Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Gondia
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 32
Membre des de: dj. 29 gen. 2015, 12:53
Ubicació: Barberà del Vallès, Barcelona

Ha estat Clannad emès a Espanya?

dv. 14 ago. 2015, 13:13

Recentment he acabat de veure Clannad subtitulat a l'espanyol. Mentre la veia vaig notar que ja l'havia vist en un l'altre lloc. No crec que l'hagi vist abans subtitulada, ja que això de veure en VOSE es molt recent per mi (porto 1 any com a màxim). Encara menys crec haver-la vist doblada en espanyol americà o anglès.
He estat buscant per internet a veure si ha estat emesa a espanya però, malauradament no hi he trobat cap referència en aquest tema. Així que obro aquest post per veure si algú sap alguna cosa al respecte o es una imaginació meva.

Aprofito per dir-vos que si no heu vist aquest anime, us recomano que ho feu. Es un dels millor animes que he vist.
Imatge
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews
 
Avatar de l’usuari
Ereza
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 365
Membre des de: dt. 03 feb. 2015, 21:59

Re: Ha estat Clannad emès a Espanya?

ds. 15 ago. 2015, 00:14

Gondia ha escrit:
Aprofito per dir-vos que si no heu vist aquest anime, us recomano que ho feu. Es un dels millor animes que he vist.

+1, sobretot la segona part.

Que jo sàpiga a Espanya ni tan sols està llicenciada... Igual que la resta de Key: Air, Kanon, Angel Beats, etc. Tampoc crec que sigui una sèrie que els interessi portar, tot i ser una gran sèrie no crec que en puguin treure gaire benefici, crec que no encaixa gaire amb els gustos del públic general.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Gondia
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 32
Membre des de: dj. 29 gen. 2015, 12:53
Ubicació: Barberà del Vallès, Barcelona

Re: Ha estat Clannad emès a Espanya?

ds. 15 ago. 2015, 01:56

Ereza ha escrit:
Gondia ha escrit:
Aprofito per dir-vos que si no heu vist aquest anime, us recomano que ho feu. Es un dels millor animes que he vist.

+1, sobretot la segona part.

Que jo sàpiga a Espanya ni tan sols està llicenciada... Igual que la resta de Key: Air, Kanon, Angel Beats, etc. Tampoc crec que sigui una sèrie que els interessi portar, tot i ser una gran sèrie no crec que en puguin treure gaire benefici, crec que no encaixa gaire amb els gustos del públic general.

Mentre la veia gairebé totes les escenes em donaven la sensació d'haver-les vist molt abans i com que d'anime només he vist en català, he pensat que podria ser que estigués doblada.
Pot ser que hi hagi una altra sèrie amb un argument semblant?
Imatge
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews
 
Avatar de l’usuari
Kenzan
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dt. 11 ago. 2015, 23:02

Re: Ha estat Clannad emès a Espanya?

dc. 19 ago. 2015, 15:29

Gondia ha escrit:
Mentre la veia gairebé totes les escenes em donaven la sensació d'haver-les vist molt abans i com que d'anime només he vist en català, he pensat que podria ser que estigués doblada.
Pot ser que hi hagi una altra sèrie amb un argument semblant?

Potser Fruits Basket.
 
Avatar de l’usuari
Gondia
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 32
Membre des de: dj. 29 gen. 2015, 12:53
Ubicació: Barberà del Vallès, Barcelona

Re: Ha estat Clannad emès a Espanya?

dj. 20 ago. 2015, 13:37

Kenzan ha escrit:
Gondia ha escrit:
Mentre la veia gairebé totes les escenes em donaven la sensació d'haver-les vist molt abans i com que d'anime només he vist en català, he pensat que podria ser que estigués doblada.
Pot ser que hi hagi una altra sèrie amb un argument semblant?

Potser Fruits Basket.

M'ho miraré a veure que tal però, saps si esta doblat? Igualment m'ho apunto si de cas. Gràcies.
Imatge
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews
 
Avatar de l’usuari
Kenzan
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dt. 11 ago. 2015, 23:02

Re: Ha estat Clannad emès a Espanya?

dj. 20 ago. 2015, 15:45

Gondia ha escrit:
Kenzan ha escrit:
Gondia ha escrit:
Mentre la veia gairebé totes les escenes em donaven la sensació d'haver-les vist molt abans i com que d'anime només he vist en català, he pensat que podria ser que estigués doblada.
Pot ser que hi hagi una altra sèrie amb un argument semblant?

Potser Fruits Basket.

M'ho miraré a veure que tal però, saps si esta doblat? Igualment m'ho apunto si de cas. Gràcies.

Sí, el deia perquè entre els animes que van doblar al català crec que és el que més s'assembla a Clannad, amb les seves moltes diferències.
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Ha estat Clannad emès a Espanya?

ds. 22 ago. 2015, 19:55

Doncs no veig que s'assembli a Fruits Basket, i no la recomano gens.
La primera temporada de Clannad és més arquetípica que la segona, potser et sonen alguns elements presents a altres animes. Amb tot, que hagin estat doblades que s'essemblin no n'hi ha gaires.
 
Avatar de l’usuari
Kenzan
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dt. 11 ago. 2015, 23:02

Re: Ha estat Clannad emès a Espanya?

dl. 24 ago. 2015, 15:09

Jo tampoc no crec que s'assembli a Fruits Basket, però sí crec que és la que més s'assembla entre els animes doblats al català, almenys a la primera psrt.
 
Avatar de l’usuari
Gondia
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 32
Membre des de: dj. 29 gen. 2015, 12:53
Ubicació: Barberà del Vallès, Barcelona

Re: Ha estat Clannad emès a Espanya?

dc. 26 ago. 2015, 12:12

Igualment l'he afegit a la llista per veure-la després. Gràcies per respondre, però crec que m'ho imaginava, encara que continuo tenint aquesta sensació. No son només parts, es l'argument sencer. Al final em tornaré boig. :lol:
Imatge
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 28 visitants