Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Ereza
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 365
Membre des de: dt. 03 feb. 2015, 21:59

Re: MEGAMAN EL CIBERGUERRER

dg. 27 des. 2020, 21:00

Confirmo que a l'eMule no n'hi ha cap font, d'aquests tres fitxers. Fa més d'un any que els hi tinc posats 24/7 i no n'han tingut mai.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Drail
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dt. 17 nov. 2020, 18:05

Re: MEGAMAN EL CIBERGUERRER

dc. 30 des. 2020, 16:14

Lluis_Cat ha escrit:
Moltíssimes gràcies, m'has fet molt feliç. Fa anys que en busco els capítols :rodolar:

taka ha escrit:
Altra vegada moltíssimes gràcies, Drail per això, de veritat.

:yeah: Arribo a saber-ho i ho penjo abans, però no me’n recordava de la contrasenya de MEGA.

taka ha escrit:
M'he fixat en nom de l'arxiu del capítol que han compartit, "Megaman, el ciberguerrer 01 - Connexió, Megaman! (by osky)" i hi he vist dues coses, la primera és el "by osky". És el mateix osky que està per aquí el fòrum? És possible que encara tingui guardat els capítols? Com podeu veure sóc molt nou i no sé si hi ha alguna manera de contactar-lo, si algú d'aquí en sap i vol, crec que és possible que en trobem algun mes, si tenim sort, clar.

Sí! Ho he deixat sense canviar perquè he pensat que potser algú que ho veies podria fer-ho servir com a pista per trobar més episodis. Vaig buscar també aquest nom, però no em va sortir res més que la pàgina que has trobat. El que no sabia es que hi havia un usuari amb aquest nom aquí.

Em sembla molt estrany que sigui tan difícil de trobar-la. Sèries més velles i més noves que aquesta es poden trobar bastant fàcilment, em pregunto perquè aquesta no. Sent una adaptació d’un videojoc (i d’un Mega Man), costa de creure que ningú la gravés.
 
garbo
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dj. 14 gen. 2021, 16:53

Re: MEGAMAN EL CIBERGUERRER

dj. 14 gen. 2021, 17:44

Hola! Jo també estic buscant la serie
He trobat l'episodi 22 a trobanime http://www.trobanime.com/2019/03/megama ... exe-1.html sembla que l'audio està bé, no sé com és el de youtube...
 
Avatar de l’usuari
pagesot
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dg. 14 feb. 2021, 01:01
Contacta:

Re: MEGAMAN EL CIBERGUERRER

dg. 14 feb. 2021, 02:09

garbo ha escrit:
Hola! Jo també estic buscant la serie
He trobat l'episodi 22 a trobanime http://www.trobanime.com/2019/03/megama ... exe-1.html sembla que l'audio està bé, no sé com és el de youtube...


Hohooo! vaig veure aquest fil fa uns anys i em vaig desesperar en veure que no hi havia cap resposta. En canvi ara ja hi ha respostes i 2 capítols.

Merci per la troballa!!

Aquest fil necessita més visibilitat, aviam si hi ha sort, tant de bo pogués tornar-la a veure, soc un gran fan dels jocs de GBA (El 3 Blue és el millor)
 
Avatar de l’usuari
Serf91
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 28
Membre des de: dg. 17 gen. 2021, 18:19

Re: MEGAMAN EL CIBERGUERRER

dg. 14 feb. 2021, 11:48

Bueno entenc que si al seu moment no es van descargar tots els capitols, ara es casi impossible..
 
maarcad
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 69
Membre des de: dl. 20 maig 2019, 20:01

Re: MEGAMAN EL CIBERGUERRER

dt. 18 maig 2021, 16:55

Jo estic igual, cap troballa. Només ho he trobat en español latino. Ni tan sols subtitulat
 
maarcad
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 69
Membre des de: dl. 20 maig 2019, 20:01

Re: MEGAMAN EL CIBERGUERRER

dj. 20 maig 2021, 16:28

Algú ha aconseguit el capítol 1?
 
Avatar de l’usuari
Armand
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dj. 17 des. 2020, 17:42

Re: MEGAMAN EL CIBERGUERRER

dv. 27 ago. 2021, 11:12

La sèrie no la recordo... però el joc em tenia boig. Era el típic joc que el tenia un amic i havia d’anar a casa seva a jugar-hi. M’era igual l’amic i els entrepans de nocilla que ens feia la seva mare, només volia aquell joc!
Armand MC

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants