Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Selecta Visión llicencia Slam Dunk, Haikyuu i altres

ds. 19 set. 2015, 16:14

Avui al Japan Weekend de Madrid la distribuidora d'anime Selecta Visión ha anunciat que ha tornat a llicenciar l'anime Slam Dunk i que vol publicarla en Home Video i distribuirla a TV.

La noticia de Slam Dunk: http://misiontokyo.com/noticias/selecta ... -slam-dunk

També han llicenciat els animes de Haikyuu, Noragami i SAO II.

Ara bé, amb això que han dit de que tenen drets de tv de Slam Dunk potser pot tornar a TV3, que en penseu? Enviem missatges? Igualment en quan surti a la venda caurà original, es una sèrie que ha d'estar a la meva estantería però veure-la al super 3 o altres Canals potser ajudaria la sèrie a tenir més èxit.

Què en penseu de la llicencia? La comprareu? Veieu el super 3 emitint Slam Dunk un altre cop? Podriem enviar missatges a Selecta i a tv3 per a que es posin d'acord a veure si hi ha interés...
 
Avatar de l’usuari
rukawa11
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: ds. 22 març 2014, 20:02

Re: Selecta Visión llicencia Slam Dunk, Haikyuu i altres

ds. 19 set. 2015, 18:59

Doncs a mi m'agradaria molt que tornessin a emetre Slam Dunk, de fet m'agradaria que emetessin qualsevol anime en general xD Però em fa l'efecte de que no estan molt per la labor de fer-ho, espero equivocar-me. Sigui com sigui, es bona notícia que Selecta hagi comprar animes.
 
Avatar de l’usuari
eudald
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 264
Membre des de: ds. 26 oct. 2013, 12:10
Ubicació: Barcelona

Re: Selecta Visión llicencia Slam Dunk, Haikyuu i altres

dg. 20 set. 2015, 12:22

Jo simplment voldria que no posessin els anime tan cars en Blu-ray. Llavors els compraria.
I pel que fa a la llicència, tal com està la cosa es una mica dificil que vingui. Be, no perdem pas l'esperança.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 32 visitants