les 4.

Diria que el que va passar és que va nar a l'estudi de doblatge per 3 pelis, i la frase de la quarta suposo el faria d'una altra manera
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 659
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

dl. 11 set. 2023, 18:55

He vist un dels talls que están pujant els de "La nit Friki" i l'ultim es d'en Broly lluitant contra el Trunks i en Son Goten, els crits sonen en Japonès.
Pel que he llegit s'aplicarà a tot i no sentirem el Marc Zanni fent el crit del SG3
Este es el camino
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dl. 11 set. 2023, 19:50

Això smbla, que han volgut mantenir l'estil com si s'hagessin doblat als anys 90. Una llàstima per una banda i respectabl per l'altra.De tota manera no se pas com hauria quedat el crit d'en Zanni estan refredat com estava quan va doblr les pelis
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 659
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

dt. 12 set. 2023, 13:22

Sende adonar-me ja tenim tot Bola de Drac dels anys 90 en català 100% complet, només ens faltaría el Super.
Com a molt l'únic que faltaría es això:
Este es el camino
 
jon.sanchez
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 44
Membre des de: dc. 25 ago. 2021, 20:43

Re: Dragon Ball Super

dt. 12 set. 2023, 13:44

Bluepheasant ha escrit:
He vist un dels talls que están pujant els de "La nit Friki" i l'ultim es d'en Broly lluitant contra el Trunks i en Son Goten, els crits sonen en Japonès.
Pel que he llegit s'aplicarà a tot i no sentirem el Marc Zanni fent el crit del SG3

El tema és que la meitat de la saga Buu estava tot doblat, crec que a partir del 240 i escaig fins al final, i se senten uns crits brutals durant la saga. Podrien haver doblat els més significatius o èpics i almenys deixar en VO gestos o crits més secundaris. El que van fer a la Batalla dels Déus i la Resurrecció d'en Freezer em sembla un sacrilegi, sobretot perquè TOTS els crits estaven en VO i es notava massa que ho van fer expressament.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dt. 12 set. 2023, 21:17

Jo faria el mateix Jon, deixar alguns crits n escenes de gestos o petits cops prò crist doblats. De tota manera fins que no ho viem tampoc podem dir gran cosa.

Més cusiositats dl doblatge: el gran Joan Pera fa de Hoi, el bruixot dl puny del Drac. és molt emblematic que una veu(i director de bolatge) dels 90 aparegui; i després l'AleixEstadella tinc entés que fa de Hitler i en Domenech Farell de l'estafador de la peli d'en Broly. Honestament qu veus de personatges rellevants facin altres a mi no m'agrada gaire, pero vaja, segur que faran registres molt diferents
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dc. 13 set. 2023, 12:47

Noín ha escrit:
en Domenech Farell de l'estafador de la peli d'en Broly.

Aquí se'l pot escoltar fent aquest paper: https://twitter.com/lanitfriki/status/1 ... 1092029660
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
mgmorros
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 12 set. 2023, 15:27

Re: Dragon Ball Super

dl. 25 set. 2023, 14:04

Bones a tot@s! Ja fa temps que em vaig posar al dia de la sèrie de súper! la vaig veure en japonès i tot de lo enganxat que estava! i em preguntava si treuran més capítols, si ja ho han fet.. em va encantar!!
Gràcies per tot!
Salutacions
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dt. 26 set. 2023, 01:37

No, no n'han tret més, de moment. Es parla d'un nou Anime que serà anunciat a la Comic Con de New York el dia 12. Es dirà Dragon Ball Magic, i segons he pogut llegir en alguna web, seria una mena d'anime canon, basat en DBGT, i un dels animadors, seria en Nakatsuru.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1111
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Dragon Ball Super

dt. 26 set. 2023, 11:50

Noín ha escrit:
Jo faria el mateix Jon, deixar alguns crits n escenes de gestos o petits cops prò crist doblats. De tota manera fins que no ho viem tampoc podem dir gran cosa.

Més cusiositats dl doblatge: el gran Joan Pera fa de Hoi, el bruixot dl puny del Drac. és molt emblematic que una veu(i director de bolatge) dels 90 aparegui; i després l'AleixEstadella tinc entés que fa de Hitler i en Domenech Farell de l'estafador de la peli d'en Broly. Honestament qu veus de personatges rellevants facin altres a mi no m'agrada gaire, pero vaja, segur que faran registres molt diferents


home, l'aleix estadella ja ha fet molts papers a z, no vindra d'un petit paper en un peli, quan a la serie ha fet el sarbon a la saga freezer, en truncks a la saga androides i gt, el deu neptu a la saga boo i tambe va fer petits papers a altres pelis de z. Si es vol fer com als 90, ha de sortir fent algun paperet si o si ^_^
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 659
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

dc. 27 set. 2023, 13:28

Ja m'han arrivat les pelis precisament ara.
2 díes abans del previst.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 659
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

dj. 28 set. 2023, 00:14

Vist les pelis 10 i 13 el crit final del kame hame dels 3 mut i a la 13 una part on en goku hauría de dir merda o maleït es pensen que es un crit.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Dragon Ball Super

dj. 28 set. 2023, 01:45

Això de deixar els crits en japonés és per nostalgia o perque Selecta vol estalviar calers?

He vist la peli del Janemba i en general el doblatge m'ha semblat decent, tot i que en Goku en alguns moments m'ha sonat molt forçat (per exemple quan explica a en Vegeta ho dels gestos de la fusió). Les veus d'en Son Goten, en Trunks, la Videl i en Paikuhan sonan igual que als 90. La veu d'en Vegeta també s' hi ha apropat bastant, cosa que al Kai no passava (des d'el meu punt de vista). El nou Kaito (Toni Astigarraga) m'ha semblat bastant convincent tot i que és nota que no és el Llavina (sobre tot quan diu frases llargues). La Xixi amb la veu de la Magaña m'ha sonat igual que d'antany. El Janemba no sé qui el dobla però m'ha sonat bé.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dj. 28 set. 2023, 20:14

Respecte al que comentes de la veu d'en Goku no és menys important que en Marc Zanni estava refredat durant el doblatge de les plis. Jo per exemple això ho notomolt al puny del drac la veritat.

Lo dels crits que japonesos crec que pels dos motius.Per nostalgia però a Selecta ya li va bé.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants